Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
quote:DeKenau schreef op 02 maart 2011 @ 16:08:

Ik ging al even aanpassen, haha

Ja, inderdaad. Nooit verwacht ook, dit.

Maar goed, het is zoals het is. En nu maar weer verder.Maar dat "nu maar weer verder" is dan weer net iets makkelijker geschreven dan gedaan he
quote:arnan86 schreef op 02 maart 2011 @ 10:43:

[...]

Dat klinkt echt vele malen leuker Maar eten ze de pannenkoeken daar dan net zo vies als hun ontbijt? Als in, eieren, spek, worst en nog meer vette ranzige shit? Haha, ik ben nog nooit in Engeland geweest () maar hoor je altijd toch.

Full English Breakfast is heerlijk. Toast, scrambled eggs, bacon, hash browns, worstjes...

Hier eten ze de pannenkoeken met citroensap en suiker. Echt heerlijk!!!
quote:arnan86 schreef op 02 maart 2011 @ 10:43:

[...]

Dat klinkt echt vele malen leuker Maar eten ze de pannenkoeken daar dan net zo vies als hun ontbijt? Als in, eieren, spek, worst en nog meer vette ranzige shit? Haha, ik ben nog nooit in Engeland geweest () maar hoor je altijd toch.Vette ranzige shit? Fry up is het lekkerste wat er is!! Ik maak het elke zondagochtend voor mezelf! Brits eten is sowieso enorm onderschat. I british food!
Ja ik ook!!

Vooral de taarten en ander bakgoed is erg lekker! Wat ik dan weer niet snap is dat over zoiets vets als brownies of cheesecake sommige Britten royale hoeveelheden room gieten.
Hello hello.

Ik ben vandaag in een verschrikkelijk baal modus. Maar goed die heb ik altijd als ik mijn moeder aan de lijn heb gehad.

Wij hebben al jaren eigenlijk amper/geen contact wegens een aantal dingen die zijn voorgevallen. Dus geen kerstkaarten e.d die worden gestuurd. Maar kindje ontneem ik natuurlijk geen oma dus af en toe bellen ze wel eens, moeder woont namelijk niet in Nederland. En steeds weer vind ze het nodig om dan toch even in die 2 minuten dat ik haar wel aan de lijn heb te vermelden dat ik gefaald heb, dat ik eindig als bijstandsmoeder, dat ik ipv vooruit achteruit ga, dat er nooit meer iets van mij zal worden etc etc. Ik had gewoon bij mijn ex moeten blijven want ja die zorgde voor mij en kind.

Praktisch gezien wel ja, verdiende ook inderdaad meer dan 2x modaal in zijn eentje en dat oogt natuurlijk goed als je dochter met zo'n kerel loopt, nota bene a.s juni mee zou trouwen. En aangezien ze zelf nooit heeft hoeven werken voor haar centen en wij het ook goed hadden vroeger was het plaatje compleet.

Dat ik totaal niet happy was en gewoon geen liefde meer was oid dat moet ik maar voor lief nemen. En ik weiger om op mijn leeftijd in een liefdeloze relatie te zitten (van mijn kant uit), we pasten helemaal niet samen nog maar te zwijgen tussen de lakens. Echt tijdens deze relatie kreeg ik allerlei lichamelijke klachten van eczeem tot stress incontinentie...ja sorry ik gooi maar alles op tafel, het zit hoog. En we waren al eerder maanden uit elkaar geweest omdat ik gewoon niet gelukkig was maar voor de lieve vrede terug gegaan, om iedereen maar happy te houden. Ik kon het gewoon niet meer.

Tja en nu ben ik as usual het zwarte schaap, ik had het goed kunnen hebben maar heb gefaald. Nou jammer dan. Ik ben anders nu verrekte happy met mijn eigen dingen weer, alle klachten zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. En Zweed heeft alles nog een keer een extra mooi randje gegeven. Maar schijnbaar telt je eigen geluk niet.

Afijn ze heeft mij een brief geschreven die ik a.s woensdag krijg. Ben benieuwd wat erin staat. Ergens hoop ik op een verontschuldiging voor hetgeen ze heeft toegestaan (en zonder in details te willen treden o.i.d zit dat in de hoek van misbruik). Maar ergens denk ik niet dat ooit gaat gebeuren. Immers heb ik jaren tevergeefs het proberen aan te kaarten, antwoorden te krijgen op mijn "waarom" vragen. Nu weet ik dat ze sinds vorig jaar kanker heeft, dit is nu wel "over" ze is weer schoon. Zou het daarmee iets te maken hebben? Ik weet het niet, maar het brengt nu wel de nodige spanning weer met zich mee, en daar heb ik helemaal geen zin in.

Zo, het is eruit.
quote:Sorcha_ schreef op 02 maart 2011 @ 18:52:

Ja ik ook!!

Vooral de taarten en ander bakgoed is erg lekker! Wat ik dan weer niet snap is dat over zoiets vets als brownies of cheesecake sommige Britten royale hoeveelheden room gieten.oooh double cream .... Ach, ik ben Brit (niet quoten, dit gaat straks weg!) dus wellicht ben ik bevooroordeeld
Snygg... Wat een verhaal... Wat ontzettend moeilijk moet het voor je zijn. Ik heb nog niet de juiste woorden om iets fatsoenlijks hierop te zeggen. Het lijkt me echt waanzinnig moeilijk, omdat steeds van je moeder te moeten horen
Oh en ik zit vanavond aan de drank. Vraag me niet waarom, ik drink nooit. Maar nu heb ik de fles maar op de salontafel gezet. "had in zin in"??! Nouja, het zal wel
Ik wou dat ik ook wat drank had staan. Nou ja ik heb wodka nog in huis maar dat vind ik voor 'n woensdagavond ook net wat veel van het goede...
Who cares Snuggie, who cares! (Als je nooit drink, ben je ook bijzonder snel rozig kom ik achter )
Oh wacht, jij heb natuurlijk nog een kind boven liggen... ja, ok... dan snap ik het wel.
Nou misschien ben ik een muts ofzo maar ik vind het altijd eng om te drinken in mijn uppie terwijl kindje in bed ligt boven. Stel d'r gebeurt wat, en je moet naar het ziekenhuis rijden ofzo, sta je daar met zo'n walm bij 'n dokter.
Jij snapt 'm
*hips*

Ben je nog behoorlijk bij de pinken, na je alcoholische versnaperingen :-)
Ik heb ook nog bijna niks op, mijn moeder belt straks nog vermoed ik....
Hoop dat die van jou leukere berichten aan jouw adres heeft ;)
Moeders, ze bedoelen het goed zullen we maar zeggen?

Ik ga me even terugtrekken op mijn bankje, alles laten bezinken en even van de rust genieten. Ik kom later vanavond nog es bijlezen.

Hanneke, geniet van je drankjes

En even voor de goede orde: nog 45.5 uur
He, jij bent een moeder, jij moet het weten

Nog 45.5 uur!! Gaat hard Snuggie!

Moeders.... Ik heb (bewust) al 14 jaar geen contact meer met mijn moeder. Het doet me pijn om te lezen als een moeder niet in wil zien als haar dochter en kleinkind gelukkig zijn (en Zweed uiteraard ). Als dat ook nog eens niet in haar plaatje past (en zeker met alle voorgeschiedenis waar je iets van laat doorschemeren) geeft dat meer aan hoe kortzichtig haar eigen visie is. VEEL MEER dan hoe jij bent als vrouw, ex-echtgenoot en moeder bent.

Onthoudt dat alsjeblieft Snyggin. Jij bent jij.... take it of leave it.

Ik meld me ook weer even, wordt te weeig van te veel horizontaal op de bank liggen

Thanks voor je lieve post Aero. Ik ben trouwens nooit getrouwd geweest, dat durf ik geeneens aan haha, maar dat ter zijde.

Ja wat dat betreft ben ik heel anders dan mijn eigen moeder, wellicht dat dat botst, natuurlijk met het oud zeer erbij ontstaat er een explosieve combinatie.

Mijn kind hoeft niet persé op pianoles, ballet te doen, slimste van de klas te zijn en van dat geneuzel.

Kindje kom wel eens vertellen dat ze dierenarts wil worden. "Prima lieverd, als je dat graag wil dan moet je dat doen". Nu is het sinds een tijdje zangeres. En ik geef hetzelfde antwoord, ik wil haar graag meegeven dat ze alles kan als ze zich er maar voor inzet. Dat er bepaalde eisen en dergelijke bij komen kijken zal ze op latere leeftijd zelf ondervinden.

Ik heb zo'n belangrijke les de afgelopen jaren geleerd en nu pas beseft hoe belangrijk het is om voor je eigen geluk te kiezen ook al is het misschien niet de weg van de minste weerstand. Alle interesses probeer ik motiveren en binnen bepaalde banen ook nieuwe te stimuleren maar tot huilens toe mijn kind ergens in dwingen heb ik nooit over mijn hart kunnen krijgen om zo te zijn. Yuk!
Wat een mooie post AeroJo!

En Snuggie volgens mij ben je een hele lieve moeder!!
ex echtgenoot, ex who cares.... Je snapt wat ik bedoel. ;-P En wat Hanneke zegt, kan ik maar 1 ding op zeggen (en ik ben niet eens religieus).... AMEN!

(denk er dan voor de gein nog even zo'n Hour of Power dominee bij, dan is het feest compleet)
Ah jullie zijn lieverds terug

Dus waar waren we gebleven. Ik kan mijn draai vandaag niet even niet vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven