Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Ps.. de naam van Kwik-zoon staat op hyves
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, ik twijfel of ik zomaar op jullie topic durf in te breken, maar het verhaal van Amelief is zoooooo herkenbaar. Ik dacht wie weet fijn om een lotgenootje tegen te komen. Dit is m'n 2e zwangerschap en van 16 weken ontzettende bekkenpijn. Het gezegde op de bodem van de put zitten heeft echt betekenis voor mij gekregen. Ik ben nu 38.5 weken zwanger en net zoals amelief meer dan op. Zo herkenbaar, gewoon misselijk van de moeheid. Voelt veel dieper dan een huis, tuin en keuken moeheid. Ook ik houd me graag voor andere stoer, heeft geen zin om bij de pakken neer te gaan zitten. Glas is halfvol, gaat weer over, ben niet ziek. Bla, bla, bla vorige week trok ik het echt niet meer. Alleen maar huilen. De zorg is toen overgedragen aan de gyn. Inmiddels 1x gestript en net zoals amelief wachten op ontsluiting en inleiden met 39 weken. Door de herkenning in amelief haar post voel ik me op afstand een beetje gesteund. Ik ervaar het zelf namelijk als ontzettend vervelend om al zo lang niet mee te kunnen doen en dat het verre van een roze wolk is. Wie weet voelt ze zich ook een beetje gesteund door mij!
tnx senshi! en ik zal datum van gesprek op hyves zetten

@trompetdraakje: voor jou!
@trompetdraakje: Natuurlijk mag je inbreken. Veel sterkte!
Om acht uur had ik 3cm ontsluiting. Vk komt om 11:00 uur. Het doet allemaal erg zeer.
voor Douze! Hopelijk veel centimenters erbij meis. Ging jij trouwens thuis bevallen??
voor douze.... sterkte met alle pijn.... ik duim voor heel veel centimeters erbij !!
Wow, wat een vorderingen!!! Nu kan ik jullie niet te lang alleen laten hoor!!

Zet hem op Prinses en Douze!!!

Hele dikke knuffel voor Amelief!!! Ik weet hoe je je voelt meissie, maar weet dat het inlieden met bekkenklachten geen pretje is. Zet hem op je kan het!!!

@Kooka: Rustig aan meid!!

Hier gaat het langzaamaan beter, lig nog wel in bed omdat ik nog niet lang kan staan. Met "Catootje" alles goed.

Morgen en vrijdag naar het ziekenhuis om bloed te prikken voor der schildklier. Kijken of ze het ook geerfd heeft.

Haal echt van te voren alle mogelijke middelen in huis tegen aambeien, Echt doet zoooooo zeer. Geef mij maar hechtingen, die voel ik nu niet door die aambeien.

Kan elk moment vistie verwachten dus kom een andere keer weer spieken!

Zet hem op he allemaal!!!
Sterkte douze en prinses, zet hem op!!!!

Amelief, wat een verhaal joh, heel veel sterkte voor jou! Ik hoop dat jij voor het weekend weer mama bent!
Goedemorgen! Ik was net op hyves en las daar dat Douze aan het puffen was en de mooie naam van onze babyboy.

Nu kom ik hier en zie ik al voorbij komen dat Prinses ook aan t puffen is. Oeoeoe…het wordt steeds spannender hier.

Even bijlezen en reageren:

Douze+Prinses: wat geweldig die nachtpraat tussen 2 puffende vrouwen.

Douze: Spannend…de vk is als het goed is weer geweest of misschien gaat ze niet meer weg. Lol! Oeoeo…pijn…hopelijk niet voor niets.

Prinses: die hebben we nu al even niet meer gezien…op haar hyves krabbelt iemand dat het verdacht stil is op haar hyves en of er al een mannetje geboren is. hihi

Kaat: Ik weet al een tijdje dat je naar weeën (pijn) kan verlangen…Maar jij dus nu ook. Ik heb dat vooral 'savonds en 'snachts omdat ik dan veel gerommel voel.

Geweldig hoe manlief ‘Prins’ hier post dat het echt gaat beginnen…kei schattig!

Kupcake: hier slaat mijn hartje ook wat harder wanneer ik dit lees. (terwijl het toch echt een paar uur geleden heeft plaatsgevonden haha)

Ook heel bijzonder om de opbouw van die weeën zo mee te lezen.

Amelief: Wat een verhaal! En wat een teleurstellende VK zeg. En dan druk ik het nog zacht uit. Nu ben je dus onder controle van de gyn. Wel fijn! Ik duim voor je inleid verhaal.

Was je HB wel goed? Want anders kunnen staaltabletten en Floradix echt iets doen. (maar daar zullen ze in t zkh allang naar gekeken hebben, denk ik) Bij mij helpt het heel aardig.

Kriwi: je hebt vandaag nesteldrang (opruimen en poetsen) dus wie weet wat dat wil zeggen.

Mb: een hele dikke knuffel voor jou!

Senshi: hier ook geen inwendig onderzoek, maar bij jou zou je dat wel kunnen verwachten aangezien D-day voorbij is.

Hier is morgen de D-day. En het mag wel komen hoor...ik merk het ook aan manlief. Ik heb ineens een briefje op tafel liggen met de telefoonnummers van zijn collega's omdat hij bang is dat zijn telefoon het straks ineens niet doet. haha.

Ik doe vandaag rustig aan, mijn rug doet zeer!

Ik blijf wel steeds kijken hier...
Feb+Amelief: net gemist!! Haaaiii!!! Knuffel voor jullie!
Nog even, voor Kooka een knuffel, heel naar als je je zo voelt. Hopelijk gaat de zon straks weer een beetje schijnen.

@feb, jaaaaaaaah, ze zijn leuk he, die kwalen. Mijn onderkant was qua aambeien voor de bevalling al een drama (pijn + het idee dat er elke week 1 bijkwam). Nu met knip tot bijna een totaal ruptuur en diezelfde aambeien nog weet ik ook niet hoe te zitten of uit bed te komen.

Ik probeer wel de halve dag beneden te zijn, voor de afleiding, maar prettig zitten is er niet bij. Hang een beetje half op de bank...haha.

Wat heb jij voor zalf?
Amelief: wat een verhaal zeg!! Hopelijk heb jij die kleine ook snel in je armen!

Ansari: vervelend zeg die kwalen!!!!!!! Heb helaas (nou ja, helaas...) geen tips voor je...

Net terug van de VK. Controles waren goed, verder weinig spannends te melden.. Volgende week weer, ben dan 40+4 en heeeeel misschien wil ze dan wel strippen.. Beetje vaag vond ik het, het was ook een invaller die ik nog nooit had gezien.. Wie weet komt het dit weekend wel spontaan.. Vriendinnetje van mij krijgt vandaag een keizersnee, ook zo spannend!
ik ben maar even gaan liggen. mijn buik en rug doet pijn.

constante steekjes en krampjes...

kupcake: spannend van je vriendin

ansari: balen van de pijn...
ff snel berichtje. Ben in ziekenhuis voor ctg en onderzoeken. Bloeddruk te hoog en omdat ik die harde band heb in mjn buik moet ik onderzoeken. Later meer.

Hoefde me niet druk te maken volgens vk. maar als je dan alleen in zo'n groot ziekenhuis zit pff. hopelijk ben ik snel aan de beurt.
Senshi: ik weet hoe je je voelt. Erg alleen en er spookt van alles door je hoofd. Maar wel fijn dat je straks naar je kindje kan luisteren (vaak een leuke beat) en bevestiging krijgt of alles goed is. ik denk aan je!
Om 11.02 is Robin Mika geboren! Hij weegt 3535 gram. Hij had de navelstreng om zijn bekje dus dat was even hard puffen voor mij! Hij heeft zijn eerste flesje al helemaal op
yeeaahhh prinsesje! je kleine prins is geboren! Geweldig!

Gefeliciteerd! Leuke, vlotte namen.

genieten geblazen...
jaaaa weer een baby!!! gefeliciteerd prinsesje! en wat een leuke namen. geniet er lekker van

en senshi: ik zal aan je denken. en ik duim voor je dat alles goed is.
Joehoe Prinsesje! Geweldig dat je je prestatie geleverd hebt en de kleine in je armen! Gefeliciteerd!!!

Senshi: Vervelend dat je alleen in het ziekenhuis zit. Sterkte en we denken aan je (ben je toch niet helemaal alleen).

Jennifer: Hoe gaat het met jouw steken en krampen? Zou het ook het begin zijn?

Hoe zou het met Douze zijn? Geen berichtjes meer van haar kant, dus die is nu waarschijnlijk ook serieus aan de weeën / bevalling bezig. Spannend!
Gefeliciteerd Prinses en man. Toch deze naam aangehouden. Leuk hoor! Geniet van jillie mannetje!

Ctg was goed.Bloeddruk tehoog. wacht nu op de uitslagen van bloed en urine. Wel meteen de verloskamer van binnen gezien ;)
Hier zijn de steken en krampen wat gezakt.

senshi: genoten vd ctg? hopen dat bloed en urine ook goed zijn...ik herken t helemaal...ik zat daar ook de verloskamer te bewonderen al die uren.
Lelijke oude kamer Jennifer. Maar ze zijn een nieuw ziekenhuis aan t bouwen dus deze hoeven nog maar een paar maanden mee.

Balen dat jou krampen ook steeds zakken. Geeft toch valse hoop he :(
senshi: t is dat ik weet dat je in n ander zkh bent maar ook bij ons wordt n nieuw zkh gebouwd en is alles dus vrij klein en oud. wel n gek idee he, dat je straks daar bevalt en zo.

of ga je thuis bevallen?
gefeliciteerd mt alle baby's! en de rest nog eventjes volhouden!

ik zal van de week als vriendlief weer werkt hier weer eens reageren ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven