Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
Poeh hee weer een nieuwe mijlpaal in het leven van zoonlief; hij gaat vanavond voor het eerst uit! Hij gaat naar een club waar ze vanavond een feest hebben voor kids van 12 tot 15. Er is beveiliging aanwezig en er wordt geen alcohol geschonken. Ik heb eerst de boel zitten uitpluizen of een en ander wel geschikt is, maar na een telefoontje naar de plaatselijke wijkagent daar gaan we het er maar op wagen. Ik geloof dat ik het spannender vind dan zoonlief, hahahaha! Hij staat zich te douchen en aankleden en zo... wel schattig.

Verder vandaag vrij geweest en geen flikker uitgevoerd, heb wel de weekend boodschappen binnen en X z'n verjaardags kado gehaald. Ben goed geslaagd voor dat laatste. Gisteravond overgewerkt, het was letterlijk een gekkenhuis op werk. Was blij dat ik even kon uitslapen vandaag. Nu nog twee diensten en dan twee vrij das wel weer lekker.

Is toch ook wel eens lekker hè Dolphine zo'n avondje voetbal kijken voor de buis. Zooo dus je broer zit in Thailand? Wauw, voor z'n werk of is hij op vakantie? Oei zit me net te bedenken, hebben ze daar geen naweeen van de tsunami in Japan?

Of ligt dat de hele andere kant op? Jezus ik ben echt slecht in Topografie....

****Leuk, zoonlief wilde dat ik zijn haar goed deed****

Scar, geluukig is je verkoudheid op z'n retour! Ik heb bijna de hele week niks meegekregen van sstnl. Echt balen, weet wel dat sofia eruit is nu. Vanavond mis ik het ook want ik ga zoonlief wegbrengen. Dus jij mag nog, de boodschappen halen en zo? Wanneer vertrek je nou naar Londen dan?

Meiden goed weekend!
Ik heb ook geen flikker uitgevoerd vandaag. Alleen de boodschappen gedaan. Zoonlief had een feest op school dus die was de hele dag hyper de pieper. Moest vanavond nog haasten ook zeg, pas tegen half 7 thuis van de training. Zoonlief onder de douche gezet, aangezien zijn haar fluoriserend groen was. Haha moest dus even zijn haren wassen.

Snel gegeten en de vaat weggewerkt, moet alleen de was nog van buiten halen, daarna doe ik niks meer vandaag. Ben blij dat ik even op mijn kont zit.

Haha theetje, jouw knul dus voor het eerst op stap. Wat worden ze groot he.

Heb je zo veel nodig aan boodschappen dan scarlet? Je kan voor je knul toch ook geld neerleggen, dat hij maandag zelf kan halen wat hij wil?

Gelukkig gaat het met je verkoudheid beter.

Ik was ook een beetje bang dat mijn broer last heeft van de tsumani daar in thailand (hij is op vakantie). Maar op het jeugdjournaal lieten ze heel mooi een kaartje zien met daarop de landen die last kunnen krijgen. oa indonesie, rusland, delen van amerika. Geen thailand gelukkig. En de kracht neemt erg af, dus zo erg als in japan wordt het daar in ieder geval niet.

Ach ja, dat had ook gekund (laat sowieso wat geld achter hoor), maar laat hem liever goed verzorgd achter, hihi. Is aardig gelukt hoor, met de boodschappen, alleen morgen nog even drinken halen.

Ja, het is weer wat he, die tsunami en aardbeving. Gelukkig Dolphine, dat je broer er geen last van heeft. En wat een bofferd zeg, lekker op vakantie in Thailand!

Oh stoer Theetje, je knul voor het eerst echt uit!!

Die van mij taalt er gewoon helemaal niet naar he! Pfff, ben soms wel een beetje bang dat het echt een saaie piet wordt hoor, maar hij interesseert zich er echt niet voor. Kan hem moeilijk de stad in schoppen! Wat heb je gekocht voor X? Was hij nou volgend weekend jarig? We vertrekken zondagavond, hier rond een uurtje of half 8, dan naar Eindhoven waar we overnachten en dan maandagochtend om 9.25 vliegen we. Dan zijn we ook om 9.25 in Londen (grappig he, door het tijdsverschil). En dan dinsdagavond weer terug. Heb er zo'n zin in!

Vandaag had ik echt voor het eerst een lentegevoel! Dit weertje en dan gewoon wekenlang..zalig gewoon!

De voorspellingen voor dinsdag in Londen zijn 15(!!) graden, als dat echt zo is....dat zou geweldig zijn.

Ik was helemaal hyper vandaag, gestofzuigd, gedweild, douche gedaan, alle wassen gedraaid en opgevouwen..Kwam er godzijdank ook nog op tijd achter ( want hoe vaak vlieg ik nou...) dat je vloeistof en make up etc. in een doorzichtig zakje moet stoppen. Paniek!! Want had ik wel van die zakjes?? Pffffoe, gelukkig zeg...Ik had ze (hersluitbare zakjes moeten het zijn). Ik was blij dat ik daar nog aan dacht, dat dat nu zo is.

En hoe was het uitje van je knul Theetje? Was ie helemaal enthousiast?

Lekker bankhangen vanavond, ik wil in elk geval een stukje van de Singoff zien, klonk zó gaaf in de voorstukjes.

Fijne avond meiden!

Nou meiden..het loopt weer heeeeeel anders dan gepland...(story of my life??)

Londen gaat um niet worden morgen..Bij het online inchecken heeft mijn vriendin er totaal niet aan gedacht dat mijn roepnaam dan wel ..... is, maar dat mijn officiele naam (namen) anders zijn, dus zit er een verschil in het boarding ticket en mijn id kaart..En dat mag dus écht niet. Toen ze erachter kwam heeft ze nog Ryanair gebeld, maar helaas, hier was niets meer aan te doen. Nieuw ticket kostte 230 euro, nou, dat gaat het niet worden dus! In haar eigen naam had ze ook een fout gemaakt, whoehaha, niet te geloven toch!! Ze voelt zich zó ongelovelijk k*t nu..Had mij ook kunnen gebeuren! Maar omdat we toch ook het hotel in Eindhoven geboekt hebben (godzijdank kon die in Londen gratis worden geannuleerd), gaan we toch vanavond naar Eindhoven, lekker overnachten en dan morgen shoppen in Eindhoven..T'is geen Londen natuurlijk..maar toch ook heel gezellig. En dan doen we het later wel een xtje over..Het zal ook es gewoon goed gaan zeg..Geld vd ticket wel kwijt natuurlijk, maar dat zou ze terugboeken, omdat ze het haar fout vindt..

Tsjongejonge...

JEEEEEEEE Scar!!!!! Dat heb jij weer!!! was er echt helemaal niets aan te doen dan???? Toen wij op huwelijksreis gingen had X wel mijn volledige naam, maar bij hem alleen zijn initialen ingevuld en dat stond dus ook op het ticket. Op het vliegveld moesten we even naar een balie en was het probleem opgelost. (wij vlogen ook met ryanair) OH wat lullig voor je! En je had je er zo enorm op verheugd! Wel een fijne troost dat dat jullie er dan een dagje eindhoven van maken maar toch, sjonge zeg. Nou meis ik wens je hoe dan ook wel enorm veel plezier, en ik als ik jou was zou ik er maar een extra borrel op nemen dan!

Wat een enome bofferd die broer van jou Dolphine, op vakantie naar Thailand!! Heerlijk hoor en gelukkig geen tsunami's en zo.

Fluoriserend (wat een kut woord) groen, tsja das eens wat anders, hihi. Ging dat er wel makkelijk uit?

Heb je nog een fijn weekend gehad? Leuke dingen gedaan en zo?

Mijn knul heeft een top avond gehad! Hij vertelde wel heel eerlijk dat er tóch alcohol werd geschonken in de vorm van shandy, maar dat ie dat niet heeft genomen. Tsja en dat geloof ik dan maar, maar ik vind het wel erg raar dat een georganiseerd feest door een proffesionele club dancing voor kids van 12 tot 15 dan tóch de regels overtreed door alcohol te schenken. Maar goed neemt niet weg dat ie het erg naar z'n zin heeft gehad en daar ging het om.

Verder heb ik me werkelijk de schompes gewerkt, kon geen puf meer zeggen en had zelfs spierpijn in mijn bovenbenen van het lopen. Maar nu ben ik heerlijk twee hele dagen vrij! En daar ga ik van genieten ook want ze beloven mooi weer!

Dikke kus
Scar, ik had het er net met X over en als ik jou was zou ik toch nog, als jullie toch naar Eindhoven gaan, even langs het vliegveld gaan en het daar nog eens goed navragen. Het lijkt me sterk dat je én niet kan vliegen én je geld kwijt bent. Zoals ik al eerder zei hebben ze het toen bij X ook keurig opgelost.

Hmm, kweet niet Theetje, heb nog op internet zitten neuzen net en iedereen die hetzelfde is overkomen (roepnaam ipv doopnaam) geeft hetzelfde antwoord. Gewoon heel veel bijbetalen. MIsschien is dat dan toch net weer anders dan alleen initialen? Maar kan het altijd voorstellen natuurlijk. Ik weet natuurlijk ook niet wat ze precies gezegd hebben, aan de telefoon, dat hoor ik straks allemaal wel. Maar het hotel in Londen is natuurlijk nu ook geannuleerd, dus weggaan is eigenlijk al geen optie meer. Ik ben wel erg blij dat we er nu al achter kwamen en niet morgen op het vliegveld..dat zou helemaal een domper zijn!

Tsja dat weet ik ook niet maar met een stempel en een sticker op het ticket was het probleem toen zo opgelost. En een hotel is toch zo weer gevonden daar. Daarom zou ik toch er even langs gaan nog.

Natuurlijk is het wel prettig dat je er nog op tijd achter kwam en jullie zullen hoe dan ook wel een super gezellige dag hebben hoor, dat maak je er toch zelf van, maar niet geschoten is altijd mis. Anyways meis, wat het ook gaat worden, heeeeel veeeel plezier!
Hallo meiden, daar was ik weer.

Goh scarlet das nou ook wat zeg. Pffff wel een erg grote domper hoor. Alhoewel eindhoven een erg leuke stad is, is het natuurlijk niet te vergelijken met londen.

Anyway, ik hoop dat je het heel erg naar je zin hebt, waar je ook bent.

Vreemd theetje, dat er wel alcohol geschonken wordt op zo'n feest. Ik zou daar best pissed over zijn. Je vertrouwd tenslotte wel je kind toe aan die mensen. Kan je er nog ergens je ei over kwijt binnen die tent of niet? Je hebt er tenslotte noet voor niks van te voren informatie over ingewonnen.

Ik heb een erg druk weekend gehad, vandaar dat ik ook geen tijd meer had om hier te schrijven. Zaterdag moest zoonlief eerst voetballen, daarna naar een kinderfeestje. Ik heb 's middags mijn hele huis schoon gemaakt en daarna nog even wat gaan drinken in de stad. Om kwart voor 7 was zoonlief weer thuis, om 7 uur was zijn vader hier. Ik had 's avonds een verjaardag.

Gisteren om 7 uur op, we zaten om 8 uur in de auto richting het circuit van valkenswaard. Mijn vader had de race experiens die wij voor zijn verjaardag hadden gegeven. Was echt een hele gave dag. Ochtend programma bestond uit slippen, driften en karten. Daarna uitgebreide lunch. Middagprogramma was bermproef, elandproef, rally rijden, slalommen en mee rijden in een echte race auto.

Jullie snappen dat mijn vader het helemaal te gek vond. Het was een lange dag, tot 5 uur, maar echt wel de moeite waard.

Daarna kwam zoonlief natuurlijk weer thuis, die werd voor 1x gebracht, dus hoefde ik niet te halen, erg fijn.

Vandaag de hele dag gewerkt en nu dan eindelijk even thuis. Net de bso gebeld dat ze zoonlief naar huis kunnen sturen, dus die kan elk moment hier zijn. Daarna koken en eten en een rustig avondje op de bank vermoed ik zo.

Fijne avond, ens carlet geniet ervan he, waar je ook bent.

Ha meiden!

Ik ben er weer! Echt supergezellig gehad, erg mooi hotel in Eindhoven, werkelijk de hele dag door de stad gesjouwd (wat hebben ze daar veel winkels zeg!! Sowieso al 2 grote winkelcentra en ook een ruime binnenstad. Van alles gekocht (maar niks bijzonders), heerlijk gegeten en gedronken, top.

Nu gewoon echt moe van al dat geslenter gisteren, dus ik ben erg blij met mijn vrije dagies. Lekker!

Theetje, het scheen te maken te hebben met het feit dat je nu niet meer op het vliegveld kunt inchecken, alleen nog online en dat te laat was om te veranderen omdat wij de bevestiging al hadden geprint. Als we alleen het ticket nog maar hadden geboekt, had het zo veranderd kunnen worden. Tja, in elk geval een goede (dure!) les voor de volgende x..Nu is mijn vriendin wel zo dat zij een deel van het geld gaat terugboeken (zij heeft de tickets geboekt) en eerlijk is eerlijk, zij kan het beter missen als ik...(geeft ze zelf ook aan hoor! niet alleen zo dat ik er zo tegenaan aan, maar sowieso 2 verdiener, beide goede baan, geen kids). Maar dit jaar gaat het er nog wel van komen hoor, we gaan het gewoon in het najaar weer proberen (want ik moet eerst weer sparen natuurlijk). Met mijn knul was het ook goed gegaan (natuurlijk).

Dat klinkt echt gaaf Dolphine, wat je vader allemaal gedaan heeft. Kan me voorstellen dat ie dat te gek vond (als je er van van houdt, natuurlijk). Maar wat hebben júllie de hele dag gedaan? Kijken, rondhangen?

Ja, ben het jullie eens Theetje, toch raar dat er dan toch alcohol geschonken is. Of zien zij Shandy niet als alcohol? Ga je er nog achteraan? Heb je genoten van je vrije dagen?

Het was trouwens erg lekker weer he, gisteren. Jammer genoeg wilde het met zonnetje niet echt goed lukken in Eindhoven, maar het was prima om in de stad te zijn.

Tja, het is jammer dat het geen Londen was, maar dat gaat heus nog gebeuren. Ooooo, wat zal iedereen me uitlachen op kantoor!! AARGHHHH!!!

Wij hebben inderdaad de hele dag rond gehanden en gekeken scarlet. Was ook echt kapot moe toen we thuis waren.

Momenteel word ik weer helemaal gek van mijn buurvrouw. Weer keiharde muziek op het moment dat ik zoonlief naar bed breng, echt zo hard dat we beiden rechtop in zijn bed zaten (ik was aan het voorlezen). Ik ben er klaar mee om weer aan te bellen, er moet nu maar eens wat gebeuren, dus ik leg morgen een klacht neer bij de woningbouw en ga dat vanaf nu elke keer doen als ze overlast veroorzaken. Dit is echt niet normaal.

Zoonlief ligt nu dus op mijn bed, die leg ik terug als ik naar bed ga.

Fijn scarlet dat jullie het toch lekker gehad hebben in eindhoven. het is inderdaad een erg leuke stad. En shoppen in londen heb je dus nog te goed. Heb je nog leuke kleren gescoord?

Enne op kantoor lekker niks zeggen, hahaha is dat geen optie?
Hallo meiden,

Fijn om te horen Scar dat je het toch zó naar je zin hebt gehad! En ook leuk om in het najaar naar Londen te gaan want dan (daar moet je nu nog helemaal niet aan denken na die lange winter) zijn ze daar al helemaal in kerststemming.

Op kantoor gewoon of niets zeggen of dat Eindhoven zooooo superleuk was dat jullie besloten hebben om gewoon daar te blijven en helemaal niet naar Londen te gaan.

Dolphine, Klinkt wel als een hele gave dag die je pa heeft gehad zeg! Stoer hoor! X gaat in het kader van zijn BW opleiding volgende week een slipcursus doen met de BW wagen. Die heeft er ook helemaal zin in!

Fijn zo'n buurvrouw, maar als ik jou was zou ik naast het feit dat je er een klacht van maakt bij de WBV er wel elke keer melding van maken bij de politie en elke keer opschrijven, hoe laat de overlast begint, waar het uit bestaat en hoe lang het aan houdt. Dan heb je iets in handen om het te onderbouwen.

Wat die alcohol betreft ben ik eens gaan googelen en de een noemt het frisdrank en de ander frisdrankbier, maar hoe je het went of keert er zit nu eenmaal alcohol in en onder de 16 mag je dat gewoon niet schenken. Ik ga er denk ik niet achteraan, het feit dat mijn zoon dit eerlijk vertelde zegt wel iets over mijn zoon en geeft mij ook wat meer vertrouwen. Daarnaast is het ook niet de bedoeling dat ie er nu iedere week maar heen mag.

Wellicht dat ik die club nog mail maar daar moet ik maar eens over nadenken.

Verder gisteren met X op z'n verjaardag terug geweest naar de keukenboer waar we onze nieuwe keuken hebben gekocht voor het huis. Daar nog flink wat van de prijs afgekregen dus een hele mooie deal gemaakt. Moet nog een en ander worden aangepast en dan heb ik echt mijn droomkeuken.

X was overigens helemaal blij met z'n kadootjes dus dat was fijn. En strakjes weer aan het werk.

Meiden fijne dag!

Theetje, nog gefeliciteerd met je mannetje! Super zeg, dat je zo'n goede deal hebt kunnen maken met je keuken. Hoe gaat ie er ongeveer uitzien? Prachtig, zo'n mooie nieuwe keuken helemaal naar je eigen idee..kan er helemaal bij wegdromen!

Het feit dat je zoon vertelde over de alcohol schept wel vertrouwen ja en de tijd zal natuurlijk ook komen dat hij ergens is waar wel gewoon alcohol geschonken wordt.

Och Dolphine, om gek van te worden, die buurvrouw van je. Ik hoop voor jou dat er snel actie ondernomen gaat worden, want dit is natuurlijk niet bevorderlijk voor alles.

Ach, ik ga het maar gewoon eerlijk vertellen hoor, ik ken mezelf! Anders verlul ik me toch wel op een gegeven moment.

Het zal even pijnlijk zijn, whoehaha, maar dan is het ook klaar..

Vanmorgen trouwens naar de dokter geweest, ivm het uitblijven van een bloeding. Helemaal niet meer bij stil gestaan dat mijn eigen ha (vrouw) op woensdag wordt vervangen, door een man.

Nou ja, maakt het uit..Zwangerschap sloot ie uit, na 2 negatieve testen, heeft wat vragen gesteld, waar ik zelf aan dacht etc. Tsja, behalve dat ik misschien stiekem toch zwanger zou zijn, is het enige andere wat in me op komt toch de overgang. Hij heeft een inwendig onderzoek gedaan, ook maar gelijk een uitstrijkje (omdat ik er toch was), bloedonderzoek aangevraagd (hormonen en schildklier, zou er evt. ook mee te maken kunnen hebben) en wil ook nog een gynaecologisch onderzoek laten uitvoeren (inwendige echo), maar daartoe moet ik de oproep van het ZH afwachten. Bloed prikken heb ik net gedaan. En nu maar afwachten dus..Het leek hem het handigst om straks alle uitslagen in 1x te behandelen, dus daar gaat nog even overheen. Gosh, ineens in de mallemolen. Maar wel fijn, uitstrijkje is nog nooit gedaan en sowieso goed te weten hoe of wat daarbinnen!

En dan morgen weer aan het werk..pfoee, ik kan er wel aan wennen hoor, die vrije dagen...LOL

Theetje, nog gefeliciteerd met je mannetje! Super zeg, dat je zo'n goede deal hebt kunnen maken met je keuken. Hoe gaat ie er ongeveer uitzien? Prachtig, zo'n mooie nieuwe keuken helemaal naar je eigen idee..kan er helemaal bij wegdromen!

Het feit dat je zoon vertelde over de alcohol schept wel vertrouwen ja en de tijd zal natuurlijk ook komen dat hij ergens is waar wel gewoon alcohol geschonken wordt.

Och Dolphine, om gek van te worden, die buurvrouw van je. Ik hoop voor jou dat er snel actie ondernomen gaat worden, want dit is natuurlijk niet bevorderlijk voor alles.

Ach, ik ga het maar gewoon eerlijk vertellen hoor, ik ken mezelf! Anders verlul ik me toch wel op een gegeven moment.

Het zal even pijnlijk zijn, whoehaha, maar dan is het ook klaar..

Vanmorgen trouwens naar de dokter geweest, ivm het uitblijven van een bloeding. Helemaal niet meer bij stil gestaan dat mijn eigen ha (vrouw) op woensdag wordt vervangen, door een man.

Nou ja, maakt het uit..Zwangerschap sloot ie uit, na 2 negatieve testen, heeft wat vragen gesteld, waar ik zelf aan dacht etc. Tsja, behalve dat ik misschien stiekem toch zwanger zou zijn, is het enige andere wat in me op komt toch de overgang. Hij heeft een inwendig onderzoek gedaan, ook maar gelijk een uitstrijkje (omdat ik er toch was), bloedonderzoek aangevraagd (hormonen en schildklier, zou er evt. ook mee te maken kunnen hebben) en wil ook nog een gynaecologisch onderzoek laten uitvoeren (inwendige echo), maar daartoe moet ik de oproep van het ZH afwachten. Bloed prikken heb ik net gedaan. En nu maar afwachten dus..Het leek hem het handigst om straks alle uitslagen in 1x te behandelen, dus daar gaat nog even overheen. Gosh, ineens in de mallemolen. Maar wel fijn, uitstrijkje is nog nooit gedaan en sowieso goed te weten hoe of wat daarbinnen!

En dan morgen weer aan het werk..pfoee, ik kan er wel aan wennen hoor, die vrije dagen...LOL

oeps
Hoe kan dat nou scarlet dat je nog nooit een uitstrijkje hebt gehad? Daar wordt je vanaf je 35e toch elke 5 jaar voor opgeroepen?

Aan de andere kant wel fijn dat je nu even goed door de malle molen gaat. Ik ben blij wat er uit gaat komen.

Ik ben vanmorgen bij de woningbouw geweest met een ingevuld klachtenformulier. De vrouw die mijn wijk doet was persoonlijk aanwezig, dus ik heb mijn verhaal bij haar kunnen doen. Ze was blij met de melding en bij iedere keer dat ze overlast veroorzaken moet ik haar bellen. Maken ze bij de woningbouw een dosier op, heb natuurlijk verteld dat dit al vaker voorgekomen is en ook dat de hond in het weekend vaak een hele avond zit te blaffen als ze niet thuis is.

Ze zal ook bij de andere buren, onder en boven gaan informeren of zij ook overlast ervaren.

Nu maar hopen dat het helpt of dat ze haar andere de flat uit knikkeren.

De eerlijkheid van je zoon is inderdaad te prijzen theetje, maar dat neemt niet weg dat hij daar in jouw volste vertrouwen heen mocht in de overtuiging dat er geen alcohol geschonken zou worden nu dat toch wel blijkt heb je natuurlijk als ouder wel een punt. Ongeacht de eerlijkheid van je zoon.

Maar goed, dat is mijn mening.

Hey meissies!

Lekker weer thuis! en hoeraaaa, miv morgen hoef ik niet meer elke vrijdag tot 17.00! Wat een feest zeg! We hebben nu een rooster opgesteld, betekent wel dat ik ook af en toe tot woensdag tot 17.00 moet en soms op vrijdag, maar kan dat dan toch weer compenseren. Ben allang blij dat het niet meer standaard is! Hoef nu morgen maar tot 13.30! Wat een feest zeg!!

Jahaa Dolphine, is wel zo dat je opgeroepen wordt, maar je bent het niet verplicht natuurlijk..Ik weet eigenlijk alleen nog van de 1e oproep, toen was mijn moeder net overleden en stond mijn hoofd er echt niet naar, kan me niet eens herinneren of ik daarna nog een oproep gehad heb (ik denk dat ik dit jaar weer aan de beurt zou zijn), dus zou er nog 1 tussendoor moeten hebben gehad. Nou ja, het is nu gebeurd, duszz..

Hm, het lijkt of ze het serieus gaan aanpakken, de problemen met je buren, hopelijk blijkt dit ook echt zo te zijn!

Eigenlijk ben ik helemaal niet uitgelachen op kantoor, haha, iedereen vond het alleen maar erg sneu voor me!

Had zelfs een mailtje van lekkere dok, waarin ie vroeg hoe het in Londen was geweest en toen ik zei dat dat heeeeel anders gelopen was, vroeg ie "leuk anders of terrible anders??" Verteld van de tickets en hij vond het zwaar kut, haha, letterlijk!

Ik ga es een beetje redderen hier..rommelig, niet knus.

Hallo meiden.

Lange dag vandaag op het werk gehad. Ging pas om half 6 weg. Gelukkig is het donderdag en kon ik lekker bij mijn moeder aanschuiven. Nu thuis. Ajax kijken. Zoonlief mag ook de eerste half kijken en gaat daarna zijn bed in.

Zoonlief heeft rapport gehad en ik ben heel trots op hem. Schrijven is matig, maar dat zal altijd wel zo blijven. Zijn cito voor spelling was onvoldoende, is vreemd, want dictee in de klas is prima. Daar moeten we het dus nog even over hebben op school met 10 minuten gesprek. Verder alles dik in orde.

Pff scarlet, ik ben dan dus zo braaf dat ik wel ga als ik een oproep krijg. Voel het dan toch als een soort verplichting. En ach het gaat om je gezondheid, dus ik ben daar altijd heel braaf in.

Lekker hoor andere werktijden, iets wat meer flexibel.

Nou ik ga ajax kijken, begint nog spannend ook met al die kansen voor moskou.
Goedemorgen,

Scar, gelukkig wordt je nu even helemaal gecheckt down under. Is ook wel heel belangrijk natuurlijk. Ik ben daar ook wel erg braaf in hoor, maar mijn god wat heb ik er een hekel aan als ze zo'n ding naar binnen schuiven, getver!!!

En fijn dat iedereeen meelevend was op kantoor het was toch ook lullig voor je.

Klinkt inderdaad alsof ze dit serieus gaan nemen Dolphine, bij de WBV, hadden ze nog nooit eerdere klachten gehad van andere bewoners?

Wat fijn dat je knul zo'n goed rapport had zeg! Tsja en dat spelling, ach ze kunnen niet overal goed in zijn toch.

Ik ben het met je eens hoor Dolphine dat ik een punt heb vwb die alcohol. Daarom denk ik er nog eens over na of ik die tent een mail ga sturen of en hoe ik dat aanpak.

Vandaag voor mij nog één dienstje en dan een kort weekend. Maandag ga ik de nacht weer in en weer voor molletje spelen. maar eerst maar genieten van mijn weekend.

Goeiemiddag

Oooooh heerlijk, al thuis, de boodschappen binnen..jippie!

Wel een ziek mannetje thuis, misselijk, overgeven, buikpijn..kdenk een buikgriepje opgelopen. Niet naar school geweest natuurlijk, maar gelukkig mist hij op vrijdag niet veel.

Hoop dat hij snel opknapt, zondag 1e (oefen)wedstrijd van het seizoen.

Hartstikke fijn Dolphine, dat je mannetje zo'n goed rapport heeft! Hij doet toch wel erg zijn best he! Misschien had ie net even een slechte dag, bij die cito van spelling, of gaat dat over meerdere toetsen? Ajax heeft het er niet zo goed vanaf gebracht he....jammer.

Lekker genieten van het weekend Theetje!

Ik heb de oproep van het zh al binnen, 30 maart om 11.30.

Mooi, weet ik dat ook tenminste.

Zometeen de herhaling van de finale van de Mol kijken (gisteren natuurlijk aan de buis gekluisterd bij SSTLNL, zooo jammer, Guido eruit!) en ik denk dat ik voor mijn knul maar een beetje bouillon ga maken. Heeft ie toch een beetje iets zouts in zijn maag...

Mijn knul net een training in de regen achter de rug. Zeiknat thuis natuurlijk, dus die eerste even warme droge kleren gegeven. lekker broodje shouarma gegeten net.

Ja het is vreemd bij spelling, de juf snapt het ook niet helemaal, omdat hij zijn dictees in de klas altijd voldoende maakt. Heeft waarschijnlijk toch met de spanning rondom het toets gebeuren te maken. Zo ook met lezen, bij die 3 minuten leestoets klapt hij dan dicht en gaat hij fouten maken. Nou ja ga het de 29ste aankaarten en dan zien we wel. Gaat wel goed komen.

Vervelend scarlet dat je knul ziek is. Ik hoop dat hij snel opknapt Het heerst wel he al die griep.

Fijn dat je al je oproep van het ziekenhuis binnen hebt.

Ik had gisterenavond weer gezellige muziek van de buurvrouw. Op een gegeven moment om kwart over 11 een hoop geschreeuw. Ze had ruzie blijkbaar. Haar eigen vent, die er normaal woont zit weer in de bak en nu zit er weer een andere kerel in huis. Jaja het is een lekker ding die buurvrouw van me. Heb de woningbouw al weer gebeld vanmorgen. Als het goed is gaan ze een gesprek met haar aan.

R komt vanavond langs, ik heb er een onbestemg gevoel bij. heb hem de hele week nog niet gezien door allerlei omstandigheden. Maar het is net of hij kortaf reageert als ik iets vraag en zo. Gisteren is zijn oma opgenomen in het ziekenhuis, dat is natuurlijk erg vervelend. Maar dat laat hij me per sms weten, geen belletje of zo. Ik vind dat zo raar. Dat was begin van de avond. Pas om half 1 kreeg ik weer een smsje dat hij thuis was. heb hem wel 3 x voorgesteld om even te bellen omdat ik hem ook wil steunen, dat gaat zo lastig per sms. Nou ja zal het wel meemaken vanavond. Misschien is het ook wel zijn manier van doen.

He Dolphine, jammer dat je zo'n onbestemd gevoel hebt over het bezoek van R. Het kan natuurlijk heel goed zijn dat hij met zijn hoofd bij andere dingen is nu. En misschien is dit ook wel zijn manier om om te gaan met nare dingen. Hij komt in elk geval wel en dat is toch wel een positief ding, denk ik dan.

Hoop dat er niets raars is hoor!

Hmmm, kan geen kleurtje selecteren, vreemd. Maar goed dan maar zo.

Het was heel fijn gisteren even dat R geweest was. Hebben goed kunnen praten.

Maar ja voel op de een of andere manier toch enige afstand. Zal wel aan de omstandigheden liggen.

Drukke dag gehad. vanmorgen eerst voetballen, weer verloren, maar deze keer wel goed gespeeld.

Vanmiddag schoolzwem kampioenschappen dus de hele middag in dat hete zwembad gehangen. Moest foto's maken voor de schoolsite. Team van zoonlief is 5e geworden van de 13 en het andere team van hun school is 2e geworden, erg goed dus.

Ben nu wel kappot. heb hoofdpijn van dat warme zwembad en de hele dag hangen en staan. heb net gedouched en lig nu languit in pyjama op de bank.

Even helemaal niks meer vanavond.

R smsde net dat hij zich niet lekker voelt, ook hoofdpijn en misselijk. Ligt op bed nu. Nou ja ga het wel zien, als hij maar niet ziek wordt.

Wel fijn dat jullie goed hebben kunnen praten Dolphine en misschien voelde hij zich gisteren al niet helemaal lekker? Pas maar op ie jou niet aangestoken heeft.

Goed gedaan zeg, dat zwemmen! Vind je mannetje dat ook leuk? Dat je nu hoofdpijn hebt, geen wonder, altijd zo benauwd in een zwembad!

Mijn knul lijkt weer aardig opgeknapt te zijn en gaat morgen ook honkballen, zoals het er nu uitziet..Wel uit, jammer genoeg. Ik ben heel erg benieuwd of hij uberhaupt opgesteld gaat worden. Ik geloof dat er 17 spelers meegaan (terwijl ze maar 9 nodig hebben), dus de kans is erg klein denk ik...ben benieuwd hoe hij dat zal vinden. Is hij natuurlijk helemaal niet gewend, hij werd altijd opgesteld, maar ja, is nu het groentje en een broekie natuurlijk! Maar hoop toch wel dat ze zich realiseren dat wanneer je nooit opgesteld wordt en toch elke wedstrijd braaf op komt draven, de lol er wel heel snel af gaat...nou ja, afwachten maar. Wel jammer, morgen worden ook de teamfoto's gemaakt voor de website en de nieuwe uniformen zijn er nog helemaal niet, waardoor zoonlief in een trainingsbroek moet spelen. Baalt ie zelf enorm van, want het is gewoon niet af nu. Tsja....

Gisteren zomaar weer een mailtje van C. uit Amerika. Teruggemaild en vandaag alweer 1 terug. Hij zou wat vaker mailen, mistte het contact. Tssss, we zullen zien....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven