Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Ow Snyggin, alles loopt dus nog helemaal top met jou en je Zweed, heerlijk! Moest net als Elise aan je denken vandaag, dus nu, vlak voor het slapen gaan, even je topic gecheckt en ben echt blij voor je! Geniet ervan meid!
Echt zo'n fijn topic dit! Ik word er steeds helemaal blij van!
Kadootje!

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
haha ja hoor hier loopt 't allemaal prima, de dagen kunnen mij niet snel genoeg gaan

Leuk! dat T-Shirt haha zou dat eigenlijk voor de grap moeten aandoen a.s vrijdag (lekkere afknapper!)

Waar heb je die vandaan getoverd?

A.s vrijdag ontmoet ik trouwens ook zijn vader en broer dat vind ik wel scary trouwens
quote:Snyggin schreef op 13 februari 2011 @ 14:08:

Leuk! dat T-Shirt haha zou dat eigenlijk voor de grap moeten aandoen a.s vrijdag (lekkere afknapper!)

A.s vrijdag ontmoet ik trouwens ook zijn vader en broer dat vind ik wel scary trouwens Doe lekker dat shirt aan. Beetje donkerblauwe nagellak over die laatste "S", en daar sta je dan, te stralen, voor je nieuwe schoonfamilie, met je I Love Swedish Boy
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Super Snyggin!! Wat fijn dat hij ook al zo snel komt én dan meteen wat langer blijft! Oh, en die familie pak je hartstikke in Let maar op! (en anders gaan wij weer gewoon hele rare cheer dansjes doen, als een soort voddoo. Dan komt het vast goed )
Ooh wat een leuk topic! Heb het net ontdekt en je verhaal gelezen, super leuk!!

Word er wel jaloers van. Heb zelf een paar maanden geleden de leukste jongen ooit ontmoet (waren beiden op reis), samen al een geweldige tijd beleefd maar toen weer naar huis helaas... We hebben (nog?) niet officieel iets maar willen allebei wel heel graag, weten alleen niet goed hoe we het aan moeten pakken. De afstand is namelijk nog iets groter (8.000 km, pff...) en we zijn allebei studerende/net afgestudeerd dus behoorlijk blut. Je vliegt ook niet voor een weekendje naar amerika dus tijdgebrek/werk is dan weer ook een punt... Dus wees blij dat je elkaar nog zo vaak kunt zien!! Zweden klinkt nu al heel aantrekkelijk dichtbij namelijk:)

Maar goed, dit topic gaat niet over mij! Veel succes en veel plezier met je lekkere Zweed!;)
quote:hanneke000 schreef op 14 februari 2011 @ 21:04:

Super Snyggin!! Wat fijn dat hij ook al zo snel komt én dan meteen wat langer blijft! Oh, en die familie pak je hartstikke in Let maar op! (en anders gaan wij weer gewoon hele rare cheer dansjes doen, als een soort voddoo. Dan komt het vast goed )

Misschien moet ik zelf anders zo'n bezweringsdansje doen als ik daar thuis ben. In de huiskamer met zijn vader d'r bij...kan ik vást niet meer stuk

Doe ik ook gelijk dat t-shirt aan...náh ik zit gewoon gebeiteld joh

Oh jee Sonreis, dat is inderdaad iets anders dan Zweden :(

'T vergt inderdaad meer creativiteit en plannen dan een liefde die om de hoek woont, maar waar een wil is, is een weg nietwaar? Kun je niet daar nog gaan reizen, misschien wel met z'n twee

Hoop dat het ook een mooie ontluikende liefde wordt in ieder geval!
Oh oh ja ik zit wel met dagen te sjoemelen....ik moet namelijk vrijdag om 4 uur vertrekken. Dus dat is eigenlijk geen nacht toch?

En het is nu ook alweer bijna dinsdag dus nog 2 nachten en een beetje en dan mag ik weer humpteedum

En dan staat ie 's morgensvroeg helemaal voor mij op Arlanda...deurtjes gaan open.... ooohh ik heb er zin an!
WHOEHOEEEE!! Bijnaaaa Snyggin!!

Maarrrrrr daar gaat dit topic niet over; eerst maar cheeren voor Snyggin!

Nou nu mag je ook wel het hele verhaal hier neerzetten Hanneke! Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt
Joh pen het maar gewoon neer

Ah gut Hanneke, wat een vaag verhaal zeg. Ik heb het nu 2x gelezen maar ik vind 'm beetje een slapjanus (mag ik dat zeggen? )

Heb je lang hiervoor moeten vliegen? Ik vind het in ieder geval goed van je dat je dit gedaan hebt, kun je tenminste nooit erop terug kijken en denken "ach had ik maar", jammer dat hij niet heeft ingezien dat ie een geweldig mokkel heeft laten lopen
Hee, wat leuk om te lezen dat het nog steeds super gaat, ik vind dat echt tof van hem hoe hij het gehandeld heeft dat gedoe met die ex, kunnen nederlandse mannen nog een puntje aan zuigen he... en nu even volhouden tot maart...

maar volhouden is zooo moeilijk he pfff... hihi (ik heb tenminste tottaal geen geduld)

voor hanneke, die hardstikke stoer is en die vent die trekt aan het kortste eindje hoor met zijn geblabla
(een enorm lekker stom onding dan)
Eens!!
Aww Hanneke Wat een zak hooi!

Ja dat is kut met peren zo'n onbeantwoorde liefde, kon je hem maar eens door elkaar rammelen en hij opeens het licht zou zien he! Moeten we een bezweringritueel voor je opzetten of liefdesspreuken ?

Mymelody jaaa soms zou ik wel eens een voodooritueeltje op willen zetten...nah dat is ook weer overdreven. Ik heb hem verteld wat ik ervan vond en het aan hem overgelaten. Heb er sindsdien (na hun gesprek van een paar weken geleden) ook niets meer over gehoord dus ik ga ervan uit dat het weer overgewaaid is. Hij had iig geen behoefte om haar te zien als het op zo'n manier moest.

En zó lang wachten is het niet hoor, over 30 uur stap ik in de auto om naar het vliegveld te rijden en dan zie ik hem om 9 uur 's morgens op Arlanda

En nog maar 30 uur!! Wat gaat het hard Snyggin!! Wat ontzettend fijn!
komt even inbreken om hanneke een te geven, klote he, ik weet helaas hoe je je voelt, hier ook ´n gebroken hart

Snyggin, veel plezier vrijdag!
Dank je DeKenau

Ik heb nog even het web gespeurd om over je liefdesverdriet heen te komen qua rituelen en spreuken en kwam dit tegen:

"Liefdesverdriet kon bezworen worden door met een kouseband kruistekens te slaan over de oren van de verdrietige onder het mompelen van "Help, in Godsnaam".

Zou het?
DeKeneau: kut he, een gebroken hart! Ook voor jou!!

Snyggin: Dit is echt een briljant topic! Zo zijn er dansende roze konijnen op een Brabants vliegveld, en zo slaat oma met een kousenband kruisjes om je oren onderwijl "Help, in Godsnaam" mompelend....
Joh we zijn gewoon van alle markten thuis
Nu nog een koppelmarkt opzetten Heb jij niet een leuke broer Snyggin? Of die Zweed van je een leuke vriend of neef?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven