Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Ben nog niet op de groep geweest, zal straks even kijken!
Wat een lieve post Compu (zou spontaan jouw echte naam hier schrijven haha). Ik ga nu wie is de mol kijken, maar zal uitgebbreid reageren op jouw posting (zet me ook wel weer aan het denken). Ik zal morgen of dit weekend reageren.
Jin, 3 losse tanden? Zo, dat gaat hard!

Enka, wat raar joh zo in die brief

Lekker briefje Jin ha ha. L en B hadden 2 stokken en hadden er een geweer van gemaakt (jongens.... zucht). Ik zat Desteny een fles te geven, en zij vanachter de bank: poef poef, mama is dood.

Gezellig.

dus ik zeg: nou, lekker onaardig jongens!

Komt B naar me toe, heel schattig met een geschrokken snuitje, zegt ie: aaaah, Desteny leeft nog.

Okee...

Skien was leuk hoor! Desje bij mijn buren ouders

Mal fijn dat Reusje weer baby2 is Laatste weekjes!!! Heooeoeo, je bent HOOGzwanger, stoer!!!
Goedemorgen allemaal . Wat een drukte hier zeg haha.

Amalia, geweldig die opmerking van B. Heerlijk die breintjes!
hoi jin
Hoi Amaal
Zo. Gezellige drukte weer hier!

Ben vandaag met zoon naar de bios geweest en was zoooo leuk! Gnomeo en Julliet. Aanrader!

Mal: fijn dat baby2 weer gewoon baby2 is! Oh dat schrijft Amalia ook al. Ben ik weer niet origineel... Nou ja. fijn in ieder geval.
Je bent hartstikke origineel want ik schreef reusje

ik ken die film niet, klinkt leuk! Man met meisje thuis?
Waarom is mijn kind de hele week zijn bed niet uit te branden en is hij in het weekend om half 6 klaarwakker
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat is wel heul erg vroeg . Ik zou malman eruit trappen, jij bent zwanger
Ik ga nu even met Mr J onder de wol. Hij is zelf ook niet meer te genieten nu (net als ik lol). Als ik eenmaal wakker ben dan ben ik ook WAKKER. Dan kan beter Malman blijven liggen, die valt meteen weer in slaap.

Bridge, wat leuk samen naar de bios!

Amalia, nou toch lief dat Desteny wel moet blijven leven he?

je ziet al waar de voorkeuren liggen

Compu, Mr J reageert niet echt op de buik, vindt het wel lekker om tegenaan te liggen, maar als de baby dan schopt ofzo, dan heeft hij niet echt door waar het van komt.
Meisje was naar kdv dus ik had moeder zoon dagje. Leuk hoor!

Ben nu AM want man is op wintersport. Verder heb ik weer een up-date op de groep gezet voor wie zich verveelt...

Mal: zo, da's vroeg! Nog even bij kunnen slapen?
Bridges, wat gezellig naar de film! Leuk! Ik hoor ook goede verhalen over die film. Hoe lang ben je AM?

Mal, hadden we kunnen chatten , hier ook zo vroeg. Nog lekker geslapen?

Zou het? Mijn oudste heeft de smaak te pakken. Hij is zonder hulpstukken (maar met een zeer aanmoedigende juf in Jinnytaal ) het zwembad overgezwommen . Ik zeg: en doorgaan .
Hoera, mijn neefje en nichtje zijn vanmorgen vroeg geboren! Alles is goed gegaan.

Zal even de namen op de groep zetten.
Mal, gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws!
voor neefje en nichtje Mal, gefeliciteerd!

En voor Oudste, fijn dat het zwemmen zo goed ging, leuk!
Star, heb jij ook een -moment van vandaag?
Ja het werkt aanstekelijk denk ik
Wil je het moment met ons delen ? ( )?
Er valt niks te delen hoor, maar ik werd vrolijk van jouw berichtje en twee verse babies erbij. Vond ik wel twee keer een waard.
Hoe gaat het met werken en de Irish patient? En met jouw vier dagen werken? Ik heb het je al vaker gevraagd hoor, je mag het negeren als het te prive is.
O sorry, had het wel gelezen maar niet al te veel hier nu ik zo hard werk

Nee joh, als dat al privé zou zijn

Starman gaat volgende week weer volledig werken, werkte 6 uur per dag op advies van Arbo. Heeft nog best wel last van pijn af en toe, maar gaat ok met paracetamol (of een flinke scheut whiskey ).

Vier dagen werken, ja, nou, het valt me eigenlijk wel mee. Ik had verwacht elke avond met de kippen op stok te gaan, maar nee. Het scheelt ook dat C de naschoolse (1 dag) er leuk vindt en dat E haar nieuwe kdv helemaal geweldig vindt.
Dat klinkt allemaal heel positief. Fijn!

Ik ga even naar beneden, man gaat zo al slapen (vroege dienst) en dan kan ik hem nog even zien.
Wel zo gezellig. Gute abend
Mogge! Een fijne zondag allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven