Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Hoi hoi,

Pebbs, is ook prima. Dan kom ik naar het station Zuthpen. Hoe laat kun je me het beste oppikken en aan welke kant van het station? Daar waar de bussen komen? (is voor mij al even geleden dat ik op dat station kwam).

Ik heb er ook superveel zin in, alleen al het eten. Hmmmmmm.

Hier ook erg moe, heb het deze week ook wel een beetje te druk. Ben gisteravond niet naar het zingen geweest maar om 21.30 uur naar bed gegaan. Er is zoveel te regelen voor van alles momenteel, maar wel leuk hoor.

Ringel, ga je nog verder op zoek wat de pijn in de benen van oudste kan zijn?
ik ga niet verder op zoek.....zo ook niet weten hoe eerlijke gezegd.....

Mmmoi niet ziek worden hoor.....is niet gezellig.

Ik ben ook zo moe de laatste tijd....zomertijd? ik weet wel dat s'avonds werken voor mijn iet een goed plan is.....(oewaaaah)
Zo, drukke dag gehad... ben gelukkig niet ziek geworden, maar heb al wel de hele dag buikpijn, geen pretje. Ook nu is het nog niet over. Ik heb gewoon een griepje dat ik onderdruk met paracetamol denk ik.

Vanmorgen was het zoontje van vriendin hier. Geen probleem; ze hebben lekker samen gespeeld. Toen Jasmijn weer van school gehaald (jongetje was net opgehaald), langs de Wibra gelopen (nog even voor beide kids een shirtje gescoord) en thuis afgezet. Ik ben naar cursus gegaan en man was bij de kinderen. Thijmen had lekker geslapen en man en J. geknutseld en het eten stond op tafel toen ik 18 uur thuis kwam. Heerlijk. Vanavond eventjes alleen want man gaat golfen; dan ga ik lekker in bad.

Morgen heb ik een meeting met Mirjam! Haha we gaan samen naar een monstersale van kleding bij ons in de buurt (meisjeskleding). Ben benieuwd of het wat is, maar is toch sowieso gezellig. Jasmijn gaat met haar klasje naar de boerderij morgen en blijft dan over op school, want ze komen later thuis 's morgens maar moeten wel gewoon om half 2 op school terug zijn. Met het slapen van Thijm is dat helemaal niet handig en ze vindt overblijven toch leuk, haha.

Verder weinig nieuws hier. Jullie nog wat?
Jaaa, wij gaan shoppen morgen! Leuk hoor Mmmoi, echt zin in. Ik moet alleen nog even pinnen ;).

Zoon is jarig vandaag. Heeft een Wii gekregen..bofkont. En van mijn ouders een mooi horloge. Wij wilden hem eigenlijk een nieuwe fiets geven maar hij had liever de Wii..echt gek haha. Die fiets komt er ook nog wel, maar we kijken wel even op Marktplaats daarvoor.
Dat is nou zo'n nadeel van in het oosten wonen; er is hier nooit een monstersale ;-(.

Is het van een bepaald merk?

Veel plezier in ieder geval morgen.

@annie: er komt om een paar minuten voor 4 en een paar minuten voor half 5 een trein aan. Het is normaal ongeveer een uur rijden naar Utrecht vanaf daar. Misschien kunnen we net als Mmmoi ook om 16 uur kunnen gaan rijden en als we te vroeg zijn is er op hoog catherijne ook wel genoeg te zien.

Vandaag weer bij de VK. Ik had een uur daarvoor het hartje nog gehoord maar de VK kon het hartje niet vinden en na een tijdje zoeken vroeg ze of ik mijn mobiel bij me had. Toen begon ik me wel een beetje zorgen te maken maar gelukkig kon ze vlak daarna het hartje wel vinden.

M*m-p*, Pebbles. En wat fijn dat je toch het hartje weer hebt gehoord, toch even schrikken als ze het niet kunnen vinden. Voel je het kindje al flink schoppen?
he ladies,

Wat een gezellige gesprekken over meeten. Lijkt me leuk om iedereen binnenkort te zien! Ik zou wel graag een keer rond zwolle af willen spreken, zodat het voor de noorderlingen een keer wat minder ver is.

@niniaan, ik had nog nooit van een moeder burnout gehoord, maar kan me er wel wat bij indenken. En ADD. Komt het onverwacht of viel er veel op z'n plek nu je er wat meer over gelezen hebt?

@pebbs, ik heb dat ook een keer gehad. Ze konden het hartje wel vinden, maar het klonk heel onregelmatig. Dus lief bellen en naar het ziekenhuis. Daar bleek alles goed te zijn. Maar je schrikt enorm.

Hier gaat het prima. Roan is een beetje geland om het zo maar te zeggen. Juf gaf vanochtend aan dat het enige waar ze eigenlijk mee bezig zijn, is dat hij erg oostindisch doof is. Heeft hij thuis ook. Daar kan de juf erg slecht tegen zij ze en dan raakt ze geirriteerd. Wel bijzonder dat ze dat zo tegen mij zij. Maar goed, ik vind meer bijzonder van haar. Verder kon ze niets zeggen want ze moest weer naar binnen.

Jesper begint trouwens te lopen! Hij gaat alleen nog sneller op z'n knieen. Hij kruipt bijna niet, maar schuifelt op z'n knieen het hele huis door. Grappig om te zien.
Goedemorgen!

Fijn dat Roan zijn plekje heeft gevonden. En idd erg bijzonder van de juf dat ze zo open is over haar eigen zwakke plek.

Oudste heeft voor morgen alweer een speelafspraak geregeld....mutsie

Ik mag vanmiddag naar het ziekenhuis voor een mamografie en echo van m'n linkerborst. Er zit al een paar weken een plekje die ontiegelijk zeet doet. De HA kon wel wat voelen maar denkt dat het een cyste of een verstopt kliertje is. Maar voor de zekerheid toch maar even richting ZH.

@mmmoi en Mirjam.....oeh dat is wel heel erg leuk! (vind dat altijd zulke leuke kleren) jammer idd dat ze dat soort dingen hier eigenlijk nooit hebben.

ik ga wat nuttigs doen. laters!
ik zit in de mac bij de carpool op mirjam te wachten. bakkie erbij en Thijmen speelt. niet veel te melden verder. zal straks schrijven wat de aankopen zijn!
shopse!

Ik ga Oudste zo uit school halen.......

lunchen en dan weer naar school.....

vanmiddag naar ziekenhuis ben benieuwd. (ben best wel zenuwachtig stiekem)
Hoi meiden, het was hartstikke leuk met Mirjam vandaag, maar men, totally chaos. Het was verschrikkelijk druk, we moesten eerst al een poos voor de deur wachten en ook voor de kassa was een lange rij. Maar we zijn wel leuk geslaagd. Ik heb een geweldige jurk met vestje voor Jasmijn gekocht, een rokje met hemdje en ook nog een jumpsuit. Voor mijn vriendin d'r dochter ook nog een jurk, dus ik had echt wel een tas vol. Leuk!

@Ringel: Hoe was het in het zkh, ik ben ook benieuwd. Hopelijk is er niks ergs aan de hand. Ik had je er nog niet eerder over gehoord, of wel?

@Pebbles: Volgende week zaterdag, kan dat nog? Ik zou het wel heel gezellig vinden om weer eens langs te komen. Hoe en wat precies weet ik nog niet, maar mijn man is die dag weg dus het komt wel mooi uit.

Gelukkig hebben ze bij de vk het hartje nog wel kunnen vinden. Dat is wel schrikken zeg. Wanneer heb je de 20 weken echo? Weet je al of je dan wilt weten wat het wordt?

@Krokus: Fijn dat het met Roan beter gaat op school. Hoe oud is Jesper nu? Leuk dat hij gaat lopen!

@Mirjam: Bedankt dat je me mee gevraagd hebt vandaag. Ik vond het superleuk. Gelukkig was Thijmen wel lief maar bij een evt. volgende keer zou ik hem toch thuis laten, stuk praktischer. Leuk om zo weer een keer gemeet te hebben!!

Ik ga de kids in bad stoppen. Jasmijn is naar de boerderij geweest en heeft overgebleven; Thijmen is met mij mee geweest en heeft maar kort in de buggy geslapen. Ze zijn dus allebei moe en dwars nu. Na het badderen lekker eten en vroeg naar bed allebei. Rustig avondje voor mama

En morgen weer zo'n leuke dag, ik heb er zin in!!!
ik irritant klierweefsel wat dus zeer doet. Verder niks aan de hand
Ringel, pfff, valt mee dus, wel naar. Kan me voorstellen dan je bang geweest bent. Gaat alles verder goed met je? krijg je gewoon van omdat je een lieve Ringel bent en ik zo benieuwd ben naar je jurk in het echt!

Mmmoi en Mirjam, ziehiennnn, kunnen jullie plaatjes laten zien van jullie aanwinsten?

Pebbs, neem morgen de trein van 15.44 en dan ben ik 15.56 op het station. Zullen we voor de zekerheid nog even onze 06-nummers uitwisselen op de groep?

Zal ik later even doen....

Heb er zin in!!!!!!
@Ringel: Gelukkig, niks ernstigs. Gingen ze echt een mammografie maken ook dan? En kunnen ze hier nog wat aan doen, of moet het vanzelf over gaan?

@Annie: Toevallig heb ik net foto's van de setjes op Hyves gezet. Jasmijn was in bad geweest en wilde daarna alles aanpassen; toen heb ik er gelijk foto's van gemaakt. Het zit allemaal super dus ik ben er heel erg blij mee!

Ik heb ook heel veel zin in morgenavond!!! Joepie, alleen het eten al vind ik supergezellig en dan ook nog de musical!!! Ik zal ook even op de groep kijken voor mob. nrs. 17.45 uur bij de P tegenover het theater toch?
he ladies,

@ringel, gelukkig dat het meeviel.

@mmoi, Roan wil dus nooit iets passen wanneer ik het gekocht heb. Hahaha. Het maakt hem weinig uit wat hij aanheeft.

De musicalgangers, veel plezier morgen! Wij gaan met mijn schoonfamilie een weekendje naar Land van Bartje.
Mijn nummer heb ik er net neergezet (en toen hier gelezen; wat een vooruitziende blik he!)

Kom net terug van het theater... haah! Motel Westcoast (met Mirjam Timmer; die van Twarres, en Syb v.d. Ploeg van de Kast). Gaaf, maar ik ben heul moe. Nu snel naar bed. Morgen druk, met Ella naar school, 11 uur een verjaardag, 12 uur Ella op halen, 's middags weer naar school (en Gijs en ik op bed denk ik) en dan om 4 uur wegwezen!
Heel veel plezier vandaag dames!

Sorry voor m'n korte berichtje gister, maar moest ff snel want de pizzas waren er en jongste had een poepluier.

er is verder niks bijzonders te zien aan de binnenkant van m'n borsten. (wel heul grappig om te zien die binnenkant van een borst) maar ik heb en heuse mamografie gehad en dat is best pijnlijk als je al een gevoelige borst hebt. Je borst wordt helemaal plat gedrukt en er wordt ook best wal aan getrokken voordat een borst helemaal goed ligt voor de foto.

Maar of het over gaat weet ik niet. Ze weten wel dat het bestaat en dat er veel vrouwen zijn die er last van hebben, maar ze kunnen er niks aan doen. Helaas pindakaas.

@Ris, fijne dag vandaag, soms kunnen van die drukke dagen ook veel energie geven!

@Krook, fijn weekend in land van Bartje. hahahaha ben daar ooit geweest met een werkweek van school. Weet er niks meer van......is allemaal nogal en wazige herinnering geworden
Ik ga zo eerst even telefoonnummers in mijn mobiel zetten voor vanavond.

Volgens mij heb ik Annie en Mmmoi er al in staan maar voor de zekerheid even de nummers checken.

@annie: die tijd is prima. Ik sta aan de centrumkant.

@mmmoi: volgens mij ben ik mijn bruine handschoenen vorige keer onderin jouw kinderwagen vergeten. Mocht je ze nog hebben, wil je ze dan meenemen?

Volgende week zaterdag is prima, gezellig!

Gisteren hebben ze dan echt wat gebouwd op onze kavel. De fundering is gestort en je kunt dus nu al goed zien waar alle muren gaan komen en hoe groot het wordt. Echt leuk! En zo'n heerlijk plekje om te zijn, zelfs nu al. Ik kan niet wachten tot we er wonen.

Het oude huis begint ook al steeds netter te worden en hopelijk kunnen we volgende week foto's maken voor Funda.

Meiden veel plezier vandaag in Utrecht!

Ik ga morgen met mijn mams en schoonzusje naar Mary Poppins. Overdag shoppen in Den Haag.

Mijn verlof is begonnen, was er zo aan toe. Ben nog lekker mobiel. Bij Aimee en nu ook nog niet nooit last gehad van bekken. Wel word ik gek van onrustige benen en maagzuur. Hierdoor slecht slapen en dat breekt best op.

Keizersnede is gepland voor 2 mei. Raar dat we nu een datum hebben. Wel onder voorbehoud want baby kan eerder komen of ze hebben in het zkh spoed en dan kunnen wij opgeschoven worden naar een andere dag. Ik had deze datum als voorkeur opgegeven. Hou van even getallen en is eerste dag van 2 weken vakantie Aimee. Ze heeft dan wel BSO, zitten dan niet aan verplichtingen vast. Geboorte baby is praktisch gepland.

Hoop zo dat hij niet eerder komt. Vanaf 27 april hebben we een nieuw ziekenhuis hier. Dan is de verhuizing van 3 zkh naar 1 grote. Op 5 minuten rijden van ons huis en dus splinterniew. Ze hebben kraamsuites en deze heb je voor jezelf alleen. Partner mag blijven slapen, koffiefaciliteiten, internet etc. Dus heel luxe.

Andere zkh waar Aim is geboren is oud en ziet er niet uit. En geen privacy. Dus duimen jullie maar mee dat babyboy mooi blijft zitten.

Nu even ego post, ik duik mijn bed weer in!!!!!
@mmmoi: jouw nummer op hyves is anders dan jouw nummer in mijn mobiel (en die laatste klopt volgens mij). Of kijk ik nu verkeerd op hyves?

Van Ris kan ik geen nummer vinden.

Spreken we gewoon om 18 uur bij dat restaurant af?
@babba: Lekker dat je verlof hebt! Lijkt me echt raar om al zo'n datum in je agenda te hebben staan. Ik ben even kwijt waarom je een geplande ks krijgt. Van Aimee heb je ook een ks gehad, was die ook gepland?

Klinkt wel goed dat nieuwe zkhs, hoop dat je dat gaat meemaken.

Alvast veel plezier bij Mary Poppins.
Ik heb mijn nummer bij het topic over WWRY gezet... slim he!

Babba: 2 mei; dan zijn wij in Ierland! wel ff sms-en hoor!! Zwager is dan ook jarig, dus dan vergeet ik verjaardag van baby-boy nooit! Oh en nieuwe zkh ziet er prachtig uit! Ben pas bij vriendin geweest die daar ook woont, speeltuintje tegenover zkh; goed op weg!

Bij Gijs wisten we ook lang van te voren wanneer de ks was (bijna 3 maanden van te voren!) Ook heel praktisch gepland ivm operatiedagen van de gyn ....

Pebbs; leuk dat je nu al vorderingen ziet voor het huis! In het huis waar wij nu wonen, heb ik vroeger als kind ook gewoond. En dat was in '86 ook nieuwbouw. Mijn moeder heeft plakboeken vol met kavel foto's, fundering, waar alle leidingen etc zitten. Wel grappig om terug te zien!

Ik kom vandaag denk ik niet meer hier.

Ring; fijn dat er niks was trouwens! Ik kan me helemaal voorstellen dat je je dan toch druk maakt! XXX

Krook; veel plezier bij Bartje!

Mir en Mmmoi; grappig dat jullie lekker zijn wezen sjoppen, zou niks voor mij zijn, zo mega en rijen enzo... blegh!

Doei!
Ik heb mijn nummer en die van Pebbs en Annie ook op het WWRY topic gezet. Alleen die van Pebbs en Annie onder voorbehoud, de mijne klopt zeker wel!!! Kun je het nog even checken Pebbs, of je de goede hebt, maar volgens mij heb je laatst nog gebeld, dus heb je de goede nu.

Het was toch 17.45 uur bij de P??? Het restaurant weet ik niet te vinden hoor!!! Daar heb ik jullie bij nodig.

Ik ga snel nog even wat in huis doen en dan douchen en vertrekken. Kids zijn bij oma dus ik kan even doorgaan nu. Morgen uitgebreidere reacties op de rest...

Oja, Krook, veel plezier dit weekend!!!
Heb er zo'n zin in!!!!!!

Ris, heb je nummer nu ook.. Mijn nummer is nog altijd hetzelfde.

Ik kom dus samen met Pebbs.

Ringel, auw, lijkt me zo pijnlijk. Maar goed dat het meeviel!

babba, veel plezier, en 2 mei is een mooie datum. Hoever ben je dan zwanger? Lijkt me inderdaad best maf om het zo te plannen, maar zou precies hetzelfde doen.

Tot vanavond meiden.
Veel plezier meiden vanavond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven