weet niet meer welke weg ik in moet gaan..

11-02-2011 00:44 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo, even van me afschrijven misschien dat het helpt.

Ik voel me zo slecht, zo eenzaam.

Ik ben alleenstaande moeder van 4 kids

5 jaar geleden afgekeurd, er is ms ontdekt.

Nu leven van uitkering.

, ruzie met ouders en zus, sta er helemaal alleen voor!

Pluspunt, lieve vriend die 80 km verderop woont.

De twee weekenden in de maand bij hem, voel ik me opbloeien, daarna weer maandag en keihard de werkelijkheid in.

Ik trek het niet meer, mn huis is een bouwval, meubels bijelkaargeraapt, voel me er niet fijn.

Zijn er mensen die me begrijpen of ook in dergelijke situatie zitten?
Zit niet in zo'n situatie maar kan wel begrijpen dat het naar is.

Is er een kans dat het weer goed komt met je familie?

En zijn er mensen die je vrijwillig kunnen helpen met het opknappen van je huis?

Sterkte
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
hoi moonlight,

nee die kans is heel klein, te veel pijn.

en vrijwillig,ehhhhhhhh, ik heb ze nog niet gevonden...

bedankt voor je reaktie
waarom kan je die twee weekenden opbloeien? Heb jij een ander nodig om je prettig te voelen? Waarom kan jij jezelf dit niet geven?

Een huis is dat wat je er zelf van maakt, voor een paar euro kan je bij een dumpzaak een paar potten verf halen. Meubels zijn op te fleuren met kleden en een kussen. Maar dat zijn slechts symbolen, de ontevredenheid zit in jezelf
Dat je afgekeurd bent hoeft niet te zeggen dat je niks meer kan. Wat kan je nog wel en waar krijg je een goed gevoel van?
meds ik denk dat jij het beter doet...sorry,

en ja ik heb anderen nodig om me prettig te voelen, je wordt alleen geboren en gaat alleen weer dood, tussen die tijd, wil ik lieve mensen om me heen, waarbij ik me nog gelukkiger voel.
quote:anomienie schreef op 11 februari 2011 @ 00:56:

meds ik denk dat jij het beter doet...sorry,

Wat bedoel je?

en ja ik heb anderen nodig om me prettig te voelen, je wordt alleen geboren en gaat alleen weer dood, tussen die tijd, wil ik lieve mensen om me heen, waarbij ik me nog gelukkiger voel.maar zijn je kinderen geen mensen? Die heb je toch om je heen? Waarom ben je alleen gelukkig bij je vriend? Je geeft geen enkel antwoord op mijn vragen
nee, ik vind je een beetje raar mens, heb al veel berichten van je gelezen.bah

waar ik een goed gevoel van krijg???als ik jou berichten hier kan wissen.
Twee weekenden p/m zonder je kinderen. Tja 't wordt toch gewoon elke week weer maandagmorgen. Doe íets! Buiten die twee weekendjes dus. De maand heeft nog meer dagen met.
anoniem_114699 wijzigde dit bericht op 11-02-2011 01:06
Reden: waarvan akte
% gewijzigd
Wat een provocatie.

Doe je ook zo tegen je familie?
klopt miloo,

het wil alleen maar niet lukken, omdat ik me van binnen zo slecht voel.
Ik denk dat je eerst aan je eigen innerlijk moet werken voor je je gelukkig zult voelen en beter in je vel zult zitten.

Geef niet anderen de schuld van je situatie.

Zoek het niet bij en in anderen maar in jezelf. Werk aan jezelf en de wereld zal er anders uitzien.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:anomienie schreef op 11 februari 2011 @ 01:01:

waar ik een goed gevoel van krijg???als ik jou berichten hier kan wissen.Wil je een pamper? Tssss. Ik ga mijn geheel eigenverzonnen reactie net maar doorstrepen.
Ik wilde je serieus advies gaan geven maar met zo'n houding is er geen beginnen aan.
Wat wil je nou anomienie?! Meds vraagt je gewoon iets. Dat de vraag je niet bevalt is geen reden om zo uit te vallen.
nee meds,

schrijf hier omdat ik mensen wil horen met inlevings vermogen, geen narcisten

Volg de oorspronkelijke stem van je hart.

Anomienie, doe eens normaal zeg! Meds stelt je hier hele normale vragen die zeer relevant voor je kunnen zijn.

Als je hier een prettig topic van wilt maken, dan moet je vooral deze toon laten varen. Anders dan wens ik je veel succes en denk ik zo dat je geen lang leven beschoren is hier.
O, ik snap het al je wilde graag samenwonen met je vriendje maar dat wilden je kinderen niet. (loepje) Je kreeg toen dingen te horen waar je niet naar wilde luisteren. Nu denk je laat ik heb maar even voor zijn? Ik zeg: je hebt met je volle verstand voor 4 kinderen gekozen en je kinderen hebben het recht dat ze opgroeien in een veilig nest en niet 80 kilometer verderop bij een kerel die ze amper een jaar kennen worden gedropt. Jij kan best even wachten tot je kinderen oud genoeg zijn om op eigen benen te staan
quote:anomienie schreef op 11 februari 2011 @ 01:06:

nee meds,

Nou ja zeg!

nee meds,

schrijf hier omdat ik mensen wil horen met inlevings vermogen, geen narcistenDoe eens normaal zeg!!! Volgens mij zitten er een paar draadjes los bij jou boven...

nee meds,

Je krijgt wat je geeft.

Wanneer jij zo'n toon aanslaat zullen weinig mensen je willen helpen.
eenzaamheid kun je voelen als je letterlijk alleen bent, niemand om je heen. Eenzaamheid kun je ook voelen als je je weinig verbonden voelt met anderen. dit niet (meer) met je familie hebt. En het is idd spijtig als je Het is helemaal niet raar dat je behoefte hebt aan contact, het gevoel er niet alleen voor te staan. Dat heeft niets te maken met de liefde voor je kinderen die je ongetwijfeld voelt. Begrijp ook wel dat niet meer werken je wereldje kleiner maakt.

Wel fijn dat je een fijne vriend hebt en dat je bij hem wel prettig voelt en niet eenzaam. Dat is in ieder geval iets. Geen advies, alleen maar sterkte gewenst!
Ik stel mijn vraag nog maar eens; wat kan je wel en waar krijg je wel een goed gevoel van, zonder dat je je vriendje daarbij nodig hebt?
ow het is weer zo ver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven