Permanente make up
vrijdag 6 mei 2011 om 18:27
Hallo,
Ik wil graag permanente lijntjes in mijn ogen laten tatoeeren, maar ik ben een beetje bang, dat het pijn doet.
Ook de kosten houden mij nog tegen, weet iemand een goede zaak, en niet te duur waar ik dit kan laten doen. Zelf woon ik bij alphen aan de rijn.
Ik wil ze zowel boven als onder.
Mijn email is maggie_800@hotmail.com
Alle tips zijn welkom ook voor en nabehandeling.
Ik wil graag permanente lijntjes in mijn ogen laten tatoeeren, maar ik ben een beetje bang, dat het pijn doet.
Ook de kosten houden mij nog tegen, weet iemand een goede zaak, en niet te duur waar ik dit kan laten doen. Zelf woon ik bij alphen aan de rijn.
Ik wil ze zowel boven als onder.
Mijn email is maggie_800@hotmail.com
Alle tips zijn welkom ook voor en nabehandeling.
vrijdag 6 mei 2011 om 18:30
Ik raad je af de boven- en onder eyeliner tegelijkertijd te laten doen. Het ooglid gaat toch zwellen, als reactie. Ik heb dat als zeer vervelend ervaren.. mijn ogen zaten een aantal uren dicht....
De volgende keer doe ik het eerst boven en een aantal weken later beneden....
Ik kan je verder geen tip geven...hou rekening met 250 euro, samen.
De volgende keer doe ik het eerst boven en een aantal weken later beneden....
Ik kan je verder geen tip geven...hou rekening met 250 euro, samen.
vrijdag 6 mei 2011 om 18:31
quote:Cateautje schreef op 06 mei 2011 @ 18:29:
De enige tip die ik je kan geven is te bedenken hoe je er uit zal zien als je ouder wordt. Oudere vrouwen met donkere make up zien er meestal veel ouder oud.
Bezint eer ge begint, want het is voor altijd.
Nee joh... permanent make up vervaagt na een 3-tal jaren. De pigmenten die daarvoor gebruikt worden zijn lang niet zo sterk als bij een gewone tatoeage.
Ik ben nu aan mn 3e x toe, in 10 jaar tijd! Bovendien is het niet "donker"... de mijne is grijsachtig en vervaagt...
De enige tip die ik je kan geven is te bedenken hoe je er uit zal zien als je ouder wordt. Oudere vrouwen met donkere make up zien er meestal veel ouder oud.
Bezint eer ge begint, want het is voor altijd.
Nee joh... permanent make up vervaagt na een 3-tal jaren. De pigmenten die daarvoor gebruikt worden zijn lang niet zo sterk als bij een gewone tatoeage.
Ik ben nu aan mn 3e x toe, in 10 jaar tijd! Bovendien is het niet "donker"... de mijne is grijsachtig en vervaagt...
vrijdag 6 mei 2011 om 19:18
vrijdag 6 mei 2011 om 20:08
zaterdag 7 mei 2011 om 00:11
Ligt er maar net aan wie het zet. Bij mij staat het heel natuurlijk, niet (te) donker en ik heb nauwelijks last gehad van pijn o.i.d. Kreeg vaseline mee om erop te smeren en dat hielp prima. Heb 2 dagen beetje trekkerig gevoel gehad. Ik betaalde 375 euro en daarvoor ben ik 3 keer geweest. Dat is standaard daar. Alles werd goed doorgesproken van tevoren en ik werd goed geadviseerd. Ik ben erg tevreden, zelf kan ik zo'n mooi lijntje niet trekken en het loopt niet uit...
Ja ja, nu weet ik het wel!
zaterdag 7 mei 2011 om 00:44
Ik heb het laten doen en ben er bijna 4 jaar na dato nog steeds erg blij mee.Mijn mij is het ook absoluut nog niet aan het vervagen. Het ziet er dan ook alles behalve clownesk uit. Gewoon een mooi lijntje boven en onder dat ervoor zorgt dat ik geen blote billen gezicht heb.
Ik heb het in Z Limburg gedaan, geen idee of je dat te ver is.
Ik heb het in Z Limburg gedaan, geen idee of je dat te ver is.
Ja, dat vind ik echt.
zaterdag 7 mei 2011 om 00:45
quote:asma schreef op 07 mei 2011 @ 00:11:
Ligt er maar net aan wie het zet. Bij mij staat het heel natuurlijk, niet (te) donker en ik heb nauwelijks last gehad van pijn o.i.d. Kreeg vaseline mee om erop te smeren en dat hielp prima. Heb 2 dagen beetje trekkerig gevoel gehad. Ik betaalde 375 euro en daarvoor ben ik 3 keer geweest. Dat is standaard daar. Alles werd goed doorgesproken van tevoren en ik werd goed geadviseerd. Ik ben erg tevreden, zelf kan ik zo'n mooi lijntje niet trekken en het loopt niet uit...Vaseline heb ik juist een reactie op gekregen. Niet op de inkt.
Ligt er maar net aan wie het zet. Bij mij staat het heel natuurlijk, niet (te) donker en ik heb nauwelijks last gehad van pijn o.i.d. Kreeg vaseline mee om erop te smeren en dat hielp prima. Heb 2 dagen beetje trekkerig gevoel gehad. Ik betaalde 375 euro en daarvoor ben ik 3 keer geweest. Dat is standaard daar. Alles werd goed doorgesproken van tevoren en ik werd goed geadviseerd. Ik ben erg tevreden, zelf kan ik zo'n mooi lijntje niet trekken en het loopt niet uit...Vaseline heb ik juist een reactie op gekregen. Niet op de inkt.
Ja, dat vind ik echt.