Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Hoe lang woon je er dan pas?

Aanraders;

Aberdeen, Edinburgh, Newcastle upon Tyne, Manchester... London ben je neem ik aan al vaak geweest. Zuiden is ook gaaf, heel ander sfeertje en cultuur. Er is zoooo veel moois!
*quizmaster-stem aan* Jaaaaaa, we gaan weer aftelllen!!!!

NOOOOOOOOOG 29-twintig-twintig-twintig UURrrrrrrrrrrrrrrrr *stem uit*
Uit je lijstje alleen Aberdeen en Manchester niet geweest.

Ik wou dat studenten hier een OV-kaart kregen, dan wist ik het wel!!

Dit is mijn derde jaar.
NIET in Manchester geweest??!! GA JE SCHAMEN!
quote:hanneke000 schreef op 11 maart 2011 @ 22:21:

wel een reuze omslag zo ineens he..

Ik ga proberen mezelf in toom te houden.
quote:hanneke000 schreef op 11 maart 2011 @ 22:24:

NIET in Manchester geweest??!! GA JE SCHAMEN!

Ik ben er wel geweest maar niet echt bezocht .

*SCHAAM*
Gemiste kans!
quote:DeKenau schreef op 11 maart 2011 @ 22:25:

[...]

wel een reuze omslag zo ineens he..

Ik ga proberen mezelf in toom te houden.

Veel plezier met jezelf ik toom houden. Ik houd mezelf niet in toom.

Volgende maand ben ik er ook, maar dat bestaat vooral uit vervelen op het vliegveld.

Ik ga er heus wel een keer een hoor .
quote:hanneke000 schreef op 11 maart 2011 @ 22:28:

[...]

Veel plezier met jezelf ik toom houden. Ik houd mezelf niet in toom.

[afbeelding] wat een geweldige smilie!
Manchester airport is kut. Vlieg je easyjet naar Nederland? Je moet naar die terminal waar je een half uur voor moet lopen vanaf het station. Goed opletten, staat bizar slecht aangegeven allemaal. En de rijen zijn krankzinnig lang, als je op een druk tijdstip vliegt.
quote:hanneke000 schreef op 11 maart 2011 @ 22:21:

*doet opeens een rekensommetje*

22.32+29=

22.32+5= 27.32 = 3.32

Zeg ehm.... Kenautje...? HOE laat precies hebben jullie afgesproken?!
quote:hanneke000 schreef op 11 maart 2011 @ 22:30:

Manchester airport is kut. Vlieg je easyjet naar Nederland? Je moet naar die terminal waar je een half uur voor moet lopen vanaf het station. Goed opletten, staat bizar slecht aangegeven allemaal. En de rijen zijn krankzinnig lang, als je op een druk tijdstip vliegt.

Het is niet kutter dan het alternatief.

Er gaat gewoon een trein direct van mijn woonplaats naar het vliegveld. WAT EEN LUXE. Voorheen altijd een uur met de trein waar ik dan altijd NET de bus mistte en daardoor een uur moest wachten. Vervolgens kom je dan op een vliegveld waar er na de security niets te doen is.

Ben al 2x vanaf Manchester gevlogen waarvan een keer met Ryanair. Ryanair kennende zaten ze dus ook aan die slechte terminal .
Zal stil meelezen en niks meer posten... was goed bedoeld. Overduidelijk dat Snyggin geen tijd en zin heeft in uitgebreide updates deze dagen. Verwacht ook niemand.
quote:hanneke000 schreef op 11 maart 2011 @ 22:33:

[...]

*doet opeens een rekensommetje*

22.32+29=

22.32+5= 27.32 = 3.32

Zeg ehm.... Kenautje...? HOE laat precies hebben jullie afgesproken?!Ja, ik hang eerst ergens in een kroeg rond tot tijdstip X.
Dat kan bijna niet .
quote:DeKenau schreef op 11 maart 2011 @ 22:35:

[...]

Ja, ik hang eerst ergens in een kroeg rond tot tijdstip X.

En hij ook.

Dus het is een traditionele afterparty. Klinkt ECHT fouter dan het is After party in zijn bed zeker!! Jullie winden er ook geen doekjes om!!
quote:Bicho schreef op 11 maart 2011 @ 22:34:

Zal stil meelezen en niks meer posten... was goed bedoeld. Overduidelijk dat Snyggin geen tijd en zin heeft in uitgebreide updates deze dagen. Verwacht ook niemand. Joh, kom eens uit de slachtofferrol. Ik heb niemand toch op naam aangesproken, of wel dan? Het was een algemene opmerking.
Ik sluit niet uit dat dat wellicht tot de mogelijkheden behoort
quote:DeKenau schreef op 11 maart 2011 @ 22:39:

Ik sluit niet uit dat dat wellicht tot de mogelijkheden behoort Nee. Duuh. Het is je geraden. Goedmaak-seks! En dan het liefst zoooo lang, dat zelfs Snyggie er jaloers van wordt!
En dan moet je het wel hier melden he .
(alhoewel ik dan voor je persoonlijke comfort wel alvast wat extra glijmiddel in je tas zou stoppen. Maar wie ben ik)
dat extra glijmiddel kan geen kwaad! Leuk dk dat je hem gebeld hebt nog 28,5 uur.

en daarna een update uiteraard!
oooooooh, DK, zeg ALSJEBLIEFT dat je dat topic "van de flesjes" hebt gelezen? Alsjeblieft?
Lang leve Google!!

Flesjes!

*Meneer Kaktus Stem*

En wat hebben wij hiervan geleeeeeeeerd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven