Vernedering door vrouw

04-03-2011 15:39 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een beetje een vervelende kwestie. Toen ik mijn vrouw leerde kennen deden we spannende spelletjes waarin ik vernederd werd.

Nu zijn we enkele jaren verder, getrouwd en kinderen. Niet zulke leuke kinderen, een beetje saaie kinderen maar dat terzijde.

Mijn vrouw is echter een beetje doorgeslagen met de bedspelletjes. Ze vernederd me nu ook als er vriendinnen van haar op visite komen. Ik moet dan koffie halen, hapjes klaarmaken, koken, afwassen, schoonmaken enz. Dit naast mijn 50-urige werkweek.

Het meest vervelende vind ik dat mijn vrouw me slaat waar de kinderen bij zijn.

Weten jullie wat ik er aan kan doen om onze relatie weer op de rails te krijgen? Ik mag 1 keer per dag een vraag aan haar stellen dus ik kan het er morgen pas over hebben omdat ik vandaag mijn quota al gehaald heb.

Ik hoor graag advies...Ik moet nu snel offlline want mijn vrouw komt thuis.

Groetjes.

En je mag zomaar op internet? Vast niet! Foei, ga terug naar de keuken.

En die kinderen, dat ze een beetje saai zijn en niet zo leuk: dat hebben ze vast van jou.
Volgens mij zit jij hier een verhaal te verzinnen, en dan verwacht je ook nog serieuze reacties?
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
De krokusvakantie is toch al voorbij?
Gaap
quote:paloma schreef op 04 maart 2011 @ 15:41:

De krokusvakantie is toch al voorbij?Nee niet in alle delen van het land, en dat blijkt maar weer
Lieve Herman,

Het wordt tijd dat je weer wordt aangelijnd en in je hok wordt opgesloten. Dit soort vrijheden kunnen gewoonweg niet. Foei.
Die Herman toch
Vrijdag!!

Ik ga een bakkie kofiie zetten. Nog twee uur werken en dan lekker weekend.
Hmm we hebben leukere trollen gehad
OMG advies? Spiegel haar en vraag dan hoe dat voelt.

Je laat het zelf toen, je laat je zelf zo behandelen en zij maakt er misbruik van. Of je blijft dit toelaten of je gaat weg.
Nep!
dit verhaal komt niet geloofwaardig over
Weer een zelfverzonnen verhaal van "onze" Herman. Je weet wel die van Prince Albert en bruistabletten in zijn anus................deed een beetje pijn. Goh..........hoe zou dat nou komen?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 04 maart 2011 @ 15:44:

Hmm we hebben leukere trollen gehadHet kan best nog leuk worden IBI
quote:vicodin schreef op 04 maart 2011 @ 15:44:

Vrijdag!!

Ik ga een bakkie kofiie zetten. Nog twee uur werken en dan lekker weekend.

fuck, nou heb ik de wijn gisteren al opgedronken....

Mag ik ook met jus d'orange op de vrijmiboto?
Wauw 1 vraag per dag! Mag je die dan mondeling stellen of moet dat schriftelijk?
Het gras aan de overkant is niet groen.
Vooruit dan maar weer: Herman, weet je dat je foto nog zichtbaar is ergens op internet? Straks weet de hele straat van je probleem dat je hier zo discreet probeert aan te kaarten. Lijkt me niet bedoeling. Hoewel. Ik kan me vergissen natuurlijk.
OMG advies? Spiegel haar en vraag dan hoe dat voelt.

Je laat het zelf toen, je laat je zelf zo behandelen en zij maakt er misbruik van. Of je blijft dit toelaten of je gaat weg.
wat is dit nou weer voor iets vaags??

Tja als je ook buiten je bed vernederd wordt..dan zou ik je vrouw gewoon pakken waar haar vriendinnen bij zijn ;)
quote:Kampen86 schreef op 04 maart 2011 @ 15:45:

Wauw 1 vraag per dag! Mag je die dan mondeling stellen of moet dat schriftelijk?In drievoud veronderstel ik. Ben je meteen voor een halve week uitgekletst.
Mag je één vraag stellen per dag, en dan maak je de fout om na het wakker worden spontaan te zeggen 'koffie?' en dat was het dan... terwijl je eigenlijk wilde vragen of je mag gaan plassen.

Dit is "onze" Herman

=========
quote:Solveig schreef op 04 maart 2011 @ 15:47:

Mag je één vraag stellen per dag, en dan maak je de fout om na het wakker worden spontaan te zeggen 'koffie?' en dat was het dan... terwijl je eigenlijk wilde vragen of je mag gaan plassen. Scherp, Sol.
quote:Solveig schreef op 04 maart 2011 @ 15:47:

Mag je één vraag stellen per dag, en dan maak je de fout om na het wakker worden spontaan te zeggen 'koffie?' en dat was het dan... terwijl je eigenlijk wilde vragen of je mag gaan plassen.
Het gras aan de overkant is niet groen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven