Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
FIPO!
Happy new topic!
En wat betekend FIPO?
FIrst POst, flauw dingetje van een ander forum
okay...

(which reminds me, waar had je ilske ontdekt moom?)
babybrabbel??
omg moom, zit jij ook op babybrabbel?
Nee dat was het niet, het was iets anders. Maar ik weet niet meer waar.
Ik ga mijn bedje opzoeken ladies. Effies tv kijken en dan koesen.
zwangerschapspagina.nl?
Happy new topic!
GW volgens mij kun je het wel vinden met mr Google.

Laal, thanx!!
quote:Becky26 schreef op 06 mei 2011 @ 22:53:

GW volgens mij kun je het wel vinden met mr Google.

Laal, thanx!!

haha, is niet zo moeillijk hoor,

ik ga ook slapen, tot later!
Ebp, een hele mindere nacht ik heb bijna niet geslapen, N is al weer wakker en ik ben zo'n beetje ingestort. Ik kan het niet de hele dag op pad met nog geen twee uur slaap. Nu is vriend eruit terwijl ie gister op stap is geweest en ik voel me weer enorm schuldig. Mar ga nog even proberen te slapen.
Jeetje wat hebben jullie veel gekletst geschreven zeg

Ik vond dat 3delige pak ook wel erg overdreven.

Hier zijn mijn ouders, broers, pake, 2 tantes en 2 vriendinnen & vriend zijn ouders en broers geweest. In totaal toch zo'n 20 man en 4 kinderen

Reageer later even verder kind is klaar met drinken
Becky,

wat was je vandaag van plan te gaan doen? Misschien vent er met N op uit en zelf bijtukken en niets doen?

Hier was H om 6 al wakker, tja dat is natuurlijk het rimte de hele week. Daarna wel nog een uur bij mij in bed gelegen, maar in slapen had ze geen zin meer.

Ze heeft wel net een plakje brood gegeten, ik hoop dat ik de oplossing heb. Ze krijgt nu een hele plak brood en bijt dan alles zelf eraf.
Goedmurning!

Waar kan ik Ilske nou vinden? Is niet zo'n google wonder..

Hier al drukte, D is al aan het koken in z'n keukentje.. hihi
LBP! Net wakker!!!
Pfffff, t was hier ook weer feest vannacht.. Gelukkig wel wat meer dan 2 uur geslapen, maar heb t kind denk ik wel 3 uur aan de borst gehad.. Ze had t gemist denk ik.. Schoonmoeder zei dat ze echt not amused was dat ze 's ochtends en 's avonds de fles kreeg, echt hard krijsen!

Maar ze was vannacht ook echt hysterisch, niet meer normaal. Om 2:30 maar een zetpil gegeven, en toen heeft ze nog van 3:30 tot 7:15 geslapen. Ik ben er maar uitgegaan met haar, dan kan vriend nog even blijven liggen, en dan doen we het morgen op mijn 1e moederdag maar andersom..

Duuv, dat vind ik zo leuk, zo'n keukentje! Heb je die van de ike@? Kan niet wachten tot F. oud genoeg is!

Wel leuk zo'n slinger Moom, zie het nu pas op de reclame.. Zal ook even een paar zakken sjippies leegeten, ha ha!

F. rauscht de hele kamer leeg, niets is meer veilig voor die grijpgrage handjes.. Vermoeiend hoor!

Becks, Ook deze dag overleef je weer..
Ik was op J1 zn verjaardag ook al 20 weken zwanger...

Gw, J1 roept hier vaak ook om beppe en toen ik hem laatst ophaalde en de hond mee had (moest na da) riep hij alleen de naam vd hond en keek niet eens naar me om.

becky, tuurlijk hou je heel veel van N. maar daarom is het niet altijd even makkelijk het moederschap.

de laatste fles kan eraf wanneer zd daar aan toe zijn verschilt erg per kind

duvel, wat leuk een keukentje!

J2 heeft van gisteravond 10 uur tot vanmorgen half 6 doorgeslapen. 10 uur was fv en ik had niet gekolft (ging ervan uit dat hij na 3_4 uur wel weer voor voeding zou komen) m'en wat stonden mijn borsten op springen vanmorgen

Ze zijn hier eindelijk de tuin aan t ophogen. J1 vind de kraan maar wat interessant. stuift wel erg heb alle roosters ook maar dicht gedaan, grond is kurkdroog
Oh Maya wat goed!! En wat zul je daarvan opknappen!
maya, wat lekker geslapen!!! fijn hoor

beck, weer bal dus. klinkt wel heel dramatisch, 2 uur slaap. idee wat er mis is?

ik ben net weer ouderwets ondergekotst! wat een feest. dit keer met olvaprut. had geen vers fruit meer in huis, dus maar een nood-potje gegeven. ik tilde hem op uit zijn kinderstoel, en hoppa, daar kwam het terug. precies in mijn nek. smerig!!! (maar goed, eigen schuld dus. had mss beter vanmiddag fruit kunnen geven/even kunnen laten zitten).

gw, vlgs mij is fan bij NC idd. ze zei tot zondag op haaifs.vlgs mij is optreden vanaaf?
beck, ging jij niet slapen?

OP ziet er goed uit, trouwens, well done!
quote:maya_bee schreef op 07 mei 2011 @ 09:37:

Ik was op J1 zn verjaardag ook al 20 weken zwanger...

Dat vond ik ook best snel (maar ik snap best dat iedereen daar een andere keuze in maakt).

Husk, bedankt voor je mooie kaartje!

Ben met H wezen winkelen, en we zijn naar de groupon fotograaf geweest. Heb 1 foto meteen mee gekregen, over de rest ga ik nog even nadenken. (dan is het nl. per foto best wel duur).

En H is zo lief geweest, we hebben heerlijk samen kip madras gegeten en daarna is ze lekker in de wagen gaan slapen zodat ik nog even kon winkelen. Niet veel gekocht, alleen slippers voor mezelf. Ik wilde voor H een ander soort waterschoenen dan deze

Als ze die aan heeft gaat ze heel hard huilen, iedere keer weer, heb al gevoeld, voel zelf geen scherpe randjes ofzo, maar ze vind het echt niets. Helaas. Maar kon dus ook niet echt iets anders vinden (in haar maat).

Ik wil nu graag deze

maar die kon ik niet vinden, nu dan toch maar kijken of ik die online ga kopen/vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven