Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Oh gezellige vakantie allemaal ! Gaan jullie wat leuks doen ?

Volgens mij ben ik nu heel ordi in jullie ogen

Maar mn vriendin heeft van haar reis uggs voor me meegenomen en morgen passen !

Leuk leuk leuk voel me verwend.

Alleen een maat kleiner omdat ze uitlopen volgens haar.
En ????? Zou er vannacht wat gebeurd zijn ??

Hier weer spoken, dus mijn hoofd staat niet ergcharmant. 15 graden in huis en kleding ijskoud en vloeren brrrrr. Lente !! Lente !!
Check!
Geen babynieuws...

Viool ik heb ook uggs hoor, 2 paar . Maar ehh Ze lopen niet uit hoor
hihi ik denk ook als eerste als ik mijn laptop pak zou er een baby zijn geboren?

Hier ook de uggs weer uit de kast het is brrrr koud buiten!
Lopen ze niet uit ???? Oneeeeeeee

Mn vriendin zij wel
Zwaaaaai!

Even snel kijken, maar ik zie nog geen babynieuws?

Arme Bengel...

Heeeeeeerlijk weekend gehad!

Ik kom later even bijlezen en -schrijven
ZIJ wel.. viooltje toch tssk zo ken ik je niet :-)

Hoera Amsterdam. Alleen!
Haaahaaa wat heb ik ??? Ik schaam me rot!

Verweken mn hersenen door de iphone. Hier ook... Ik ga wat drinken met een koekje.

Ik bestel. Ze zegt: thee en 1 ( met nadruk) koekje ?!

Ik zeg: ja! Ik mag er geen 2 van mezelf :(

Ik ga op vioolman lijken die kletst ook maar wat.

Maar nog erger...

Ik wil naar het toilet maar durf ootje niet bij mn tafel te laten. Dus ik vraag :

Mag ze even hier staan dan ga ik gauw even plassen.

wat zeg ik nou ??? Ik zat in het toilet en dacht jee ik moet me schamen !

En gister zei ik tegen man dat ik mn panasonic toestel nooit gebruik maar de iphone camara omdat ik daar niet bij hoef tedenken. En dat vond man erg ergelijk. Goed zo niet nadenken staat je goed

Bah. Ik takel af naar een eencellige. Straks loop ik nog ineen trainingspak en met een neuspiercing en kauw ik kauwgom en zeg ik : en ??? Ken mij ut verrotte daaaan?!

Ik heb in stad afgesproken met mn jongens. Lente / zomer sneakers halen. Man wil t liefst uitverkoopje voor ze maarja dag ze hebben zulke leuke zomer schoenen. Zo overdrevem doen wij niet met kleding, dit mag best.

Ik ben benieuwd. Zo leuk als ze dan weer leuke nieuwe hebben en trots zijn.
Amalia heel veel plezier... Als baby moeders hier weten we wat deze dag voor je betekent

Shoppen zonder onderbrekingen !!!!
R u kidding? Als ik alleen ben in een café neem ik a mee op schoot naar de wc!!

Wat doe ik? Ik check viva in de Bijenkorf

Bengel checkte ik niets... Mekdplicht!!
De serveerster was even 3 minuten oppas ( bij de bakker ) neem jij haar in de wc? Hm ja wel op rare plekken maar hier niet hoor ( kom er al sinds mn 4e bij die lui )
Amalia checkt je vanuit de bijenkorf Bengel !

Je baby heeft ieder gekluisterd a d phone...

Zoons hebben schoenen man killt me voor dit bedrag
dank voor de felicitaties.

nog geen baby bij bengel? arme bengel

amalia wat heerlijk zo'n dagje, geniet! en shop ze.

viool schoenen gescoord, goed zo. zijn ze er blij mee?

uma je houdt ons wel in spanning hoor, met de datum!

rikst helemaal ontspannen en uitgerust??

lmeisje snipverkouden, boehoe, slaapt alleen als ze geaaid of geknuffeld wordt. en vriend is niet goed genoeg, ze wil alleen MAMA.
Oh meiden ik vind het zo lief hoe julliie met me meeleven. En iedere dag weer kijken of er al babynieuws is. Dat geeft me het gevoel dat ik er toch niet helemaal alleen voor sta.

Maar helaas geen babynieuws. Ik denk dat dit de eerste is die blijft zitten.

Mijn oudste heeft een sportdag vandaag ivm de vakantie, dus dat kwam me wel een beetje goed uit. Ik vond haar nog wel wat jong, maar ze wilde zelf heel graag, en haar buurmeisje/vriendinnetje ging ook.

Mijn jongste en ik hebben net heerlijk 2 liggen slapen. Dat had ik even nodig zeg. Mmmm... wat lekker.

Amalia en Viool zijn dus allebei aan het shoppen en geld aan het uitgeven. Ben je de hele dag in A'dam Amalia? WAt heb je allemaal gekocht?

Uma hoe is het met jou?
Hoi Sardegna onze berichten kruisten elkaar>
Op weg naar huis.

1 king louie jurk

Witte Adidas gympen

Een muts

Een tshirt/blousje

Ik ben blij. En 2 hemden voor de jongens. Helaas geen broek voor aatje .

Lekker geluncht met een vriendin. Heel gezellig.

Bengel we leven mee, tuurlijk! We willen zelfs meepuffen als het ooit nog gaat gebeuren

Mss was je iets minder ver? Wachten duurt zo lang!!! Wat zegt de vk? Wanneer eventueel inleiden?
Puf puf puf

Helpt het als ik al voorpuf ????

Leuke aankopen Amalia! Welk jurkje heb je? Voor jou of A ? Is er niet een zelfde bij ( dus voor moeder en kind )

Jee ootje is pittig. Is dit nou al meiden gedrag ?

Ik had haar in de wieg gelegd, dacht gewoon dat ze heel moe was en ze had 1 lang slaapje pad gedaan. In de huiskamer huilde ze om alles. Okee in bed. Krijsen. Mviool en vriendje probeerden ook haar te troosten want ze krijst zo hard dat je medelijden krijgt met haar stem en gesteldheid. Toen ik. Nou nou duurde maar. Uiteindelijk vond ik het te erg haar te laten huilen. Op de arm stil. Maar mee bijhet koken. Oei ze gingweer!! Haaaard !! Hm. Mss honger ? Borst had ze net gehad. Fruit. Nou dat ging lekker. Ik maakte ook haar wortel aardappelhap af en gaf haar dat, blije ootje. Maar toch: ze was gewoon moe ! Dus na de hap op bed. En ja hoor .....

Ik ben toen maar op mn leuke kleine xylofoontje therapeutisch gaan spelen ( om mama rustigte krijgen dus ...) na 7 min ging ze luisteren - huiltje- luisteren - huiltje en toen viel ze in slaap en nu slaapt ze half uur.

Ik heb gewoon een vermoeden dat ze heel goed kan protesteren, ookals het is om slapen. Ik ben normaal meer van baby kan dat nog allemaal niet weten / doen maar echt ootje verzet zich gewoon tegen de slaap!

Wat een droppie enpittig dametje...

Jongens zijntrots op hun schoenen joh !

Weet je wat leuk was, had besloten dat ze zelf echt een paar mochten uitzoeken. Normaal bepaal ik de keuze deels, of zoek " vooruit " of zoals vroeger : voetenspeciaalzaak.

Maar dit was ookerg leuk! Ze zo zien kijken en passen... Grote jongens <3
Sardegna,nog gefeliciteerd! Leuke dag gehad? Of nog ziek? En ben je een beetje verwend door vriend en kinderen?

Tuurlijk leven we met je mee! Ik vind het echt zo spannend! Ben idd ook benieuwd wat de vlk zegt en of je al een datum voor evt inleiding hebt. Pffff, echt vreselijk irritant dat wachten...

Leuk, je oudste een sportdag! En lekker voor jou, dat je nog even lekker kon gaan slapen!

Hihihi, Viool, bediening als oppas! Ach, als je er al zo lang komt, ishet geen probleem toch?

En...is man erg geschrokken vd schoenen?

Wat een leuk dagje, Amalia! Lekker hoor, even shoptijd voor jezelf!

Tieger, leuk! Kinderfeestje!

Ik ben wel heeel benieuwd hoor, Uma, naar de datum! Spannend!

Hier zijn de uggs idd ook alweer uit de kast, rw! En j alweer 4 tanden! Wow!

Vrijdag zijn we naar een superleuke b&b gereden en 's avonds lekker bij een 2- sterrenrestaurant gegeten.

De volgende dag naar ons hotel. Beetje slapen, eten. En zondags de hele dag in de sauna rondgehangen. Massage erbij...ooo,echt zo relaxed! Maandag nog even uitgeslapen (nou ja...uitslapen...omg, ik ben veranderd in zo iemand die niet meer kan uitslapen... ) en daarna de kids weer opgehaald. Echt, zo lekker, een paar v die relaxdagen. Ook wel fijn om de kinderen weer te zien, na 4 dagen. Hihihi, muts!
Rikst ben je weg geweest zonder jonste wauw geen muts hoor !!!

Hoe ik ook verlang naar slaap en aandacht man-vrouw... Ik ( en man heeft hetzelfde) ben er niet aan toe
Zucht krijg de banaan niet uit o haar oog!

En wat eet ze veeeeel, krijg lachaanval als ik haar voer, dit is toch niet normaal ???

Buik gaat goed gelukkig
Ha ha Viool wat grappig om te lezen dat O banaan in haar oog heeft, en ik zie jou erbij ploeteren om het schoon te krijgen. Sorry dat ik er om lach.

Rikst wow idd zonder je jongste al 4 dagen weg. Knap hoor! Ik kan nog niet eens 4 dagen zonder mijn 2 oudsten, laat staaan straks zonder baby. Nee dat duurt hier altijd wel bijna 1,5 jaar voordat ze een eerste nachtje uit logeren gaan.

Wel fijn dat jullie heerlijk ontspannen dagen hebben gehad. Kun je er weer lekker tegenaan toch.
Oh, ik ben ook zo'n muts! Langste zonder de jongens was 5 dagen met 2 vriendinnen op vakantie, en toen waren ze 3 en 5 (en gewoon thuis bij papa ) Af en toe gaan ze wel bij mijn ouders of mijn schoonvader logeren hoor, maar nooit meer dan 2 nachtjes, vind ik genoeg.

En Amalia gaat naar NY en op skivakantie, stoer hoor!

Bengel hoe was je dag, nog wat kunnen doen vandaag? Oh, het geduld dat jij moet hebben, pffff, je wordt echt op de proef gesteld.

Rikst wat klinkt dat super, jouw weekend. Kun je r voorlopig weer tegenaan toch?

RW is die bult in je nek al aan het afnemen?

Lmeisje is heel lief gaan slapen in haar bedje, ze was bekaf. Ben heel benieuwd hoe het vannacht gaat. Weinig hoop hoor, op goeie nacht, ze snottert en hoest heel wat af. We zien het.

Pittige ootje, we waren gewaarschuwd al hè, door Uma en Bengel Wanneer begint de meisjescursus? Ik meld me aan voor de workshop nacht-management... En straks denk ik voor de peuter-module.
Het goede nieuws is dat ik vandaag minder oorpijn had, hoera. Ik haat oorpijn.

Nu m'n voorhoofdsholte nog.
Zeg Sardegna benjij eigenlijk wel even bij de dokter geweest met je voorhoofdsholte en de oorpijn. Lijkt me niet verkeerd om de arts daar even naar te laten kijken.

Enne de cursus wordt nog even uitgesteld wegens verlof van de beide cursusleidsters, gna gna.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven