Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
Uit de fles en met ijsblokjes!

En het smaakt me weer heerlijk!
Zit je aan de Baileys?

Dan neem ik ook een glas.

Ik heb alleen geen ijsblokjes...
Dan leg je de fles even in de vriezer! Proost! Of je glaasje er even in doen..
Ik heb wat ijs uit het vriesvakje geschraapt.

Ik moet er wel altijd een beetje ijs in hebben, anders vind ik het net te sterk.
---
De cruises zijn te duur zie ik al jammer.

Maar Suriname klinkt ook verleidelijk inderdaad (zie mij al outsider-hoppen, haha)
Balen van je auto Maj, maar gelukkig weer gemaakt dus. Werkze zo!

Ik schrijf later meer, ben bij een vriendin.
VG, ben je al dronken van je Baileys? Of te weinig ijs?

Pino, heeeeel erg veel sterkte en succes voor morgen gewenst, ik duim voor je dat alles gewoon helemaal goed gaat!

Maj, ik vind een bril jou wel goed staan geloof ik, wat ik zo op foto's zag!

Ik ben inmiddels weer thuis, ga maar eens een douche nemen.
Lieve pino, ich drück dir die Daumen, dat alles vlot over de bühne gaat..toitoi! Je zal wel al op weg zijn.

MajMaj, misschien zijn zachte lenzen wat voor je. Zijn vandaag de dag niet meer zo duur. Het is echt praktisch dat de opticien alles checken kan, vroeger zat ik elk jaar bij de oogarts. En gewoon om een gratis proefpakketje vragen (hier bij Pro Optik)

Philein, is dat geen heerlijk aanbod van MajMaj? Mooi weer en leuke mannen!!

Vivagirl, today is the day...hopelijk komt vandaag het telefoontje waar je op zit te wachten.

Ik ga mijn haren in de kleur doen, zodat ik er wat florissanter uitzie .. see you
Heidel, succes met verven, welke kleur wordt het?

VG, hopelijk hoor je eindelijk wat van je sollicitatie!

Pino:

Looola, hoe is het in NL?

Maj, heb je nog lekker gewerkt gisteren en al een nieuwe auto op het oog, of gaat het niet zo rap?

Flamenco, als je nog meeleest, ik ben je niet vergeten!

**edit**
Ik houd het niet bij met schrijven!!

Pino, sterkte! Houd je ons op de hoogte als je nieuws krijgt?

MajMaj, goed bezig zeg!! Ik vind het leuk om te lezen dat je een heel leven hebt opgebouwd daar. Ben je nog steeds van plan om je ex mee te nemen naar Nederland? Dat lijkt me echt niet makkelijk!

Viva, hopelijk hoor je vandaag eindelijk eens iets!! Ik hoop voor je dat er snel een einde komt aan de banenjacht, kan me voorstellen dat je nu wel echt weer kriebels hebt om aan het werk te gaan.

Heidel, is het bij jou ook lekker weer? Je haren doen is altijd leuk, ik ben ook gisteren naar de kapper geweest (gewoon knippen) en ik ben tevreden met het resultaat. Is toch leuk wakker worden dan.

Philein, ik kan me voorstellen dat je op deze manier totaal niet van je ex afkomt. Toch vraag ik me af of je dat wel wilt? Maar een toekomst lijkt me vrijwel onmogelijk als ik dat zo hoor, hij houdt ook niet echt rekening met wat jij zou willen toch... Ik denk dat het inderdaad goed is als je zelf ervoor kan zorgen dat je hem vergeet, maar dat is erg moeilijk. :(

Ik heb ondertussen weer helemaal mijn draai gevonden hier, de zon schijnt en ik heb mijn familie hier, en dat zorgt ervoor dat ik weer blij ben. Ik zat echt een beetje weg te kwijnen daar in het noorden in de winter. Bah. Ik ben ook nog altijd goed bij met school en dat is een hele prestatie voor mij, ongekende discipline!

Hier gaat het dus wel goed.

Ik ben gisteren trouwens naar de bioscoop geweest, The King's Speech. Heeft iemand die al gezien? Ik vond het duidelijk zo'n Oscar-film. Goede film, daar niet van, maar de entertainment value was maar mwah, beetje saai af en toe. Maar ik heb slechtere films gezien en de popcorn was lekker dus het was toch de moeite waard.
Hoi Looola!

Heb de film niet gezien, maar denk ook niet dat ik er heen ga. Lijkt me niet geweldig en niet helemaal mijn genre. En na Black Swan mag ik geloof ik wel constateren dat ik toch niet zo'n commerciele smaak heb.

Geniet lekker in NL, als je nog zin hebt in een mini-meet, let me know, ben ik goed in (waar in NL zit je nu eigenlijk?)

En nee, ex focust zich op zijn eigen leven, hij kan dat, want hij heeft een duidelijk doel voor ogen. Unfortunately peanutbutter.
Jeetje, er landt ineens een helicopter pal naast mijn kantoor. Gaaf gezicht!
Pino je bent nu waarschijnlijk bezig met de onderzoeken.

Ik zit naast de telefoon te wachten, maar nog niks......

Het is 10 uur hier, en ze zeiden woensdag ochtend, dus....het zal niet lang meer duren.

Phil, ik vind ook dat je voor jezelf een beslissing moet nemen. Hoe moeilijk dat ook is. Is er een toekomst voor jullie?

Zo ja, dan moet je er beiden voor de volle 100% voor gaan, anders gaat het niet werken.

En zo niet, dan kan je hem het beste (tijdelijk) uit je leven schrappen.

Looola, lekker genieten in Nederland.

Voelt toch altijd weer goed he, even thuis zijn?

Bij mij is dat gevoel wel altijd na 2 dagen weg. Dan zie ik alle slechte dingen weer.

Ik kom dan ook uit een klein dorpje in Groningen, waar niks te beleven valt. Een erg groot verschil met London.

Geniet er van en dan ga je ook al zo richting de Caribbean.

Majmaj, wat een problemen steeds met je auto. Tijd voor een andere zou ik zeggen.

Heidel, welke kleur ga je je haar verven?

Ik moet ook weer, maar ik wacht nog even.
VG, je geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld..de mijne langzamerhand ook! Ik ben erg benieuwd of je die baan hebt!

En nee, ik denk niet dat wij een toekomst hebben samen. En nee, beide gaan we er dus blijkbaar ook niet 100% voor, anders zat ik niet hier en hij niet daar (dit was mijn ratio en dit probeer ik vast te houden).

Helicopter staat. Ben benieuwd wat er in gaat, er kwam in elk geval niks uit, behalve de piloot.
De kleur is cognac/haselnuss een lekker kleurtje dus. Ben tevreden nu zit er weer wat meer glans in en de grijze haren zijn ook weer weg

Looola, lekker he de zon! Al is het berekoud, vooral de wind maakt het zo siberisch koud. Popcorn is het lekkerst in de bios of op de kermis. Zelfgemaakte popcorn is echt nix .

Philein, wie wordt er opgehaald?

Vivagirl hopelijk gaat snel de telefoon!!!

Volgende week hebben mijn dochters alweer vakantie!!

Straks nog even de tuin in...
Ben je alweer thuis, pino?

Heb je al nieuws, vivagirl?
Nog geen telefoontje.

Wat zal ik doen?

Hun bellen? Of wachten?

Ik wil niet pushy/drammerig over komen, maar ik wil ook laten zien dat ik het echt graag wil en geen afwachtend type ben (en ze zoeken iemand die dus wel achter de zaken aan gaat, maar we hebben het er al over gehad dat ze me op deze manier niet mogen testen).

Pino, ik denk ook aan jou hoor! En ik weet dat mijn sollicitatie perikelen, niks vergeleken zijn bij wat jij door maakt
Heej Vg ieder zijn eigen dingen he! Dit is voor JOU belangrijk!

Nog steeds niets...?

Ik ben er weer....het viel me mee.....

Om 8 u moest ik er zijn,en om half 9 kwam de neuroloog al, dus gelukkig hoefde ik niet lang te wachten.Mijn moeder was mee,errug fijn...!

Je meot op je zij gaan liggen, en dan brengt de neuroloog een lange naald in, daar voelde ik niets van,echt niet. Zonder verdoving he!

Dan prikt ie door het ruggemergvlies, en dat voelt als een dof dreuntje, alsof iemand je stompt, heel vreemd. Maar echt niet pijnlijk. Al die wilde verhalen....

Dan druppelen er 2 buisjes hersenvocht uit, en dat was het. Dat ik me daar zoo druk om maakte....

Dan moet je wel minstens 1 uur plat blijven liggen,anders kan [kan] je erge hoofdpijn krijgen, wat bij mij gelukkig niet het geval was. Nog even bloed geprikt en bloeddruk checken, en toen was ik al weer thuis.

Nu heb ik voor het eerst in ik denk wel 10 jaar een 'ziek'dagje! Ik ben noooooit ziek. Voel me ook wel meteen schuldig...

Maar ik ga lekker chillen, met allemaal gezonde drankjes en cola, ik moet veel cola drinken [drink ik nooooit] want dat stimuleert de aanmaak van hersenvocht! Nooit van gehoord....

Het zal wel.

De buisjes zijn naar het Radboud in Nijmegen [Universitair Ziekenhuis] en over 2 weken weet ik meer....

Heeeel erg bedankt voor het meeleven lieverds! X
Come fly with me on a jetplane
Blij even van je te horen!

Als je in de films en ziekenhuisseries deze procedure ziet, dan lijkt het ontzettend pijn te doen.

Gelukkig viel het bij jou mee.

Nou duimen voor een goede uitslag.

En ik wist ook niet dat cola hersenvocht aan maakte.

Wordt je daar dan ook slimmer van? Want dan ga ik gelijk een 5 liter fles achter over slaan
Super fijn Pien dat het meeviel.

Ik heb je al gemaild, maar nog eens: wees lief voor jezelf! Kom die bank vanavond niet af hoor!
Süper pino, alles goed gegaan. Ben blij dat je zo een ervaren neuroloog hebt. En dat je moeder mee is geweest, da's ook lief!!

Geniet van je dagje ziek! Je hebt het verdiend. Chill it
Pino, lekker rustig aan doen.

Ik heb NCL gebeld.

Ik kreeg antwoord apparaat.

Ik heb een bericht achter gelaten dat ik belde voor de uitslag van de gesprekken, en ik dat ik verwacht dat hij het druk heeft en dat ik hoop snel van hem te horen.

Netjes?
Heel netjes Viev. Ben benieuwd. Laat ze maar bellennnn!

Ik ben weer thuis en ga vanvond eens lekker helemaal NIKS doen.
Had ik ook gedaan,in jouw schoenen..! Je hebt toch netjes de hele dag gewacht? Ik had hetzelfde gedaan
Come fly with me on a jetplane

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven