vriendinnen 020

01-05-2011 22:12 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben PB,42 jaar oud, geen kinderen, single en woon in Amsterdam.

Graag zou ik nieuwe vriendinnen willen leren kennen die het leuk vinden om samen te wandelen, fietsen, kletsen, filmpje kijken, hobby’s, samen koken, winkelen en wat al niet meer.

Ben geen feestbeest dus heb geen behoefte om tot laat te gaan stappen.

Heb geen wereld inkomen dus weekendjes weg en extravagante dingen kan ik me niet permitteren en 1x per jaar vakantie is voor mij voldoende maar gezelligheid en lol kost niet

Groetjes PB
Ga ook eens kijken op www.NMLK.nl daar ontmoet je allerlei mensen die leuke dingen organiseren. Succes!
Ben daar in het begin toen het nog kleinschalig was lid van geweest maar het is niet mijn ding.
He PB!

wat een heerlijk herkenbaar oproepje, het had de mijne kunnen zijn ;)

Hier nog een single meid zonder kids uit Amsterdam, over een maandje word ik 36.....

Ik ben ook hard op zoek naar leuke meiden en ik moet zeggen dat ik het nachtenlang doorhalen ook wel gezien heb....sterker nog ik moet er niet meer aan denken haha

Even verder kennis maken in een mailtje?

bammie14@live.nl

(Ik ben tot 13 mei wel even een weekje op vakantie, maar laat je daardoor niet tegenhouden ;))

Groetjes!
Hoi PB,

Wat een leuk oproepje. Ik vind het ook leuk om weer nieuwe vrouwen te leren kennen om samen leuke dingen te doen.

Het uitgaansleven heb ik wel gezien, vind het wel leuk om eens een kroegje in te duiken, een keertje uit eten te gaan en ik ga graag naar de film (heb een Cinevillepas) Verder verheug ik me weer op het openluchttheater in het Vondelpark. Ik hou ook van wandelen, fietsen, (samen) koken, winkelen, lezen, fotograferen. Ik heb een dochter van 15 die steeds meer haar eigen gang gaat. Leuk om wat van je te horen, misschien handig om mijn e-mailadres te geven; rivella63@gmail.com
He wat leuk herkenbaar. Ik ben ook vrijgezel, geen kinderen, woon net boven Amsterdam. Mijn hobby is o.a. koken. Maar gezelligheid en leuke dingen doen vind ik erg leuk. Ik zit alleen qua financieen heel moeilijk dus als jullie het ook leuk vinden om daar rekening mee te houden dan wil ik wel meedoen. Een middag in het vondelpark met hapjes en drankjes lijkt me bijv. heel gezellig.

Mochten jullie het ook leuk vinden kan je mij mailen op mylenevalerie@hotmail.com. Dan kan ik mijn eigen email geven.

Groetjes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hee, wat leuk, heb een zelfde soort oproepje op dit prikbord! Ben 37, single, Amsterdam en in voor dezelfde dingen als jullie. Hopelijk tot ziens!
Ook ik ben al een tijdje op zoek naar een paar leuke meiden om iets leuks te doen vooral met de mooie dagen die komen.

Ook zit ik niet zo goed in de centen, maar net wat je zegt lol maken kost geen geld.

Ik hou van een spelletje, winkelen, filmje pakken, borrelen wandelen, parkje bezoeken, eten..etc...all relaxed.

Heb wel een drukke baan, waarbij ik vaak weg ben en niet altijd vrij kan krijgen als ik het wil. Deze baan heb ik al bijna 12 jaar en heeft veel socialecontacten geeist. Daar wil ik dus verandering in brengen en deze zomer genieten, omdat ik tijdelijk minder ga werken.

Ben wel een beetje verlegen ..geen kinderen, 39 jaar, woon in amstelveen, getrouwd maar leef gescheiden.

tot gauw
Hoi Peace72,

Het zou handig zijn als je een e-mail adres achterlaat dan kan ik reageren.

gr. PB
Hoi PB,

Ja vergeten, beetje druk gweest.

roosofsharon@gmail.com

tot dan gr
Hoi,

Wat een leuk oproepje, ik ben net in Amsterdam komen wonen en ben 36 jaar. Heb geen kinderen en woon samen. Misschien leuk om eens te mailen? Werk in de culturele sector, en in mijn vrije tijd bezoek ik veel musea. Ben sportief en doe aan lange afstand wandelingen en fiets. Uitgaan is voor mij ook geen must meer maar af en toe een terrasje pakken en of lekker uit eten is pure ontspanning. Misschien tot snel? Groetjes Natasja.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven