December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Even snel want moet zo weg om te werken, maaarrrrrr.... Joeri's haar is gisteren geknipt! T werd wat lang.....

HIer een voor tijdens en na foto en hopelijk ben ik er vanmiddag weer om te reageren (mette, ik heb wel even snel jouw rok-afzak-verhaal gelezen, heerlijk!)

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
He meiden,

Ik kon net steeds de vievsite niet op dus hou het nu even kort;

Knorrie; Zo cute die stekeltjes! En dat shirt is echt te gek!!!!

Werkse!

Tinus; Nou volgens mij schelen ze nu nog dik een kilo en 8cm. Maar het hele grote verschil is wel weer weggetrokken! Nu is Noof wel weer qua gewicht op het de gemiddelde lijn gekomen, dus ze is nog wel lang maar niet meer zo zwaar.

O ja, tuurlijk was het z'n enkel. Snap ook eigenlijk niet waarom ik knie had opgeschreven, haha! Zijn jullie er al over uit waar jullie heen gaan op vakantie? Of komen jullie weer gezellig naar het altijd zonnige en warme noordholland?

Yora; hoe vond Yora de chinees? Hihi, ja het pakje is nog net iets te groot zo te zien!

Basu; hebben jullie vanmiddag het feestje?? HEEL VEEL PLEZIER DAN!

O ja, Noof draagt eigenlijk altijd maat 86, maar het gister spijkerbroek 92! moeten kopen. Merk valt klein, maar toch; 92! Djiezz ze wordt echt groot..

xx
Ik denk dat er een storing was ofzo, want ik kon er ook niet opkomen hier...

Knorretje: Ach gossie, volgens mij vond hij het knippen niet zo leuk! Maar hij is weer helemaal het mannetje, lief hoor! Geweldig truitje trouwens en zoooo toepasselijk, haha!

Mette: Oh ja, ik had alleen naar het gewicht gekeken, maar die 8 cm is wel een heul end, haha!! Manu's nichtje is ongeveer even zwaar als Nova maar die is wel even groot als Manuel.

En neeeee dit jaar geen Hollandse regenbuien meer! Dit jaar gaan we voor de FRANSE regenbuien, haha! We hebben een week Normandië en een week Bretagne geboekt in zo'n ingerichte bungalowtent. Heb er superveel zin in!

Yora: Hoe doe je dat eigenlijjk als Yora moet gaan slapen en jij nog niet? Ze ligt toch niet alleen in jouw grote bed? Manuel zou er binnen 5 seconden uitlazeren, want die ziet geen grens bij de bedrand. Goed dat je toch weer een poging waagt om haar in haar eigen bedje te laten slapen. Je zou ook kunnen proberen om haar middagslaapjes daar te laten doen, want als je zelf wakker bent kost het wat minder energie om haar te laten huilen/wennen.

Manu is trouwens niet alleen een driftkikker, maar ook een onwijs knuffeldiertje geworden. Heerlijk! Telkens optillen en knuffelen en natte open-mond-kusjes geven... en daarna gaat ie weer lekker lief spelen.

Hij kreeg gister nog eem verlaat verjaardagskado: van die megabloks. Het verbaast me hoe goed hij al kan stapelen en bouwen. Hij wordt echt een grote jongen zeg!
lieve meiden thanks voor alle verjaardagskaarten en felicitaties.

We hebben een top dag gehad. En Merijn is echt MEGA verwend!

Tussen 11.00 en 13.00 hebben we met familie taart gegeten en stond er in ene een onwijze glijbaan in de huiskamer... cadeautje .

Om 13.00 uur was ook gewoon iedereen weg en hebben we gelijk Merijn op bed gelegd en de vaatwasser aangezet zodat we weer klaar waren om 15.00 uur voor het volgende bezoek. Ook zij bleven netjes tot 17.30 uur wat ik op het kaartje had gezet... dus om 20.00 uur zat ik alweer gedoucht en al in een schoon huis met de beentjes op de bank Idols te kijken.

Merijn heeft van 18.15 uur tot vanmorgen 8.15 uur geslapen. Hij was echt helemaal gebroken!

