Hij annuleerde eerste date

17-05-2011 23:01 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah, ik wil even wat kwijt, en ben op zoek naar herkenning en hpff... weet ik veel wat.

Heb zo'n 3 weken terug iemand leuk ontmoet, maar slechts heel vluchtig en via via (zelfs niet gepraat toen). Hij heeft me toegevoegd op Twitter.

Hij is niet veel online, maar in ons eerste aangename gesprek vroeg hij of ik 's anderendaags geen zin had om naar de stad te komen om samen een terrasje te doen (hij zou er sowieso zitten of vertoeven in de buurt). We spraken af dat ik die dag nog iets zou laten weten per sms. Ik heb dan ge-sms't dat ik er niet meer ga geraken.Volgend kort gesprek was enkele dagen terug, waarin hij voorstelde om dinsdagavond (vandaag) iets kleins te gaan eten in de stad. Ik zag het helemaal zitten en heb er supererg naar uitgegeken. Helemaal opgemaakt, en toen kreeg ik opnieuw sms. Mosterd.
quote:doekie schreef op 17 mei 2011 @ 23:19:

Wees es stout, sms hem wanneer jullie kunnen afspreken?..Welk een ondeugdelijk voorstel! Dat geeft toch geen pas...?
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:21:

Wat zouden jullie eigenlijk gaan eten, een tic-tac? Doet me denken aan dat mopje over die vrouw die rondging met een schaaltje hagelslag; "Iemand een bonbonnetje?".
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Kampen86 schreef op 17 mei 2011 @ 23:16:

Misschien zag hij het gewoon niet zitten. Leg je erbij neer. Kan gebeuren, volgende keer beter.Kan altijd. 't Is gewoon ff rot.
quote:Apollon schreef op 17 mei 2011 @ 23:23:

[...]

Hehe, was gewoon een brushing hoor. Doe ik wel meer. Nee, natuurlijk geen opsteekkapsel alsof ik ga trouwen .Maar het feit dat je in je bruidsjurk kwam, kan hem ook iets afgeschrokken hebben
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:20:

[...]

Zijn strafzaak denk ik.

Zijn advocaat heeft zich teruggetrokken en nu moet ie zichzelf verdedigen.

Logisch dat dat voor een date en wat kleins eten gaat.Ah ja, wellicht dat wij het hier met een schavuit van den kwaadste bloede te maken hebben...
quote:doekie schreef op 17 mei 2011 @ 23:19:

Wees es stout, sms hem wanneer jullie kunnen afspreken fistfucken?..Even een kleine aanpassing gemaakt hoor, anders klopt de zin niet.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Apollon schreef op 17 mei 2011 @ 23:25:

[...]

Kan altijd. 't Is gewoon ff rot.

Tuurlijk meid dat is het ook.

Huil even uit, eet een doos bonbons, drink een pot thee, en zet een jankfilm op.

Maak je niet druk en sms hem gewoon met een volgend voorstel, niet treuzelen of vaag doen, daar houden mannen niet van.
Een brushing? Hmmm ik word oud.
quote:Mil_Spec schreef op 17 mei 2011 @ 23:25:

[...]

Maar het feit dat je in je bruidsjurk kwam, kan hem ook iets afgeschrokken hebben

Ik denk dat het die kettingzaag was...
WTF is een brushing trouwens??
quote:baby_ernie80 schreef op 17 mei 2011 @ 23:19:

[...]

Als jij had geantwoord "okay, prima! Wanneer kun je?", had het lang zo vaag niet geweest. Niet gedaan zeker?Nee, niet gedaan :-). Vind dat ie dat zelf moet doen. En als hij het niet doet uit zichzelf, dan zal hij alvast niet staan te popelen om me nog te ontmoeten. Zo denk ik... de realist.
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:26:

[...]

Tuurlijk meid dat is het ook.

Huil even uit, eet een doos bonbons, drink een pot thee, en zet een jankfilm op.

Die overslaan, verkleint de kansen alleen maar
quote:Apollon schreef op 17 mei 2011 @ 23:27:

[...]

Nee, niet gedaan :-). Vind dat ie dat zelf moet doen. En als hij het niet doet uit zichzelf, dan zal hij alvast niet staan te popelen om me nog te ontmoeten. Zo denk ik... de realist.wel doen, mannen zijn als de dood dat ze te graag overkomen.
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:27:

WTF is een brushing trouwens??Dat ze dr haar gekamd hebben?
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:20:

[...]

Zijn strafzaak denk ik.

Zijn advocaat heeft zich teruggetrokken en nu moet ie zichzelf verdedigen.

Logisch dat dat voor een date en wat kleins eten gaat.Hij is zelf advocaat.
quote:Apollon schreef op 17 mei 2011 @ 23:27:

[...]

Nee, niet gedaan :-). Vind dat ie dat zelf moet doen. En als hij het niet doet uit zichzelf, dan zal hij alvast niet staan te popelen om me nog te ontmoeten. Zo denk ik... de realist.Je beseft hopelijk dat hij exact hetzelfde kan denken over jou?
quote:Mil_Spec schreef op 17 mei 2011 @ 23:28:

[...]

Die overslaan, verkleint de kansen alleen maarDie hoort er bij, vrouwendingetje.
quote:Apollon schreef op 17 mei 2011 @ 23:29:

[...]

[...]

Hij is zelf advocaat.Bereid je dan maar voor op vele afgezegde afspraakjes als je met hem verder gaat.
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:29:

[...]

Die hoort er bij, vrouwendingetje.Oke dan maar
quote:Mil_Spec schreef op 17 mei 2011 @ 23:29:

[...]

wel doen, mannen zijn als de dood dat ze te graag overkomen.Hm,... zit ook iets in...
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:31:

[...]

Bereid je dan maar voor op vele afgezegde afspraakjes als je met hem verder gaat.Doet me denken aan die man die met een advocate trouwde, na de scheiding werd hij harder genaaid dan ervoor
Ik snap ons vrouwen niet. Nu loop jij je zelf dus op te vreten, je opent een topic (wel leuk hoorrr), terwijl ji hem nu kan smssen en meteen antwoord zult krijgen en je dus geen zorgen meer zal hoeven te maken.

Wacht maar even tot morgenochtend btw.. Strax denkt ie allemaal verkeerde dingetjes.
Hij zegt af, waarom is het dan nu aan haar om een nieuw voorstel te doen? Lijkt mij niet logisch. Als je afgezegd wordt dan komt het wel erg graag over als je meteen een nieuw voorstel doet, en daar houden vrouwen doorgaans ook niet zo van. Bovendien, nogmaals, hij zegt af...
quote:Apollon schreef op 17 mei 2011 @ 23:32:

[...]

Hm,... zit ook iets in...serieus, ik heb wel eens zitten kijken naar zo'n datingprogramma in GB, dan moesten ze kiezen of ze uit wilde en dan vonden ze elkaar eigenlijk best wel leuk maar omdat ze bang waren dat de ander hen niet leuk zou vinden deden ze het maar niet, zo zonde!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven