Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn botte bijl al klaar liggen..
Okee.

Pussycat Dolls meets Rowwen Heze.



Dont cha wish your girlfriend was hot like me

Dont cha wish your girlfriend was a freak like me

Dont cha, dont cha

Dont cha wish your girlfriend was raw like me

Dont cha wish your girlfriend was fun like me

Dont cha, dont cha

... Op hoempapa muziek. Leuk.



Of:



't keumt mei veur ge zit allien ge zit te baale

ge zit al oore lang te kieke nar ow schoon

niks te proate niks te zeen niks te beleave

oet vervealing gadde mar wat zinnigs doon

en met de hand deep in de tes loepte de stroat op

alles donker lampe oet gordiene dicht

en net als ge bedenkt ik gaj nar hoes nar bed toe

schient zachtjes in de verte 't verlossend licht

refrein: ach bestel mar bestel mar bestel mar

ge wet dat ik 't neet kan loate

nog efkes en dan begin ik

d'r wir duchtig langs te proate

in 't cafe an d'n tap wuurd 't mar latter

de klok die kunde doar neet zeen die hengt te hoeg

van al dat beer werde stiekemaan mar zatter

't wuurd nou echt d'n hoegste tied um weg te goan



ge pakt ow pilske en ow knip um te betaale

keumt d'r net nog zonne blieje bij ow stoan

stel ow ni aan man zoep d'r toch nog enne mei man

wie denkt d'r nou zo vroeg al an naar hoes te goan

refrein

't wuurd drukker de biljartclub keumt nar binne

verloare mar dat makt vur die niks oet

dikke piet zet dat 'ie vet haj kunne winne

mar d'n teagestand waas schienbaar toch wat groet

en zoe velt d'r doar wal aalt wat te beleave

minse koome doar nar binnen minse goan

al stort de ganse werlt inien 't kan niks geave

zolang 't beer en de cafe mar blieve stoan

refrein



En dan met geile dansjes?
quote:sunny_mar schreef op 11 maart 2011 @ 21:02:

o ik heb een weekje of twee hier gemist, zijn jullie er nou nog niet uit met die pakjes?Jawel, maar we zijn te democratisch...
Alle reacties Link kopieren
quote:sunny_mar schreef op 11 maart 2011 @ 21:02:

o ik heb een weekje of twee hier gemist, zijn jullie er nou nog niet uit met die pakjes?Jawel, maar we zoeken voor ieder optreden iets anders natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde de jury toch duidelijk 'wow' roepen toen die drie dames aan het zingen waren. Geen van drieën door!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
maar ik heb ook een favoriet, en jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 21:02:

Okee.

Pussycat Dolls meets Rowwen Heze.



Dont cha wish your girlfriend was hot like me

Dont cha wish your girlfriend was a freak like me

Dont cha, dont cha

Dont cha wish your girlfriend was raw like me

Dont cha wish your girlfriend was fun like me

Dont cha, dont cha

... Op hoempapa muziek. Leuk.



Of:



't keumt mei veur ge zit allien ge zit te baale

ge zit al oore lang te kieke nar ow schoon

niks te proate niks te zeen niks te beleave

oet vervealing gadde mar wat zinnigs doon

en met de hand deep in de tes loepte de stroat op

alles donker lampe oet gordiene dicht

en net als ge bedenkt ik gaj nar hoes nar bed toe

schient zachtjes in de verte 't verlossend licht

refrein: ach bestel mar bestel mar bestel mar

ge wet dat ik 't neet kan loate

nog efkes en dan begin ik

d'r wir duchtig langs te proate

in 't cafe an d'n tap wuurd 't mar latter

de klok die kunde doar neet zeen die hengt te hoeg

van al dat beer werde stiekemaan mar zatter

't wuurd nou echt d'n hoegste tied um weg te goan



ge pakt ow pilske en ow knip um te betaale

keumt d'r net nog zonne blieje bij ow stoan

stel ow ni aan man zoep d'r toch nog enne mei man

wie denkt d'r nou zo vroeg al an naar hoes te goan

refrein

't wuurd drukker de biljartclub keumt nar binne

verloare mar dat makt vur die niks oet

dikke piet zet dat 'ie vet haj kunne winne

mar d'n teagestand waas schienbaar toch wat groet

en zoe velt d'r doar wal aalt wat te beleave

minse koome doar nar binnen minse goan

al stort de ganse werlt inien 't kan niks geave

zolang 't beer en de cafe mar blieve stoan

refrein



En dan met geile dansjes? Huh? Moet ik een andere taal gaan leren voor het liedje?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 11 maart 2011 @ 21:02:

[...]





Ik dacht dat Djin voor zichzelf zo'n pakje wilde om morgen de blits te kunnen maken met stappen hahahha kijk uit..ik plas zo weer in mijn broek
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Wat een nasaal geneuzel die mannen
quote:Teddy82 schreef op 11 maart 2011 @ 21:00:

[...]





volgens mij houden die een cm of 3 onder haar rokje op. zo lijkt het op haar (voor ons gezien) linkerbeen tenminsteVolgens mij is het een panty met (dat zwarte) broekje eraan, die danseressen ook gebruiken..?
Tickel, het schijnt Limburgs te zijn. 'Bestel Mar.'
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2011 @ 21:03:

Ik hoorde de jury toch duidelijk 'wow' roepen toen die drie dames aan het zingen waren. Geen van drieën door!Ze mollen!
Alle reacties Link kopieren
quote:waranaka schreef op 11 maart 2011 @ 21:03:

[...]





Jawel, maar we zijn te democratisch...Hihi, polletje starten?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2011 @ 21:03:

Ik hoorde de jury toch duidelijk 'wow' roepen toen die drie dames aan het zingen waren. Geen van drieën door!Dan was het vast een Wow, wat slecht!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit wel een mooi liedje
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
auw, mijn ene oor..
quote:sunny_mar schreef op 11 maart 2011 @ 21:05:

[...]





Hihi, polletje starten?Met foto's van de outfits dan he? !
Ahhh, nu we het toch over Saturday Night Fever hadden... The Bee Gees! (Of doen ze de Take That versie?)
Alle reacties Link kopieren
ging er nou eentje door met freaks ipv fools?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Tsja, dat ziet er allemaal niet echt vlot uit.
Alle reacties Link kopieren
Trainingsjekkie mag eruit van mij
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:PearlGirl schreef op 11 maart 2011 @ 21:06:

Tsja, dat ziet er allemaal niet echt vlot uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Perel schreef op 11 maart 2011 @ 21:05:

auw, mijn ene oor..De ander gaat straks zeer doen, als het eruit komt
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 21:02:

Okee.

Pussycat Dolls meets Rowwen Heze.







Mag ik dan 1x deze???



Voor de groentewinkel stond Keesje de Jordaan

Zwaaiend sprak hij tot de baas, geef me een banaan

Maar de baas was juist die dag platweg uitverkocht

En hij dacht dat onze Kees ruzie met hem zocht



En de baas zei, ja ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag

`k Heb radijsjes, hele mooie

Witte en rooie

Maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag



Plots kwam er een rode kool door de winkelruit

En er volgde een meloen in de baas zijn snuit

De baas z`n snuit zat vol met sap, Kees ging voor hem staan

"Lilluke meloenenkop, geef me een banaan!"



Maar de baas zei, ja ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag

`k Heb radijsjes, hele mooie

Witte en rooie

Maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag



Dit is echt een superhit maar eigenlijk veels te kort

D`r moet nog een coupletje bij, dat is wat er aan schort

Zo stoffig als dit stukje tekst, dat kan eigenlijk niet

Maar de Boswachters doen het toch want die weten hoe het giet



En de baas zei, ja ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag

`k Heb radijsjes, hele mooie

Witte en rooie

Maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag



Maar de baas zei, ja ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag

`k Heb radijsjes, hele mooie

Witte en rooie

Maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag
Huts!
Alle reacties Link kopieren
stees heeft met de onderkant van dr haar in de peroxide gehangen lijk wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven