Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
WOW amy, wat geweldig!!! GEFELICITEERD meid! Ben echt super blij voor je!!!!

Wat heerlijk dat je zwanger het nieuwe jaar in gaat! Het gaat goed hier op het forum!!!

Nu hopen dan de andere meiden ook snel zwanger zijn. Ik duim voor jullie!!!!

Fijne dag en veel liefs!
GEFELICITEERD amy fijne zwangerschap met heel weinig kwaaltjes.

Bij mij gaat het tot nu toe goed ben nog niet misselijk geweest.

En vertel het steeds aan meer mensen ik kan mijn kop gewoon niet houden.

Morgen nog ff proberen of ik het nog een hele nacht kan volhouden om te feesten ik zal dinsdag wel afgemat zijn.
Hey Amy gefeliciteerd!!!!

Echt super voor je, dit word dan echt een goeie jaarwisseling voor je.

Wij zijn weer aan het klussen, omdat mijn cycles 2 maanden niet hetzelfde was weet ik niet wanneer mijn NOD precies zal zijn maar ik zal dalijk eens op babykrabbel.org gaan uitrekenen.

iedereen een fijne jaarwisseling

x
JIPPIEDEPIPPIE!!! GEFELICITEERD AMY!!!!! Wat een geweldig bericht, zo net voor oud en nieuw!! Hopelijk krijg je een heel fijne zwangerschap en een geweldig en gezond kind! (dat wens ik natuurlijk iedereen toe he?!!!)

Hier wordt inmiddels druk geklust. Volgens mijn Persona ovuleer ik nu (iig gisteren, vandaag of morgen) al. Dus er is werk aan de winkel!!

Zo te lezen komen er alweer wat NOD-tjes aan, spannend hoor!!!
Amy Wat Goed!!!! Van harte gefeliciteerd meid! Ik moest wel lachen dat je dacht dat je het eerst niet goed zou doen omdat je zó nodig moest plassen. Moest gelijk terug denken aan die keer dat ik mijn test op die manier verzoop hahaha!

Het gaat goed op dit forum zeg!

Hier verder alles rustig. Ik heb het even op een laag pitje gezet ivm mijn vakantie in januari. We gaan naar Azie en komen pas eind februari terug. We gaan vijf weken weg dus ik wilde niet misselijk en moe door de bush-bush lopen of kostend onder een palmboom liggen. Maar zodra we weer terug zijn is het wat mijn betreft alle hens aan dek hoor!

Meiden, alvast een heeeeel fijne jaarwisseling, sommigen mét en sommigen zonder champagne. Voor de zwangeren: ik zal proosten op mooie en gezonde baby´s en voor de niet-zwangeren: voor jullie proost ik op voorspoedige zwangerschappen!

Eigenlijk zou het het mooist zijn als iedereen in 2008 nog haar kindje in de armen kan sluiten of niet? (oei, dan mag ik wel opschieten als ik eind februari pas terug kom van vakantie!) Ok, uitloop tot voorjaar 2009 dan!

xxx

Winterdip
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Loop de gehele dag al rond met een grote grijns op mijn gezicht

Morgen heb ik de vuurdoop.Ik ga altijd oudjaarsdag bij mijn ouders een olliebolletje halen(mijn vader bakt ze zelf) dus dan zie ik mij pa en ma.Morgen middag en avond zijn we bij vrienden,er wordt gefeest,gedronken en gerookt.Iets wat ik voorheen(en eigenlijk nog steeds) graag doe.(vooral het feesten hoor)Ik heb al met mijn lover overlegt dat ik ga zeggen dat ik een zere keel heb en dat roken en alcohol dan zo prikt haha .Wat denken jullie komt dat geloofwaardig over ? Hoop nu maar niet dat iemand van de vrienden ook op dit forum zit hihi.

Ik voel verder nog weinig,beetje rare smaak in de mond en mijn buik is iets wat onrustig.Kan mede door het hebben van geen tot weing klachten bijna niet voorstellen dat ik zwanger ben.Ik ga morgen nog een test doen.

Ik wens jullie allen het beste voor 2008 en ik duim voor de NOd's Kittepetit jij bent de eerste en Dreadlokje en Tijn vlak er achter aan !

TOI TOI
Amy, je kan ook zeggen dat jij je niet helemaal lekker voelt en dat even rustig aan wilt doen om niet ziek te worden?? Succes ermee!!

Hey Winterdip!! Oh ja, je stopt er even mee hè, zal ik dat dan maar ff in het schema zetten ofzo??

Nou dames, ik zal weer in het nieuwe jaar achter m'n pc zitten, dus wens jullie een goede jaarwisseling en heel veel goeds voor 2008!! Dat alle zwangeren een gezond kindje krijgen en dat alle nog-niet-zwangeren zwanger zullen raken!
amy gefeliciteerd!!!!!

allemaal fijne jaarwisseling!!!!
Dreadlokje, is goed hoor, zet maar even ´pauze´ achter mijn naam ofzo.

Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik in februari hartstikke zwanger terug kom.

Ach, we gaan zooooo´n mooie reis maken dames, ik wil jullie niet jaloers maken hoor maar denk hagelwitte stranden en wuivende palmbomen (o.a. we komen ook in de drukke Aziatische metropolen als Kuala Lumpur, Bangkok, Saigon... Nu alleen nog even uitkienen dat we rond mijn ovulaties aan die mooie stranden zitten )

Lieve Amy, als jij en je vriend nou beiden een glas witte wijn nemen (ik noem maar wat) en naast elkaar zitten, dan kunnen jullie je glazen ook naast elkaar zetten. In dat geval valt het echt niemand op als jouw vriend de ene keer uit jouw glas drinkt en de andere keer uit zijn eigen glas. Daarnaast zet je natuurlijk een glaasje water waar je lekker zelf uit lurkt!

Iemand die ik ken deed dat zo tijdens de eerste weken van haar zwangerschap. En het was niemand opgevallen dat haar glas langzaam leeg ging, maar dat het haar vriend was die steeds uit beide glazen dronk.

(Je moet wel de BOB willen zijn natuurlijk hahaha!)

Fijne jaarwisseling allemaal!!!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
@amy, Ik las laatst in het tijdschrift 'in verwachting' manieren waarop mensen gelogen hadden. Ik zal eens wat voor je overtypen, misschien kun je er wat mee.

* zeggen dat je als goede voornemen bent gestopt met roken.

* glazen ruilen met vriend (met als gevolg dat hij dubbel zo hard moet drinken en strond bezopen mee naar huis gaat)

* zeggen dat je de bob bent.

* zeggen dat je aan de antibiotica bent voor oor-ontsteking en daarom niet mag roken en drinken.

* Bierflesje vullen met appelsap

* de kleur van dubbelfris thai lemon lijkt precies op die van witte wijn.

Ik ben benwieuwd of het je lukt! Succes en veel plezier!

Liefs Tommie
Ja, dat was van de week ook mijn truc, dubbelfriss in een wijnglas (nee, niet zwanger, maar ben al niet zo'n drinker dus laat de alcohol maar alvast helemaal staan) Werkt goed. Je kunt hoogstens de vraag krijgen of je niet wat teveel drinkt...(mijn tempo dubbelfriss drinken ligt een ietsiepietsie hoger dan mijn tempo wijn drinken, haha)

Ik wil iedereen een hele fijne jaarwisseling wensen en natuurlijk een geweldig en liefdevol (en babyvol) 2008!!!

Liefs, Lode
Jullie gaan het niet geloven...... ikzelf ook nog maar nauwelijks............................................................

IK BEN OOK ZWANGER!!!!

En dat op Ouderjaarsdag 2007!!! Zo'n bijzondere oud en nieuw heb ik nog nooit meegmaakt! Ben supergelukkig!!!

Ik hoop uit de grond van mijn hart voor jullie ook op een nieuw jaar vol geluk en vooral heel veel smilies!!! En natuurlijk voor Amy ook een bijzonder gelukkig nieuwjaar!!

Liefs Kaatje
He Amy en Kaatje van harte gefeliciteerd!!! Super zeg voor jullie!

Wel een verrassing hoor Kaatje zo ineens!!

Maar harstikke gaaf voor jullie.

Kan me voorstellen dat je nog nooit zo'n leuk oud en nieuw hebt gehad.

Ik wens jullie allebei een heel erg voorspoedige zwangerschap.

En nu ga ik heeeel hard duimen voor kittepetit, dreadlokje en mezelf!

Hebben jullie ook iets gevoeld in de week voor het ongesteld worden?

Ik las dat je innestelingsbloeding kunt krijgen, heb je dat misschien ook gehad (of 1 van de andere zwangeren onder ons)

Ik heb nog geen bloed gezien maar al ik heb al een week een lichte buikpijn, maar ik durf nergens op te hopen nog even afwachten tot het weekend.

Ik heb stiekem alweer een zwangerschapstest gekocht, beetje voorbarig misschien maar die zal ik toch nog wel een keer nodig hebben....

Grappig zeg al die trucjes om het niet op te laten vallen. Volgens mij zou iedereen het zo van mijn gezicht af kunnen lezen.

Ik wens iedereen een heel gelukkig 2008 en dat natuurlijk iedereen zwanger mag worden komend jaar en gezonde baby's op de wereld zet!

Liefs Tijn
Kaatje81 gefeliciteerd ben super blij voor jou!

Wanneer ben jij uitgeteld? Gaan we mooi samen op.

Tijn25; Ik heb nergens aan gemerkt dat ik niet ongesteld ging worden.Ik had de standaard klacht voor mij menstruatie.Alleen had ik normaal 2a3 dagen voor de Nod wat meer pijn in buik of rug,zodat ik wist dat het niet lang meer zou duren en dat had ik nu niet.Ik heb ook niks gemerkt van een eisprong of innesteling.Ik merk ook nog bijna steeds niet dat ik zwanger ben.Heb vandaag weer een test gedaan en die was wederom pos.Ook heb ik een beetje een ik scheur uit mijn buik gevoel (en dat komt niet van de olliebollen) en mijn smaak is anders.

groetjes en een goed uiteinde voor straks

Amy
Gelukkig nieuwjaar meiden! Dat jullie maar snel zwanger mogen worden zodat we in 2008 allemaal mooie kindjes op de wereld mogen zetten.

Kaatje, wat geweldig, van harte gefeliciteerd. Wat zul jij een mooi oud en nieuw hebben gehad. Overigens was het bij ons ook heel gezellig. Het viel mee met de energie. Aan het eind van de avond had ik de meeste energie van iedereen, had dan ook niets gedronken, hihi.

groetjes, tommie
Gelukkig nieuwjaar!!!

Kaatje, wat een mooi oud en ieuw voor jullie!

Jij hebt dit topic toen begonnen en nu ben je dan zelf ook zwanger, Gefeliciteerd! Ik wens je een hele fijne zwangerschap.

En voor de andere meiden een heel vruchtbaar nieuwjaar!

X Sari
@ kittepetit, morgen je NOD! Spannend hoor! Weet je al wanneer je wilt gaan testen??
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

@ kittepetit spannend hoor!!

Ik duim heel hard voor je!
GELUKKIG NIEUWJAAR en wens de niet-zwangeren ook een vruchtbaar 2008 toe!

Wat een supergoed nieuws weer zeg!! Kaatje: van harte gefeliciteerd!!!!!! De smiley komt eraan, zal 'em zo in het schema zetten. WOW! Echt super hoor!

Ik ben vannacht ongesteld geworden... hahaha!! Echt waar, om 23.55 uur ging ik nog snel even naar de wc en toen begon het net. En daarna krampen in mijn buik, niet normaal... Ben uiteindelijk om 03.00 uur naar bed gegaan met een warmtedeken om de buik- en rugpijn te verlichten. Het jaar begon voor mij dus al goed... Maar ach, geeft niks! Mijn vriend vond het wel jammer. Ik had al een vermoeden dat de red devils eraan zaten te komen.

Heb met mijn vriend afgesproken dat we deze maand echt om de dag gaan klussen. Nieuw jaar, nieuwe ronden, nieuwe kansen!!!
Nog 10 to go:

go girls!!
@Amy wat goed joh, gefeliciteerd!!!!! Heeft het duimen toch geholpen! Hadden jullie nou veel geklust of niet?

@Kaatje jij ook gefeliciteerd natuurlijk, echt geweldig, weer 2 smileys erbij!!

Merkten jullie iets van gespannen borsten, aderen op je borsten enz. of eigenlijk niet?

Iedereen een fantastisch mooi en vruchtbaar 2008 natuurlijk, nog 10 te gaan, ik ben benieuwd wanneer we allemaal een smiley hebben!!

Ik ben erg misselijk maar dat komt dan weer ergens anders door hahaha! Beetje teveel gedronken gister!

Ik was dan ook bijzonder blij dat mijn ovulatietest vanmorgen geen smiley gaf want als er iets is waar ik nu geen zin in heb is dat het wel! En mijn vriend zegt dat er een bom ontploft is in zijn hoofd dus daar valt ook niets mee te beginnen nu. Morgen is dag 16, vorige maand had ik ook pas op dag 16 een smiley. Tot nu toe hebben we verder nog helemaal niet geklust dus ik hoop echt dat het morgen en overmorgen gaat lukken...

Groetjes,

Terminator
Iedereen gelukkig nieuwjaar en mogen de rest van ons maar snel zwanger worden!!

Kaatje gefeliciteerd !! alweer een zwangere erbij.

Mijn ovulatie zal rond deze dagen zijn er word flinkt geklust dus er komen weer 2 spannende weken aan ik denk dat mijn NOD 13 jan. is als mij cycles deze maand gewoon 28 dagen is..

iedreen veel suc-6

Groetjes Lady
@ dreadlokje Jammer zeg dat je ongesteld bent geworden!

Wel vroeg dit keer of niet?

Heel veel succes de komende maand!!!

@terminator en lady1 heel veel succes met klussen!
iedereen een heel gelukkig nieuwjaar

Kaatje van harte gefeliciteerd.

Iedereen weer veilig thuis gekomen die weg is geweest men o men wat een mist we waren tegen 10 uur naar het feestje gegaan een vriend van ons was zo lief om ons weg te brengen nou we kwamen nauwelijks de straat uit maar goed uiteindelijk wel gekomen waar we wezen moesten en we hadden een taxi om 6 uur terug maar ja die reden niet meer ik balen ik was echt heel moe nou goed dan moesten we maar met de eerste trein en die ging om 8 uur maar ja het station was ook nog wel 3 kwatier lopen maar goed er zat niks anders op iedereen had de auto vol dus wij maar naar het station lopen vanmorgen en ja daar was een taxi mijn broertje hield hem aan en hij wou ons wel weg brengen naar huis en ik was blij dat ik mijn bedje om kwart over 8 zag.Als ik had geweten dat het zo erg zou worden ja jammer dan van het kaartje maar dan was ik niet gegaan.Maar het was wel gezellie lekker uit mijn dak gegaan met de mensen die wel konden komen.
Kaatje: gefeliciteerd!!!! Wat een geweldig begin van een nieuw jaar!!!

Dreadje: jammer zeg, maar fijn dat je het zo goed op (lijkt?) te pakken!!

Mijn NOD is trouwens denk ik 13 januari al, mijn eisprong was volgens mijn Persona (en verdere lichamelijke tekenen) 2 dagen eerder dan verwacht...

Ik was trouwens gisteravond (vannacht) toen ik ging slapen heel misselijk en duizelig (nee, had niet gedronken). Vandaag was dat de hele dag weg en nu, vanavond, ben ik opeens ook weer in vlagen misselijk en duizelig...Echt heel raar en ik ga natuurlijk alweer heel rare dingen denken...Nee, dat kan toch niet zo snel? Of wel??! Het zal wel niets zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven