Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
precies

de goede man wordt op allerlei manieren voorzien; wij vrouwen kunnen ook best zorgend zijn
Laat maar doorkomen die foto, stel nou dat Stew `m niks vindt! Dat zou sneuiig zijn.

Ik droom alleen nog maar over seks, heb het vannacht met een neger gedaan terwijl er allemaal bekenden in de woonkamer zaten en nog een meneer trok ook zomaar zijn kleren uit en besprong me. Rijp voor therapie...wat ik je brom!
Inderdaad Bkstr, ik ben zeer verzorgend.

Weinig kans Rooss, hij is ook nog eens een Jonge God!

Heerlijk toch, die dromen?!?
Hmm, misschien vind je `m stinken Stew..kan toch?

Die dromen zijn zo eng levensecht, ik schrik er gewoon van!
Als hij stinkt, stuur ik hem naar jou Rooss. Deal!!! Bkstr, snuffel je goed aan hem?

Ik droom vrij weinig, althans ik herinner me er nooit wat van. behalve als ik uitslaap, dan droom ik veel en lijk ik ze soms zelfs te kunnen sturen. Ik droom ook wel over seks met bekenden, waar ik in het echt nóóit mee zou willen seksen
Dat laatste hwb ik ook wel eens. Dat je wakker wordt met OMG!!! Gelukkug geloof ik niet in voorspellende waarde van dromen
ff sniffen: check!

Any more wishes?
O kon ik me mijn dromen maar herrineren... zat vast wel leuks tussen af en toe.

Eh, is de man in voor een trio?
hmm dekater, ga nog ff overdenken of dat 'the most appropriate question' is voor een eerste blind date

again: ik hou jullie op de hoogte
Goh , Bkstr...ik moest zo lachen. Er stak een man met mij over, samen met z'n hond. Je raadt nooit hoe hij z'n hond had genoemd?
Dat méén je niet?!?!?!?!
Goh, zal ik nog even de grens over steken, gewoon even langsgaan, wordt ie meteen weer wak !

Neeje, grapje Hou hem daar
bibbers voor de upcoming dat met svl-meneer zeg! Ik houd mezelf steeds maar voor dat ik er niets mee verlies: als het leuk is: fijn! en als het niet klikt, dan heb ik iig gegeten en gedronken
Haha... Leuk toch, beetje bibbers: krijg je een alerte oogopslag van. Have fun Bkstr!
Bkstr,spannend en je staat er relex in,goedzo!

Succes!
Op zijn kosten Bk?

Helemaal goed!

Als je hem ziet zitten, lik hem dan even subtiel over zijn mond als hij het niet verwacht.. succes gegarandeerd! *grinzz*
nou, het was dus best gezellig. Het is niet helemaal mijn type, deze svlmeneer, maar we hebben goed kunnen kletsen en lekker geluncht. Of er een vervolg in zal zitten weet ik nog niet; even laten bezinken en kijken wat het me brengt (en hem natuurlijk)....

Dus eigenlijk weinig spectaculair nieuws te melden, sorry
Wel een beetje jammer Bkstr.

Ga je hem nu doorsturen naar Stew?
Gezellig is ook leuk Bkstr, wie weet met wat voor strakke actie hij een volgende keer komt zodat jij smachtend door je hoefjes gaat!

Eeeh heb je nog even aan hem geroken?? Of ben je dat vergeten?
das waar roossje; ik ga t gewoon even laten landen. Een gezellige middag met een relatief onbekende man is eigenlijk ook best bijzonder. Weet ook niet hoe zoiets gaat joh, ben t alweer verleerd

stew heb ik al gesmst (of eigenlijk smste zij mij, grote mate van onderlinge betrokkenheid hier, ik hou ervan!), en hij stinkt iig niet; tenminste niet op terras-zit-afstand roossje; anything is still possible
Jôh, de kunst van het terrasjeszitten-met-vreemde-mannen verleer je niet hoor, is nèt fietsen..

Wat leuk die onderlinge betrokkenheid, ik heb binnenkort ook een vreemde-mannen-terras-middag... wie mag ik sms`en??
mij! Mij! Mij! Mij! Mij!

Of mij?

Mij misschien?

Je zou ook mij kunnen smsen
Hee Bkstr, ik heb een plannetje, hou je vast... zal ik jou even sms`en als ik op het terras-met-vreemde-man zit?

Het wordt trouwens nog leuker want iets-minder-vreemde-man komt er als het goed is na een uurtje bij zitten..
Hi allemaal...!

Heb even in jullie forum topic zitten neuzen. Is het hier alleen toegestaan voor single mannen/vrouwen die een 'bezette' minnaar/minnares hebben en daarover hun ervaringen delen? Of zijn er onder de dames ook bezette dames die er een minnaar op na houden?

Bye the way, leuk topic

Timmy
Goed bezig lieve Bkstr
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven