mannen....

22-02-2011 13:14 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Waarom trappen vrouwen toch telkens weer in die mooie praatjes??? Dat verwondert me zo, ik zie het om me heen ook.

Dat het zeer doet, had je op je klompen aan kunnen voelen, dat dit zou gaan gebeuren...
Wie heeft niet zo'n ervaring. Mannen kunnen zo inspelen op je gevoel dat je denkt dat het goed zit. Van de een op de andere dag kappen ze het weer af. laat het los, hij is je niet waard!
Had je nou écht gedacht na vier jaar van radiostilte een relatie te beginnen met een ex die op een datingsite staat waarop hij neukkies zocht? Echt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee, want daar trap ik niet in. Eerst is 'ie teleurgesteld dat je meer wil dan alleen een neukertje, en dan ineens ziet 'ie het licht en wil 'ie een serieuze relatie met je

Conclusie: hij kreeg door dat je niet over te halen was tot tóch alleen een wip, dus probeerde 'ie het op een andere manier.
quote:lief21 schreef op 22 februari 2011 @ 13:18:

Mannen kunnen zo inspelen op je gevoel dat je denkt dat het goed zit.Ach, kom. Dan houd je jezelf toch meer voor de gek dan dat de ander dat doet? Je kan ook wel alles wíllen geloven, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ah, dus 'laten we samen leuke dingen doen' staat gelijk aan de verplichting om direct al je weekenden vrij te maken en een langdurige relatie te garanderen?
Wat een l*l

Ja sorry, ben ook man maar dan ben je toch echt een l*l die moet je dus nooit meer een blik waardig gunnen
Waarom is hij nu precies een lul dan? Hij kan 2 weekenden niet, waar gaat dit over?

En als je uit bent op een relatie ipv een ONS, waarom ga je dan in hemelsnaam niet eerst leuke dingen doen voordat je aan neuken begint?
@ blijfgewoonbianca als je goed gelezen had wist je dat dit geen ex is... en bij zijn profiel stond niet dat hij neukkies zocht laat me raden jij bent single en geen man durft bij je in de buurt te komen

@ de rest dank voor de eerlijke en nuttige reacties
Tsja, je zou het naief kunnen noemen maar ik vind het een beetje dom (van jou!).
Goh lisa, voor het eerst hier?
@nummerzoveel het gaat om de manier waarop je iemand laat weten dat je niet kunt afspreken en ik idd het was verstandiger geweest eerst wat dingen te ondernemen voor ik weer met hem in bed belanden. Jij zult wel nooit dingen doen die niet achteraf niet heel slim zijn. Fijn voor jou.
quote:79lisa schreef op 22 februari 2011 @ 13:24:

@ blijfgewoonbianca als je goed gelezen had wist je dat dit geen ex is... en bij zijn profiel stond niet dat hij neukkies zocht laat me raden jij bent single en geen man durft bij je in de buurt te komen

Wat is dat nou weer voor een reactie??
Oh, ik doe zat niet zo slimme dingen. Ik neem dan alleen zelf de verantwoordelijkheid op me, in plaats van die bij een ander neer te leggen.
Eh, je was er toch zelf bij en had gewoon NEE moeten zeggen!!!!

En als ie daarop afgeknapt was, jammer dan! Nu voel je je rot in plaats van trots op jezelf!!!!!
quote:nummerzoveel schreef op 22 februari 2011 @ 13:23:

Waarom is hij nu precies een lul dan? Hij kan 2 weekenden niet, waar gaat dit over?

En als je uit bent op een relatie ipv een ONS, waarom ga je dan in hemelsnaam niet eerst leuke dingen doen voordat je aan neuken begint?En daarom vind ik hem dus een l*l, of hij het nu expres deed voorkomen dat hij wel een relatie wilde of dat hij dat echt wilde, zij maakte de fout door voor zijn charmes te vallen en daar maakte hij gebruik van, dan vind ik hem een l*l. Als een vrouw aangeeft niet op een ONS te zitten wachten dan kun je je toch als man wat inhouden. Tenzij TO hem in bed gepraat heeft, dan vind ik TO een muts die op de blaren moet zitten
Ik vind dit wel een erg blonde actie TO. Als je niet op een sv zit te wachten, waarom gedraag je je dan wel zo?
@Mil_spec

TO is geen zelfdenkend wezen dat 'nee' zou kunnen zeggen?
quote:79lisa schreef op 22 februari 2011 @ 13:27:

@nummerzoveel het gaat om de manier waarop je iemand laat weten dat je niet kunt afspreken en ik idd het was verstandiger geweest eerst wat dingen te ondernemen voor ik weer met hem in bed belanden. Jij zult wel nooit dingen doen die niet achteraf niet heel slim zijn. Fijn voor jou.

Reageer jij altijd zo?

In dat geval vond 'ie je na dat eerste weekend waarsch gewoon een kutwijf.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 februari 2011 @ 13:19:

Had je nou écht gedacht na vier jaar van radiostilte een relatie te beginnen met een ex die op een datingsite staat waarop hij neukkies zocht? Echt?

Inderdaad, en dan hem nog de schuld geven ook.

Sommige vrouwen!
Niet leuk voor je TO, sommige mannen (en vrouwen) zijn nu eenmaal zo, laten de naïviteit van een ander op nare wijze in hun voordeel werken. Laat het dan een wijze les voor je zijn in ieder geval.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Arme jij meid.

Gingen er geen bellen rinkelen?

Jij dacht de man omgeturnd te hebben? Van kikker naar prins? Ruk als het dan 12 uur is en jij niet wist dat de koets weer een pompoen zou worden en jij zonder glazen muilen met een vette kater achterbleef.

Nou, je weet nu in ieder geval wat je aan deze man hebt. Lekker met rust laten deze knul, heb je niks aan. Volgende meneer misschien wat beter leren kennen voor je je er aan verslingerd?

Doet niks af aan je pijn hoor, want die doet zeer. Wel er van leren.

Als hij zegt geen relatie te willen dan is dat zo. Nee is nee. Dat is niet zomaar ineens tóch ja. Als je dat weer een keer gebeurt dat in ieder geval met een gezonde korrel zout nemen, dan ben je niet zo uit het veld geslagen als nu.
quote:nummerzoveel schreef op 22 februari 2011 @ 13:34:

@Mil_spec

TO is geen zelfdenkend wezen dat 'nee' zou kunnen zeggen?

Ja nee dat zeg ik ook niet hoor, maar ze baalt er zelf ook van en dat zet ze hier gewoon neer, en dat kan ik me best voorstellen. En ik denk dat ze eigenlijk meer op een begrijpende "ja nou, die mannen altijd" had gerekend dan op een standje. Dat ze achteraf beter haar broek aan had kunnen houden zal ze zelf nu ook wel weten. Ik vind het gewoon lullig voor haar, ook al was het niet slim.

* neemt nog een stukje chocola *
Goh, ik kén die jongen volgens mij
wat je water geeft, groeit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven