Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Hanneke .

Er is een Scandinavische vereniging bij mij op de uni, misschien moet ik daar eens rondkijken .

Ik heb niet echt een type, maar op het moment ben ik echt verslaafd aan Criminal Minds. Dr Spencer Reid .
Hmm... echt? Ik blijf denk ik bij mijn andere voorkeuren... Ewan McGregor. Jake Gyllenhaal... Ik noem een paar opties *hoezo kieskeurig* (en in onze OP van de Elfjes, daar zit ook wel wat anders leuks tussen )
Oh Ewan McGregor en Jake Gyllenhaal zou ik zeker mijn bed niet uitschoppen hoor .

Ik vind alleen het personage in de serie zo leuk.

Jij moet echt je avatar eens veranderen trouwens, ik denk de hele tijd dat je er echt zo uit zie .
Gister was het Adele, en ik heb nu het nummer van de dag ( en in Zweedse sfeer!) Wilde 'm hier even delen.

mooie tekst....( zo voel ik me vandaag)

http://www.youtube.com/watch?v=KIzrnj_V ... re=related
Wow aparte stem wel.

Ook een Scandinavische zangeres, met een cover van the Pixies:

http://www.youtube.com/watch?v=kVByiY_ExQ0

Sorry, moet haar even spammen. Ze was live namelijk fantastisch en bijna niemand kent haar .
Gaaf!! Heb haar meteen opgeslagen bij mijn favorieten!
Het heeft een tijdje geduurd voordat ik erachter kwam dat het een cover is. Toen ook maar fan geworden van the Pixies .
Ik heb even niet kunnen inloggen (en dus niet reageren), maar Snyggin, ik hoop dat je -wederom- een supertijd hebt daar!!

Leuk om al die andere nummers te horen
Ahh jullie hebben je goed geamusseerd hier tijdens mijn afwezigheid zie ik

Ik ben weer terug in het land, helaas helaas het is weer voorbij, de pret. Wél met foto's deze keer én de wetenschap dat over 12 dagen ik weer op het vliegveld sta om hem weer op te halen.
Ik volg dit topic met heel veel plezier! Snyggin, zet hem op, en veel plezier!
Foto's. Kijk, dat maakt een ontvangstcomité de volgende keer (12 dagen, WAUW!!) een stuk makkelijk!

(Krijgen we wel weer een uigebreid-in-3-voud verslag Snyggin? )
Het blijft een lekker meezwijmel topic. Wat ontzettend leuk dat het goed gaat, en dat jullie elkaar toch nog best vaak zien ondanks de afstand......
Nou vooruit een verslag

Vrijdagmorgen had ik voor de zekerheid 2 wekkers gezet, een om 3.45 eentje om 4.00, je weet maar nooit. Met zo'n pokketijd zou het mij gerust kunnen gebeuren dat ik me gewoon zou verslapen. Niet dus. Ik werd zélf om 3.30 wakker, nog voor mijn wekkers, en echt ook springlevend, alsof het de normaalste zaak van de wereld was om op zo'n ongristelijk tijdstip op te staan. Naja meer tijd om mijn haren te doen, laatste kleine dingetjes in te pakken en wat te make-uppen. Alhoewel daar om 4 uur 's morgens ook geen beginnen aan is. Afijn kwart over 4 trok ik de deur achter mij dicht, en reed ik in het pikkedonker richting vliegveld.

De rit ging voorspoedig, ging op zoek naar een parkeerplaats....en dat ging weer ook zo denderend dat ik zó weer het vliegveld afreed de autosnelweg weer op

Eerste afslag en daar ging ik weer voor ronde 2 haha. Het was nog flink zoeken naar waar ik moest zijn maar eenmaal ingecheckt en wel was het wachten op de take-off....en dan duurt wachten láááng

De vlucht ging lekker snel en net voor 9-en landde ik op Arlanda en ik wist dat hij daar stond dus met een dikke grijns liep ik het vliegtuig uit, door de gate, matglazen deur schoof open en hij stond op slechts een paar meter van mij verwijderd. Mijn tas plofte ik neer en een vette knuffel en kus was ons eerste contact na 3 weken. Op een gegeven moment zegt zo heel droog: aaahh can you stop smiling for a second so I can give you a proper kiss?

Ik kreeg die grijns gewoon niet meer van mijn smoelwerk

Hand in hand liepen we door de terminals op zoek naar onze busverbinding. De eerste bus hebben we gemist omdat we teveel aan het kussen en knuffelen waren, dus besloten om ons te gedragen en netjes op onze bus te wachten anders kwamen we nooit thuis

Bij hem thuis stond zijn vader ons al op te wachten, en ik was wel beetje zenuwachtig om hem te ontmoeten. Volgens Zweed had hij namelijk niet vaak iemand kennis laten maken met zijn vader plus hij sprak niet zo goed Engels dus ik wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten.

Maar de angst was nergens voor nodig, we gaven elkaar een hand en 't is echt zo'n gezellige vader met een grote olijke grijns, supervriendelijk. We hebben samen een kop koffie gedronken en samen ontbeten en toen verdween hij weer met de woorden "have a nice weekend".

Toen hij net weg was, nam Zweed mij bij de hand en terwijl hij naar achterliep zijn slaapkamer in zei ie: "volgens mij heb je een goede indruk achtergelaten want hij bood aan om je naar het vliegveld te brengen zondag". Nou die is dus in de pocket

In de slaapkamer werd ik overladen met kussen en knuffels en werd zachtjes het bed op gedirigeerd. Niet dat ik dat zo erg vond . Heerlijk ook naakt elkaars lichaam weer te voelen...yum!

Twee uur later ( ) gingen we eens bedenken wat we wilden avondeten en we kwamen met het briljante plan om samen heerlijk voedzaam (not) pannenkoeken te gaan bakken. Dus naar de winkel meel te halen (-14 was niet grappig). Terug thuis kreeg ik me een inzinking van jewelste en ben op bed gaan liggen toen hij ging douchen. Ik heb hem nog horen binnenkomen en voelde dat hij achter mij kwam liggen, zijn arm om me heen sloeg en toen ben ik helemaal out gegaan en pas 2.5 uur later toen het al donker was, wakker geworden. Hij was al wakker maar vond het veel te knus om zo te liggen dus is hij niet opgestaan en wachtte dat ik uit mezelf wakker zou worden

Ben toen opgestaan en ook snel gaan douchen om weer beetje wakker te worden en toen gingen we samen pannenkoeken bakken. Die hebben we voor de tv genuttigd waar we nog een of andere vage B-film hebben zitten te bekijken.

Daarna vertelde ik hem dat in de week dat hij kwam het carnaval hier zou zijn en ik ging hem op youtube allerlei dingen laten zien, en dacht dat ie helemaal in een deuk zou liggen maar niets is minder waar. Hij werd helemaal enthousiast en nu wil ie persé een bananenkostuum (daar moet ik hem nog van zien af te brengen, alles heeft een grens he).

Afijn we besloten om vroeg het mandje in te gaan want de dag was al lang genoeg geweest maar natuurlijk kon die niet afgesloten worden zonder natuurlijk wederom even heerlijk een potje te sexen. Ik weet bij god niet hoe het mogelijk is dat die altijd 2-3 uur duren maar je hoort mij niet klagen

Dus dat was vrijdag
Snyg, je verhaal klinkt fantastisch!

Rijst mij echter wel 1 groot vraagteken na het lezen van dit alles; doe je nou ook je grote boodschap gewoon daar? Of houd je die in tot je terugbent?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hahaha, een bananenpak! Wanneer komt zaterdag? Dit topic maakt me zo blij.
dit was alleen nog maar de vrijdag?

ik lees hier niet meer mee... (jaloers)
quote:Very Cherry schreef op 21 februari 2011 @ 16:45:

Snyg, je verhaal klinkt fantastisch!

Rijst mij echter wel 1 groot vraagteken na het lezen van dit alles; doe je nou ook je grote boodschap gewoon daar? Of houd je die in tot je terugbent?haha nee ik kan niet poepen ergens anders...dat had ik 'm nu ook verteld waarop zo'n droge opmerking kwam: jij blij dat ik de volgende keer naar jou kom 9 dagen en niet andersom
Bananenpak! Echt, I Zweed!! TE GEK! Houden die gozer Snyggin! En NIET alleen om dat 2-3 uur seksen! Bananenpak rules! Ik ben spontaan minder angstig voor komende vliegveld-inpak-sessies. We kunnen nóg meer los, Zweed is in voor verkleedpartijen!! WHOEHOE!!
quote:Snyggin schreef op 21 februari 2011 @ 17:34:

[...]

haha nee ik kan niet poepen ergens anders...dat had ik 'm nu ook verteld waarop zo'n droge opmerking kwam: jij blij dat ik de volgende keer naar jou kom 9 dagen en niet andersom En hij heeft nog humor ook
Dan de zaterdag:

Ik werd (as usual) als eerste wakker maar nog genoeg duf om niet gelijk te willen opstaan. Op mijn horloge gekeken en ik dacht dat het 11.15 was dus ik begon hem wat zachtjes op zijn rug te kriebelen. Meestal is dat net niet genoeg om hem te doen laten opstaan maar wel om 'm een beetje te vervelen

Deze keer niet, hij draaide zich om en sloeg z'n arm om me heen en hebben we wat liggen vertellen over vanalles en niks en gewoon wat kleffen af en toe. Na een tijdje begon ik toch wel zin in een kop koffie te krijgen dus ben ik toch maar uit bed gesprongen om de keuken in te duiken om een grote mok te maken. Daar zag ik dat het niet na 11en was maar pas na 10en...oeps haha. Ben nog lekker terug naar bed gegaan met de emmer koffie en een mok thee voor hem en zo hebben we nog al kletsend en thee/koffieleutend een uur gezeten onder het warme dekbed. Die middag zou zijn vriend komen dus we hadden ook niet veel zin om uit bed te kruipen en veel te ondernemen. Dat is ook het moment dat we foto's in bed hebben gemaakt, en ze zijn lief, al zeg ik het zelf En wat doe je als je tijd over hebt? Dan gooi je dr nog maar es een goddelijke vrijpartij tegenaan

Tijdens het sexen belde vriend in kwestie maar daar hebben we maar niet op gereageerd

Nadien wel teruggebeld en bleek dat hij bijna op het station stond of Zweed hem tegemoet wilde komen en dan zouden ze ook samen nog wat boodschappen doen. Dus Zweed vertrok snel richting douche en ik ben online nog wat dingetjes gaan doen en na een kus en boodschap dat ie binnen een uur terug zou zijn vertrok hij naar het station. Dat was voor mij een goed moment om me ook op te frissen, om te kleden en er weer wat make-up tegen aan te gooien. En inderdaad ik had me net achter de pc genesteld en daar hoorde ik de deur weer. 2 jonge kerels met volle boodschappentas voor het avondeten en snacks. Zweed en ik gingen Mexicaanse wraps maken, en terwijl hij lekker kneuterig het gehakt aan het aan bakken was en ik de groente aan het snijden was, kwam vriend bij ons in de keuken staan om te kletsen en verhuisden we gedrieen naar de woonkamer om te eten. Die vriend was niet gewend om Engels te praten maar hij deed goed zijn best en zo konden we best een goed gesprek staande houden. Na het eten kwam de kwestie: wat doen we nu?

Na wat wikken en wegen kwam Monopoly uit de kast en hebben we urenlang met zijn drieen dat bordspel gedaan. Wat soms voor hilariteit zorgde want bij het kopen van de straten wilde Zweed op een gegeven moment dat ik het ook op zijn Zweeds zou uitspreken, maar die klem-tóón zat dan net verkeerd of ik zing niet genoeg erbij en dan klonk het weer nergens naar haha

Zweed had me gewaarschuwd dat vriend graag valsspeelde dus met het draaien van die kaartjes had ik zoiets van: mooi niet dat ik jullie om hulp vraag! Die blik in de ogen van Zweed dat ik ook nog wist wat erop stond en dat waren soms niet de makkelijkste woorden is mij toch wel het meest bijgebleven. Zo'n gemengde blik van verbazing en trots

Ik was het eerste uitgespeeld en ben maar het make-up gaan afhalen, en weer wat opfrissen (ik was ook nog de donderdag voor vertrek ongesteld geworden maar dat heeft gelukkig niet gedeerd!). Nog een bak koffie gemaakt en naar de rest van hun spel gekeken. Dat was gauw klaar want een kwartier later trok Zweed de deur achter zijn kamer dicht aangezien vriend in de huiskamer op de bank zou blijven bivakkeren. Met een grijns vertelde hij dat ie hem had geinstrueerd om maar een mp3-speler mee te nemen zodat ie oordopjes kon indoen haha

En we hebben inderdaad 'n megasexpartij beleefd, ik heb zelfs een plaspauze moeten inlassen want we konden allebei geen genoeg van elkaar krijgen. Bij het voorbij sneaken van de woonkamer zag ik dat het alweer bijna 4 uur later was dat we ons in zijn slaapkamer hadden teruggetrokken! Afijn het een en ander moest natuurlijk wel nog worden wakker gemaakt en ondanks de kou vonden dat we allebei wel een sigaretje hadden verdiend haha. Zo stonden we dus bibberend om half 5 's morgens op het balkon een sigaretje te doen. Snel terug onder de wol en ik geloof dat we allebei als een blok in slaap vielen.

Om 12 uur werden we wakker gemaakt, omdat vriend vanuit woonkamer naar Zweed belde en zijn we brak uit bed gekropen. Met zijn 3en stonden wij een ontbijt te maken en schijnbaar had vriend aan Zweed gevraagd of we écht tot half 5 bezig waren geweest haha .

Vlug erna kwam ook zijn vader want die had beloofd om mij naar het vliegveld te brengen, maar schijnbaar had Zweed zich een uur vergist en zodoende stond die nu al op de stoep. Afijn op Arlanda is ook Zweed eruit gesprongen met de mededeling dat ie wel de bus naar huis zou nemen zodat ie nog even langer bij mij kon blijven en pa niet hoefde te wachten. Zo hebben we dus nog bijna een uur op de luchthaven gezeten en wat dingen zitten vertellen totdat ik door de douane moest, natuurlijk niet alvorens we uitgebreid afscheid genomen hadden En dat iedereen ons kon zien kon ons niets deren.

En nu zit ik weer hier...tot over 11 dagen ik zelf op de luchthaven sta om hem weer op te halen
Aaaah dat klinkt goed! Ik ben jaloers .
Ja hoor, Snyggin! Elke keer lijkt het nóg leuker, liever en mooier te zijn dan de vorige keer Hoe krijg je het voor elkaar
Ik weet het niet Hanneke, ik ben wél megahappy.

We hebben gister onze eerste soort van ruzie overleefd. En we lijken zo veel op mekaar, dat we ook dat op dezelfde manier aanpakken.

En ik weet dat dat niet de makkelijkste manier is, ik kon mijn ex waar ik 5 jaar mee samen ben geweest hier soms mee gek maken. Dat je een discussie hebt en er dan af en toe een grappige opmerking tussendoor jast om het wat luchtig te houden. Mijn ex vond het supervervelend omdat hij het idee had dat ik hem dan niet serieus nam.

Gister deden we het allebei, en bij mij werkt dat ook zo, de eerste opmerking die hij dan maakte op een "grappige" manier, ik moest er gewoon om grinniken en dacht "verrek je lijkt toch zo gruwelijk veel op mij" en de lucht was zo geklaard.

Wonderbaarlijk soms.

Nog 's avonds op Skype weer zitten vertellen en ik hoorde een deuntje dat mij bekend voorkwam. En ik vroeg 'm wat dat was, begon ie het helemaal mee te zingen voor mij

Het was deze http://www.youtube.com/watch?v=lWqJTKdznaM

Ik zou je bijna de foto's willen laten zien Hanneke omdat ik jou zo cool vind haha volgens de huisvriend waren ze nog net niet erg genoeg om hem over zijn nek te laten gaan
Snyggin, ik vind het SUPER gaaf voor je!! Echt waar! En ik hoop stiekem ook ooit zo iemand op te duikelen hoor En wat lief ook van dat liedje!!

(en die foto's mag hoor, doe ik he-le-maal niet moeielijk over ) Ben inmiddels gruwelijk benieuwd naar die lekkere Zweed van je En dank voor het compliment )
Hmm dan doe ik anders dat mapje openbaarzetten op FB en geef ik je snel de link en haal ik m weer weg?

Grappig detail....na de eerste kennismaking dacht ik dat ie blauwe ogen had (zal wel het alcohol geweest zijn, zie 'm blijkt ie gewoon donkergroene ogen te hebben haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven