Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Ik heb wel spontaan geen eetlust meer. Het is uit 2002!! 2002!! Dat is 9 jaar geleden!!
Dat is inderdaad al een tijdje geleden. Je hebt een aanbidder Hanneke

Trouwens

nog 22.5 uur

Hij vertrekt al om 11 uur morgenvroeg
Mocht ik je niet meer spreken Snyggin. Geniet!

G E N I E T!

Tot in je tenen (ik wilde zeggen met iedere vezel in je lijf, maar dat zal wel lukken haha )

En sterkte veel plezier met Carnaval!

Nog maar 1 nachtje! En dan is hij al onderweg. En dat scheelt ook al, toch?

Thanks Aero Ik denk dat het ook wel gaat gebeuren haha!

Eek dat is beetje kut Hanneke, het ziet er in ieder geval niet best uit Stommerik! Heb je nog een berichtje ofzo voor hem achtergelaten of ga je dat helemaal achterwege laten?
[quote]hanneke000 schreef op 03 maart 2011 @ 23:06:

Nog maar 1 nachtje! En dan is hij al onderweg. En dat scheelt ook al, toch?

klote he...het voelt echt veel beter als je 'm niet meer op fb hebt, maar ik snap dat dat echt als loslaten voelt.. en dat is heel erg kut.

( kan ik ook ECHT nog niet, het wil er gewoon niet in dat het nu zo gaat )
mensen, mijn wekker gaat over 6 uur.

Wáárom ben ik nog wakker?

oh ja, omdat ik een verschrikkelijk nachtuil ben en al jaren niet meer voor zevenen op heb hoeven staan.

Ook weinig voor achten trouwens.
Kun je mij gezelschap houden Kenau

Moet weliswaar voor 8en opstaan maar ik slaap ook niet meer dan 5-6 uurtjes.

Nog 17.5 uur
ha jullie ook laterds.

nu nog maar 17,5 uur -6 minuten
jaaaaaa

kijk, nu komt het dichtbij!

Heerlijk 9 dagen ( toch?) met Zweed!! Nieuw recor ( vast ook een nieuw reco op andere gebieden ) Is de rode vlag al weer verdwenen?
heb me weer bescheurd om dat verhaal van hanniebal met die jongen van de snackbar.
ik heb trouwens vandaag klasgenoot weer gezien. Hij kwam naast me zitten in de klas en deed verder gewoon leuk, aardig. Niet overdreven ofzo maar wel in de zin van 'maatjes' (deed ie eerst niet - sowieso niet met veel mensen overigens - is ineens veel meer 'aanwezig' geworden in het groepje waar ik allang bij zat. hmmm haha) Ik moet mijn geduld maar eens danig op de proef stellen met deze man.

Maar in de tussentijd zijn mijn hormonen inmiddels op hol geslagen if u know what I mean

en dan hier maar smeuiige verhalen lezen over leuke Zweden die over 17,25 uur in Snygg's armen vallen en 9 heerlijke dagen seksen (oké, iets minder als mini-snygg erbij is, maar toch ) Echt zo super voor je, Snygg.

Ik ben ervan overtuigd dat onze geznde jaloezie op jou , je nog meer doet beseffen dat je echt moet genieten van elk moment met deze droomman!
quote:DeKenau schreef op 04 maart 2011 @ 00:26:

heb me weer bescheurd om dat verhaal van hanniebal met die jongen van de snackbar.ja echt, ze maakt het wel weer mee ook he! hij klinkt nogal als type 'wil graag contact maken maar is beetje onhandig erin' maar opzich wel schattig, en ook awkward. Ik zou 'm denk ik ook gesmeerd zijn
had hij je nou nog teruggemailt SnJ? dat heb ik even gemist..
ach, hij bedoeld er waarschijnlijk niet zoveel mee. Het klinkt inderdaad gewoon als onhandigheid. Tenzij het een creep is ofzo.
Weet je nu wel ook weer wie hij was, Hanneke, of weet hij alleen wie jij bent? heb ik even gemist.

Was de friet wel lekker? (misschien was het echt zo'n freak die er een kusje op heeft gegeven om jou indirect te kunnen zoenen- sorry niet aan denken)
ja hij had vanmiddag teruggemaild, dat hij die datum niet zeker wist of hij kon, maar dat het hem erg leuk leek.

Ik had eigenlijk gehoopt dat hij me zou uitnodigen wat te drinken na college want onverwacht vrije avond - les 2 viel uit - maar nee hoor hij smeerde m meteen naar huis. Viel me ergens beetje tegen, want ik ben juist wel van de spontane acties en krijg meer en meer de indruk hij niet - en niet eens uit onwil, maar meer dat t ook gewoon niet in 'm opkomt.

Hij is echt leuk, maar begin me af te vragen of zo iemand ooit bij mij past. Daarom heb ik nu besloten: Geduld, alles van hem af laten komen, en kijken wat er gebeurt. In de tussentijd ga ik mijn afleiding dus wel zoeken in andere mannen - kom maar op met dat commentaar / niet jullie snygg hannie en DK maar jullie weten hoe anderen op het forum erover denken -

maar ik heb het ook heel druk met school en mijn werk dus ga me daar weer eens flink op storten (was de laatste week al vrij goed bezig ondanks dat ik veel online was)
Hanneke, defriend die gast op facebook! Je zit nu alleen jezelf maar te kwellen .

Veel plezier met de Zweed morgen Snyggin! Ik ben nog steeds een beetje jaloers haha.

Ik zit hier met pijn en moeite aan mijn huiswerk. Het is zoveel! Logica, wiskundige bewijzen, autopsies, robots, android applicaties. Iemand met verstand van een van bovenstaande zaken? .
quote:SexNJaZz schreef op 04 maart 2011 @ 00:39:

In de tussentijd ga ik mijn afleiding dus wel zoeken in andere mannen - kom maar op met dat commentaar / niet jullie snygg hannie en DK maar jullie weten hoe anderen op het forum erover denken -

maar ik heb het ook heel druk met school en mijn werk dus ga me daar weer eens flink op storten (was de laatste week al vrij goed bezig ondanks dat ik veel online was)die moesten natuurlijk eigenlijk vooraan staan want productiever en ondanks mijn grote mond is het bij mij vooral het laatste jaar veel woorden weinig daden qua mannen, dus ik schreef het net erger dan het in werkelijkheid is.
wie heeft daar commentaar op dan, SnJ?

Wel goed dat hij postief heeft gereageerdõp je mailvoorstel! Hopelijk gaat dat door ( wanneer is dat?)

En ik heb ook ervaring met mannen die niet spontaan zijn ( die trek ik aan, omdat ik wel heel erg zo ben, denk ik )

Ik vind het ook altijd moeilijk te begrijpen dat er écht mensen zijn die dat niet hebben, maar...ze bestaan. En die komen dus niet altijd op dezelfde ideeen.
Ik denk dat Hanneke al op een oor ligt op dit tijdstip eerlijk gezegd Maar het is en blijft een raar verhaal met die snackbar hoor!

Ja als mini Snyggie erbij is wordt er overdag natuurlijk niet gesext... des te meer tijd om zin op te bouwen voor 's avonds haha. Ach het komt allemaal wel goed. Zweeds is iig ook al op bed, hij had alles klaar, tickets, ID, bus uitgeplozen. Over minder dan 11 uur moet hij vertrekken.

Maar helaas is de rode vlag nog steeds aan het wapperen, ik snap er geen hout van :(
Als niet spontaan het ergste was. Sommige mannen hebben een totaal gebrek aan initiatief. Dat is het type dat alles wel best vind.
Jullie typen te sneeeeel! hahaha
floep
quote:Sorcha_ schreef op 04 maart 2011 @ 00:40:

Hanneke, defriend die gast op facebook! Je zit nu alleen jezelf maar te kwellen .

De liefde, Sorcha...die is hier momenteel een kwelling, ik begrijp het helemaal! ( gezond verstand laat altijd op zich wachten)

Veel plezier met de Zweed morgen Snyggin! Ik ben nog steeds een beetje jaloers haha.

ik ook. VERDULLEME.

Ik zit hier met pijn en moeite aan mijn huiswerk. Het is zoveel! Logica, wiskundige bewijzen, autopsies, robots, android applicaties. Iemand met verstand van een van bovenstaande zaken? .Nul komma nul, rasechte alpha hier, ik ben al blij dat ik 1 en 1 bij elkaar op kan tellen. Echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven