Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Naatie, klotetijd dus.. Hoop dat het nu weer bergopwaarts zal gaan! Niet teveel rondtobben hoor, kom hier lekker spuien of bij anderen!

Amalia, je houdt niet van modern nee, maar wel van shoppen haha. Maakt toch niet uit waar? Hoewel met de kids erbij, moet je keuzes maken he.

Waar ga je heen op w'sport?

Straks bijlezen op H...
Ik hou niet van shoppen hoor. Dat denk ik altijd maar heb het na een half uur al gehad.

We gaan naar kaprun, Oostenrijk.

Nu trouwens op weg naar velsen met de jongens naar de indoor skibaan.

Lekker dan kritiek
Leuk! Ben benieuwd hoe ze het vinden.

In mijn ogen ben je de ultieme shopster, zal het even resetten dan..
He gets Compu. Lomperiken, die familie van je. N.a.v. bui van CG? Ach, weten zij veel....
Nee hoor, ik ben een waardeloze shopster, delete maar idd

Druk hier! Uur wachttijd
Oh god, vakantie. Wel gezellige kantine daar toch?

A.-tje thuis?

Ja Hel, ze kunnen daar niet altijd zo goed mee overweg helaas..
Compu, alsof je op kritiek zit te wachten. Gatver, een beetje meeleven en aardigheid zou ze veel beter staan. En dat heb je veel meer verdiend. Fijn dat man in de molen zit. Veel sterkte daarmee, best spannend ook denk ik.
quote:compu schreef op 24 februari 2011 @ 11:12:

Ja Hel, ze kunnen daar niet altijd zo goed mee overweg helaas..het zou fijn zijn als ze eens bedachten dat het voor jou zwaarder is dan voor hunzelf
Stressed is just desserts spelled backwards
Compu: voor jou! Zulke kritiek is niet leuk! Hoe heb je gereageerd?

Leuke jurk Amalia!

Enka: da's raar zeg! Hoe reageerden ze toen je er iets van zei?
Mijn oudste had gisteren een brief geschreven aan mij:

aan Mamma en naam Oudste dood.

Goh zei, ik staat daar nou dood? Och mamma, dat had de r moeten zijn ik wilde dooR naam Oudste schrijven .
Haha, gelukkig heb je eerst even gevraagd wat er stond hihi.
Compu kunnen ze zich echt niet in jou schoenen verplaatsen? Raar en niet leuk.

Amalia, leuke KL en nu wel eindelijk op de ski's?

Jinny, beetje vreemd maar wel superknap van Oudste! Leren ze ook al schrijven op de Kita of leert hij dat op de NL school?

Bridges, de meiden op de groep reageerden ook verbaast dat we geen brief hadden gekregen, die had er dus al moeten zijn. Maar dit is 1 KDV van een grote organisatie en dat wordt dus allemaal vanuit het hoofdkantoor geregeld, niet dus.

Compu, ik denk dat L het er in het begin niet leuk vindt, hij moet natuurlijk weer even wennen. En nu is hij 1 van de oudste en dan ineens weer de jongste. Maar wie weet is hij gelijk op zijn plek.
Hoe ik heb gereageerd.. Tja, toch verdedigend. Achteraf zou ik een lekker gek antwoord hebben willen geven, maarja het moment he.
Enka, wat stom dat je het in de schoolkrant moest lezen. Waren ze het vergeten of hadden ze er niet zo over nagedacht? Naam schrijven en losse letters op de kita en nl-school. En de datum, oudste is erg met de datum bezig, grappig is dat.

Compu, gaat het wel goed met je? Zie je soms ook nog een klein zonnetje ergens? .
quote:enka schreef op 24 februari 2011 @ 09:50:

Wij hadden gisteren ook wat vreemds op L zijn KDV. Hij kreeg een nieuwsbrief mee en daarin stond dus dat hij per 1-4 overgaat naar een andere groep, wij weten dus nog van niets Vanmorgen maar wat van gezegd. Twee weken geleden heb ik het nog gevraagd omdat ik wist dat hij met 2 jaar waarschijnlijk naar een andere groep zou gaan maar toen wisten ze het nog niet en nu lees ik het ineens in de algemene nieuwsbrief... Misschien wel leuk om de ouders dan een persoonlijke brief te sturen???Ja dat lijkt me wel leuk als je dat persoonlijk hoort ja, zeker als je erom gevraagd hebt onlangs.
Wat een gezellige brief kreeg jij van Oudste Jin

1.20, wat een lange held
Volgens mij is Compu niet zo'n doemdenkerT. Toch Compu?
Zo, nu heb ik hoofdpijn. Met Bam en Juul naar Ontdekhoek in A'dam geweest. Akoestiek was niet zo heel geweldig zeg maar, pffffff, oren tuteren nog.

Was wel heel leuk voor ze, heel veel te doen qua proefjes.
Leuk met Bam naar de ontdekhoek Star! En dat op je vrije daggie!

Enka, dank voor je lieve kaart! Zat net bij de post. Heel lief.
Dit is niet mijn standaard vrij dag hoor, dit was een extra dag ivm schoolvakantie
Dan is het extra dapper Star, naar zo´n drukke plek te gaan .
Pffffff nou
Hoera, we kunnen Reusje weer baby2 noemen.

Groei was weer iets afgenomen, als we deze lijn blijven volgen, komt het op iets onder de 8 pond bij 40 weken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goed nieuws Mal, een hele fijne geruststelling!
Oh mooi, Mal! Geeft weer een relaxt gevoel he. Reageert J. op je buik, aaien ofzo?

Jinny, gaat goed hoor hier! Ben idd een positivo, wat Star zegt. Zag je soms mijn posting aan jou op de groep? Kreeg je er de kriebels van haha?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven