Outsiders Deel 2
donderdag 28 april 2011 om 19:23
Ja, ik spreek ook alleen vanuit mijn eigen behoeftes, feit blijft dat hij wispelturig is, altijd eigenlijk. Dat zegt hij ook, dat hij wat dat betreft instabiel is en niets te bieden heeft. Eikel.
Ik voel me behoorlijk machteloos en het zit blijkbaar zo diep dat ik me op dit moment echt afvraag waar ik goed aan doe, welke kant ik op moet. Geen contact hebben lukt blijkbaar niet. Ik vraag me dan af of het zwakte is, maar ik ken dit gevoel ook niet zo sterk zoals ik het nu ervaar. Ergens wil en kan ik het niet opgeven. En dat gaat wel erg ver besef ik.
Ik voel me behoorlijk machteloos en het zit blijkbaar zo diep dat ik me op dit moment echt afvraag waar ik goed aan doe, welke kant ik op moet. Geen contact hebben lukt blijkbaar niet. Ik vraag me dan af of het zwakte is, maar ik ken dit gevoel ook niet zo sterk zoals ik het nu ervaar. Ergens wil en kan ik het niet opgeven. En dat gaat wel erg ver besef ik.
donderdag 28 april 2011 om 23:48
Als hij niet volmondig kan zeggen dat hij je mist en dat hij het liefst wil dat je NU terugkomt, dan weet je zelf ook wel dat het het niet waard is om je opleiding voor op te geven. En doordat hij blijkbaar wel telkens dingen zegt waardoor je vast kan houden aan de relatie, is contact houden juist pijnlijk. Ik snap je gevoel echt helemaal, ik snap dat je het niet zomaar op wilt geven, maar ik denk dat de enige manier om je echt beter te voelen is, om het contact helemaal te verbreken. Tenzij hij zegt dat hij je niet kwijt wil.
En anders kun je altijd kijken hoe je je voelt op het moment dat je weer bewegingsvrijheid hebt. Als je je na een paar maanden geen contact hebben nog altijd hetzelfde voelt, dan moet je gewoon terug om te zien wat het precies is tussen jullie.
Ik weet het, makkelijk gezegd dan gedaan...
En anders kun je altijd kijken hoe je je voelt op het moment dat je weer bewegingsvrijheid hebt. Als je je na een paar maanden geen contact hebben nog altijd hetzelfde voelt, dan moet je gewoon terug om te zien wat het precies is tussen jullie.
Ik weet het, makkelijk gezegd dan gedaan...
vrijdag 29 april 2011 om 00:11
Hey Loo, hmm ja het is ook waar wat je zegt. Uiteindelijk kiest ie ook niet voor mij. Komt ie niet mij bezoeken, maar gaat ie op vakantie naar een of ander ander oord. Dat is eigenlijk ook niet fair he, of nou ja, wel een duidelijke actie.
Een paar maanden geen contact zou heel goed zijnl, inderdaad om te zien hoe dat voelt. Ik begin maar eens met tijdens mijn vakantie geen contact te hebben, dat zijn geen maanden, maar is in elk geval weer wat.
Ik zag mooie foto's op je FB voorbij komen, paradijsje he! Heb je nog wat van je vriend gehoord?
Een paar maanden geen contact zou heel goed zijnl, inderdaad om te zien hoe dat voelt. Ik begin maar eens met tijdens mijn vakantie geen contact te hebben, dat zijn geen maanden, maar is in elk geval weer wat.
Ik zag mooie foto's op je FB voorbij komen, paradijsje he! Heb je nog wat van je vriend gehoord?
vrijdag 29 april 2011 om 00:39
Inderdaad. Uiteindelijk kies je natuurlijk zelf of je contact wil houden of niet, maar je maakt het jezelf veel moeilijker door contact te blijven houden terwijl je het gevoel hebt stil te staan. Het zal echt niet makkelijk zijn, maar ik denk dat het wel het beste is voor jezelf. En het betekent niet dat je NOOIT meer contact mag opnemen natuurlijk.
Ja, het is zeker een paradijs, al die plaatsen waar we zijn geweest...
Wat een bofkont ben ik hè. Ik heb een mail gehad van vriend, een beetje wat ik had verwacht te horen en ook een beetje wat ik hoopte te horen. Maar nog steeds veel zorgen. Hij gaat proberen morgen te bellen, ik hoop het maar.
Welterusten!
Ja, het is zeker een paradijs, al die plaatsen waar we zijn geweest...
Welterusten!
vrijdag 29 april 2011 om 01:12
vrijdag 29 april 2011 om 01:28
Ja, het is hilarisch hè... "I work at EBAY. That's E-B-A-krrrrghhhh. E-B-A-Y" En op het einde... "Jamba Juice. J as in uhm uhm Juice. U as in Eunice. I as in I. C as in C C Cat. Eeeeeeee".
Ja, lekker dan.
En het "Nobody likes yo-yo's like we like yo-yo's" hahaha!
Ja brrrr deze aflevering is eng, meisjes worden ontvoerd en vermoord, en het is gewoon allemaal heel spannend.............. Ik moet eigenlijk allang slapen
Ja, lekker dan.
En het "Nobody likes yo-yo's like we like yo-yo's" hahaha!
Ja brrrr deze aflevering is eng, meisjes worden ontvoerd en vermoord, en het is gewoon allemaal heel spannend.............. Ik moet eigenlijk allang slapen
vrijdag 29 april 2011 om 08:42
Heidel! Kierewiet is het goede woord, en dat wil ik niet worden hoor.. Bij deze heb ik me voorgenomen per vandaag geen contact op te nemen en zijn contact te negeren. Ik heb er op dit moment een goed gevoel over.
Jij weer een lekker zonnetje daar? Ik heb ook geen jas aan, best al aangenaam buiten.
En wat bedoel je met meer werken? Qua contract of gewoon alleen de komende week?
Fijne dag allemaal!
Jij weer een lekker zonnetje daar? Ik heb ook geen jas aan, best al aangenaam buiten.
En wat bedoel je met meer werken? Qua contract of gewoon alleen de komende week?
Fijne dag allemaal!
vrijdag 29 april 2011 om 10:40
Phil wat een goede beslissing! Dapper van je,echt....
En mocht ik je niet meer spreken,een supervakantie toegewenst! geniet ervan!
Ik hou t ff kort,ja alweer,want mijn hoofd loopt over aaaaarggh!
Ik heb een keus gemaakt! Ik kon kiezen tussen 2 banen,de saunajob,als gastvrouw,of in een heel groot bedrijfsrestaurant,hier in mijn woonplaats. Ik heb voor de laatste gekozen! Kan ik op de fiets, ik werk in 5 ploegen,dus ff goed verdienen....! Het is de bedoeling dat ik als shiftleader aan de slag ga. De details vertel ik nog!
Ik moet naar mijn baas, om op te gaan zeggen....aangezien het morgen de 30e is....
Zie het echt als een uitdaging,en mijn gevoel is goed! Had meteen een klik daar, ik had afgelopen dinsdag gereageerd, en gistermiddag 1e gesprek, en ik kon meteen komen! Leuk!
Ik ratel he........Later meer! X
En mocht ik je niet meer spreken,een supervakantie toegewenst! geniet ervan!
Ik hou t ff kort,ja alweer,want mijn hoofd loopt over aaaaarggh!
Ik heb een keus gemaakt! Ik kon kiezen tussen 2 banen,de saunajob,als gastvrouw,of in een heel groot bedrijfsrestaurant,hier in mijn woonplaats. Ik heb voor de laatste gekozen! Kan ik op de fiets, ik werk in 5 ploegen,dus ff goed verdienen....! Het is de bedoeling dat ik als shiftleader aan de slag ga. De details vertel ik nog!
Ik moet naar mijn baas, om op te gaan zeggen....aangezien het morgen de 30e is....
Zie het echt als een uitdaging,en mijn gevoel is goed! Had meteen een klik daar, ik had afgelopen dinsdag gereageerd, en gistermiddag 1e gesprek, en ik kon meteen komen! Leuk!
Ik ratel he........Later meer! X
Come fly with me on a jetplane
vrijdag 29 april 2011 om 11:55
hi girls!
Een tijdje geleden heb ik een topic geopend over hoe lastig ik het soms vind om mijn leven in het buitenland op te bouwen en ik kreeg de tip om hier te komen kijken! Dus hier ben ik!!!
Ik hoop dat ik niet al te veel "inbreek". Heb alleen de laatste pagina's half gelezen dus is er nog wel wat leeswerk!
Een tijdje geleden heb ik een topic geopend over hoe lastig ik het soms vind om mijn leven in het buitenland op te bouwen en ik kreeg de tip om hier te komen kijken! Dus hier ben ik!!!
Ik hoop dat ik niet al te veel "inbreek". Heb alleen de laatste pagina's half gelezen dus is er nog wel wat leeswerk!
vrijdag 29 april 2011 om 14:12
Heidel, fijn dat het daar ook lekker weer is, hier is het ook super! En goed dat je wat meer kan gaan werken en ook waar je wil, collega's zijn erg belangrijk en maken of breken je dag. Ik had ook het idee dat je meer werkte dan 7 dagen! 
Phil, ik denk dat het helemaal geen slecht idee is om het contact te verbreken, voor de komende maanden althans. Ik denk dat je je er uiteindelijk beter door zal voelen. Probeer het ook echt los te laten, en iedere keer als je de neiging hebt om hem iets te sturen, dan kom je gewoon hier je gal spuien!!!
Pino, wat leuk, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Je klinkt in ieder geval erg enthousiast, je was al enthousiast over de sauna en nu nóg meer, dus dat belooft veel goeds! Ik hoop dat het je gaat bevallen daar
Mevrouwtjezonneschijn, welkom hier! Ik hoop dat je wat hebt aan het topic. Je kunt hier in ieder geval je ei kwijt. Ik ben benieuwd waar je woont en wat je doet? Waarom ben je naar het buitenland vertrokken? Als je vragen hebt aan mij dan hoor ik het wel, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om je in het gesprek te mengen in het begin maar je bent zo bijgepraat.
Ik ben net terug van school, ik heb vanavond een etentje en een feestje, maar ik ben aan het wachten op telefoon van mijn vriend. Heidel, het moet opgelost worden voor B, maar ik zie hem ook nog voordat ik vertrek. Ik hoop dat we deze maand overleven, want er moet gewoon goed gepraat worden en het is moeilijk op deze manier.
Nou, ik ga eens even iets te eten maken. Heb honger.
Phil, ik denk dat het helemaal geen slecht idee is om het contact te verbreken, voor de komende maanden althans. Ik denk dat je je er uiteindelijk beter door zal voelen. Probeer het ook echt los te laten, en iedere keer als je de neiging hebt om hem iets te sturen, dan kom je gewoon hier je gal spuien!!!
Pino, wat leuk, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Je klinkt in ieder geval erg enthousiast, je was al enthousiast over de sauna en nu nóg meer, dus dat belooft veel goeds! Ik hoop dat het je gaat bevallen daar
Mevrouwtjezonneschijn, welkom hier! Ik hoop dat je wat hebt aan het topic. Je kunt hier in ieder geval je ei kwijt. Ik ben benieuwd waar je woont en wat je doet? Waarom ben je naar het buitenland vertrokken? Als je vragen hebt aan mij dan hoor ik het wel, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om je in het gesprek te mengen in het begin maar je bent zo bijgepraat.
Ik ben net terug van school, ik heb vanavond een etentje en een feestje, maar ik ben aan het wachten op telefoon van mijn vriend. Heidel, het moet opgelost worden voor B, maar ik zie hem ook nog voordat ik vertrek. Ik hoop dat we deze maand overleven, want er moet gewoon goed gepraat worden en het is moeilijk op deze manier.
Nou, ik ga eens even iets te eten maken. Heb honger.