Wat is dit nou?!
donderdag 19 mei 2011 om 21:10
Hallo Dames,
Ik heb sinds vanmiddag een zeurderige pijn links onder in mijn buik, beetje naast mijn blaas dus onder in de zijkant. Nu neemt die pijn de afgelopen twee uur steeds meer toe. Heb er nu best last van. Wilde net naar de wc maar als ik zeg maar druk zet om te plassen dan doet dit me ontzettend veel pijn op die plek. toen ik de trap op liep om mijn dochter naar bed te brengen deed ook het trap lopen ontzettend pijn, het zijn niet echt steken het is wel een constante pijn met af en toe een gemene scheut. Ik heb dit nog nooit gehad, het is niet zo erg dat ik nu meteen de huisartsenpost wil bellen. Heeft iemand enig idee wat het eventueel zou kunnen zijn?
Ik heb sinds vanmiddag een zeurderige pijn links onder in mijn buik, beetje naast mijn blaas dus onder in de zijkant. Nu neemt die pijn de afgelopen twee uur steeds meer toe. Heb er nu best last van. Wilde net naar de wc maar als ik zeg maar druk zet om te plassen dan doet dit me ontzettend veel pijn op die plek. toen ik de trap op liep om mijn dochter naar bed te brengen deed ook het trap lopen ontzettend pijn, het zijn niet echt steken het is wel een constante pijn met af en toe een gemene scheut. Ik heb dit nog nooit gehad, het is niet zo erg dat ik nu meteen de huisartsenpost wil bellen. Heeft iemand enig idee wat het eventueel zou kunnen zijn?
What does\'nt kill me, only makes me stronger
donderdag 19 mei 2011 om 21:23
Haha ik weet het niet. Hoop dat het daarmee opgelost is... heb niet het gevoel dat ik moet maar aan de andere kant het wil ook niet lukken...
Misschien moet ik erbij vermelden dat ik een hele onregelmatige cyclus heb... we willen graag voor een tweede kindje gaan maar heb sinds januari pas 1x mijn menstruatie gehad.
Misschien moet ik erbij vermelden dat ik een hele onregelmatige cyclus heb... we willen graag voor een tweede kindje gaan maar heb sinds januari pas 1x mijn menstruatie gehad.
What does\'nt kill me, only makes me stronger
donderdag 19 mei 2011 om 21:27
donderdag 19 mei 2011 om 21:27
donderdag 19 mei 2011 om 21:28
Onder in de zijkant maakt je dikke darm net zo'n bocht en dan gaat hij over in de endeldarm (naar het uiteinde toe). Als ik een beetje harde poep heb (om het beestje maar bij de naam te noemen) dan doet het daar pijn. Soms kun je het voelen zitten als je met je vingers de lijn van je dikke darm volgt voel je soms ineens een hard stuk. Nou, dan zit er dus iets. Kun je eventueel nog een beetje verder helpen met massage de goede kant op.
Mocht dat het niet zijn, kan wat darmmassage ook geen kwaad doen.
Mocht dat het niet zijn, kan wat darmmassage ook geen kwaad doen.
donderdag 19 mei 2011 om 21:28
Als ik dat heb, is het eigenlijk altijd mijn dikke darm. Of dat bij jou ook zo is weet ik natuurlijk niet. Ik heb dan ook een zeurend gevoel, met regelmatig steken er in.
Ik weet niet precies waar eierstokken zitten, maar ik kan me voorstellen daar ergens in de buurt. Mogelijk heb je wel een eisprong en ben je over 14 dagen (? correct me if i am wrong...) ongesteld. Ik hoop het voor je!
Blaasontsteking kan natuurlijk ook nog, net als tal van andere dingen.
Ik weet niet precies waar eierstokken zitten, maar ik kan me voorstellen daar ergens in de buurt. Mogelijk heb je wel een eisprong en ben je over 14 dagen (? correct me if i am wrong...) ongesteld. Ik hoop het voor je!
Blaasontsteking kan natuurlijk ook nog, net als tal van andere dingen.
donderdag 19 mei 2011 om 21:41
Ik heb soms ook een vreselijk vervelende stekende pijn van mijn eisprong. Kan wel een dag duren. Klinkt misschien vies maar als je je eisprong hebt heb je vaak ook veel doorzichtig slijm omdat je vruchtbaar bent. Misschien kan je het daar aan zien?
Maar ja, het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn. Als het heel erg wordt zou ik wel even bellen naar de HAP.
Maar ja, het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn. Als het heel erg wordt zou ik wel even bellen naar de HAP.
donderdag 19 mei 2011 om 21:55