Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Waarom geen Magnum ??? Daar zou ik het ook niet mee eens zijn Amalia.

Man stelt me voor vanavond lekker ons bed in. Ik zeg : nu! Ootje slaapt en kinderen zijn zeven uur thuis. Neeeee hij wil dit progamma zien. Okee nu gaat de hoofdprijs naar de volgende beller grrr

Ik ga even opzoeken of andyvie opgewarmd mag worden ! ( nitraat )
Daarom Uma, ik denk dat ze niet het risico gaan lopen dat je spontaan gaat bevallen en met spoed een ks moet krijgen

Viooltje, ik zou het niet durven als de kinderen 7 uur thuiskomen even snel hop hop
Viool hahaha

Scoop: ks is niet voor donderdag gepland! Duurt nog heeeeeeeeeeel lang!
Wat een gezelligheid hier.

Klinkt eng RW dat ei in je nek. Ik hou niet zo van dat soort dingen, maar ja, wie wel. Een kuurtje is altijd de moeite van het proberen waard toch.

Sardegna volgens de VK ben ik nu 9 dagen overtijd. Vind het nog lang zat, maar nog geen 11 dagen volgens hen. Heb ik in ieder geval nog 2 langer de tijd om thuis te bevallen.

Hoewel ik nu af en toe heel zachtjes tegen mezelf zeg, dat het wel ziekenhuis zal worden. Kan ik me vast een beetje voorbereiden.
Uma ik ben zo benieuwd wanneer je aan de beurt bent. We komen wel dicht bij elkaar te liggen qua geboortedatum, denk ik!

Was het vandaag weer rustig in jouw buik?
maar hoe gaat het dan verder bengel, mocht het niet spontaan gebeuren? Als je met 42 weken nog eens doorgestuurd wordt naar het ziekenhuis laten ze je toch niet nog tot 43 weken doorlopen he?!

Ik heb eenmalig wat voorweeen gehad, maar verder ist heel rustig in mn buik. ben ik niet gewend van de andere twee zwangerschappen, maar is maar goed ook.

De geboortedatums van deze twee viva-baby's kruipen wel steeds dichter naar elkaar toe ja
Hier bij ons laten ze je tot max 42 weken doorlopen, meen ik. Dus dat is donderdag. Dan zullen ze wel gaan inleiden enzo...

Zover ben ik ook nooit gekomen, maar ik zal het maandag vragen aan de VK.

Mijn baby is nog volop aan het woelen in mijn buik, vooral 's avonds. Zal ik straks toch wel weer missen.
He Bengel, balen dat kleintje nog steeds in je buik zit... Kan me indenken dat je het nu wel zat bent.

En herkenbaar hoor, dat je het gewoel wel weer gaat missen. Heb ik soms ook nog. Soms, heel stiekum, denk ik nog wel eens aan nóg een keer zwanger zijn. Maar ik vind 3 kinderen wel genoeg. Dus hier blijft het bij, en eigenlijk had ik dat nooit verwacht, dat het ergens nog zou kriebelen

Grappig, lees trouwens net op hyves dat een collega van mij een tweeling krijgt. Heb hem er helemaal niet over gehoord, twijfel ook een beetje of ik er maandag over moet beginnen. Maar goed, z'n vriendin heeft het met foto's en alles gepost, en ze hebben onwijs veel reacties gekregen. Ik denk dat ik wel voorzichtig pols, als er niemand anders in de buurt is. Wel spannend, 't is de eerste zwangerschap. En dan meteen twee!

Nu nog even aan de belasting werken, ben er bijna mee klaar. Hopelijk kunnen we het gauw versturen, en krijgen we het ook een beetje snel weer terug. Zou wel lekker zijn namelijk...
Okee ik lees even niet zo lief mee pfff ben woest op ex en ex familie heb t even op hyves gegooid,

Ga nu wel even teruglezen. Was vanavond echt uit mn hum. Uit mn hum ? Nee zacht uitgedrukt.

Uma en Bengel ja jullie kindjes worden dicht bijelkaar geboren !

Knus

Ondanks slechte avond wel gezellig met man ( hij is erg huiselijk aan het zijn ) en mviool ; is boekje aan t maken.

Amalia oja dat durf ik wel. Ik verzin wel wat, badjas aan en " douche modus "
Vioolman huiselijk? Dat lezen we niet zo vaak

Enneh, las je verhaal op hyves, knuffel! En sterkte morgen!

Bengel, ja dat buik missen... k weet het niet, ja denk dat het over een jaar ofzo vast wel weer gaat kriebelen. Daarom moeten we van te voren maar aan de definitieve anticonceptie hier haha.

Tieger een tweeling, wat leuk! Heeft me altijd super geleken, daarom hebben nr 2 hier destijds niet lang op zich laten wachten. Dan maar zo weinig mogelijk leeftijdsverschil.

belastingaangifte is nooit leuk!
Man is ootje fluisteraar. Ik geef Ootje borst. Leg haar in wieg. Huilt. Overdag kan ik haar wel heel even laten huilen maar savonds niet, dan lig ik er naast te trappelen van ongeduld, dan wil ik haar pakken. Zo'n reflex ! Man zegt: twee minuten viool ! Krijs krijs kriiiijjjjjjs etc na 1 minuut nogharder. Twee minuten. Stil.

Hm.
Tweeling leek mij ook zo leuk ! Ook bijzonder, op school is een heel leuke tweeling die alles samen doen.

Uma <3 lief.

Ja vioolman is al ruim een maand super huiselijk. Al 2 maanden erg " samen - samen " dus gingen we samen weleens met de kinderen wat drinken in stadscafe maar hij niet meer alleen op stap. EerGisteren weer voor eerst en dat is echt weinig voor hem. en nu wil hij liever thuis hapjes maken, goedkoper em gezellig vind hij.
Is Vioolman ziek ofzo

Uma, oh wat grappig van die tweeling --> zie mijn post bij jouw foto. Heb ik voor het lezen van jouw post geplaatst.

Ik had altijd in mijn hoofd: 2 kinderen en dan nog een 2ling. Noooouuu, ik was baaaang dat we er 2 zouden zien bij de 1e echo van Aatje! ha ha, ik moet er niet aan denken. Ik kan al in een soort van paranoide angst schieten van het idee dat er een kind in mij zit (brrr, dat is toch heel erg alienachtig??? zo;n parasietje in je ) en dat je er dan 2 hebt!! Die moeten er ook uit! IEKS!

Goed, trusten.

Bengel duurt niet lang meer!!!!!! Streel je buikje en aai je kindje nu het nog beweegt zonder huilen
Whoehaha lOl !!! Hoe dat amalia ?? Alle babies / zoogdieren komen uit hun moeder ?! Teveel SF gezienv;-)

Maar ik vind de gedachten aan een alien ( bliep bliep I am born from another planet ??!!) wel erg orgineel en ik kan me voorstellen dat het dan ook " gek" kan lijken.

Ben ik nou fantasieloos zwanger zeg tsssss ik schaam me diep.

Vioolman ja die is wel van een andere planeet! Hij komt sinds kort van venus en zn motto oh wat gezelllig thuis. Nu zit ik me al zenuwachtig te maken over dat weekend weg. Dat is nu vast een verstoring van zn weekend gezellig thuis in huis !

Nou vandaag werkoverleg, gesprekken met ex voeren als ik niet vreselijk boos wordt, moet ook koken voor werkOverleg en even mn huisopruimen want morgen werk ik.

Ootje is 1x gekomen vannacht !
Hoera voor ootje 1x!!
Ai man gaat eergens helpen met auto aankoop en k was jaloers! Ik blijf in huis wat schoongemaakt moet, was, 2 schotels koken en huilend ootje en hij loop de deur uit.

Hm. Ik heb gewoon ookgeen back up, geen familie etc die eens langswaait waardoor ik eens meer als 5 min achtereen iets kan doen.

En wanneer komt fase 2? Ootje gaat na 5 min huilen en ze wil ook niet liggen en draaien, in de box maakt ze zich een plank en zet hem op gillen als ik met haar op bed speel rolt ze wel van rug naar buik maar niet bewust. Maar Ootje vind dat natuurlijk ook niet je van het. En omdat ze zo kort slaapt en ik mn werkverslagen dan ook maak, blijft er weinig tijd over.

Deze momenten ( borst geven ) vormen echt rust. Heerlijk !

Genoeg geklaagd. Het is een fase en onze laatste en nou het is dus soms ook even aanpassen dat alles in soep kan lopen wat je wit op een dag.
Viool, ga je nog met O naar de fysio? Ik zou toch ook even naar een osteopaat of manueel therapeut gaan. Ze zou nu wel moeten draaien en haar rust moeten vinden. Als ze een plank wordt, dan zit er mss ergens iets in de knoop. Aatje kan wel een half uur in de box zich vermaken, en ze schelen maar een maandje....
Amalia ik zie de osteo gewoon nog, ze kan zich dus wel een half uur vermaken maar alleen als er een ander ( kindje ) bij is OF op een andere plek dan de box. Omdat ze met uitlokking de beweging en draaien wel doet vinden osteo en fysio haar gewoon op schema. Maar het zit er nog niet automatisch in zeg maar. Ja en die plank. De plank doet ze zodra ze gaat gillen als ze echt boos is en zodra ik haar pak is de plank en het huilen direct weg. Als ons huis wat minder koud was zou een kleed op de vloer " het helemaal zijn " bij andere huizen leg ik haar nml wel op de grond en dan gaat ze spelen maar dat kan hier echt niet vanwege tocht aan de grond.

Zo intervisie. Mn lasagns en salade klaar, ijs neem ik mee en collega dolce leche.

We eten van 6 tot 7 gezamelijk, goed he. Dan brengt man ootje en is ze er het uur daarna bij. Dan haalt hij dviool bij zn moeder.
Klinkt als een gezellige avond.

BENGEL!! MELDPLICHT!!!

zo, we zijn goed bezig op de zolder. al het laminaat ligt er eindelijk in, nu de gordijnen ophangen (man ) en dan hoop ik dat de aannemer volgende week komt om de deuren af te zagen (die zijn nu te lang omdat de vloer door het laminaat hoger is gekomen) en de plinten te leggen. Dan meteen de schilder bellen om de plinten te schilderen en he he, klaar. Oja, vergeet ik nog heeeeeel veel schoonmaakwerk Ik heb net al een uur de badkamer staan boenen. En het laminaat is boven gezaagd en dat geeft me toch een stof! Niet normaal, dat gaat echt overal inzitten en tussenzitten. en plakt overal aan vast..

Ik heb gisteren bij Ikea een hele leuke hangstoel/zak gekocht, die wil ik ophalen. Maar man vind het zo mooi boven dat hij het zonde vind om een gat in de balken te boren voor een haak Kan ik me voorstellen maar zo'n zak is toch leuk? Ik ga kijken of ik een plaatje kan vinden.

Ik had m eigenlijk voor buiten aan de schommelhaken gekocht maar bedacht me later dat het ook wel heel relaxt is op de kinderkamer.
Heerlijk lijkt me dat zo'n zak!

Jullie zijn dus vandaag weer lekker druk geweest. Nog even en de zolder is helemaal klaar. Gaan jullie daar dan liggen, of 1 van de jongens?

Wat fijn voor je Viool, dat O maar 1x is gekomen vannacht. Ik hoop voor je dat het een trend gaat worden. Zou voor jou ook wel heel erg goed zijn.

Officieel 10 dagen over tijd vandaag.

We hebben berekend dat ik met mijn 3 zwangerschappen al een maand extra zwanger ben geweest.

12 dagen oudste

9 dagen middelste

10 dagen jongste

31 dagen overtijd.

Wie deze week nog tegen me zegt dat hij het zo goed bij me heeft, die ga ik slaan.

Ben nu lekker alleen thuis. Man en meisjes zijn naar een verjaardag in een kroeg. Daar had ik ff geen zin in. Stel dat ik niet kan zitten. Nee hoor, ik geniet even van de rust in huis.

En vanavond doen we heel slecht, we gaan eten halen van die grote gele M.
Ha ha de Mac! Die kwam op het einde van mijn zwangerschappen ook steeds in zicht

Jongetjes zijn later dan meisjes, hier waren de jongens 11 dagen overtijd beide en A 9. Je hebt een knusse buik! even pesten
Ha ha Amalia, van jou kan ik het hebben, omdat je zelf ook zo lang met je kinderen hebt gelopen.

Bel ik net mijn zusje, neemt ze heel hoopvol op.. moet ik dus weer zeggen dat er niks aan de hand is. En verder lijkt het wel of er niemand meer durft te bellen. WAs dat bij jullie ook zo?
Oh Bengel, wil ie er nog niet uitkomen? Zal ik 'm even roepen? Bengelbaby, kom je eruit??? We wachten op je!

En ook nog een voor je mama, dit is wel erg lang wachten zo.

Verder niet echt bijgelezen, heb het idee dat ik tegen een griep aan zit te hikken en m'n menstruatie is ook doorgebroken (dwars door de pil), ben nu al 7 dagen aan het bloeden met stolsels en krampen en heb vannacht met buikpijn wakker gelegen . M'n lichaam is helemaal van slag geloof ik.
arm bengeltje je hebt groot gelijk dat je thuis bleef je gaat nou toch niet meer in een kroeg hangen? En de M is heerlijk! Laat de kraamhulp maar weer gezond koken hoor haha

Die hangzak is leuk amalia!

Wat fijn dat O zo goed eet! En dat ze nog niet rolt geeft volgensmij niet de meeste kindjes die te vroeg zijn geboren zijn wat langzamer toch? Haalt ze vanzelf wel weer in. Dat ze geen moment alleen kan zijn lijkt me moeilijker.

2ling leek me ook zo leuk, man is eigenlijk een tweeling maar de ander is heel vroeg overleden in de buik 40 jaar geleden geen echo's natuurlijk dus met de geboorte kwam man en een lege placenta.

Dat lijkt me dus ook wat, ga je toch voor een 4de worden het 4 en 5

Ik vind lijnen nu wel moeilijker trouwens nu het vakantie is we hebben meer lekkere dingen in huis, gisteren uit eten met man maar geen dessert genomen.... vandaag maar braaf aan het water en geen tussendoortjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven