December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ben vandaag ook een beetje gammeltjes, maar niet echt ziek dus ga vanmiddag toch maar werken...gaat wel weer over!

Floddertje, ik doe met je mee hoor qua foto's!

Ik heb de albums van justin nog niet ingehaald, maar ben wel al in de 2e bezig!

Goed dat P het met zijn ouders besproken heeft, dat geeft toch weer wat meer duidelijkheid.

Lekker dat het beter gaat met Floortje

Joni, ach smaken verschillen!

Onze kinderen zijn van heel klein al meegegaan onder de douche en weten dus niet beter. Zelf hebben we (nog) geen bad dus dan hebben we ook niet veel keus.

Maar toen mijn neefje (word morgen 2) pas aan het logeren was, was het ook een drama om hem onder de douche te doen. (hij is thuis nog nooit onder de douche geweest, maar gaat altijd in bad).

Leuke foto's!

De eczeem ziet er inderdaad gemeen uit...Justin heeft ook 1 zo'n plek op zijn been, maar verder nergens, hij heeft er ook geen last van.

Tinus, Amber knapt langzaam wel weer op. Ze heeft gisteren nog heel veel geslapen!

Eneh ik zou hem inderdaad ook maar eens wat anders geven dan banaan voor dat hij straks onder de zwarte haren zit!

Zeker een leuk nieuwtje van je collega!

Mette, lekker dat je weer aan het opknappen bent!

De makelaar belde net dat we toch maar een stapje terug moeten gaan doen met de prijs, alleen wou zij wel een hele grote stap doen, na even praten was ze het er wel mee eens om iets minder ver te zakken. Ik hoop dat het gaat werken!

Marloes
anoniem_43816 wijzigde dit bericht op 15-01-2008 11:15
Reden: kleurtje deed het niet
% gewijzigd
*Oh ja, eh, MELD, dus*

Hèhè eindelijk relaxen hier!

Heb Leah tegen tienen bij de creche gebracht en haal haar rond drieën of zo weer op. Heb net al Dr Phil en de Jeremy Kyle show gekeken (doctor's orders, haha), ga zo even shoppen, dit is het leven!

Leah is weer compleet haarzelf gelukkig, poepluiers zijn weer gewoon en haar eetlust is terug, dus kon haar ook zonder schuldgevoelens wegbrengen.

Joni, oeh ziet er inderdaad niet fijn uit zeg, die eczeem, ik hoop dat die Chineze kruiden gaan helpen. Onwijs leuke foto's trouwens, wat is het toch een wijs ventje he!

Leah vind de douche niet erg. Wat ze trouwens heel interessant vindt, is in bad zitten terwijl de kraan nog loopt, dan steekt ze haar handje eronder en soms komt het daardoor ook in haar gezicht. Misschien is dat iets om te proberen om Boyd aan de waterstroom te laten wennen.

Floddertje, hè wat vervelend met je schoonouders, ze bedoelden het duidelijk niet zo, het zal allemaal inderdaad wel een beetje te zwaar voor ze worden. Kun je er niet een middagje op visite deze week om de lucht snel te klaren?

Wat goooeed dat Floortje doorsliep. Ik ben er inderdaad ook van overtuigd dat goed slapen (en goed eten) dé sleutel is voor een vrolijk kind. En hier heb ik ook wel eens de uitdrukking "sleep breeds sleep" gehoord, en bij ons klopt dat echt. Hoe langer/vaker Leah overdag slaapt, hoe beter ze 's nachts slaapt, anders is ze oververmoeid en slaapt ze erg onrustig.

Mette gelukkig dat je je beter voelt. Wel balen dat Noofje in een vervelende fase zit, kun je er niet echt bij gebruiken als je zelf niet optimaal bent! In bed kwakken die hap!! ;o)

Marloes, balen dat jullie moeten zakken met de prijs, gelukkig niet al te ver dan en hopelijk dat het nu snel resultaat gaat bieden!

Oef, klinkt goed, jouw weekend! En hier ook wisselvallige slaaptijden hoor. Over het algemeen houden we haar een beetje in de gaten als ze zo'n drie uur wakker is, als ze dan in haar oogjes gaat wrijven dan gaat ze er in. Soms missen we de signalen en gaat ze zelf onder haar speelkleed (!) liggen, dus dan is het ook wel duidelijk dat ze wil slapen, haha!

Hebben vrienden uit Munchen op bezoek gehad de afgelopen dagen, vandaar dat ik me hier niet heb laten zien.

@Ainne

hoe is het met Leah gegaan?

@Joni

ik hoop dat het met de chinese middeltjes goed werkt.... de fotos en idd hij lijkt zoveel ouder.

Melinda vind het onder de douche gaan ook niet meer zo leuk eerst.

@Floddertje

idd niet leuk om dat te horen, hoe is het verder nog gegaan? na t gesprek wat P had gedaan?

wat goed dat Floortje heeft doorgeslapen afgelopen nacht ook???

@Knorretje

wat een gezellig stukje roze

jeetje das schrikken van je collegas, damn...

*** alle zieke kindjes BETERSCHAP ***

@Mette

oei Noof boos....hahahahhahaa hier ook zo eentje!!!

fijn dat je weer beter bent.

@Iedereen

n dikke

Nix bijzonders meegemaakt hier....situatie nog steeds klote, bah, kijken er heel erg naar uit om naar NL te gaan en lekker opnieuw beginnen.

Liefs en

GUCCi
Zo weer even klaar. Stagiair heeft zich na een week al ziek gemeld. Tss... watje!!

Mette: Fijn dat je je weer beter voelt. Wel goed van je dat je gisteren bent gaan werken. Ik meldt me ook niet zo snel ziek hoor, maar soms is het wel goed om even een dagje rustig aan te doen als je niet lekker bent.

Op mijn werk staan de plannen een beetje stil. We zouden vandaag naar onze grootste klant gaan om de komende maanden te bespreken, maar de afspraak is gecancelled dus we kunnen nog niet echt plannen. Wel is besloten dat ik die klant weer zelf ga doen. Vroeger deed ik hem ook in mijn uppie, maar toen werkte ik nog 5 dagen en nu 3. We hebben dus een ervaren collega nodig die mij kan komen ondersteunen. Verder heb ik opslag gekregen (hoera!) en ga ik wat organisatorische taken van de vertrekkende collega overnemen. Mijn andere collega gaat zijn klanten doen.

Marloes: Jammer dat jullie geadviseerd is om met de prijs te zakken. Maar misschien is het wel verstandig ja. Wij hebben het ook gedaan na 4 maanden en dat was vooral om in een lagere prijsklasse te komen op Funda in de zoekfunctie. Bij ons heeft het helaas nog niet geholpen.

Ainne: Kijk, dat klinkt als een prima verlof-dagje: tv-kijken en shoppen!

Fijn dat Leah weer is opgeknapt en de poepluiers tot normale hoeveelheden zijn gereduceert...

Haha, makkelijk dat Leah zelf onder haar kleed gaat liggen als ze wil slapen... doet me denken aan mn neefje van twee. Als mijn zus dan vraagt: Ben je moe? Dan loopt hij al naar de gang omdat hij naar boven wil... mafkees!

Gucci: Wat een leuke foto van Melinda.Tis net alsof ze zegt: Heeeeee, biertjuh?!!!

Fijn dat je een leuk vooruitzicht hebt om naar NL te komen, dat maakt de klotesituatie wat makkelijker te 'handelen'.

Ik zit de laatste tijd ook echt een beetje te stressen over ons huis. Tis al 8 maanden en op die onofficiële kijkers na heeft niemand nog interesse getoond. Over 2 weken hebben we de Open Huizendag maar ik ben zo bang dat er dan ook niemand komt!! En als er iemand komt... wil iemand het dan eindelijk kopen??? Ik begin echt te zenuwen en ik lig soms 's nachts te piekeren. Heeft geen zin natuurlijk, maar het schiet gewoon niet op zo!
Halloah!

Ik leef ook nog hoor! Ik logde net in, begon met lezen en snapte dr niets van, was ik op pagina 1 ipv de laatste

Heb even snel doorgelezen, Yasmine zal zo wel komen voor de borst dus even snel:

Wat een lieve foto Gucci, echt mega leuk!

Joni:

Wat een wijs mannetje jullie Boyd! En oei, die eczeem ziet dr niet zo fraai uit... hopelijk laat t geen littekens achter...

Mette:

Lekkere fase hè? Roxanne had vanmorgen ook een driftbui , weet begod niet waarom

Knor:

Lekkere lap tekst weer!

Hier:

Alles okay, Yasmine dr gezichtje zit al een paar dagen helemaal onder de pukkeltjes, had Roxanne destijds ook maar niet zó erg, heeft met hormonen&voeding te maken zeiden ze op t bureau, trekt wel al wat weg maar tis geen mooi gezicht.

En Roxanne heeft nu inmiddels 8 (snij)tanden en 4 kiezen (2 onder en 2 boven, alle 4 de eerste kiezen die na de hoektanden komen, die heeft ze trouwens nog niet; hoektanden.)

De kiezen zijn nog niet he-le-maal door maar je ziet ze wel al goed.

Laat het hier eventjes bij, open even een topic, heb wat vragen omtrent bv en roken/drinken, krijg ik op het centrale bv topic geen antwoord op.

Dikke kus!

xx

?? Wat doet het forum raar of doet ie dat alleen bij mij?

wilde nog even zeggen dat ik nog geen nieuwe foto's heb, had ik wel beloofd om te posten pas.

Zodra ik ze heb gemaakt plemp ik ze hier wel weer neer!

Dikke kus!
Hahahaha ik krijg net een mailtje terug van Unox. Mette had gezegd dat het leuk zo zijn om die rookworst-foto naar Unox te sturen. Heb ik gedaan en nu krijg ik terug:

Geachte mevrouw Tinus,

Graag komen wij terug op uw e-mail aan Unox.

Wij danken u voor de leuke toegestuurd foto's. Ze zullen een leuk

plaatsje binnen ons bedrijf krijgen.

Als dank voor de door u genomen moeite, ontvangt u binnen enkele weken

een aantal Unox producten.

Met vriendelijke groet,

blablabla

Cool hè?!!
Hahaha, Grappig Tinus! Ik moet ook steeds lachen om Manu als avator als ik je stukjes lees.

Ik zie die foto al helemaal in de bedrijfskantine hangen, haha!

Ben benieuwd wat je voor unoxspullen krijgt!

Net met Noof bij mijn fysio geweest, kreeg weer tips hoe ik haar het beste kan pakken, dragen in de autostoel tillen enz. Wel handig.

Moest wel nog erg lachen; in die ruimte staat ook zo'n in hoogte verstelbaar bed. Noof was daar aan het kruipen en ik vroeg nog of dat kwaad kon. Nee, zei ze, daar zat een soort kinderbeveiling op. Na enkele seconden zag ik al het bed heen en weer gaan, en Noof zat er stralend naast...

Nova is zo sterk in haar linkerhand dat ze dus door de kinderbeveiling heen kneep, haha!

De fysio zei nog, daar geven ze ook de kinderfysio en de meeste kinderen van rond de 4/5 proberen het en krijgen het niet voor elkaar, hihi!

Dus we hebben onze eigen Ted van de Parre!

Misschien wordt ze dan wel geen groot handbalster, maar zou er ook een vrouw mee mogen doen in de competitie; sterkste man van Nederland?

Zie er wel toekomst in eigenlijk
Ff snel voordat we gaan eten. Ga vanavond wel even bijlezen en reageren als ik tijd heb. Maar wilde toch wel even melden dat Davina nu ook stapjes los zet!!!! Ben helemaal trots hihihi. Ik kwam har ophalen op het kdv en toen zeiden de leidsters van Davina wil je wat laten zien. En toen deed ze dus een aantal stapjes los zo mijn armen in. Was echt super hihi.
Vanochtend wel gelachen op het KDV. Een jongetje van 4 was met een groot speeltje aan het spelen bij de vensterbank. Boyd vond dat ook erg interessant en ging er bij staan. Duwt hij dat jochie toch helemaal opzij om bij dat speeltje te komen. En ja hoor, uiteindelijk had hij het om mee te spelen. Wat een brutaliteit van die Boyd.

Tinus

Zwemmen en in bad gaan vindt Boyd schitterend en water over zijn koppie gooien vindt hij ook niet erg.

Ik ga nu steeds al hij in de badkamer rondbanjert even de douchestraal aanzetten in het bad zodat hij aan het geluid went en aan de stralen water. Dan gaat hij er uit nieuwsgierigheid toch wel heen en gaat hij het misschien minder eng vinden.

Leuk dat je collega vader wordt. Jammer dat hij weggaat, anders had je lekker over de kleintjes kunnen kletsen.

Hahaaha, wat een giller die mail van Unox. Als tegenprestatie moet je er eigenlijk eentje aan Mette geven.

Mette Ainne Gucci

Volgens mij is Boyd best wel een wijs jongetje. Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal, maar dat koppie spreekt af en toe boekdelen.

Gelukkig heeft hij geen last van het eczeem, dat is een troost voor mij. Ik hoop op een dag eens een mooi gaaf huidje te kunnen voelen, want dat heb ik al ruim een jaar niet gevoeld.

In wat voor fase zit Nova nu dan dat je je handen vol hebt?

Ik zie het al helemaal voor me, Nova aan de knopjes van het bed. Slimme meid hoor.

Ainne

De waterstraal aan heb ik ook aan zitten denken, maar dan ben ik bang dat het water toch ineens te heet wordt ofzo. We hebben geen thermostaatkraan.

En gisteren was hij ook bang van de kraan. Maar ik denk dat hij ook doodmoe was en daardoor wat prikkelbaarder.

Marloes

Het soort eczeem komt je dus bekend voor? Ik vind het zelf nogal een raar eczeem omdat het zo korsterig is. Ik ken alleen maar de rode schilferige plekken.

Nurse

Aan littekens heb ik niet eens gedacht. Voordeel is wel dat hij het niet openkrabt en er totaal niet aan zit. Dus ik denk dat het wel zal meevallen.

Volgens mij is Boyd best wel een wijs jongetje. Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal, maar dat koppie spreekt af en toe boekdelen.

Leuk dat je weer wat regelmatiger op Viva bent, je bent toch 1 van de die-hards hier.

Zoooooo, dat zijn al een zooitje kiezen.

Mainecoon

Super he, dat ze stapjes los doet. Het ziet er zo stoer en groot uit. Boyd wilde vanavond zelfs al vanaf zit gaan opstaan, maar dat lukte nog niet, hij kletterde bijna tegen de hoek van de tafel aan. Ging gelukkig net goed.
Tinus hier ook een mandarijnen liefhebber! En wat leuk van je collega!

Mette is Nova telefoonverslaafd? Davina heeft ook maar wat graag mijn mobieltje terwijl ze er zelf eentje heeft van Nijntje.

Marloes balen dat jullie in de vraagprijs moeten zakken. En fijn dat het alweer iets beter gaat met Amber. Is het werken een beetje goed gegaan vanmiddag?

Ainne mooi dat Leah weer beter is! En lekker hoor voor de tv hangen en shoppen! Davina vind de waterstraal ook al zo interessant hihi. Hahaha en wat grappig dat ze gewoon onder haar speelkleed kruipt hihi. Heel schattig.

Gucci gezellig hoor vrienden op bezoek! Balen dat het nog steeds klote is, maar wel heel fijn dat jullie iets hebben om naar uit te kijken! Hele lieve foto!

Tinus joepie opslag! Balen dat jullie nog steeds geen aanloop hebben op jullie huis! Het is juist zo'n leuk huisje. Ik hoop maar dat jullie met die kijkersdag gewoon een heleboel mensen krijgen en dat je huis ook gewoon verkocht word.

He Nurse gelukkig trekken die pukkeltjes weer weg! En wat heeft Roxanne al een tanden en kiezen zeg! Wauw.

Hahaha jeetje Tinus wat grappig! Leuke reactie van Unox hoor!

Mette hihihihi die Noof toch wat een slimme deugniet! Zodan kneep gewoon door de beveiliging heen en ze is nog maar net 1!!!!!!! Nou maak je borst dan maar vast nat hahaha. Kijk maar uit dat ze niet binnen kort de traphekjes open krijgt en dat soort dingen.

Joni jeetje die Boyd durft wel zeg hahaha. Jeetje bijna tegen de tafel aan! gelukkig ging het goed. Ja het ziet er erg groot uit alleen nog wel een beeeetje wiebelig hihihi. We hebben er een filmpje van gemaakt vandaag maar ze was al een beetje moe dus ze kan het al wel beter. Maar ja dat zetten we nog wel vaker op film denk ik zo.
Ik kwam alleen even snel Joni heel veel succes wensen voor morgen! Half twaalf toch? Zal aan je denken!

xxx
Mette

Lief dat je aan me denkt, begin nu toch wel zenuwachtiger te worden. Gelukkig komen mijn ouders zo koffiedrinken, heb ik wat afleiding. Mijn moeder gaat mee en mijn vader past op Boyd.
Joni heel veel succes nog even en dan is de afspraak! Spannend hoor.
Net toch met Amber naar de huisarts geweest, gisteravond is ze heel lang aan het huilen geweest en ze zat maar aan haar oor...je raad het al een oorontsteking! Dus ze zit aan de antibiotica.

Vannacht heeft ze gelukkgi wel goed geslapen en vanmorgen leek ze er ook niet zo'n last van te hebben...bikkel!! Ik mocht zelf ook even kijken bij de huisarts en het zag inderdaad goed rood en dik!

Hij heeft ook even haar longen geluisterd omdat ze nog zo prutteld, maar die waren goed.

Heb er al met al al weer een aardig ochtendje opzitten: met Justin naar schoolzwemmen, toen racen naar school, racen naar de huisarts en toen nog langs de apotheek en nu net pas weer thuis (ging 8:10 de deur uit). En nu even tijd voor mezelf! (en jullie!)

Ainne, geniet lekker van je verlof en ik zou zeggen, laat brusje maar komen!

Lekker dat Leah ook weer beter is!

Gucci, leuke foto!

Tinus, nou ja zeg die stagaires van tegenwoordig...

Ik kan me voorstellen dat je je nu wel wat zorgen begint te maken om jullie huis....ik hoop dat de opendag echt wat gaat opleveren.

H. had gisteren wat mot met de makelaar toen ze zo'n eind wou zakken het zat haar niet lekker en nu heeft ze aangeboden om een advertentie voor ons te betalen!

Wat leuk van unox dat ze zo'n reactie geven!

Nurse, ja kom op met die foto's!

Mette, jeetje dan heeft ze zeker veel kracht in haar arm! Wat die kerels daar met 2 armen doet doet zij met 1...ik zou haar gewoon opgeven!

Maincoon, wat goed dat Davina ook aan het stappen is! Leuk dat filmpje!

ja het was niet zo druk op mijn werk en voelde me gelukkig ook weer beter!

Joni, ja als ze ergens voor gaan....

ja die plek van Justin lijkt hier wel op, alleen heeft hij niet dat gelige er op.

Veel succes straks!! en we willen snel wat horen he!

marloes
Vanmorgen moesten we de senso-motorischeoefeningen doen met haar arm, dus deze keer; slagroom smeren. Whaha, nou deze keer vond ze het oefenen niet erg!

Even wat foto's

de eerste keer in de nieuwe buggy;

En nog een kerstfoto van ons twee;

Joni; succes he!!

Marloes; ach gos, oorontsteking Wat een service van de makelaar zeg!

Tinus; Ja ik zou ook wakker liggen! Maar we hebben goede hoop voor de opendag. Ik ga heul heul heuuuul erg hard duimen!

Ik moet trouwens morgen op cursus vlak bij Rotterdam; Berkel&Rodenrijs.

Ik ga even m'n moeder verder helpen, die is hier om de strijk even te doen omdat ik nog met m'n schouder zit.

xx
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 16-01-2008 11:40
Reden: 1 foto is niet geplaatst, dus het kruisje en tekst weggehaald, voor de nieuwsgierigen onder ons, die willen weten waarom ik dit bericht heb aangepast, haha!
% gewijzigd
Hahaha, nog ff gauw;

Ik wilde eigenlijk de slagroomsmeerfoto op het topic plakken van hoeveel suiker krijgt je kind oid.

Toen las even gauw je bericht daar Tinus, en ik weet dat Manu die worst had gestolen (bij je avator), maar het leest dan zo grappig.

Je schrijft dat je nog steeds in je kop hebt dat baby's zoutloos moeten eten, en dat hij daarom geen chippies krijgt.

En dan die foto ernaast waarbij hij een rookworst eet die zowat groter is dan z'n hoofdje.

Hilarisch, zooo grappig Tinus! :
Marloes arme Amber toch! Hopelijk is et weer snel voorbij met die anti-biotica!

Mette wat een onwijs leuke foto's!! Ik ben zoooo jaloers op die twee staartjes staat zo onwijs lief en eigenwjis. Maar Davina heeft echt nog te weinig daarvoor. Hoewel dat ook al een heel stuk meer is aan het worden gelukkig hihi.
Haha, geweldig Tinus, je zal wel een pakket rookworsten en erwtensoep krijgen of zo! Leuk reactie van Unox!

Wij hebben een foto die mijn vader vorig jaar eens gemaakt heeft met een grote pot Nivea naast haar, die wilde hij naar Nivea sturen. Maar je kijkt recht in haar neus waar lekker een groot stuk snot in zit, dus heb het hem verboden!

Mette, leeeeuke foto's!

Gucci, ook zo'n leuke foto!

Hou het even kort, beeb zit er nog in in ieder geval dus. Shoppen gisteren was niet echt een succes, de voorweeën, oftewel de braxton hicks zoas die hier zo prachtig genoemd worden, maken het lopen soms erg moeilijk. Moest wel drie keer gaan zitten.

Vanmorgen wel lekker tot 9 uur (nananananaaaa, Knorretje) uitgeslapen met Leah, daarna ontbijt, creche, een paar offers gemaakt op cot bumpers (Leah stoot d'r kop steeds in bed) op Ebay en nu ga ik douchen!
Mette: Ow... hihi staat wel wel een beetje raar inderdaad. Nou jaaaaa....

Jammer dat ik morgen de hele dag afspraken heb anders had je even langs kunnen komen!! 's Middags naar een kinderverjaardag en aan het einde van de middag komt zus met zoon en die blijft ook eten. Berkel is niet heel dichtbij, maar gezien de gebruikelijk afstand wel. Ik denk een half uurtje met de auto ofzo.

Rest van de tekst is ineens verdwenen dus ik weet niet waar ik nog meer op wilde reageren... Nou ja, probeer het zo nog wel even!
Ppppfff ik zit alleen op werk en het lukt me gewoon niet om me te concentreren. Zooo irritant is dat. Heb maandag al een soort van sollicitatiegesprek. Ik dacht dat het gewoon een headhunter was maar hij werkt echt voor een werving&selectie buro die door het bedrijf is ingehuurd. Is wel een hele leuke functie dus ben erg benieuwd wat dat gaat worden. Alleen als ik had geweten dat het niet zomaar een headhunter is had ik niet voorgesteld om maandag af te spreken en dat ik dan Davina meeneem Nou ja hij heeft zelf ook 3 kinderen zei hij. Ik hoef gelukkig niet helemaal naar hun kantoor ergens in weet ik veel waar, maar we hebben nu hier in Leiden afgesproken.
anoniem_28192 wijzigde dit bericht op 16-01-2008 15:00
Reden: Ainne je hebt helemaal gelijk hihi
% gewijzigd
mette: Heeeeerlijk! Mmm bedenk dat ik mezelf ook eens sensopatisch met slagroom moet gaan bezig houden... Wat een lieve foto trouwens van jullie samen. Ik heb de laatste maanden nauwelijks foto's gemaakt. Best jammer eigenlijk...

marloes: Wat sneu zeg voor Amber. Zijn ze daar allebei niet erg gevoelig voor of vergis ik me nu? Ik heb gelukkig "sterke oren" (nou

ja, je snapt me wel) en lief ook. Nooit oorontsteking gehad maar ik kan me zooo voorstellen wat een rottige pijn dat moet doen.

Joni: Ik duimduim al de hele tijd voor je. Ben benieuwd hoe het is gegaan hoor!

tinus: Ohh... ik dacht dat jij altijd zoutloze rookworsten op tafel zette?

Ainne: cot bumper? Is dat een soort airbag voor in je bed? Ik leer van jou elke keer weer wat nieuws. En heb je nu al last van voorweeën... dan rommelt het dus... Hebben we al een poll afgesloten hier? Dacht het niet he... Maar ik open m wel en ik gok op 24 januari.

mainecoon: hier ook nog een kaal kupke hoor. Nou ja, dr zit wel haar, maar dat valt vooral pas op als je de appelstroop er uit wil krijgen...

Ben deze week weer volledig aan het werk, nou ja, neem wel een dag ouderschapsverlof op maar ik werk nu dus 3x9 en dat viel me eerlijk gezegd echt vies tegen gisteren. Ben dus sowieso een uur heen en een uur terug aan het rijden en tussendoor ook nog even kind en boodschappen gehaald. Was pas om half 8 gisterenavond thuis en ik was bekaf. Pfoe... toch wel omschakelen hoor zo van dagen van 6 naar 9 uur. En het stomme is dat ik dat ook nog aan mezelf te danken heb, heb nl tegen mn werkgever gezegd dat ik het beu was om het 'kneusje" te zijn. Nou ja, laten we het er maar op houden dat ik gewoon nog moet wennen...

Ondertussen zijn ze hier weer heel fanatiek oorlogje aan het spelen, grrrr. Dr staat al de hele dag zo'n legertruck voor de deur geparkeerd en op zich heb ik daar niet zo'n last van, maar de honden worden er helemaal gek van. En ik vind oorlog gewoon sowieso stom

Nou. ga me even op de bank leggen met een paar oude strips. Lees nooooooit strips maar ik kreeg een serie Thorgals van mn zwager en dat is best wel jeugdsentiment voor me. Ben benieuwd of ik het nog steeds leuk vindt.
Mainecoon, spannend! Misschien kun je Davina toch nog ergens onderbrengen? Kijk je wel uit met de info die je op het net gooit, dit is wel heel gedetailleerd hoor!

A1mee, ja een cot bumper is een soort van quilt die je rond het hoofdeinde zet, zal kijken of ik een plaatje kan vinden. Eigenlijk mogen ze niet meer gebruikt worden zodra een kind kan zitten (uitklimgevaar denk ik), maar ik denk als we hem losjes ophangen dat het dan veilig genoeg is, als ze er dan op zou stappen zou ie gewoon naar beneden zakken. Ze is altijd zo druk in bed, stoot regelmatig haar harses en maakt zichzelf (en vervolgens ons) wakker!

Zij heeft inderdaad ook nog lang niet genoeg haar voor staartjes, speldjes of zelfs shampoo, maar plakkerige dingen blijven er verdraaid goed inzitten he!

Succes met het wennen aan de lange dagen!

Alles goed tot nu toe.

Lees maar op HM.

Boyd merkte weer heel goed dat zijn mamma weg ging. Hij moest ineens weer helemaal alleen bij mij in mijn armen zijn. En toen ik wegging, was het huilen. Dat heeft hij hiervoor nog nooit gehad, maar nu gaat hij dingen al wat meer snappen.

Maar van opa hoorde ik later dat het na het uitzwaaien al snel weer goed was. En hij heeft zelfs een hele boterham gegeten! Dat is bij mij nog niet gelukt.
A1mee: Ja hoor THORGAL!! 3x raden door wie die vertaald en geletterd worden!! Mijn collega vertaald ze en ik zorg voor de NL'se teksten in de balloons. Grappig dat jij die kent... Je bent al een echte Belg als je van strips houdt, haha!

Snap goed dat je moet wennen aan 3x9. En vooral ook omdat je zoveel reistijd hebt op een dag. Zou je niet iets kunnen zoeken wat meer in de buurt is? Het lijkt me nu zo dat je die drie dagen dat je werkt echt geen tijd meer hebt voor je gezin en jezelf. Dan is het echt vroeg opstaan, naar je werk, weer naar huis en naar bed...

Ik werk ook 3x9 maar ik heb maar een klein half uurtje reistijd. Nu ik dit zo opschrijf bedenk ik me dat hetdus maar een uur op een dag met jou scheelt.

Mainecoon: Spannend die sollicitatie! Maar zou je echt Davina meenemen? Ook al zegt die man dat hij het geen probleem vindt, lijkt het me zo onprofessioneel. Je bent dan alleen maar op je meissie aan het letten en kan niet echt een serieus gesprek voeren. (dat heb ik al als ik tegelijkertijd met mijn moeder aan de foon zit en Manu loopt heen en weer door de kamer)

Mette: Zoals ik al zei... ja suf van die rookworst-foto bij dat suikertopic... haha! Nou ja, niemand reageert erop

Lachen zeg die slagroom van Noofje. Dat is nog eens een leuke oefening!

Ainne: Kun je die snottebel niet weg-photoshoppen? Krijg je misschien wel een leuke set Nivea-spullies!!

Tis wel rustig hier maar ik moet ff wat afmaken. Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven