Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
quote:hanneke000 schreef op 26 februari 2011 @ 22:14:

[...]

Ouders? Uni? Werk? Houten schuurtje in de tuin met een hartje in de deur en een gat in de grond?

[...]

Nee.

- Wonen in het buitenland

- Zit ik niet op

- Carnavalsvakantie (en er speciaal heen rijden om alleen een potje te poepen is ook zo tja....overdreven haha)

Naja op zich poepen kan wel, want we zijn nu bij mij thuis, maar die scheetjes, dat is er nog niet van gekomen. Hij wel, daar niet van (misschien dit beter voor de balans?) maar die zijn geurloos, tegenover die van mij....kun je je haast van afvragen of de boer met zijn giertank door de slaapkamer is gereden

Nee dat met die dingen van zijn scharrel...daar heb ik ook niks van gezegd. Dat meisje ken ik vaag, 'n keer gezien en ik heb inderdaad gehoord dat ze in augustus/september een paar keer is blijven slapen bij hem. Jong bloempje ook. Grappig detail, paar weken geleden hadden we het over foto's maken samen en dat hij voorstelde om op FB de status aan te passen. Nog geen 2 uur later vertelde hij op Skype dat zij dat gezien had en hem uit alle vriendenlijsten had gegooid/geblokkeerd (msn, skype, fb etc). Met de mededeling dat zij niet bevriend meer met hem wilde zijn of hem wilde spreken.

Dat was wel inderdaad een moment dat ik dacht..."jeetje meid hoe oud bén je" wat inderdaad snel gevolgd werd door "oh ja laat maar" ...zal wel bij de leeftijd horen.
quote:Snyggin schreef op 26 februari 2011 @ 22:24:

[...]

- Wonen in het buitenland

- Zit ik niet op

- Carnavalsvakantie (en er speciaal heen rijden om alleen een potje te poepen is ook zo tja....overdreven haha)

Ehhhm... supermarkt? McDonalds? Elke avond uit eten en daar gaan?quote:Naja op zich poepen kan wel, want we zijn nu bij mij thuis, maar die scheetjes, dat is er nog niet van gekomen. Hij wel, daar niet van (misschien dit beter voor de balans?) maar die zijn geurloos, tegenover die van mij....kun je je haast van afvragen of de boer met zijn giertank door de slaapkamer is gereden

Zal ik het spellen? d-a-r-m-a-a-n-d-o-e-n-i-n-g. Serieus. Afgelopen week in een restaurant een uur (geen grap) op de WC gezeten, ze konden het boven in het restaurant horen (ook geen grap. Daar zat mij familie, die vertelde dat later). Ik schrik niet zo snel ergens van

quote:

Nee dat met die dingen van zijn scharrel...daar heb ik ook niks van gezegd. Dat meisje ken ik vaag, 'n keer gezien en ik heb inderdaad gehoord dat ze in augustus/september een paar keer is blijven slapen bij hem. Jong bloempje ook. Grappig detail, paar weken geleden hadden we het over foto's maken samen en dat hij voorstelde om op FB de status aan te passen. Nog geen 2 uur later vertelde hij op Skype dat zij dat gezien had en hem uit alle vriendenlijsten had gegooid/geblokkeerd (msn, skype, fb etc). Met de mededeling dat zij niet bevriend meer met hem wilde zijn of hem wilde spreken.

Dat was wel inderdaad een moment dat ik dacht..."jeetje meid hoe oud bén je" wat inderdaad snel gevolgd werd door "oh ja laat maar" ...zal wel bij de leeftijd horen.Jij bent heel erg verliefd
Jajaja dat poepen komt goed!

Ja darmaandoening...I know I know (wel érg kut voor je zeg) het zal er ook wel van komen haha vroeg of laat

Jaaa ik ben ook verlieeefd. Maar dat was meer omdat ik bij/met hem zelf nooit zo'n leeftijdsverschil merk. Op dat moment, door het verhaal realiseerde ik me weer eens even dat ie inderdaad met meisjes omging/omgaat die gewoon dikke 10 jaar jonger zijn dan ik :-/

Poepen; je zet gewoon wat kaarsjes op de WC en lucifers en dan is de geur zo weg. En als de radio hard aanzet en hem instrueert om die niet zachter te zetten, dan kom het best wel goed!!
Haha ik zie me al met zo'n wierookstaafjes aan de gang...met een beetje regelmaat heeft ie dat natuurlijk ook zo in de gaten

Oh ja op het booschappenlijstje nog toevoegen:

Dr Pepper (yuk)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

WE HEBBEN EEN MINPUNT!!!!
Mooi! ik vind het ook niet te pruimen haha!
Het is wel een heel klein minpunt hoor. Een minpunt zo klein dat het eigenlijk niet mee kan tellen. Maar ja, je moet wat he, bij gebrek aan slechter
He verdorie! dacht ik even dat ik op de goede weg zat

Ik zal toch nog eens even diep moeten graven of ik wat kan vinden....oh hij rookt... voor mij niet een minpunt, doe het zelf ook. Maar is dat niet wat voor je?
Ja zeg! , noem es dan wat op, misschien zie ik gewoon bepaalde dingen niet door deze roze bril?
Ja, ik ben hier afhankelijk van jou verhalen! Ik hoor zo niks negatiefs langskomen hoor! Snurkt 'ie misschien?
Jaaaa een heus minpunt

Hij snurkt inderdaad haha, goed dat je het zegt, althans als ie op zijn rug ligt.

Gelukkig zink ik altijd zo in een diepe coma dat ik dat dus nooit hoor en 's morgens ligt ie altijd op z'n zij tegen mij aan *

He kut, zal ik dat laatste stukje toch maar weghalen? haha

*aanpassing* 9 van de 10 keer
grinnik... tjongejongejonge

waarom heb je die scharrel-dr-spullen niet weggekieperd eigenlijk? Ik had ook eens zoiets meegemaakt, zegt die gast, 'ja mag je wel gebruiken hoor, dat komt ze toch niet meer halen' en ik maar denken WTF...
Hahaha geweldige humor hebben jullie :-)
potverredomme wat een jankfilm is die Love and Other drugs zeg....Hanneke: niet kijken als je het droog wil houden vanavond. En idd 500 Days of summer is niet happy, vandaar dat ik die nu weer wil zien

Heel goed teken Snyggin, dat je spullen lekker kan laten staan bij elkaar. In huize Kenau nu pyjama-gate genoemd, de horror.
Ik heb 'm gedownload bij piratebay geloof ik. Wel slechte kwaliteit, maar gaandeweg in het verhaal vergeet je dat.

En gezellige sexscenes ook door de hele film (&^%&%#@)
quote:hanneke000 schreef op 26 februari 2011 @ 22:53:

Na, die Vakantieliefde LUL van mij rookt ook. Sindsdien ben ik minder koppig daarin dan ik daarvoor was
quote:Snyggin schreef op 26 februari 2011 @ 23:05:

Jaaaa een heus minpunt

Hij snurkt inderdaad haha, goed dat je het zegt, althans als ie op zijn rug ligt.

Gelukkig zink ik altijd zo in een diepe coma dat ik dat dus nooit hoor en 's morgens ligt ie altijd op z'n zij tegen mij aan *

He kut, zal ik dat laatste stukje toch maar weghalen? haha

*aanpassing* 9 van de 10 keer

Ja dat is lekker, nu is dat hele minpunt alweer verdwenen voordat het goed en wel was geaccepteerd als 'minpunt'!!

@DeKenau

Goed. Love and Other Drugs dus maar over een paar weken ofzo kijken Bedankt voor de tip Ik wil 'm ook vooral zien voor een naakte Meneer Gyllenhaal, maar ik heb daar best geduld voor hoor
@Mymelody: we hadden het erover op het vliegveld toen ik vertrok, vond dat van ondergeschikt belang op dat moment haha. Maar als ik daar de volgende keer kom en ze staan er nog steeds en het is de bedoeling dat mijn spullen daar komen te staan zal ik wel een opmerking maken erover Zo'n hele collectie vrouwenspul...ga ik niet mee accoord haha!

Sorry Hanneke, ik heb nog niks kunnen vinden wat ervoor door kan gaan als minpunt. Er slingeren geen sokken, ondergoed oid, ruikt altijd lekker fris, doucht iedere dag (mag wel met de frequentie van onze activiteiten ghe ghe) heeft geen zweetvoeten cq stinkvoeten. Zelfs zijn scheten zijn geurloos...

Het wordt inderdaad wel tijd voor een misstap ja

En die films met sexscenes ga ik niet bekijken, dat trek ik op dit moment niet
quote:DeKenau schreef op 26 februari 2011 @ 23:58:

Heel goed teken Snyggin, dat je spullen lekker kan laten staan bij elkaar. Voormalig liefde EIKEL liep zelfs nog met een haarschuifje achter me aan, dat ik die vooral niet moest vergeten. En als ik daar sliep lag ik naast de pyjama van ex. In huize Kenau nu pyjama-gate genoemd, de horror. ok een pyjama zou ik ook niet hebben getrokken hoor, yuk...gruwelijk zeg! Als ie een beetje tact had gehad had ie dat toch wel kunnen opruimen zeg
Oh oh en voor de goede orde

nog 5 dagen
Misstap? Misstap? Hij moet op zijn minst gezocht worden voor fraude ofzo!!

En over 5 dagen mag je alweer Snyg, dus als er iemand niet mag klagen over het bekijken van sex-scenes dan ben jij het

En wat betreft die piama.... Die lag toch niet IN bed naast jou?!?! Horror!
Nee helaas geen fraude...althans niet dat ik het weet, zou me wat zijn als ie opeens belt dat ie niet kan komen omdat ie in de bak zit

Maar goed, 9 dagen kun je niet 24/7 op je paasbest zijn toch? wie weet komt er wel een aap uit de mouw
als dat zo is, had ie in elk geval gepakt MOETEN worden... ik geloof niet dat je met apen in je kleding verstopt internationaal mag reizen... of ik heb iets gemist :S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven