Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Weten jullie dat ze bezig is officieel???

Eten was geweldig! Onwijs lekker. Zo daar ga ik echt vaker eten.

Aatje krijgt er een tand bij, 3e. Ze is wat huilerig, wil niet alleen. Gister ineens 39,4. Vandaag weer goed maar erg verkouden.

Zo en ze lag net met man op bed, ik keek even om het hoekje. Toen draaide ze zich tegen man aan met haar hoofd in het holletje van z'n oksel en straalde van oor tot oor! Liehief!!!

Oudste heeft z'n vriendje te logeren. Sliepen binnen een half uur ha ha sufferds. Zal morgen wel vroeg wakker zijn... Jochie schijnt om 6 uur rise and shining te zijn
quote:amalia schreef op 18 februari 2011 @ 21:56:

Weten jullie dat ze bezig is officieel???

Nee, zat je op stang te jagen

En ik ben erg, wil eigenlijk allang slapen maar ben zo benieuwd naar bengel.

Lief, zo'n smeltmoment met man en dochter.
Ga toch maar slapen, hoop alles goed met bengel en zoon, in of uit de buik (of wie weet halverwege). Misschien is er morgen nieuws.

Amalia, succes morgen om 6 uur
Ik wil zo graag de naam weten!! Ik ga ook slapen, trusten allemaal behalve Bengel
Sorry, maar we hadden even problemen met de computer. Hier nog steeds geen baby, wel steeds onrustig in de buik. Ik ga morgen wat langer hier zijn, maar ik ga nu slapen.

Ik ga morgen ook lezen, maar ik snap dat jullie op een berichtje van mij wachten.
He Bengel, wat maak je het spannend

Buik onrustig as in voorweeen? Of denk je dat het door gaat zetten?
he arme bengel misschien hefet het vanacht doorgezet????
Oooh Bengel wat een tegenvaller! Ook voor ons, we hebben er zin in .

Leuk een loge, ze stonden om 5 uur naast m'n bed!!! Ik heb ze teruggestuurd en toen waren ze tot 7.10 stil. Maar niet meer geslapen zeiden ze. Oudste vroeg erin vanavond dus
Bengel heeft gepost hoor tieger en rw
Op hyves ???
Oh, arme Bengel, er was dus niks... Ik hoopte het zo! Ben helemaal zenuwachtig voor je.
Nee hoor hier voor de laatste post van tieger
Goeiemorgen!!

Kwam ff checken of er al Bengelnieuws was... jammer! Ik hoop voor je dat het dit weekend doorzet, spannend hoor!!

Hier alles nog rustig, totaal geen voortekenen of wat dan ook... heb echt het gevoel dat als dit geen keizersnede geworden was, ik voor het eerst de 40 weken toch wel zou halen.

Fijn weekend allemaal!
Ook hier weer een mooie dag, helaas begonnen zonder baby. Maar met een waanzinnig sjagerijnige moeder. Man man man wat ben ik het zat. Maar we gaan gewoon weer door. Ben vanmiddag lekker bij mijn ouders met de kinderen. Man gaat oefenen met zijn band, en ik heb geen zin om alleen met de kinderen te zijn.

Bij Uma is het dus ook rustig.

Meiden bedankt voor jullie medeleven, dat doet me goed. Verder zit ik iets te veel in mijn eigen wereldje, en heb ik geen idee wat ik gelezen heb. Sorry daarvoor. Oja ik las dat Amalia ook vroeg wakker was vanochtend. Ik benijd je niet hoor.

Vanavond later meld ik me nog wel weer even. Fijne dag allen
Sterkte bengel!
Bengel sterkte wat is dat aftellen he.

Vanmorgen schoonmaakochtend op werk ... Nou kom thuis in vies huis en ootje ook niet aangekleed;-) man: na een half uur slaap ging ze huilen ! Ze slaapt maar een half uur!!! Hallo! Aarde aan mars !!
bengel sterkte vandaag slim lekker naar je ouders!

Bij uma ook nog alles rustig gelukkig maar een spoedks zit je ook niet op te wachten lijkt me! (was ik toen zo bang voor stel dat het vanzelf gaat beginnen)

Ik heb nog steeds een bult in mijn nek ongeveer zo groot als een ei wat moet ik daar nou mee??? heb echt nog nooit last gehad van mijn amandelen ofzo ook nooit laten knippen en dat ga ik ook echt niet doen lijkt me dood eng maandag maar weer eens bellen het doet zo'n pijn zeker als ik lig bah

J heeft al 6 tanden! 4 boven en 2 onder. Geen dracula meer. hij is wel heel pieperig ik sjouw wat rond met hem de afgelopen dagen niks voor hem!
RW, bult vóór, in je hals? Of achter, in je nek? Amandelen zitten nl in je keel, deel waar je slikt zeg maar. Meer in je nek zitten lymfeknopen. Zit dat ei er de hele tijd al? Ook aan de HA laten zien? Ik vind dat groot hoor, voor een lymfeklierzwelling (maar ja, ik ben een leek natuurlijk).

Oei oei oei Bengel, wat zal jij het zwaar hebben, 11 dagen over tijd al. Even je mannetje toespreken hoor, dat 'ie nu toch vlug komt. Hij heeft het te goed bij je

Uma, bij jou is dat goed toch juist, dat je niks voelt? Hoeveel weken ben je nu, 36 toch pas? Nou ja, da's heel ver natuurlijk, maar om te bevallen nog een beetje vroeg.

Ik vind het zo leuk, weer 2 nieuwe babies erbij binnenkort! Beetje sentimenteel word ik ervan hoor meiden...

Ben eindelijk naar de kapper geweest. Met snotterhoofd en loopoor, maar afspraak stond al een tijd en wilde niet afzeggen. Ben erg kort nu! Kan nog net staartje. Er is zeker 15 cm vanaf.
Viool, die man van jou moet echt even heropgevoed worden hoor! 't Is vast een schat, maar af en toe zou je 'm toch even....
Ben 37 weken nu. is inderdaad beter als het niet spontaan begint, maar toch. Laatste loodjes duren lang! (he bengel? )

Sardegna nog niet helemaal beter dus? Enneh, foto graag!

Vioooltje aaaaah da's frustrerend ja!!

RW dat klinkt heel vervelend, lijkt wel een opgezette klier? Wel ff laten checken hoor!
Het zit onder mijn oor, heb geen last van slikken dat is het rare moet dat wel? Ik heb het maandag laten zien, ze heeft in mijn keel en oren gekeken en gevoeld. Het is alleen rechts.

Het zit er al ruim 2 wk. Heel irritant misschien ga ik maandag weer even terug, moet dan toch dochter naar mijn moeder brengen voordat ik ga werken, huisarts zit 4 huizen verderop.

Zou een kuur helpen? Ik heb er echt geen verstand van heb nooit van die rare dingen
Leuk he de babietjes erbij hier ! Ben ookzo trots op onsallemaal !!!
Ik heb sinds dat ik op mezelf ging groente / fruit pakket, wat heb ik daar toch ( meestal ) plezier van. Mooie verse bio spullen, ook orginele zoakls nu ; aardpeer ! Dam ga ik googlen en kom ik de gaafste recepten tegen en het is ook erg gezond en babies van 6 maanden mogen het ook.

Ik ben ook erg trots als ik weer wat in man en zoons krijg. Man eet zelden zn groenten hahaha opvoeden ???!!!! Ikke niet !!! En mviool was ook altijd een ramp die is barbequend geboren, vlees mmmm en ik was de vega babe... Maar ootje eet zoveel groenten dat heeft mviool nog niet op
Ik denk dat Uma donderdag gaat bevallen

RW dat ei, balen! Is je klier idd en hangt samen met je amandelen. Had ik ook. Moesten er toen uit. 18 was ik en heel zielig. Voelde me ook genept dat onder ijsjes eten geen magnums hoorde

Sar foto van je haar!!

Bengel, strippen na week 41 heeft wel zin. Dus maandag nog even laten wroeten? Ook niet een fijn gevoel...

Viool alles goed? Verkoudheid al een beetje op z'n retour?
Donderdag zou wel heel snel zijn, maar ja, oudste was er ook met 37+5!

RW een kuur helpt vast wel, tenzij het echt zo erg is dat je amandelen eruit moeten... lijkt me geen pretje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven