Citalopram en bijwerking???

26-11-2007 18:58 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag ben ik gestart met Citalopram vanwege een depressie. M'n eetlust was al niet optimaal maar bijna alles smaakt naar metaal en zelfs water smaakt zoet.

Herkent iemand dit? Ik kan er niets over vinden in de bijsluiter.

Uiteraad neem ik contact op met de huisarts maar hij is deze week afwezig...
Even een schopje, om geen nieuw topic te hoeven openen.

Ik heb sinds een aantal weken Citalopram voorgeschreven gekregen omdat ik last heb van faalangst bij presentaties.
Ik heb een aantal maanden (volgens mij een maand of 4) ontzettend veel moeite gehad met een orgasme kunnen krijgen. Daarna werd het beter en het is nu weer als vanouds. Dus het hoeft zeker niet zo te blijven denk ik.
*
hey artpiraat, herkenbaar!

Ben nu ook met citalopram begonnen ivm angstklachten en paniek en ik kon vanaf dag nr.1 niet meer klaarkomen...

verder ook weinig bijwerkingen gevoeld maar sinds een paar dagen voel ik me ook erg duizelig en niet fijn.

Ben nu 2.5 week bezig en moet deze week even naar de huisarts om te bespreken hoe de medicatie aanslaat en dan ga ik wel even navraag doen.
*
Schijnbaar werkt AD voor ieder weer anders. Ik denk dat 't (eerst) je gevoelens versterkt ofzo. Ik had namelijk vóórdat ik eraan begon ook al nauwelijks eetlust (net als danique) en een hoog libido (net als artpiraat). En toen ik met citalopram begon, had ik nóg minder eetlust en een nóg hoger libido. Voor mij was 't een afslank- en lustopwekkende pil in één;) Maar ik kon inderdaad ook moeilijk een orgasme krijgen. Verder heb ik 't niet lang genoeg geslikt om te kunnen zeggen wat 't op den duur met je doet. Ik sliep er trouwens ook ontzettend slecht op (maar ik was al nooit zo'n slaper).
wat je water geeft, groeit
Ik ben afgelopen maandag begonnen met citalopram.. Tot en met nu heb ik veel last van bijwerkingen... droge mond en raar gevoel in me hoofd en stijf in lichaam... Pffffffff Psycholoog zei dat duurt wel 2 weken voordat ie begint werken....Dus ik wacht nu gewoon af..... mijn libido is goed ! Gelukkig maar !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven