!!!Bar too much 190 !!!

20-02-2011 19:51 712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wuif nog even naar Amerika
ik doe eens gek....

Lekker Joopp!

Brrr. Er knalden net keihard twee auto's op elkaar op de kruising waar ik voor rood licht stond te wachten. Eentje kwam na een enorme pirouette vlak voor mijn neus tot stilstand. Gelukkig leek de vrouw achter het stuur OK. Er kwamen meteen twee mannen helpen, dus ik hoefde Miniman niet langer ooggetuige te laten zijn door hem alleen in de auto te laten. Schrikken hoor. Het is ook zo glad
He Jooppie! Was je jarig vandaag?

Yette, he wat een narigheid! Iig fijn dat jullie ongedeerd bleven!
Wat leuk! Een aantal jaar geleden schreef ik hier ook met Jonari, Joopie en Wiesje.. Deel 190 alweer, zie ik! Ik ben El
We doen ons best

Hoest Rouge?
Hey Yette

Dat zie ik! Gaat goed. En met jou?
Sorry, moest even koken en eten.

Het gaat hier prima

Ik zit momenteel een jaar in Michigan vanwege het eerk van mijn man. Weer eens wat anders.
Wwwwerk dus. Dikke vingers ook.
Mogge,koffie, koppijn,grijs buiten...Oh en weer een zere bek, gaat weer lekker!

Yette, lekker gegeten?

Rouge 1234, hallo! Ken je niet, gaat er verandering in komen?

Leuk dat je even weer binnen wipt!

Oh, enne, ben niet altijd zwartgallig hoor, meestal wel vrolijk!
Goedemorgen,

Ik zie dat ondanks alles wat deze week gebeurd is, heb ik niet zo veel te doen. Zo meteen heb ik alles gedaan wat ik moest doen. Ik zou het liefs vrij willen nemen. Ik ben echt aan het weekend toe. Eindelijk is deze rot week bijna over!

Hoe gaat het met de rest van de stamkroeg?

Bloemmetje, Heb je kiespijn? Ik was van de week bij de tandarts. Ik zal je mijn ervaring besparen. Ik voelde niets aan mijn kies, maar ik kon twee dagen mijn bek niet openen. (Ik dach al dat het steel om me heen was)
quote:Flowerpowerwoman schreef op 24 februari 2011 @ 22:14:

He Jooppie! Was je jarig vandaag?

Nee hoor gewoon behoefte aan suiker. Heb ik niet zo vaak eigenlijk haha, vandaar dak eens gek deed
Yette, zo Michigan! Hoe bevalt het daar?

Flower (wat een lange naam, kort em even af ), hier ook wat dufjes en behoefte aan koffie. Grijs weer is niet handig voor je humeur!
Goedemorgen

De sneeuwstorm vannacht viel mee, dus geen ijsvrij

Zo dus toch maar de kinderen naar school brengen. Blègh! (maar ook wel lekker rustig)

Tot later!
Terug er was weer lekker gestrooid - maar niet heus.

Koffie!

Michigan bevalt me prima Rouge. De mensen zijn aardig, de cultuur merkwaardig. Ik geniet van ons enorme huis en de fantastische natuur en de kinderen doen het ook goed. Liefst zou ik nog langer blijven maar dat is niet zo handig, omdat De Vader waarschijnlijk van de zomer weer verwacht wordt bij zijn Nederandse baan.
Rouge,je magme noemen wat je wil! De meesten noemen me Bloem.

Duffigheid is weg, gezwollen kaak is nog steeds aanwezig en groeit....

Yette, lekker iets voor jezelf aan het doen?

Mefs, voor jou, weet niet wat er is,maar je kunt het wel gebruiken denk ik...

Ik ga maar eens aan het werk....
O en Jooppie? Bedankt voor de zoetigheid! Leuk,zo'n en lekker zo'n tussendoortje!
Yette, is dan je buitenlandse avotuur echt voorbij, of moet je daarna weer ergens anders?

Flower, een collega is overleden. Een jonge vrouw met twee jonge kinderen. We zaten op dezelfde kamer en praatten heel vaak over onze kinderen, die dezelfde leeftijd hebben. Daarom was het een rotweek. Vandaag was de begravenis.
Mefs, wat een narigheid toch

Hee Rouge Comment allez-vous?

Dat is een tijd geleden zeg. Leuk dat je er weer bent!

Zit hier in de rotzooi want de keuken wordt betegeld. Het knapt wel op.
Mefs! Dat is heel erg, bah wat naar! Sterkte er mee!

Jonari, kun je al koken?

Hier op mijn werk is het rustig, geen klap te doen op dit moment. Hoop dat daar verandering in komt!
Hoi Bloempje! Nee, koken wordt niks vanavond. Tegelaar is nog steeds bezig. We zien straks wel wat we eten.

Hoe is het verder met jou?
Wat afschuwelijk Mefs
Verschrikkelijk, Mefs. Heel veel sterkte.

Yette, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt daar!

Hoi Jo! Alles goed daar aan de andere kant van het kanaal? Wordt de keuken mooi? Moi, je vais bien!
bedankt allemaal. Mefszoon is bij een vriend logeren. En mefsmeid mag bij mij op de bank liggen, tussen mefsman en mij. Wat is ze lekker! Ik heb haar vandaag platgeknufeld.
Heel goed Megfs, knuffelen is goed!

Jo, met mij is het wel ok, op mijn kaak na dan. Nog een paar weken Ijsbaan en dan zit het seizoen er op en hopelijk kan ik ietsje meer ruimte en tijd creërem voor het gezin. Is nodig ook, zeer zeker voor mezelf. Ben er wel aan toe, een paar weken even niet veel omhanden. Met de liefde is het ook heel erg goed, met dochter gaat het steeds beter en jongste wordt a.s maandag alweer 7!

Succes met je keuken meid! Wordt vast en zeker heel erg mooi!

Yette, zal vor jou wel wennen worden, weer terug in Nederland....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven