Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Jeetje Inad! Wat een geweldige reis gaan jullie maken. En wat een geweldige moeder heb je! Bijzonder hoor, dat ze al haar kinderen een keertke meeneemt op zo'n verre reis.

Wij zitten er zelf aan te denken om al het baantechnisch allemaal mogelijk is, in oktober een paar weken weg te gaan. Sleurhut mee en gewoon Europa inrijden. Lekker buiten het hoogseizoen nu het nog/weer kan en zoals het er nu uitziet, hebben we gewoon helemaal geen verplichtingen waar we niet onderuit kunnen.

Pep, boodschapjes al binnen? Ga even zitten voor een bakkie pleur voor je weer aan de slag gaat. Hoe is het trouwens met de nachtvoeding van Wup? Heeft hij die weer laten varen of wil hij die nog wel standaard?

Luun, dit is je eerste psz-ochtend die je 'vrij' hebt. Geniet ervan! En rust lekker uit van het hectische ochtendritueel. Tip (lekker laat, maargoed: laat de frummels nog even mooi in hun pyjama. Niemand die het ziet als je ze goed diep in de voetenzak van de wagen legt Aankleden komt later wel.)
Loretta is De Mol. Punt.
O, cross met Luun. Aaaaah, huilend raketje! Het is ook niet niks om voor het eerst zomaar ergens te blijven waar je niemand kent.
Loretta is De Mol. Punt.
Kess, dat van die pyama's had ik me al zelf bedacht. Je weet toch dat je hier schrijft met mensen die net zo intelligent zijn als jij.

Lunaman is as we speak, naar nieuwe/andere auto kijken voor mij.

Waar ik nu mee rijd, kunnen geen 3 stoelen in, als het regent staat er ook water in de auto (kan niet de bedoeling zijn lijkt mij) en ding is zo oud dat ik er niet meer veilig de snelweg mee op kan.

Frummels hebben trouwens stress vanmorgen: ze zijn in de muziekkoffer aan het graaien en tuurlijk willen ze allebei hetzelfde instrument. 5 en 10 minuten geleden ook al. Het gaat er hardhandig aan toe: Ben trekt Jerry dan meestal aan de haren en Jerry trekt zo hard ie kan dat wat hij wil uit de handen van Ben. Ook elkaar omver duwen lukt al heel goed. Knappe kinderen heb ik?
Klinkt gezellig Luun Hoe ging het met Raketmama dan toen je Raketje aan het huilen was?

Kess, lekker klinkt dat, een paar weken weg met de caravan. Zo relaxed dat je dan in principe kunt slapen waar je wilt! Is de caravan wel lekker ruim zo voor met z`n 4-en?

Boodschappen doen mislukt. Het zit zo; 1 van de koplampen van de auto waar ik in rijd was stuk. Dat wist ik al een week en stelde het naar de garage gaan iedere dag uit. (btw, koplampen kan ik ook zelf vevangen maar aangezien stadslicht het ook niet deed verwachtte ik een groter probleem dan ik kon handelen ) Nu ik hier vanmorgen wegreed om naar de supermarkt te gaan seinde iemand met groot licht naar mij en toen dacht ik "en nú rij ik naar de garage!". Zo gezegd zo gedaan en ik ben pas 20 minuten terug. Wup viel op de terugweg half in slaap in z`n stoeltje dus die heb ik maar op bed gelegd. Eens zien of ik dadelijk als ie slaapt snel boodschappen kan gaan doen terwijl m`n moeder op de babyfoon let.
Raketmama vond het helegaar niet leuk om hem achter te laten zo, maar weet uit ervaring dat gewoon dapper weggaan de beste oplossing is.

Jerry heeft net bedrijfsongevalletje gehad. Was op curverbox geklommen en heel snel weer op de grond: eraf gevallen. Tsssk. Moet ik zelfs de speelgoedkisten weg gaan zetten.
Haaai, goedemorgen allemaal,

Hebben we al een Star gesignaleerd?

Luna, aaaaah, voor Jerry! Die ellendige Curverboxen ook

Ja gewoon weggaan t beste, waarschijnlijk was huilen over zodra je uit zicht was en speelgoed in zicht

Pep, goed zo, lekker daadkrachtig (nouja, na lange tijd ineens ), meteen naar de garage. Hoop dat mams je even boodschappen laat doen.

Kess, dat door Europa trekken met sleurhut klinkt heel goed!! Lekker dat het gewoon lijkt te kunnen. Maar even stoppen met solliciteren dus (of gewoon bij nieuwe baan aangegeven dat je dan en dan al op vakantie gaat )

Ik wil ook, als ik ooit rijbewijs heb (moet nodig weer gaan lessen) met auto door Frankrijk en heel Spanje. Leuk.

Vandaag lekker vrij. Zo eerst even uitgebreid badderen en dan stad in, naar de bieb voor chocolademelk boekjes
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Lunaman belde net: vanaf vanmiddag ben ik de trotse bezitster van een Audi A 8 (joh Luun, doe maar luxe ).

eindelijk rijden zonder ieder 100 meter te moeten vrezen dat de auto het gaat begeven.

Nou Pep, jij bent alvast nuttig bezig geweest vandaag. Naar de garage.

Heppie al Sorbovloppen gehaald?

Inad, je kan toch best boekje halen EN chocomelk drinken. Lijkt mij wel verantwoord hoor. Trip naar bieb is niet te onderschatten.
Hierrrrr ben ik en ik ga nu een poging tot bijlezen doen, dus even op jullie handen zitten allemaal
Haaaaaaaaaai Star! Welkom thuis!

Luun, leuk, nieuwe auto! Zal zo even googles op audi A8, want ik weet zo niet hoe die eruit ziet. Maar Audi klinkt al goed, al was waarschijnlijk iedere auto beter geweest dan je huidige. Wat me ook weer doet denken aan Pep. Ik vind het superstoer dat jij zelf koplampen kan verwisselen! Ik zou er niet eens aan durven beginnen.

Lekker bieben en choco'en, Inad. Leuk en lekker.

Eow, zijn jullie al thuis? Hoe was het gesprek met de artsen?
Loretta is De Mol. Punt.
Ok, even snel antwoorden op eerste pagina's

Poll,

Vlucht op de heenweg was goed gegaan, zachte landing gelukkig. Pillen deden het goed Ceetje erg lief, vond het allemaal erg interessant.

Ok, verder nu.
O ja, eerste kamer in B&B was ruk, zat vol met fruitvliegjes, moest eigenlijk wel heul erg lachen
Haai Star.

Wat knutselen aan auto's betreft ben ik ook echt prototype vrouw.

Hep die fent fan me tog nie veur nop.
quote:Inad schreef op 10 januari 2008 @ 23:42:

Was gezellig en we hebben vakantie geboekt:

Wauwwwwww........... wat GAAF!!
Peas on earth!
En weer wat pagina's verder...

Luun, goed van Oudste! En nog een kleurplaat voor mama ook, toe maar

Hoe ging het vanmorgen?

Jee Eow, spannende week voor jullie. Succes vanmiddag met gesprek/uitslag

Kess, even snel NS nieuws gelezen, ook spannend!
quote:Inad schreef op 11 januari 2008 @ 10:55:

Vandaag lekker vrij. Zo eerst even uitgebreid badderen en dan stad in, naar de bieb voor chocolademelk boekjes Hehehehe... sniekie Inad heeft helemaal geen abonnement, want moet nog giGAAANtische boete betalen voor ze oooit weer lid mag worden van de bieb
Peas on earth!
Wow, kun jij snel en effectief bijlezen, Star. Doe je goehoeddddd!

Heb je souveniertjes voor ons meegebracht?
Loretta is De Mol. Punt.
Woooooow wat gaaf zo'n reis Inad!

O, lees net dat Raket toch moest huilen vanmorgen. Arm schaapje.
Souvenirs ben ik nu aan het opsnaaien
Paar weken Europa met sleurhut ook niet verkeerd Kess. Gewoon achter de auto dat ding en kijken waar je terecht komt, leuk!

Pep, nieuwe Peponderkomen wordt vast heel leuk! Als je hulp nodig hebt roep maar.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 11 januari 2008 @ 11:34:

[...]

Hehehehe... sniekie Inad heeft helemaal geen abonnement, want moet nog giGAAANtische boete betalen voor ze oooit weer lid mag worden van de bieb

Dat wisten ze hier allaannggg

Chico gaat trouwens abonnement nemen en dan ga ik zijn kaart gewoon confisceren

Welkom terug, Star!!

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Zo. Vlucht terug vond ik wat minder want waaide hier best wel dus hobbelde bijna de lucht uit

Alles is me 100% meegevallen, dus kon tieten in trui houden Dier

Schoonloeder reageerde leuk/normaal op Ceetje dus was wat mij betreft ok. Wel erg druk in paar dagen heel veel mensen zien enzo.
Nog happy theeduizend8

vergetuh, sorry, ik is weer hyper
Theeduizend8

Hoezo hyper? Weer aan het spuiten?
ja, maar mijn schildklier is weer op hol. Moet tussen 15 en 25, zit op 77.2 tssss

mag weer 6 vreselijk gore tabletten op een dag nemen JEUJ
Haai

Inad, wat gaaf zo'n reis!

Hier alles goed, zijn weer thuis. Artsen waren gelukkig meer dan tevreden over Juno. Op MRI was geen enkele afwijking te zien, zijn hersens zien eruit als die van een normale baby van 2,5 week oud (dat is zijn gecorrigeerde leeftijd) en beter kan dus niet. Verder is hij bekeken door een arts die naar zijn motoriek wilde kijken. Ook helemaal tevreden. Dat hij al lachte was volgens de arts heel erg snel, en het feit dat hij nu al gewoon oogcontact maakt is ook een goed teken.

Ze vonden hem buitengewoon rustig en ontspannen, en dat schijnen ze maar zelden tegen te komen bij zulke vroege prematuren en dat is ook een goed teken. En ik ben de afgelopen 24 uur overspoeld met complimenten door de artsen en verpleegkundigen omdat ik nog borstvoeding geef. Dat zien ze ook vrijwel nooit vertelden ze.

Erg leuk ook dat de neonatoloog die we vandaag hadden speciaal had geregeld dat zij Juno zag ipv een andere arts, omdat zij al aan mijn bed zat toen ik nog zwanger was om voorlichting te geven over premature kindjes. Ze heeft ook zijn eerste opvang gedaan na de keizersnede. Hele lieve arts.

En er kwamen eigenlijk de hele tijd verpleegkundigen en artsen van de IC binnenlopen omdat ze wisten dat Juno er was, en ze wilden allemaal graag even zien hoe hij eruit zag. En dat is natuurlijk een hele verandering sinds 2 kilo geleden.

Lang verhaal, maar ben zo bizar trots op mijn kleine man. We hoeven ook pas over 6 maanden weer terug naar dit ziekenhuis omdat het zo goed gaat. Dus alleen ons eigen ziekenhuis zullen we wat vaker zien, maar ook niet zo heel vaak.

Het leven wordt eindelijk weer een beetje gewoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven