uitgerekend juni 2011

03-10-2010 20:33 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer uitgerekend in juni 2011 en heeft er zin om mee te schrijven?

Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.

NaamLeeftijdUitgerekende datum/geboren opOpmerkingenEn het wordt!!!!!!dolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen

18-12 de tabel bijgewerkt. Mocht je eruit zijn gehaald en wil je graag terug, druk je gegevens vetgedrukt en je bent zo weer terug.
Annali wat fijn dat het afscheid van jullie Abel gegaan is zoals je wilde, dat je goed afscheid hebt kunnen nemen. Sterkte voor de komende tijd...

Luna, fijn dat je vader rustig gestorven is, dat je erbij bent geweest en dat het goed was. Voor jou ook sterkte gewenst.

Beatle, sorry dat je je aangevallen voelde. Was echt niet mijn bedoeling. Sorry.

Zespri gefeliciteerd met je nichtje Isa. Die badkamervloer, dat belooft een spannend bevallingsverhaal te zijn... hopelijk is alles goed gegaan... Ik ga zometeen met mijn zusje en mijn jongste weer even bij mijn verse nichtje kijken. Heerlijk.

Ik heb gisteren teveel gedaan. Nu buikpijn (straks ook maar even urine laten checken door de dokter) en chagrijnig... hopelijk trekt het nog bij vandaag... doe mijn best.

Coltje, hoe gaat het nu met je? Als de hoge koorts aanhoudt moet je even de ha of de vk bellen hoor!
Wat een droevige berichten om te lezen. Annali, fijn dat jullie alles zo mooi hebben kunnen delen met naasten en dat het een mooi afscheid was.

Luna, is je vader dan toch nog redelijk plotseling overleden? Gecondoleerd, heel veel sterkte de komende dagen.

En Zespri, bij jou dan weer heel ander nieuws, wat gek dat dat allemaal zo in een paar dagen kan gebeuren. Maar van harte gefeliciteerd met je nichtje! En op de badkamervloer... ben benieuwd wat voor verhaal daar achter schuilt. Veel plezier met kijken vandaag!

Heb vannacht met voedingskussen tussen knieen geslapen en alhoewel eerst wat gemopper van man (dat ding lag tussen ons in) werd ik vanmorgen redelijk uitgerust wakker zonder rugpijn! Wat een verademing! Ben helemaal blij er iets op gevonden te hebben.

En qua gewicht ben ik deze week slechts een halve kilo aangekomen (ipv 1 kilo/ week afgelopen weken) dus blijkbaar vlakt mijn groeicurve wat af. Gelukkig maar want ik ben 6 kilo aangekomen in 7 weken tijd. Buik jeukt ook minder dus ik denk dat die ook wat minder hard groeit nu.
Zespri gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! En inderdaad ben ook erg benieuwd naar het bevallingsverhaal, klinkt alsof het allemaal heel snel is gegaan dat ze haar bed niet eens meer kon halen? We zullen ongetwijfeld van je horen na vanavond

veel plezier!

Sofie lekker even in het zonnetje uit de schaduw; wie weet vrolijk je daar wat van op!

Nakur: wat fijn dat je goed geslapen hebt! hopelijk blijft dit zo de komende weken. De rust die je nu nog mee kunt krijgen moet je pakken. Straks wordt het allemaal anders.............

Hier ook weer een goeie nacht gehad, De vorige was niet zo fijn....veel wakker gelegen. Heel enkel heb ik dat es.

Vanacht wel voor het eerst gek 'babygerelateerd' gedroomd; er spoot allemaal heel dunne melk uit 1 van mijn borsten.

Raar!!! Vanochtend toch even kijken, maar niks te zien natuurlijk

lfs
Lieve Annali, wat fijn dat jullie zo'n hechte groep mensen om jullie heen hebben die jullie kunnen steunen in deze heftige tijd.

Lieve Luna, gecondoleerd met het verlies van je vader.Gelukkig konden jullie erbij zijn en was het een liefdevol gebeuren. Heel veel sterkte gewenst.

Zespri, gefeli met je nichtje!

Wat luiers betreft: lekker doen waar je je zelf goed bij goed voelt.

Word vandaag teruggebeld door de dokter of ik langs moet komen. Tot die tijd veel rusten en thee met honing drinken...
wat was ook weer de naam van "onze" hyves, heb net nieuw profiel aangemaakt, ga jullie opzoeken....
Ah, gevonden en gelukt, saartje mijn naam op hyves herken je wel van mijn naam hier denk ik......beetje husselen.
luna heel veel sterkte met het afscheid nemen. Het klinkt als een mooi laatste moment samen.

Annali wat fijn dat jullie het afscheid hebben kunnen delen. Het klinkt als een mooi vredig afscheid waaraan jullie kunnen terug denken.

Weet ook ook de komende tijd zijn we er voor je.
Hallo allemaal,

Kennen jullie me nog

Shame on me... heb me schandalig lang niet laten zien hier..

Heb er wel een reden voor, die komt straks..

Annali: Wat ontzettend veel verdriet hebben jullie moeten doorstaan. Ik wens jullie heel veel kracht in deze moeilijke periode!!

Luna: Gecondoleerd met het verlies van je vader. Heel verdrietig voor je...

Hier véél gedoe gehad met zwangerschap, gezin en werk. Daardoor geen puf meer om 's avonds de laptop op te starten...

Zoontje is lang ziek geweest, steeds onverklaarbare koortspieken. Sliep daardoor erg slecht, ik dus ook..

Interne verhuizing op het werk die veel energie gekost heeft en daarnaast weer forse bekkenklachten waardoor ik veel in bed lig... Zal de volgende keer dat ik weer plat moet de laptop boven laten brengen, hoop dat het bereik groot genoeg is..

Ik heb wel meegelezen maar niet gereageerd, zal dat vanaf nu vaker gaan doen hoor!

Tot snel!!

Elle
Ellebelle, ja hoor, natuurlijk, leuk dat je nog wat meeschrijft. Maar wel vervelend hoor dat je zoontje zolang ziek is. Gaat het inmiddels wel wat beter? Is er een verklaring gevonden?

En ook jij dus in de lappenmand. Ook vervelend door zoiets al een verhuizing op het werk waar je al helemaal niet op zit te wachten neem ik aan.... ben bekkenklachten is dan helemaal rot! Hopelijk gaat het ook met jou snel beter als je wat kunt rusten, beterschap!
Goeiemorgen!

Vanfaag heerlijk dagje vrij...vanmiddag babykamershoppen!

Welcome back Elle...balen van je gezondheid!

Zespri, hoe gaat het met je zus/nichtje??
Annali, ik heb je gemaild n.a.v. van je bericht op onze hyves, mocht je denken - wie is dat... onderwerp van de mail is de naam van de hyves.
Annali.. wauwww dat je dit met ons wil delen ..Prachtig kaartje..

Mijn nichtje is een mooi babietje..Lijkt sprekend op grote broer. Heb even aan zusje gevraagd of ik haar bevallingsverhaal hier mocht neerzetten.(en t mag niet hier , maar wel op de hyves. )

besloten om ouders en broers/zussen te gaan vertellen dat onze kleine een meisje is..
En zespri heb je het al vertelt, hoe reageerden ze?

Coltje hoe gaat die nu met je?

Bello en geslaagd met shoppen, foto's!

Ellebelle wat een verhaal en gekwakkel, hopelijk gaat het snel beter.

Hier weinig nieuws. Ben gestart met naaien, leuk!

Hou verder veel vocht vast, pas gewoon sommige schoenen gewoon niet meer. Dinsdag naar de gyn, maar eens overleggen.
Hoi Pluis, nog steeds in de lappenmand :(. Gelukkig geen verhoging meer maar lekker aan het hoesten en proesten, last van mijn keel en totaal geen energie. Grr. Ga zo weer even liggen..

Bij mij helpt het dragen van steunkousen gek genoeg bij het afvoeren van vocht, wellicht een optie? En benen omhoog!
Wat een rust hier!

Ik hou het ook kort.

Heb weer harde buiken, door sex!!!

Man, das mooi K U T!

Dat wordt de komende maanden als non door het leven!

Zal manlief leuk vinden! (NOT!)
Beatle,

heb je dit al voorgelegd aan je verloskundige? Zo slecht zijn harde buiken toch ook niet? Als ze verder geen pijn doen kan het volgens mij niet heel veel kwaad.....(je hoort het al...voor ik als een non door het leven ga, moet er heel wat gebeuren....oeps...)
hoi Annali,

ik heb de foto's van je zoontje op hyves gezien... ik vond het heel indrukwekkend. wat een mooi compleet minimensje is hij....

ik vind het zo verdrietig voor je, en tegelijk zo knap hoe je er mee omgaat en dat je het deelt met ons...

hoe gaat het nu met jou en man/je dochters?

Lfs Bello
Annali, ik deel de opmerkingen van Bello. Verder ook op hyves wat gezet bij je bevallingsverhaal, zie aldaar. Vond niet dat iedereen het mee hoefde te lezen.
@ annali: harde buiken horen erbij, maar niet in de hoeveelheid dat ik ze heb.

In dit stadium van de zwangerschap zou je er hooguit 1-2 per dag mogen hebben, en het liefst verdeeld over de dag.

Ik kan er zo 20 in 2-3 uur hebben.

De VK is bang dat de harde buiken veranderen in weeen, dus vandaar absolute rust voor mij (werk sinds vorige week alleen nog therapuetische basis, en dat is nu zo weinig mogelijk)

En blijkbaar lokt sex het nu uit, dus daarmee dus ook oppassen.

@ geboortekaartje: hebben we eindelijk een leuke, maar net niet helemaal. Is het niet mogelijk dit aan te passen.

Damn! Er zit zeg maar zo'n doorkijk venster in, en dat willen we niet! Het is dus niet mogelijk het kaartje zonder venster te bestellen.

Dus onze zoektoch begint weer van voor af aan!
Dames ik heb een hyvesaccount aangemaakt. Mijn naam begint met een D... hopelijk komt het zo goed...

Beatle, ik ben zelf aan het ontwerpen op Poobies... misschien dat je daar iets soortgelijks kunt maken maar dan zonder kader? Balen van die harde buiken. Mogen we er echt nog maar 2 a 3 hebben? Ik heb al een harde buik als ik opsta van de bank... hmmm... maar even checken volgende week bij de vk.
goh, Beatle, nooit geweten.....van die harde buiken. Ik had deze zwangerschap al vanaf een week of 7 af en toe harde buiken (ook wel een keer of 10 per dag) pas op het laatst niet meer...ik denk door het vele vruchtwater. Mijn VK heeft nooit gezegd dat dat niet goed was, terwijl ik het wel heb besproken....bij de meisjes had ik het vanaf 15 weken ongeveer. maar altijd meer dan 1 a 2 per dag....(heb haast het idee dat ik 2 of 3 per dag niet eens alszodanig had herkent....)

maar... ze zal het wel weten en goed dat je er naar luistert.

Wij hebben het kaartje van Abel bij een drukker laten maken, volgens de afmetingen van de uitvaartverzorgster (16,3 cm), maar die zijn vast redelijk standaard. Hij kon zo makkelijk verder met ons idee, dus je kan ook proberen om het zelf te ontwerpen en dan met een drukker te overleggen. Ik heb mijn ontwerp gewoon in word gemaakt, een drukker zet het dan over in een beter programma.
Beatle, volgens mij zijn er veel sites waar je ze zelf kan ontwerpen (kaartjes). Als je dan als basis jouw bijna-maar niet niet kaartje neemt moet je er toch uit kunnen komen... (nieuw project voor de komende week?)

Harde buiken: tot nu toe alleen na de sex (daarom durf ik niet meer zo goed), verder nog niet (oooh wat zeg ik nou snel afkloppen).
Kaartjes.. en teksten oooohhwww heb genoeg leuke gezien maar geloof niet dat we daar pas aan gaan beginnen totdat de naam van onze dochter helemaal vast staat..

Paar namen die we mooi vinden en twijfelen nu steeds sterker om de oma's te vernoemen. Scheelt dat beide oma's de zelfde voornaam hebben dus 1 2e naam is genoeg hahaha

Harde buiken e.d ga ik woensdag ook vragen aan de verloskundige , heb er steeds vaker last van en soms doen ze geen pijn maar vaak ook wel..

Toch maar overstag gegaan en een voedings/zwangerschapsbh gekocht.. Toch best wel een genot zo'n ding..

Ik heb deze trouwens weg bij de thuiszorg winkel voor 25 euro , daar zag ik volgens mij ook de maat xl hangen. (merk medela) misschien een tip voor diegene die geen voedings/zwangerschapsbh in haar maat kan krijgen???

Tijdens t zoeken kwam ik op deze site terecht :

BH
@coltje, nog op de bank? Niks aan! Hoop dat je snel weer wat meer energie krijgt.

@bello, hoe is het deze week verder gegaan? Je schrijft dat je zo weinig mogelijk werkt, kon je je er een beetje bij neer leggen? Mag je zelf je werkuren bepalen of doet de leidinggevende of de bedrijfsarts dat?

@sosofie, ik zie geen nieuwe aanmelding. Hoe en waar heb je het geprobeerd?

@geboortekaartjes, ik kreeg afgelopen week een heel mooi kaartje. Van hout. http://www.eelontwerpt.nl/Eel_ontwerpt_ ... arten.html

Wij gaan zelf een kaartje maken, of eigenlijk vriend is hier al mee bezig. Ook om de kosten te besparen. Deze houten had ik heel mooi gevonden, maar zijn denk ik helemaal erg duur.
@saartje - ging beter gister, vannacht de hele nacht liggen proesten. Nu ernstig slaaptekort. Maar goed, gaat wel over voor ik een jongentje ben

@beatle, jeetje, heftig, die harde buiken van jou!

@geboortekaartjes - hebben wij gelukkig al lang gevonden. Wel duur, die zooi! Tekst - nog over aan het denken. Hou niet van die cheesy gedichtjes... Zit te denken aan iets met songteksten

Vriendinnetje uit Rotterdam krijgt ook een baby! Vandaag te horen gekregen, ze loopt een trimester op me achter. Leuk!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven