X-Factor, deel 2!
vrijdag 18 februari 2011 om 22:17
quote:mamayahoo schreef op 18 februari 2011 @ 22:15:
Let op, ga weer iets aardigs zeggen: ik vind Angela Groothuizen oke. Heeft na de Dolly Dots zich echt wel een hele mooie 2e carriere aangemeten.....vind ik knap in een werkomgeving die zoveel concurrentie kent.Sorry, dat registreren mijn hersenen niet in dit topic.
Let op, ga weer iets aardigs zeggen: ik vind Angela Groothuizen oke. Heeft na de Dolly Dots zich echt wel een hele mooie 2e carriere aangemeten.....vind ik knap in een werkomgeving die zoveel concurrentie kent.Sorry, dat registreren mijn hersenen niet in dit topic.