We hebben wel een aantal cadeautjes in de kast gezet. Komt later wel. Veel spullen van Nijntje gehad. Was ie echt helemaal blij mee.

@Basu

Een gezellige dag vandaag toegewenst.

Ik ga de traktatie van Merijn in elkaar sleutelen... morgen gaan we op het KDV trakteren.
Klinkt als een superfeestje!! Foto's?

Tinus; leuk in zo'n bunglowtent. Heb ooit eens in een ver verleden in zuidfrankrijk gewerkt op een camping voor zo'n organisatie.

Noof slaapt nog, verveel me een beetje..

xx
IndianRose: Nog bedankt voor het kaartje. Kwam gisteren binnen. Leuke kaart!!

Loewyz: Klinkt als een hele leuke verjaardag. Ben ook benieuwd naar de foto's.

Tinus: Yora weet al een tijdje hoe ze zelf van dingen af moet komen zonder te vallen. Achterstevoren eraf gaan. Ben het maanden geleden eens gaan oefenen en sindsdien doet ze dat. Is ook soms heel vervelend want als je er even vast wil houden is het heel moeilijk om haar tegen te houden als ze achteruit van je schoot afgaat.

Maar met mijn bed vind ik dat toch eng dus mijn bed staat tegen de muur aan met een kant en aan de andere kant staan haar bed en de commode. Ik klim langs de voetenkant mijn bed in.

Yora eet al zelf appel

zo dames, ik ben er ook weer eventje.. Moet eigenlijk aan de slag, nog een DVD-tje maken en die moet hoog nodig op de post, maar ja... Ik wilde eerst even bijlezen..

KLeding, hier maat 74-80, recent toch maar alle maatjes 68 eruit gegaan, maar alle broeken zakken af... Ik heb heel wat liggen, maar bijna niets met knoopsgat elastiek... Dus eigenlijk moet ik snel een riem of bretels kopen, want het is gewoon zielig... En die doodshoofdkleding. Belachelijk. Volgens mij is dat alleen maar voor de ouders.. Ik vind het in dezelfde categorie als strings voor peuters, dat doe je toch niet.. Maar ja, iedereen is anders..

Tje, ainne, wat een buik, lekker joh, nog een weekje werken...

Ben trouwens weer eens lekker met mijn neus op de feiten gedrukt.. Afgelopen vrijdag mailde een collega trainer me, kwam voor de 11 weken echo, bleek het kindje al bij 6-7 weken ze zijn overleden... Ik merk dat me dat dan toch wel weer veel doet...

leuke foto's allemaal!!!

Ik ga proberen deze week het forum beter bij te houden... Hoop ik...

gr. sannie

bedankt voor de kaartjes: Yora, Ainne, Knorretje en Sannie.

Alle andere Thx voor de felicitaties hier.

Melinda heeft nu 4 tandjes boven en nu zijn der onderin weer opkomst.

Wat een leuke fotos heb ik voorbij zien komen:

Manu aan de rookworst,

Joerie gaat zn papa en mama achterna later als ie groot is

Yora die zelf n appeltje eet

Grote zus Roxanne en klein zusje Yasmine (zon leuke naam stond ook op mijn lijstje, hihihihi)

Nova en Manu heftig in

hahahhahahahahaha Mette....zoiets kan jij nou ook alleen maar meemaken he?! hahahahhahahahaha.... ik zou me doodschamen en niet weten waar ik moes kijken...... hahahhahahaha

**** ik kon ook niet op Viva vanmiddag****

Merijn alsnog van harte gefeliciteerd...wow! n echte glijbaan in de kamer, leuk!!

Basu en Joris en fam enzo veel plezier vandaag.

uuuuhhhhmmmm heb nu ff geen inspi tot later, sorry

Liefs

GUCCi

Heb gelijk even mijn foto's van de camera afgehaald. Eigenlijk hebben we niet eens zoveel foto's gemaakt zie ik nu. We hebben nog wel een stuk gefilmd, maar toch.. he jammer eigenlijk.
Loewyz: Ziet er super leuk uit! En jeetje, leuk zo'n glijbaan in je huiskamer, haha! Die tuctuc is gaaf zeg! Wat zit Merijn er al stevig op. Komt hij ook al een beetje vooruit? Wij hadden ook niet zoveel foto's gemaakt. Kwam er gewoon niet van door alle drukte. Jij hebt het wel heel goed aangepakt met die vaste tijden. Fijn dat iedereen zich er zo netjes aan heeft gehouden zodat Merijn rustig kon slapen en jullie even konden opruimen en uitrusten voor de volgende lading.

Yora: Wat een slimme constructie van je bed! Zo is het wel veilig om je meisje te laten liggen. Ik probeer Manu nu ook te leren om met de voetjes naar voren de bank af te gaan, maar vaak doet hij het nog met zijn koppie eerst. Nou ja, ik hou hem altijd vast als hij aan het ravotten is op de bank. Voor je het weet ligt ie in de kreukels...

Haha, lachen joh die appel! Ja, als je tanden hebt gaat dat natuurlijk... Manu heeft nu alleen nog de 2 ondertandjes en verder zie je dat de 2 hoektandjes boven net door zijn. Daar kun je nog niet echt mee kluiven.

Sannie: Wat erg, dat het kindje al niet meer leefde. Zeker bij een zwangerschap van 11 weken ben je al zo gewend aan het idee en is de klap behoorlijk hard.

Ik heb een tijdje terug een beige ribbroekje gekocht bij H&M en daar zat een riempje bij. Komt nu goed van pas want de meeste broeken maat 74 zijn nog wat wijd voor Manuel.

Gucci: Weer back in Spain? Ga je meteen al druk aan het inpakken en regelen voor de grote verhuizing?

Mette: Heb je nog wat leuks gedaan met je middag? Ik merk het nu ook hoor met die twee weken vakantie thuis. Je komt toch niet echt veel buiten de deur tussen al die slaapjes door. Normaal ben ik doordeweeks maar 2 dagen thuis en dan vind ik het soms al een beetje saai om thuis te zitten. In het weekens als JP niet werkt staat de auto voor de deur dus dan doen we nog wel leuke dingen met z'n drietjes. Maar als JP aan het werk is moet ik alles lopend doen, dus kom ik niet verder dan het winkelcentrum... baal ik soms wel van. Hadden het net nog over een tweede autootje, maar we kunnen die extra kosten nu eigenlijk niet missen. Wie weet, als we verhuisd zijn volgend jaar...
Basu, leuk dat je toch nog geslaagd bent voor een leuk cadeau!

Leuk he dat donderjagen nu ze wat groter worden! Amber en Justin hebben af en toe ook de grootste lol samen!

Mette, fijn dat het best goed gaat met Nova d'r arm, zo te lezen kan ze er inderdaad aardig mee uit de voeten komen zo!

Geweldig dat verhaal over die rok, kun je de bewakingsband niet opvragen, wij willen ook lachen

Geweldig die foto's van je reusje! Maat 92, jeetje echt een reus!

Ainne, mooi buikkie zeg!

Tinus, leuk dat Manuel zo aan het oefenen is!

Ik heb wel speldjes cadeau gehad, weet niet waar ze vandaan kwamen.

Bij de HEMA heb ik wel hele kleine klemmetjes gekocht in allerlei kleurtjes.

Yora, hier wordt ook best veel met de cadeautjes gespeeld!

Hihi inderdaad nog een beetje te groot dat setje!

Ik hoop dat ze snel een tukkie in haar eigen bedje wil doen!

Knap hoor zelf appel eten!

Knorretje, stoer kapsle zeg! En dat shirt geweldig!!

Maar de kapper vond hij niet echt leuk zo te zien...

Loewyz, klinkt als een geslaagd feestje! veel plezier vandaag op het kdv!

Leuke foto's!

Sannie, wat een rotbericht van je collega...

Hou het hier even bij voor nu, want ruik een poepbroek!

Marloes
Hallooooooooooooo, waar zijn jullie?????????????????
Wederom niet bij gelezen, sorry!

Wat een feest hadden we gisteren zeg! Wat is Joris verwend! En zijn broer ook (zo attent, mensen die een kleinigheidje voor het broertje meenemen.)

We hadden zo'n 18 uitnodigingen verstuurd en al ingecalculeerd dat er vast wel wat zouden afzeggen, kwamen ze allemaal! Met kinderen! Superdruk, maar ook wel supergezellig. En gelukkig kwamen ze niet allemaal tegelijk, ik heb zo eens geteld maar ik denk dat er wel zo ruim 40 man zijn langsgeweest, dat had nooit gepast!

Joris heeft zich prima vermaakt, kuierde (nou ja, kroop en liep langs stoelen en tafels) overal lekker tussendoor, speelde eens met dit, nam eens een hapje van dat. Wat heb ik genoten van dat kereltje, hoe hij stoïcijns alles ondergaat en gewoon verder gaat met zijn eigen ding. Ik heb 'm niet gehoord, terwijl ik dat wel verwacht had met al die drukte en zijn éénkennigheid af en toe. Die éénkennigheid zal nu wel genezen zijn!

De tent is een geweldig succes, de mannen zijn er de hele dag in te vinden. Speelgoed en boekjes worden naar binnen gesleept, want er moet gespeeld worden in de tent!

Ik ga nu maar eens wat foto's in mijn album zetten (ik geloof dat ik dat nog moet bijwerken vanaf oktober ofzo.........dus ik heb nog wat te doen!)

Ik 'spreek' jullie later.............
Pppfff ik dacht ff lekker de stad in te gaan ff wandelen maar mevrouw slaapt gewoon nog steeds! Ze ligt er al sinds 1 uur in. Wat een slaapwammes nou ja schijnbaar had ze het ff nodig ofzo.
ff een vraagje: Ik hoor overal dat 300 ml melkproducten op een dag genoeg is, maar Manuel krijgt volgens mij veel meer dan 300 ml. 's Morgens en 's middags een fles van 180 ml en 's avonds na het eten een beetje vruchtenyoghurt en voor het slapen gaan een klein flesje melk van 100 ml. Is dit nu slecht? En waarom dan? Op de site van het voedingscentrum lees ik als reden dat ze dan minder trek in hun eten krijgen, maar Manuel eet prima. Als dat de enige reden is blijf ik deze hoeveelheid gewoon geven. Wat denken jullie?
Merijn; nog heeeeeeeel erg gefeliciteerd !!!!

Haai meiden,

zo weer lekker gewerkt vandaag, zat vanmiddag alleen op de afdeling; wel saai maar heb wel veel kunnen doen.

Tinus; Noof komt er ook boven, en ik weer ook niet precies de reden van die grens. Ik weet wel dat Nova heel erg slecht drinkt, maar haar melkie altijd wegtankt. Dus ik blijf het geven.

Loewyz; Wauw, die TukTuk! Gaaaf ding! Wat heb je toch een knap manneke! Wij hebben ook achteraf best weinig foto's gemaakt, maar wel gefilmd. Toch jammer, maar we hadden zo druk..

Basu; klinkt als een topfeest! Leuk dat ze samen zo idolaat zijn van de tent! Ben benieuwd naar de foto's.

Sannie; jeetje, wat een naar nieuws van je collega. Hoe is ze eronder?

Gucci; Wat voor werk heb je eigenlijk gevonden hier?

Marloes; gelukkig is het maatje 92 maar van 1 broek hoor, hihi!

Ben je al druk met inpakken van wat spulletjes?

Ik ga even op de bank hangen,

dikke kus!
Tinus; je zou toch 's avonds die 100 ml kunnen weg laten ?? Hij heeft echt genoeg hoor aan het eten en zeker als hij ook yoghurt eet.....Dan krijgt ie overdag toch genoeg ? Zou me er verder niet heel druk over maken hoor.
Mette; heeft Nova die onrust sinds je op koemelk bent overgestapt ? Intolerantie zou ook kunnen., Ze hoeven niet perse gelijk allergisch te zijn. Maar ja, Timo had op deze leeftijd ook hele droge plekken, die heeft in de winter een lastige huid. Als ik nu foto's terug kijk van vorige jaar. Geen gezicht die rode plekken op zijn gezicht......

Tinus; je mag er wel een weekje lenen ..............

Ze heeft afgelopen nacht trouwens doorgeslapen hoi hoi hoi !!!!

Die tuk tuk is echt gaaf Loewyz......

Zo, ik probeer de schade weer in te halen maar wil naar bed. Lekker gtst kijken, beetje zappen en heeeeeeeeel vroeg slapen :-)
Ohja, wie houdt nu het schema bij ????
Ohhhhhhhhhhhh, moet even wat kwijt !!! Lag ik om 20.45 op bed met een kop thee tv te kijken krijg ik een sms van een vriendinnetje die hier achter woont en vaak op Floortje en Timo past dat ze voor de deur had gestaan maar wij niet thuis waren. Dus ik schoot overeind om haar terug te bellen want het kon echt maar 1 ding betekenen als zij op maandag onverwachts langs komt................ Ze had nog wel zin om even terug te komen als ik naar beneden kwam want ze had een cadeautje voor me. En jawel, ik kreeg een heel klein tasje met een roze en een blauwe sokje !!!!!!!!!!!!!!! Ze is zwanger !!!!! Oh en ze heeft er zo lang over gedaan, het is haar zo gegund !!! Ze zou eind van de maand een icsi behandeling ondergaan en heeft al vaak hormonen gespoten enz. Ben helemaal blij !!!!!!

Weltrusten !!
hehe, de foto's van Casper en Renske zijn ingeplakt en in hun albums bijgeschreven. Alle foto's van mijn album zijn ook ingeplakt, maar die moet ik nog schrijven.. Ik ben wel helemaal blij dat ik weer bij ben.. (en nu bijhouden???) Het was trouwens wel super om zo de ontwikkeling weer voorbij te zien komen...

Loewyz deed nu toch het schema??

ik weet trouwens niet hoe het zat met meer melk.. Casper drinkt ook meer. Wanneer ik hem 's mrogens minder dan 250 cc geef dan is hetoorlog.. Zeker als we uitgeslapen hebben en dan eet hij ook nog 1-2 boterhammen (zaterdag zelfs 2 broodjes...) Casper krijgt ip ook niets meer na het avondeten...

en maincoon, nog in de stad geweest??

fijn dat de verjaardag zo'n succes was Basu.. Hierbij alvast van harte gefeliciteerd morgen!!!

leuke foto's van merijn.. Die loopwagen is ook super he... (hebben wij ook aan Casper gegeven)... Lopen kan hij er nog niet echt mee, maar soms gaat hij rondjes rijden en dan duwt z'n zus hem...
floddertje, wat een goed nieuws voor je vriendin!!
Floddertje: Leuk zeg voor je vriendin! Zeker na zoveel pogingen gun je het iemand onwijs! Kan me voorstellen dat je blij bent voor haar.

Loewyz houdt het schema bij.

Sannie: Wat goed dat je de foto's hebt bijgewerkt. Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik ook minstens 8 maanden achterloop...

Geef je Casper eigenlijk wel wat te drinken tijdens het avondeten? Want dat is een beetje mijn dilemma: Manu drinkt 's middags roosvicee en daarna dus niks meer. Vandaar ook dat we vor het slapengaan dat kleine flesje melk nog geven. Vaak tikt hij dat zo achterover dus hij heeft wel dorst dan. Gisteravond heb ik eens water gegeven, maar toen werd ie boos op me omdat het geen melk was...

Basu: Klinkt heel gezellig, Joris verjaardag... OH!! Ik realiseer me ineens dat ie vandaag ECHT jarig is dusseh....

GEFELICITEERD!!!!!

Yeah!!!! Joris!!! De laatste van ons decembertopic!!!

Nee hoor, tuurlijk niet! Jij als laatste van ons decembertopic moet ook een eiegn taartje krijgen! Komt ie:

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven