Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Vleermuis28 schreef op 10 januari 2008 @ 20:04:

Waaaat droptwist uit elkaars mond zitten eten Prinses ? jakkesVleertje heeft een levendige en ranzige fantasie
Peas on earth!
HM haha.. ja heel erg toevallig... Maar Pop heeft alleen beaamt dat t dezelfde is en verder heeft ze heel netjes haar mond er over gehouden.. Vleer moet t zelf gaan uitvinden morgen..
Hahahaha Vleer hoopte uitgebreide voorinformatie te krijgen!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 januari 2008 @ 20:08:

[...]

Vleertje heeft een levendige en ranzige fantasie

Jah dat klopt :P

Vleer heb 2 puisten en morgen een date .. en nog erger wat moet ze aan morgen ?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 januari 2008 @ 20:10:

Hahahaha Vleer hoopte uitgebreide voorinformatie te krijgen!

nee absoluut niet want dan ga ik er met heel andere ogen heen .. en dat wil ik niet..

En wat Pop vind , kan ik natuurlijk wel helemaal niet vinden (en.of andersom)

Ik zou dat niet echt eerlijk vinden van mezelf..

Maar kan Pop natuurlijk altijd koppelen aan Man3
quote:Vleermuis28 schreef op 10 januari 2008 @ 19:58:

Hoe doet die xan dat toch he ? dame nr 2 van t forum pikken...Geen idee, sta zelf ook perplex...
Man3 was wel geinteresseerd in pop toch?
quote:Xander68 schreef op 10 januari 2008 @ 19:47:

[...]

Ok....even boekje open omdat het voor sommigen niet geheel duidelijk is:

Xan en Prinses hebben elkaar ontmoet vorig weekend, en het was erg leuk. Was voor herhaling vatbaar, en gisterenavond hebben de twee elkaar weer gezien...ook DIT weekend is er een vervolg....kortom....'t is leuk!

Meer valt er nog niet te melden.... AHA! Ik begreep het dus best wel, ik liep alleen ietsje achter
Leuk, dan kunnen jullie na de date ervaringen uitwisselen, Vleer en Pop!
jah Miran zag dat man3 met pop aan t flirten was dusse zal es een balletje opgooien ;)
gaat er vandoor morgen gaat de wekker weer om 5 uur :S

Maar dan zie ik treinjongen wel hopelijk!! alleen is hij best vaak vrij op vrijdag :S hoop morgen niet :D
Succes Daantjuh! En vraag 'm vooral wat zijn favoriete cocktail is hè.
Daan go for it morgen ...Succes !!!

Prinses & Xan hardstikke leuk voor jullie !! VivaForum is zo gek dus nog niet..

Nu de rest nog ff bezet raken en dan gaan we een feest geven , wordt t wel tijd dat de mannen van ons elkaar leren kennen .
Rustig hier zeg..

Heb net ff een KOOKboekje besteld... vriend van me viert de 20e zijn 360e verjaardag.. En hij is nogal een kook(boek)gek... Aangezien hij in t zuiden woont zal ie vast geen drents kookboek hebben... Duss die ga ik m maar es kado geven..

Grappige is ook nog dat t helemaal in t drents is dus waarschijnlijk zal ie er nog geen snars van snappen ook..

Zo witte zusterpakkie aan en zodadelijk maar es een nachtje werken.. Gelukkig met zn 3en komende nacht dus dat word appeltje eitje ...
Ff snel een egopost, daarna ga ik even bijlezen...

Want ik zou het wel van de daken willen schreeuwen: sinds gisteravond is LJ mijn vriendje!!!

Haha ik vind mezelf wel een muts; loop ik te roepen dat ik nog geen stempel erop wil hebben, bla bla en nu ben ik zo blij als een kind!!! (En hij volgens mij ook )
Ennuh Vleer, zijn 360e (!!!!?????) verjaardag hahahaha. Is hij niet een beetje te oud voor je? Of speelt leeftijd geen rol whahahaha!?

Ik ben vandaag lekker vrij, zo eerst even mijn hondje bij de dierenarts afgeven, er worden foto's gemaakt van zijn manke pootje maar dat moet onder narcose. En dan poetsen, poetsen, poetsen en de kerstboom eruit gooien.En verder denk ik vooral met een grijns op mijn gezicht rondstuiteren.

Pff ik kon er vannacht gewoon niet van slapen (we hadden 'het' gesprek in bed; heel romantisch, dat we geen argumenten konden verzinnen dat we geen vriendje en vriendinnetje zouden zijn) en daarna ging er zoveel door mijn hoofd. LJ deed wel ontzettend lief, maakte me vanmorgen wakker met "goedemorgen vriendinnetje"

En ik heb eindelijk het cadeautje dat ik voor hem voor kerst had gekocht durven geven. Alhoewel geven... Ik had het gisteren meegenomen en heb het vanmorgen stiekem in zijn bed gelegd. Vond het zelf wel een goede timing
quote:Halvemaan schreef op 11 januari 2008 @ 08:50:

Want ik zou het wel van de daken willen schreeuwen: sinds gisteravond is LJ mijn vriendje!!!

Jaaaaa

Leuk voor jullie HM!

de rest van de forummers wist dit natuurlijk al laaaaang... want HM+LJ errrrg vriendje-vriendinnetje-achtig
Peas on earth!
Wat leuk HM, maar inderdaad, het komt niet echt als een verrassing

Met mij haat het mwah, halve nacht op het toilet doorgebracht en heel weinig geslapen. Nu is het gelukkig wat minder, alleen buik doet nog behoorlijk pijn Ben maar niet gaan werken vandaag.
Vervelend joh, Denise. Lekker thuisblijven dus vandaag! Beterschap!

Miranda alweer een beetje beterderder?
Peas on earth!
Hihi, die reactie kreeg ik in mijn omgeving ook al; dat alleen wij blijkbaar nog niet wisten dat we vriendje en vriendinnetje waren

Ik heb net te horen gekregen dat mijn hondje aan vergevorderde artrose lijdt... Dat wordt dus medicijnen slikken voor het arme beest. En ik dacht dat ze heel weinig pijn had (ze piepte niet ofzo), maar blijkbaar laten ze dat ook zien door de poot omhoog te houden. En de mijne doet dat heel regelmatig als ze bij je staat, dan probeert ze haar poot op bvb je hand te leggen. Arme hond dus en volgens mij is het ook nog een duur grapje!
HM : wat leuk gefeliciteerd !! Wel rot voor je hondje zeg.. Bah .. hele leven pillen slikken is ook niet echt wat..

Eh die vriend is gay dusse maakt niet ut hoe oud ie is

Zooo gedouched ,kleren aan en ga mijn haar ff doen en dan naar mijn date.. Spannend...

Denise: beterschap tip: immodium en domperidon slikken , heb je minder last van beroerdheid (en evt diarree)
have fun allemaal fijn weekend

Ik ga es ff heel zenuwachtig naar date rijden.. whaaa
Hehe, eindelijk! HM en LJ zijn ook wakker geworden hoor! Wat de hele wereld al weet, zijn ze zelf ook achter: ZE ZIJN VRIENDJE EN VRIENDINNETJE!!!!

Gefeliciteerd meid!

Eh HM, had jij je kerstboom nog in huis staan???

Denise, beterschap!
Vleer: spannend!! Veel plezier!

Thx Sun! En die kerstboom wordt hier dit weekend pas opgehaald, dus had em nog maar even binnen laten staan... Is wel zo prettig voor de buren
HM, meid......GEFELICITEERD met jullie status "vriendje en vriendinnetje".....'t was met ECHT nog niet opgevallen hoor!

Lekker rustig hier trouwens, stilte voor de storm?

Vleer: Veel plezier met je deet!

Verder rest mij nog te schrijven: Meisje/vrouw aan rechterkant is wat mij betreft niet door de keuring.....teveel gephotoshopped....jammer!!

Fijn weekend allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven