Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zitten hier alleen maar nuchtere meiden....!!!
quote:rara70 schreef op 18 februari 2011 @ 00:33:

Volgens mij zitten hier alleen maar nuchtere meiden....!!!Ja precies, heb geen druppel alcohol op
*hik, euh hik* waf gaaf dif ofur? *hik*
whaha secret
heuf jijman eun nieeeuw vles fwijn?
@ Elisabeth: Ik sta er niet met mijn eigen naam onder maar dat is puur omdat ik niet gegoogled wil worden. Vrijwel iedereen weet dat ik op een DS sta. Meestal wel leuke reacties als ze het horen. Soms (ouders ) een verbaasde reactie.

Bekenden ben ik al tegen gekomen en dan laat ik expres een berichtje achter in de trant "he leuk jij ook hier, en nog leuke dames? Waarop meestal de reactie komt "ja, jij."

Je zit daar allemaal om dezelfde redenen. Waarom je er voor schamen? Niet nodig.

@ Rara, ik blijf dat lastig vinden wanneer het op een gegeven moment het gesprek op seks komt. Ik ben daar nogal euhmmm.. anders in waardoor ze me vaak zien als een snol terwijl ik dat niet ben. Sta al tig maanden droog zullen we maar zeggen.

quote:pandapop schreef op 18 februari 2011 @ 00:36:

[...]

Ja precies, heb geen druppel alcohol op

Precies en ook in mijn handelen ben ik erg nuchter en met beide benen stevig op de grond.

@ Sekret: Hoe vaak moeten wij nog zeggen dat je die wijnfles moet laten staan!

Net weer met die "oude maar goed uitziende man" zitten chatten. Hij heeft zichzelf voorgenomen om 120 te worden. Hahaha!

Ladies, ik ga slapen. Truste.
Jullie zeggen tegen elkaar wat je zelf graag wilt horen over je date waar je je twijfels over heb of hij je nog wel leuk vindt.

Joh meid hij heeft het vast even druk, je niet meteen van alles in je hoofd halen hoor, en dan later ach wat een loser zeg.

Hoezo lees ik hier nergens wat je echt denkt maar vooral niet zegt want ach dat is toch niet wat ze wilt horen nu.

Haha nou nuchtere meiden, ik neem een glaasje wijn en duik zo lekker me bedje in, mijn luikjes vallen haast dicht.

Jarala
Nou Jarala, ga maar lekker slapen, wij zullen je niet missen...
*hik* solly, djie vles waaas errug lekkkkkur!
Dag dames.....

Voor pandapop......vervelend maar zoals je weet zijn de meeste mannen zo die op een datingsite staan. Het gat niet om JOU het gaat omdat ze veel aandacht willen van heel veel vrouwen. En vissen happen altijd.

Net weer met jonkie zitten chatten...zouden zondag gaan daten maar het wordt wrs al morgen....

Hij is wel leuk op de chat en op zn foto's (wow).

Veel dingen besproken, en ja....dan gaat het ook wel es richting seks. Maar het is de manier waarop het gebeurd, en dit was wel gewoon grappig en ehhhh informatief

Morgen wordt het duidelijk wanneer we gaan daten....volgens mij is ie leuk!

Wat komt het toch onnozel over dat je nu al denkt dat hij leuk is.. foto,s en een chat. Jullie zijn echt niet realistisch.

Het is een verslaving van sommige......zoeken, aandacht....jezelf hoop geven. Zo sterk verlangen om een vriend te hebben. Je zo eenzaam voelen, dat je maar elke avond gaat chatten met een wildvreemde.....en ja en die ook wel graag wat gratis willen geilen....De dame heeft even aandacht.

En de man lacht zich rot.....want na jou chatsessie is hij alweer bezig met mevrouw nummer 23.......

Dom dom dom...dames.
* staat in de negeermodus *
quote:peecee schreef op 18 februari 2011 @ 08:20:

Dag dames.....

Voor pandapop......vervelend maar zoals je weet zijn de meeste mannen zo die op een datingsite staan. Het gat niet om JOU het gaat omdat ze veel aandacht willen van heel veel vrouwen. En vissen happen altijd.

Net weer met jonkie zitten chatten...zouden zondag gaan daten maar het wordt wrs al morgen....

Hij is wel leuk op de chat en op zn foto's (wow).

Veel dingen besproken, en ja....dan gaat het ook wel es richting seks. Maar het is de manier waarop het gebeurd, en dit was wel gewoon grappig en ehhhh informatief

Morgen wordt het duidelijk wanneer we gaan daten....volgens mij is ie leuk!

Wat komt het toch onnozel over dat je nu al denkt dat hij leuk is.. foto,s en een chat. Jullie zijn echt niet realistisch.

Het is een verslaving van sommige......zoeken, aandacht....jezelf hoop geven. Zo sterk verlangen om een vriend te hebben. Je zo eenzaam voelen, dat je maar elke avond gaat chatten met een wildvreemde.....en ja en die ook wel graag wat gratis willen geilen....De dame heeft even aandacht.

En de man lacht zich rot.....want na jou chatsessie is hij alweer bezig met mevrouw nummer 23.......

Dom dom dom...dames.ik snap nog steeds niet als je ons zo dom vind waarom je hier rondhangt. Je klinkt net als een of andere goeroe, je wilt perse dat wij net zo gaan denken als dat jij denkt. wat wil je hier nu mee? dat we nu allemaal acuut stoppen hiermee omdat jij het zielig vind? en als mannen gratis willen geilen dan ken ik wel een andere site voor ze.
Peecee:

Wat heerlijk generaliserend geschreven. Jaaaa, dit is echt mijn wake up call hoor. En dat zo vroeg op de ochtend, bof ik even.

Ik lees nergens in de posting van panda dat ze al helemaal in katzwijm ligt. Alleen dat hij wel leuk is op de chat en op zijn foto's. Daar is haar mening op gebaseerd. Misschien valt hij in het echt wel tegen maar misschien ook niet. Dat gaat ze ontdekken wanneer ze hem ziet. Niks meer niks minder.

Ze heeft een leuke chat gehad waar ze allebei geen moeite hadden om uitspraken over seks te uiten.

Ik vind het eerder argwanend over komen dat jij denkt dat elke vent een loser en maar op een ding uit is. Het hangt van onszelf af in hoeverre we daar in mee gaan.

Ik ben heel realistisch. De dates tot nu toe hebben het niet voor elkaar gekregen dat ze mij het bed in hebben gekregen. Was ook helemaal de bedoeling niet. We hadden van beide zijden de insteek kijken of er een klik is. Soms was gedeeltelijk de klik er wel. Klik op gezamelijke interesses maar aantrekkingskracht niet.

Ik heb totaal geen te sterk verlangen om een vriend te hebben. Wel om contacten met andere singles op te bouwen. Dat doe ik hier en op DS. Al mijn vrienden zijn getrouwd. Vind ik voor de meesten heel fijn. Sommigen niet. Zitten duidelijk vast in een relatie die niet gelukkig is. Maar dat terzijde.

Alleen vind ik het niet leuk om altijd maar als single tussen de stelletjes te zitten. Daarom zoek ik op dat gebied gelijk gestemden. Aandacht heb ik niet nodig. Krijg ik voldoende.

Ik ben alleen maar niet eenzaam.

Overigens vraag ik me af waar jij het vandaan haalt dat alleen de mannen gratis willen geilen. Misschien is dat wederzijds? Heeft dan alleen de man last van jeuk? Zegt meer iets over jou seksleven dan over de onze.

Je postings komen erg gefrustreerd over. Zegt eerder iets over jou dan over ons. Denk eerder dat je jezelf een spiegel voor moet houden dan ons.
@A&K Leuk! Laat je het weten of de date nog doorgaat?quote:__Elisabeth__ schreef op 18 februari 2011 @ 00:07:

Hallo dames, vergeef me dat ik even inbreek op 'jullie' topic,

mochten jullie het vervelend vinden hoepel ik weer op en maak ik mijn eigen topic, maar dit leek me handiger. Daarnaast zijn jullie mede-schuldig aan mijn probleem

Ik heb me (geinspireerd door dit topic) ingeschreven bij paiq. In mijn omgeving is niemand aan het internetdaten, en heb me dus ingeschreven onder een 'neppe' naam, zonder foto, en met een speciaal voor dit doel aangemaakt mailadres. Ik ben als de doods dat ik iemand tegen kom die ik ken, of dat iemand mij tegen komt.

Ik dacht het gewoon is uit te proberen. Probleem: ik vind het leuk, en het komt te dicht bij. Een van mijn matches gaat naar dezelfde 'events' als waar ik naartoe ga ivm overeenstemmende hobby, anderen zou ik ook prima irl tegen kunnen komen.

Ik overweeg mijn profiel te verwijderen, ben er in elk geval achter gekomen dat ik irl ook wel mannen tegen kan komen.

Wat is nou mijn probleem? tsja weet ik ook niet, vraag me af of jullie het begrijpen, ook zo denken (bang om bekenden tegen te komen ed?)

Sorry! langer verhaal dan gepland!

Altijd welkom hier! Ik weet dat ik dat in mijn eerste internetdatingfase (zeker een jaar of acht geleden) ook had. Alles anoniem, geen foto en ik schrok me kapot als een man wilde afspreken. Een keer kwam ik er zelfs achter dat hij zo ongeveer aan de overkant van de straat moest wonen. En mijn gordijnen stonden nog open! Ik was doodsbang dat hij zó naar binnen kon kijken! Uiteidenlijk heb ik een keertje afgesproken met een man die hetzelfde had. Ook nieuw, ook schuw en vond het ook maar raar en eng. Hele gezellige avond gehad. Daarna vond ik het makkelijker.

Misschien heb je zelf toch nog teveel een taboe-gevoel omdat verder niemand kent die aan het internetdaten is? Als je de mannen ook wel IRL tegenkomt, prima natuurlijk, maar volgens mij is dat het niet.
@A&K Berichtjes gekruist. Mijn 'Leuk!' was een reactie op je jongere chatman. Gaan jullie elkaar nog zien?
Rara, ging toch daten??

Was hele hoop geschreven . Pieuwwwwww.

Peecee, het is de toon waarop je mensen aanspreekt die dus echt weerstand oproept.

Je beschuldigd ons als dom, eenzaam, aandachtsgeil.

Sta je daar wel bij stil???

Je wilt een punt maken dat mannen niet te vertrouwen zijn waarom moet je dan de vrouwen erbij neerhalen.

De meeste mannen zijn inderdaad heel sexueel ingesteld, maar hoe gesprekken lopen of hoe daar mee op een date wordt omgegaan, daar zijn er altijd twee voor nodig.

Is trouwens ook niet anders in dagelijkse leven. Mannen blijven mannen en vrouwen, vrouwen .

En ik weet je mag niet zeggen, ik ben op zoek bla bla

Maar ik ga me verdomme toch niet zitten schamen omdat ik graag een partner wil.

Ben ik daarom zielig, eenzaam, despred.

Nope niks van dat alles.

Ben op zoek naar een partner niet naar een relatie. Ik hoef geen relatie om een relatie, omdat ik eenzaam ben.

En ik ben gelukkig hoor in m'n uppie, zal er echt geen man bij nemen omdat ik op aandacht geil/wil.

Gewoon omdat ik een heel menselijke behoefte voel om bij iemand te zijn, een koppeltje te vormen.

En volgens jouw is daar iets mis mee (trouwens ik lees het hier wel meer)

Lijkt een maatschappelijk iets te worden, helemaal ik gericht.

Je hebt wel gelijk dat er heleboel mannen en vrouwen op staan niet om te daten, relatie, zoeken.

Voor dus de redenen die je schetst aandacht, geile gesprekken, webcamsex,

Maar om nu gelijk iedereen te veroordelen, doe je anderen en jezelf echt te kort in dit leven.

En nogmaals" wildvreemden" kom ik in dagelijkse leven ook tegen, ook digitaal.

Maar als je elkaar leuk vind blijven wildvreemden echt geen wildvreemden. En nee dat heb ik het niet over 5 regels chat en een foto, dat zijn voor mij ook nog vreemd.

Praat jij nooit met een wildvreemde , op straat in de kroeg, op sportveld, rondje met de hond?

Gaat het toch ook gewoon zo ongeveer op

- paar keer elkaar zien , praatje is het een bekende

- regelmatig praten eens lachen, stukje van iemands leven kennen,,,is een kennis

- elkaar regelmatig (zien)spreken, gevoelens delen dan wordt je dus bevriend

Enzzzzzzzzz

Maar het begint altijd met wildvreemd.

Offfffffffffff jij bedoelt dat we hier allemaal zo dom zijn dat we na 5 regels chatten , gelijk viritueel ons broekje laten zakken, in alles inzicht geven, onze binnen/buiten kant.
quote:Rasa schreef op 18 februari 2011 @ 09:18:

@A&K Berichtjes gekruist. Mijn 'Leuk!' was een reactie op je jongere chatman. Gaan jullie elkaar nog zien?

Heb je het nu over mijn oudere maar leuk uitziende (lees goed geconverveerde) man of die jongere?

Want die jongere heeft rara gestrikt in haar web.

Mijn ouwe fiets... ik weet het niet. Ze zeggen toch altijd bij twijfel niet doen?
Girlz: niks aantrekken van zuurpruimen die - waarschijnlijk - gewoon jaloers zijn dat zij het zelf niet durven, internetdaten!

Heel jammer als je zo bevooroordeeld in het leven staat...

Allemaal heel veel plezier met chatten, daten enz. dit weekend!
Hoi Karima, weet dat ik me er niets van aan moet trekken. En dat doe ik ook niet. Weet dat ik integer bezig ben.

Kan er alleen heeel slecht tegen wanneer mensen generaliserend hun mening uiten, zodanig dat het op iedereen slaat behalve zij. Alsof ze de wijsheid in pacht hebben.

Maar idd ik ga over op de negeermodus. Weet uit ervaring dat ze zich er toch niks van aantrekken. Zoals zo vaak geschreven, zegt meer iets over hen dan over ons.
Nee, idd niks aantrekken van bepaalde personen.

Ik heb volgend week zaterdag weer eens een date.

Ik ben wel erg benieuwd maar ik probeer er heel nuchter in te blijven, aangezien ik altijd gedumpt worden wanneer ik verliefd op mijn internetdate word. Dus probeer het rustig aan te doen en niet teveel te verwachten.

Hahhaha of het lukt , is wat anders
@pandapop, hoe is het met je? Heb je nog wat gehoord?
Girlz: niks aantrekken van zuurpruimen die - waarschijnlijk - gewoon jaloers zijn dat zij het zelf niet durven, internetdaten!

Heel jammer als je zo bevooroordeeld in het leven staat...

Zeg wijsneus....ik heb zeker gedate...maar ik heb echt heel snel het licht gezien. Veel mannen hebben wel tig profieltjes..

Weinig zijn echt op zoek naar een vaste relatie. En het is zo makkelijk...mailtje sturen , geen zin meer in contact.

En er zijn veel mensen die denken op zo manier goedkoop uit te kunnen gaan eten, lunchen..bios...Door internet is communicatie zo makkelijk..we mailen dat we geen contact meer willen. En gaan meteen weer vrolijk chatten met nummer 45 ....het is nooit goed...houden die onrust, en dromen via een datingsite de droomprins te vinden.

Nou lekker blijven dromen...................
* Blijft met moeite in de negeermodus*

Jonkie is inderdaad mijn date. Vandaag veel aan het sms-en....weet nog niet of het vanavond of zondag wordt maar ik hou jullie vanzelfsprekend op de hoogte!

Nog meer dates dit weekend of ben ik de enige?

@A&K; bij twijfel idd niet doen. Maar als de insteek van beiden gewoon een leuke middag/avond is, ach; dan is er toch niks aan de hand?
mn handen jeuken....................

toch maar negeermodus........
Jonkie is inderdaad mijn date

Dit klinkt al vreselijk jonkie!! is MIJN DATE.

Mischien heeft hij wel eens zin om een een oudje gek te maken.

Waar laten jullie je voor gebruiken??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven