Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Heb je iets met een baard in de aanbieding? Hij moet een baard hebben, anders kan ik er niks mee
Type zweedse houthakker mag meteen doorgestuurd worden
Hee, die eis heb ik ook (van de baard!)

Ewan McGregor of Jake Gyllenhaal mogen ook

*hoezo, eisenpakket?*
Ik hoor het al Hanneke, wij hebben hetzelfde type, haha.

Hier ook donker haar, baard, liefst ruitjesbloes....en lang. Ook nog. Die had ik dus. Maar nu niet meer #")(%$

Snyggin, sorry voor de topicvervuiling, maar je ziet, Hanneke en ik hebben jouw positieve lovestory nodig om opgebeurd te worden. Gauw weer een update!
Ik vind Zweedse en Noorse mannen trouwen ook heel leuk.

Misschien moeten we ook even een vlucht boeken, Hanneke
Nou, die ruitjes bloes hoeft niet hoor!! Maar een beetje 'rough' mag wel

(En ik klamp me gewoon vast aan Snyggin's verhaal, dat het dus tóch wel kan, ooit! )
Oh, dat verhaal van jou ging over een Noor?

Ik heb ook weleens ervaring opgedaan met een Noor. Het zijn types, dat wel.

Nee, als we op dit topic af moeten gaan is de Zweed het helemaal in 2011. Zeker.
Oh, dat klinkt inderdaad niet zo leuk.

Wat ik me wel even afvroeg..schreef jij toen ook niet in een ander topic dat mannen nooit met je flirten of interesse in je hadden? Als ik dit zo lees hebben ze dat toch wel?

(als ik te persoonlijk word, roep maar hoor, dan haal ik ´t weer weg, maar het schoot me ineens te binnen)
Joh ik lees gewoon gezellig met jullie mee hoor, doe alsof je thuis bent
quote:DeKenau schreef op 16 februari 2011 @ 23:17:

Oh, dat klinkt inderdaad niet zo leuk.

Wat ik me wel even afvroeg..schreef jij toen ook niet in een ander topic dat mannen nooit met je flirten of interesse in je hadden? Als ik dit zo lees hebben ze dat toch wel?

(als ik te persoonlijk word, roep maar hoor, dan haal ik ´t weer weg, maar het schoot me ineens te binnen)

klik
prachtig
Nou Hanneke ik denk dat er ook in het algemeen niet veel mannen rondrennen die écht alleen op vrouwen afgaan als ze geinteresseerd zijn. Laten we eerlijk zijn 't is vaak alleen van dat beetje net wel net niet, of 't wordt een vage kennis, of een scharrel etc.

Niet dat je d'r wat aan hebt besef ik me nu ik het teruglees maar ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die hetzelfde hebben als jij. En vrouwen doen het net zo goed hoor, spreken met iemand wat af die ze eigenlijk misschien toch niet zo leuk vinden, of bang zijn dat ze wellicht niemand krijgen en weet ik het allemaal.

Ik zal wel voor jullie dit weekend even polsen hoe het zit met de andere Zweden in ieder geval....hoe oud moeten ze zijn?

Hmm ik ken wel een Zweed met een baard trouwens, beetje raar figuur (in mijn ogen dan, maar het schijnt hoe noordelijker ze wonen des te minder praten ze) maar baard, stoerder type (gaat iedere zomer jagen), bruin haar, ontzettend blauwe ogen. Weet alleen meer niet hoe oud hij is, zal het 'm morgen vragen.

Is wel een pokkeeind waar hij woont, dat is écht helemaal in het noorden, maar ach kan ook gezellig zijn dat sneeuw. Alleen dat rendiervlees (zelf geschoten en geconserveerd...yuk wat zout) vind ik persoonlijk geen aanrader

Enne over die Zweed tussen de 25 en de 35 graag
Hanneke en ik vissen echt in dezelfde vijver want hier dus ook tussen de 25 en 35, haha.

Die rare baard klinkt trouwens ontzettend interessant. Ik val zelf nogal op de wat stillere apartere types, dus....ik zie mogelijkheden
Morgen ga je toch, Snyggin...heb je er al zin in? ( retorische vraag )
Ik denk dat ze er enorm tegenop ziet. 9 uur landen op Arlanda, om dan in de armen van haar vriend te vliegen en daar een weekend mee door te brengen. Nou nou poe poe... Sterkte Snyggin

(Uiteraard heeeeeel veel plezier! Ik hoop op weer een briljant verhaal hoor!! Voor je het weet heb je straks zo'n flubber romannetje volgeschreven )
Hier ben ik ook nog even

Ja nou je moet er maar wat voor overhebben he haha. Over 17 uur zie ik hem alweer Ik zit nog een laatste wasje te draaien en dan outfitje in elkaar te gooien...de wekker gaat straks al om 3:45 Ik ben als de dood dat ik me verslaap!

En die andere Zweed spreek ik straks online nog even dan zijn jullie ook van alle details op de hoogte

Ik weet niet of ik dit weekend tijd heb om bij te posten maar ik kom zeker weer verslag doen
Haaaai, veel plezier morgen, goeie reis!!

PS: ik meld me voor de bruin-ogige zweden, met of zonder baard, met of zonder ruitjesblouse hihihi
`Nee, het is niet verstandig gedurende het weekend ben te posten!! Ben je helemaal gek geworden? In bed moeten jullie liggen ;-)Je moet vooral heel veel genieten, en wij horen natuurlijk graaaaaaaaaaag op maandag weer een pracht verhaal Veel plezier en ook succes bij het zoeken naar 2 3 Zweden met baarden tussen de 25 en 35 jaar
3 zweden toch? of mag ik niet mee doen *snik*
Die ene Zweed waar ik het over had was 23...jeetje zeg ik dacht dat die ouder was. Zo komt ie in ieder geval wel over. Ik zal nog verder kijken dan maar.

3 Zweedse jongens.

Kunnen we net zo goed er een groepsuitje van maken
23. Prima. Ik ben niet zo kieskeurig op het moment

En ik ben áltijd in voor groepsuitjes. ook makkelijker qua versieringen steeds, als we allemaal op dezelfde datum vliegen Logistiek, met kampeerbedden enzo. Scheelt toch een hoop geregel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven