Entertainment alle pijlers

Criminal minds

02-02-2010 20:15 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas heb ik de laatste afleveringen gemist van criminal minds. Niet dat het echt belangrijk is maar nu weet ik niet hoe het afgelopen is met het drugsprobleem van Reid. In de afleveringen van afgelopen zondag zag ik hier niets meer over terug. wie weet hoe dit is afgelopen?

BTW mooie serie trouwens!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
x
Nee, die zijn weer herhalingen. Seizoen 4.

Volgens mij de laatste aflevering die ze uitgezonden hebben van seizoen 5, is episode 10.

Maar er moeten nog 13 afleveringen komen van seizoen 5. (ik kijk altijd op IMDB)

Ik heb de afleveringen van gister nog niet gezien, dus weet niet welke er gister geweest zijn.
Nou zijn ze weer begonnen met seizoen 1 (op zich niet erg, heb het eerste seizoen nog niet gezien)

Maar snap niet dat ze niet verder gegaan zijn met seizoen 4.
x
Hmmmm ik kon niet meer wachten en heb na de laatste afleveringen de rest gedownload....
Kijkt hier nog iemand naar?

Hebben ze in deze laatste aflevering de dood van Prentiss in scene gezet? Of zag ik dat verkeerd?

En die Doyle, waar was die ineens?
..
quote:paris_rose schreef op 18 mei 2011 @ 22:14:

Doyle is gevlogen, anders hadden ze haar natuurlijk niet op deze wijze uit de serie kunnen schrijven. Tenminste ik neem aan dat ze niet terugkomt..

Mogelijk wel. Ze is nu bezig met een pilot van een andere serie en als deze niet goed loopt komt ze terug.

CM is mijn vorm van studie ontwijkend gedrag geweest tijdens mijn scriptie
Ik had niet gezien dat reid tegengehouden werd. Maar dacht idd dat die onbekende vrouw Prentiss was.

Als ze niet terugkomt dan hadden ze haar net zo goed dood kunnen laten gaan, dus ik denk dat het mogelijk is dat ze nog wel een keer terugkomt.

Ik hoop het in elk geval!

Ja dat Doyle gevlogen was had ik in de gaten, maar ik dacht dat hij geen kant op kon, maar heeft blijkbaar toch een vluchtroute gevonden.
Wie heeft het vanavond gezien? Wiens dood zijn ze aan het verwerken? En wie was die vrouw die haar zoontje verloren is? Zo'n bekend gezicht!
Ze zijn de dood van Prentiss aan het verwerken, die ging aan het eind van vorig seizoen dood (of niet, laatste shot leek erop dat ze nog leeft, maar ondergedoken is).

Die vrouw in deze aflevering weet ik niet, mij kwam ze niet bekend voor.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Oh Prentiss. Nee, die is niet dood. Die komt vast nog wel eens terug. :-)
Die vrouw speelt ook in Lie to me (daar kende ik haar van. Ben ook gelijk gaan zoeken omdat ze zo'n bekend gezicht had).
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
zij speelde Lindsay in The Practice, toch? Kelli Williams heet ze.

(waarom weet ik dit??)
Is er weer een nieuwe serie gestart??? Heb ik dat in elk geval gemist. :(
Die onbekende vrouw in Parijs was duidelijk Prentiss. Ze lieten haar afgebeten duimnagel zien, en dat was precies een item wat heel erg belicht werd in de voorlaatste en laatste aflevering.

Wat overigens ook irritant was, dat op tvgids.nl stond te lezen dat ná Chase (die nieuwe serie) de nieuwste CM te zien was. Maar het was juist ervóór.

Oh, en nog wat irritantst: volgens mij was de aflevering van vorige week niet de voorloper van de nieuwe van vandaag, toch? Dat van Doyle is in het voorjaar ofzo uitgezonden. Vorige week ging het over heel iets anders dacht ik.

Of ben ik nu gek? Enne, die nieuwe serie Chase niet zo 'lekker' als CM, hihi (wie kan ook Morgan vervangen!). :-)
Up!

Weet er iemand waarom ze zijn gestopt met het uitzenden van seizoen 7? En wanneer ze hier dan weer wel mee verder gaan?

Deze oude afleveringen ken ik nu allemaal wel :(
Hai Manon. Ik ben ook een fanatieker kijker. En ik dacht vorige keer al dat ik me vergiste, want opeens kwamen er herhalingen voorbij! Dus herkenbaar hoor, ik heb sommige volgens mij ook al voor de derde keer gezien. Niet echt leuk zo. Heb echt de neiging om (weer eens) te klagen bij Veronica.
Daarom kopen we hier altijd de dvd boxen kijken altijd minimaal 2 of 3 afleveringen achter elkaar, wat een geweldige serie! En spannend ook, met Prentiss! Zitten alweer aan het eind van seizoen 6, we moeten nog 4 afleveringen, maar die bewaren we nog even Groot nadeel vind ik dat je dan weer minimaal 6 tot 12 maanden moet wachten tot het volgende seizoen uit is op dvd... Maarja elke week 1 aflevering dat kan ik ook niet

Was trouwens toch een beetje verbaasd over dat gebeuren met Prentiss. Ben meteen op IMDB gaan speuren en heb nu een beetje een idee hoe en wat in seizoen 7. Nog even geduld dan maar tot we het echt kunnen kijken...
Dat met Prentiss is toch al achter de rug (op tv tenminste)? Ze was toch al terug uit Parijs en het team wist toch dat ze niet dood was? Of bedoel je iets anders. Want ergens vaag rammelt er iets bij mij dat er later nog iets over Prentiss te doen was....
Ja maar zoals je kan lezen kijk ik het op dvd dus heb nog 4 afleveringen van seizoen 6 te gaan...

Weet niet hoe ver ze op tv zijn dus vandaar dat ik niks zei over Prentiss en dat het team weet dat ze niet dood is. Ik ben hier namelijk zelf nog niet, heb het opgezocht omdat ik wilde weten of ze echt uit de serie was of terug zou komen.
Sinds Reid uit de serie is ging het bergafwaarts met hem las ik een paar weken terug,blijkt in geldnood te zitten.
@ molly74 en witch87 ja echt heel vervelend dit.. zat er net zo lekker in. Altijd die oude herhalingen tussen de nieuwe seizoenen door, zooo irritant.

@ ElleMichelle.. Reid uit de serie?! Heb ik dan wat gemist op tv? (een aflevering ofzo). Of weet je dit van de amerikaanse site?

Ik hoop in ieder geval dat we snel weer seizoen 7 kunnen vervolgen :D
Ik weet op den duur ook niet meer welke aflevering eerder was als ik er naar zit te kijken. Zoals de eerste van vanavond: daar leefde de vrouw van Hotch dus nog. En in de aflevering van vandaag is die ene dader weer terug. Maar of hier de vrouw van Hotch nog leeft? Geen idee, of zijn deze twee van vanavond wel opvolgend op elkaar?

En Reed weg? Tja, die zal nog last hebben van zijn trauma's.
quote:ElleMichelle schreef op 28 december 2011 @ 22:02:

Sinds Reid uit de serie is ging het bergafwaarts met hem las ik een paar weken terug,blijkt in geldnood te zitten.Ik denk dat je abuis bent met degene die Warrick Brown speelde in Crime Scene Investigation. Die heeft inderdaad problemen, o.a. met drugs naar het schijnt. De acteur die Reid speelt, zit nog gewoon in Criminal Minds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven