Mode & Beauty alle pijlers

Permanente make up

06-05-2011 18:27 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil graag permanente lijntjes in mijn ogen laten tatoeeren, maar ik ben een beetje bang, dat het pijn doet.

Ook de kosten houden mij nog tegen, weet iemand een goede zaak, en niet te duur waar ik dit kan laten doen. Zelf woon ik bij alphen aan de rijn.

Ik wil ze zowel boven als onder.

Mijn email is maggie_800@hotmail.com

Alle tips zijn welkom ook voor en nabehandeling.
De enige tip die ik je kan geven is te bedenken hoe je er uit zal zien als je ouder wordt. Oudere vrouwen met donkere make up zien er meestal veel ouder oud.

Bezint eer ge begint, want het is voor altijd.
Ik raad je af de boven- en onder eyeliner tegelijkertijd te laten doen. Het ooglid gaat toch zwellen, als reactie. Ik heb dat als zeer vervelend ervaren.. mijn ogen zaten een aantal uren dicht....

De volgende keer doe ik het eerst boven en een aantal weken later beneden....

Ik kan je verder geen tip geven...hou rekening met 250 euro, samen.
quote:Cateautje schreef op 06 mei 2011 @ 18:29:

De enige tip die ik je kan geven is te bedenken hoe je er uit zal zien als je ouder wordt. Oudere vrouwen met donkere make up zien er meestal veel ouder oud.

Bezint eer ge begint, want het is voor altijd.

Nee joh... permanent make up vervaagt na een 3-tal jaren. De pigmenten die daarvoor gebruikt worden zijn lang niet zo sterk als bij een gewone tatoeage.

Ik ben nu aan mn 3e x toe, in 10 jaar tijd! Bovendien is het niet "donker"... de mijne is grijsachtig en vervaagt...
Misschien is Maggie al best op leeftijd...(1956).
Doe het ook meteen om je lippen.
quote:spectral schreef op 06 mei 2011 @ 18:59:

In je ogen? Auwieee
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:spectral schreef op 06 mei 2011 @ 18:59:

Haha

Liefste donker.

Mn ex zei altijd als hij zo n vrouw zag"kijk, die heeft de zwarte band in pijpen"
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik heb het zo'n 16 jaar geleden laten doen en op 1 ooglid zit nog steeds een lijntje. Ik vond het toentertijd wel een leuk experimentje, maar ik zal het nu nooit meer doen.
Het is heel belangrijk dat je het bij een goed adres doet. Ooit een vrouw gezien bij wie het mislukt is, die had zowel lipliner als eyeliner laten doen. Ze leek net een clown en durfde zich bijna niet meer te vertonen. Dat lijkt me heel afschuwelijk.
In Gouda zit een goed adres, Xenia. Mijn schoonmoeder heeft het daar laten doen en het ziet er erg mooi uit. Die heeft zonder make-up echt een blote billen gezicht, maar ze is allergisch geworden voor van alles en nog wat, vandaar de lijntjes.
check even of de salon in kwestie een vergunning heeft (veiligpmu.nl)
Ik zou het niet doen,....auw,....

Volgens mij loop je de eerste paar dagen ook echt met korsten op je oogleden.

Hoeveel tijd kost het je per dag om zelf een lijntje te zetten met oogpotlood of eyeliner?
Ligt er maar net aan wie het zet. Bij mij staat het heel natuurlijk, niet (te) donker en ik heb nauwelijks last gehad van pijn o.i.d. Kreeg vaseline mee om erop te smeren en dat hielp prima. Heb 2 dagen beetje trekkerig gevoel gehad. Ik betaalde 375 euro en daarvoor ben ik 3 keer geweest. Dat is standaard daar. Alles werd goed doorgesproken van tevoren en ik werd goed geadviseerd. Ik ben erg tevreden, zelf kan ik zo'n mooi lijntje niet trekken en het loopt niet uit...
Ja ja, nu weet ik het wel!
Ik heb het laten doen en ben er bijna 4 jaar na dato nog steeds erg blij mee.Mijn mij is het ook absoluut nog niet aan het vervagen. Het ziet er dan ook alles behalve clownesk uit. Gewoon een mooi lijntje boven en onder dat ervoor zorgt dat ik geen blote billen gezicht heb.

Ik heb het in Z Limburg gedaan, geen idee of je dat te ver is.
Ja, dat vind ik echt.
quote:asma schreef op 07 mei 2011 @ 00:11:

Ligt er maar net aan wie het zet. Bij mij staat het heel natuurlijk, niet (te) donker en ik heb nauwelijks last gehad van pijn o.i.d. Kreeg vaseline mee om erop te smeren en dat hielp prima. Heb 2 dagen beetje trekkerig gevoel gehad. Ik betaalde 375 euro en daarvoor ben ik 3 keer geweest. Dat is standaard daar. Alles werd goed doorgesproken van tevoren en ik werd goed geadviseerd. Ik ben erg tevreden, zelf kan ik zo'n mooi lijntje niet trekken en het loopt niet uit...Vaseline heb ik juist een reactie op gekregen. Niet op de inkt.
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven