VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Eh.. Dulpoo, ik voel me vereerd na je eerste inbraak, maar die laatste is toch wat twijfelachtig. Wat is er dan met mij gebeurd, 5 jaar geleden?
quote:Mille schreef op 06 januari 2008 @ 21:49:

Wat was er eerder Ely, ongesteldheid of vervelende Zorro?

Volgens mij is er wel enig verband

\\:-)//
Je bent wel een lekker ding, maar cheesy ben je (gelukkig) niet. Ook niet overjarig, dus dat scheelt :-)
Wederom een gokje zonder glazen bol: je post niet meer van die intelligente dingen Nippo?
En ik begin me nu ook af te vragen of je een man bent...
quote:Elyane schreef op 06 januari 2008 @ 21:53:

[...]

Volgens mij is er wel enig verband

\\:-)//Oh kijk, dan zeg ik het lekker alsnog :-)
Nee, maar ik zie er weer helemaal lekker uit na gisteren 4 uur bij de kapper .
Euh.... Zit ik hier nou goed?!
quote:vrolijk schreef op 06 januari 2008 @ 21:53:

Je bent wel een lekker ding, maar cheesy ben je (gelukkig) niet. Ook niet overjarig, dus dat scheelt :-)Dank u
Sorry Drop.

Ik zal het topics openen voortaan weer aan anderen overlaten
quote:nippo schreef op 06 januari 2008 @ 21:54:

Nee, maar ik zie er weer helemaal lekker uit na gisteren 4 uur bij de kapper .Bescheidenheid siert u. Maar even wel een foto gezien de grote bek!
Vind ik ook Vrolijk!
quote:nippo schreef op 06 januari 2008 @ 21:52:

Eh.. Dulpoo, ik voel me vereerd na je eerste inbraak, maar die laatste is toch wat twijfelachtig. Wat is er dan met mij gebeurd, 5 jaar geleden?Sorry... was een suggestie, die denk ik toch niet correct is. Je hebt van die vrouwen die zodra ze een kind hebben gekregen nergens anders meer te vinden zijn. Ik snap heus dat je kind(eren) nu prioriteit nummer 1 zijn, maar sommige vrouwen verliezen daardoor alle andere ook wel een beetje belangrijke zaken uit het oog. Ik denk niet dat jij niet zo'n vrouw bent of wel?
Nee ben een vrouwtje.
quote:duploo schreef op 06 januari 2008 @ 21:59:

[...]

Sorry... was een suggestie, die denk ik toch niet correct is. Je hebt van die vrouwen die zodra ze een kind hebben gekregen nergens anders meer te vinden zijn. Ik snap heus dat je kind(eren) nu prioriteit nummer 1 zijn, maar sommige vrouwen verliezen daardoor alle andere ook wel een beetje belangrijke zaken uit het oog. Ik denk niet dat jij niet zo'n vrouw bent of wel?

Ennnnn Duploo gaat wederom voor de koelkast!

quote:duploo schreef op 06 januari 2008 @ 21:59:

[...]

Sorry... was een suggestie, die denk ik toch niet correct is. Je hebt van die vrouwen die zodra ze een kind hebben gekregen nergens anders meer te vinden zijn. Ik snap heus dat je kind(eren) nu prioriteit nummer 1 zijn, maar sommige vrouwen verliezen daardoor alle andere ook wel een beetje belangrijke zaken uit het oog. Ik denk niet dat jij niet zo'n vrouw bent of wel?Zeg, wij zitten dag en nacht hier op de babypijler Duploo! Wat zouden we anders moeten doen ondanks gedane studies, diploma's, IQ en social life?
K VND VRLK N HL M TTL

K G SNL WR NR HT THHS

DG!

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Luiers verschonen Vrolijk. En vaak ook, want stel dat je kind doorlekt op zijn wtp-wagen!
Duploo, hoezo nu ineens dan? Ik had al kinderen toen ik voor het eerst op het forum kwam.
quote:Mille schreef op 06 januari 2008 @ 21:53:

Wederom een gokje zonder glazen bol: je post niet meer van die intelligente dingen Nippo? Nippo zal nog steeds wel heel intelligente dingen posten, maar misschien zijn onze interesse gebieden uit elkaar gedreven. Ik kwam haar de laatste tijd (lees jaren) gewoon nergens meer tegen.
Ben even weg want babyfoon doet heel raar..
Zo... ben ik weer.

Zijn hier nog intelligente vrouwen te vinden en koelkasten te winnen?
Ik heb geen foto van mijn nieuwe kapsel. Maar het is kort in de nek (is in 20 jaar niet meer zo kort geweest) en dan schuin aflopend en dus langer van voren. In het roodbruin met blonde plukken. Ik hoop dat ik er 10 jaar jonger uitzie want het was niet veel soeps de laatste maanden.
Duploo, ik lees sinds het nieuwe forum vooral gezondheid, en vergeleken met vroeger wat minder maatschappij, misschien is dat het.
quote:nippo schreef op 06 januari 2008 @ 22:02:

Duploo, hoezo nu ineens dan? Ik had al kinderen toen ik voor het eerst op het forum kwam.Oh, dat wist ik niet! (dat je toen al kinderen had). Ik maak mezelf niet erg geliefd hier geloof ik. In summary bedoel ik dat ik het leuk vond je weer te zien, omdat je me een aantal keren positief bent opgevallen door je intelligentie en nuchterheid. Geenszins heb ik de bedoeling gehad je te beledigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven