Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!

Bij een zwangerschapstest zeggen ze dat je er haarlak overheen moet spuiten, dan kan je het bewaren. Je telefoon maar even inspuiten met haarlak dan maar?
Heb in één ruk nu het hele topic gelezen en GENOTEN!!! Niet alleen van de love story van Snyggin maar ook heel erg van de humor van Hanneke! Jullie hebben een trouwe volgeling er bij hoor!

Hanneke, ik wil jou nog even speciaal een dikke knuffel geven en ik hoop echt dat jij ook snel tot over je oren verlieft raakt op iemand die dat ook voor jou voelt. Als ik je zo lees lijk je een ongelofelijk leuk mens die een leuke lieve Zweed vriend verdient!!!
anoniem_115737 wijzigde dit bericht op 23-02-2011 20:25
Reden: tiepvautje
% gewijzigd
Oh DeKenau, ik vergeet het helemaal maar ook voor jou een dikke knuffel!!
Waauw. Wat een heerlijk verhaal, nog steeds. Als jullie straks gesettelt zijn, en elkaar elke ochtend koffie brengen, schrijf hier dan een chicklit (een literaire roman mag ook natuurlijk) maar echt dat zo'n verhaal verkoopt. :-)
quote:techniek schreef op 23 februari 2011 @ 20:21:

Heb in één ruk nu het hele topic gelezen en GENOTEN!!! Niet alleen van de love story van Snyggin maar ook heel erg van de humor van Hanneke! Jullie hebben een trouwe volgeling er bij hoor!

Hanneke, ik wil jou nog even speciaal een dikke knuffel geven en ik hoop echt dat jij ook snel tot over je oren verlieft raakt op iemand die dat ook voor jou voelt. Als ik je zo lees lijk je een ongelofelijk leuk mens die een leuke lieve Zweed vriend verdient!!!Joh, ik ga er helemaal van blozen! Wat ontzettend lief van je!!
Haha Hanneke, haarlak...naaah laat ik dat maar niet doen

Die ga in in ieder geval zeker niet wissen!

En ik ben het helemaal eens met Techniek, die flapdrol je heeft laten staan daar in weet-ik-veel-waar is niet goed wijs. Als ik een vent was geweest had ik het wel geweten

Misschien maar jou en Kenau een keer meenemen naar Zweden

@ Vittel, nou mijn schrijven is zó goed ook weer niet hoor. Schrijven van dit, waargebeurd en lekker over mijn eigen situatie is lekker makkelijk haha. Misschien hier wel een boekvorm van uitgeven? "De Zweedse Lövstory"

Net nog op Skype gezeten en een sweet gesprek gehad. Ben toch zo helemaal blij met hem. Over dat smsje ook nog gehad. Hij stond te douchen en was over ons aan het denken en hij vond dat hij het gewoon móest zeggen. Helemaal aant blozen geraakt ervan pfff. Nog 9 (bijna 8 dagen) en de volgende keer kon ie het echt zelf tegen me zeggen, want het voelde zo fijn om 't te zeggen dat ie het nog een keer over wil doen maar dan met "a hug and a kiss"

Gaaaadveeeeer en gruwel! Ik ben een muts geworden!

Ik ben zoooo niet meer cool
Ik ben het eens met techniek. Hij is een sukkel, een zak patat, een baal hooi, een fuckin' eejit (heb tevaak naar the Commitments gekeken). Volgens mij ben jij een hartstikke gaaf mens Hanneke .
Zullen we maar weer overgaan op Snyggin

Maar leuk dat jullie zo positief over me denken Doet ook wel een beetje goed

Da's lekker onbeschoft ja...die voelt natuurlijk nattigheid door zijn lullig gedrag. En nu maar hopen dat die gevoelens beetje overwaaien en er weer een mooi plekje komt voor een fijne Zweed kerel :-)
Ik volg je ook al een tijdje snyggin en ik vind je verhaal (en ja; ook hanneke's reacties) om van te smullen! Heerlijk, blijf vooral schrijven hier en genieten met je zweed!
quote:Snyggin schreef op 24 februari 2011 @ 09:00:

Da's lekker onbeschoft ja...die voelt natuurlijk nattigheid door zijn lullig gedrag. En nu maar hopen dat die gevoelens beetje overwaaien en er weer een mooi plekje komt voor een fijne Zweed kerel :-)Oh, ja hoor! Ik ben gewoon veels te leuk, eerlijk en oprecht *zwaait lange lokken *kuch* opzij ala 'pam! ja haar danst!' en kijkt heel erg uit de hoogte* voor deze knakker. Hij weet gewoon niet wat 'ie er mee moet
Hej! Reageer effe verder hier hoor (nog steeds vanuit Stockholm btw ;)), is makkelijker. Maarre woont hij in Knivsta? Dat ligt redelijk ih midden Tis hier berekoud trouwens, maar al die knappe Zweedse mannen hier maken een hoop goed :-D Wanneer zien jullie elkaar weer?
Ik geniet ook nog steeds mee, wat een verhaal, inderdaad net een romannetje......wat leuk ook dat je je er helemaal in laat meeslepen, heerlijk......zou er bijna jaloers op worden......
quote:hanneke000 schreef op 24 februari 2011 @ 12:06:

[...]

Oh, ja hoor! Ik ben gewoon veels te leuk, eerlijk en oprecht *zwaait lange lokken *kuch* opzij ala 'pam! ja haar danst!' en kijkt heel erg uit de hoogte* voor deze knakker. Hij weet gewoon niet wat 'ie er mee moet

Ik zou hem slaan

@ Svea: nee Märsta, gelijk bij Arlanda links op de kaart zeg maar En berekoud heb ik inderdaad vorig weekend ook mogen ondervinden...brrr!

Maar niet getreurd, volgende week vrijdag komt ie voor 9 dagen dus ik heb iets leuks om naar uit te kijken (hoeven we ook niet te vernikkelen van de kou )

Leuk dat je meeleest Loki! Het voelt ook als een romannetje haha.

Ik zei altijd dat love "overrated" was...maar eigenlijk vind ik dit wel goed te doen, mag wel even nog duren zo
Even snel een berichtje van mij;

op naar de blokker Snyggin! Er is een bananenpak in de aanbieding deze week!! Serieus!
Ik laat t in t midden - denkt even trg aan topic waar t uitgebreid genoemd is -
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:hanneke000 schreef op 24 februari 2011 @ 23:45:

Even snel een berichtje van mij;

op naar de blokker Snyggin! Er is een bananenpak in de aanbieding deze week!! Serieus!

haha awesome die folder ga ik bookmarken en 'm morgen linken

Bedankt dat je me dat hebt laten weten!

Kampen: Als je ons tegen het lijf wilt lopen dan zal dat iig nooit op Schiphol zijn haha. Volgende week vliegt ie op Weeze...niet echt in de buurt daar ;)
Echt grappig dat hij zo enthousiast is over carnaval. wou dat ik er ook enthousiast over was, want alles ligt toch onherroepelijk plat.....
Heel stiekem moet ik er ook niks van hebben, maar als hij toch in Limburg is met de carnaval...moet ik 'm toch eens laten meemaken...

Misschien is ie ook gelijk genezen voor de volgende keer
haha ja of je gaat alleen naar de optocht ofzo en hem dan opgeilen en vooral niet de kroeg mee in nemen natuurlijk (ik weet niet hoeveel hij van biertjes drinken met polonaise houdt) dan lig je zo weer lekker in bed en verder niet teveel de deur uit (of sauna ofzo) dan overleef/ontwijk je carnaval wel toch?

ik hoop dat mijn lovestory net zo leuk wordt als die van jou... zwijmel zwijmel :-)

ik ga zondag voor t eerst daten met iemand die ik Héél leuk vind, dus het is misschien wat kort dag maar hij gaat sowieso carnavallen en aangezien mijn motto 'if you can't beat em, join' em' hier wel opgaat, ga ik meestal toch wel 1 of 2 keer even naar een café met carnaval, dus wie weet dit jaar met hem
Nou om carnaval (inclusief hoempapa muziek) uberhaupt te kunnen overleven móet je toch biertjes drinken...dat trek ik écht niet nuchter haha

Tja en de andere 5 dagen krijgen we vast wel om

Jaaa nog een lovestory, ik duim voor je in ieder geval!
Het enigste wat ik mis hier, is wel de carnaval.

En dan ben ik weliswaar een import brabo, daarnaast al enige tijd woonachtig boven de rivieren, en heb ik slechts 4 jaar mogen genieten van HET feest.

Carnaval blijft geweldig, ondanks de hoempapa muziek, dat leer je waarderen. Heb zelfs mijn rasechte veluwnaar er van weten te overtuigen om een weekendje mee te maken, Eén dag is te weinig, krijg je teveel indrukken mee.

Hij kent het alleen van televisie, dus ik laat het hem mee maken uit het dommelbarzedurp.
omg carnaval is wel het laatste waaraan je nu denkt.... pfff beetje alleen laatste reacties lezen is niet goed.

maar meis, have fun en geniet van hem!
Oei, Kampen, wil je die info over mij even weghalen alsjeblieft? Ik probeer dat een beetje in het midden te laten Dank je wel!!

*snel weer weg, reageer later weer uitgebreid hoor!!*
quote:techniek schreef op 23 februari 2011 @ 20:23:

Oh DeKenau, ik vergeet het helemaal maar ook voor jou een dikke knuffel!!

ooh, wat lief, en die kan ik goed gebruiken want het gaat hier niet zo geweldig..

( dus ik lees mee en als ik niet meer zo diep in de luduvudu zit, reageer ik weer enthousiast )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven