Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
quote:Moonlight82 schreef op 23 mei 2011 @ 23:35:

Oh en ik steun de missie!

Met choco erbij als chinees. Want je had ook zo'n gepofte rijst-variant op een gegeven moment.Je had er ook nog eentje met speculaas erbij ofzo, een andere kleur bruin. Triopenotti
Das niet leuk Yellow, ik kan me niet herinneren dat ik er ooit verkeerde grapjes over heb gemaakt.

Gepofte rijst is lekker jumm
Dank je Yellow.

Bij mij kan de informatie die ik krijg, doorslaggevend zijn in wel of niet de keuze maken. Preventief dus. Ik weet al het hoe en wat van mijn ziekte.

Okee ik ga er morgen mee verder, anders is mijn hoofd te druk als ik wil slapen.
Stom he, ik denk nu al: Ik wil niet dat iedereen weet van mijn ziekte. Terwijl je op de universiteit redelijk anoniem bent en zij echt wel vaker mensen zien die iets mankeren. Wat maakt het uit...
Ik denk dat het juist handig is om te vertellen aan studieadviseur. De eerste dag dat ik daar kwam was ik al ingestort, vrij snel na het overlijden van mijn broertje begonnen met studeren. Was altijd heel fijn dat ik daar terecht kon als ik het niet meer trok. Zijn echt heel lief op de UvA met dit soort dingen (behalve 1 mannelijke decaan die is niet wijs trouwens, maar die is alleen van Talen dus daar heb je vast niets mee te maken ) Nu zeg ik niets meer morgen weer

Oh Mika, ik ben er niet kapot van verder, maar ik vond het wel ontzettend irritant. Blij dat het nu zoen heet, ben er bijna vanaf
Heel fijn om te horen dat ze zo goed zijn op de UvA. Echt, dat doet me heel veel goed.

Wat erg dat jij t zo moeilijk had.

Ik had een studiegenoot die in de eerste week van onze studie zijn moeder verloor. Was echt heel erg, volkomen onverwacht. Ik kende hem net twee weken, we waren al samen op kamp geweest. Hij had dus ook een heel slechte start.

En ik kan er nog boos om worden: niemand bekommerde zich erom. Ja, ik wel, en vriendinnen ook wel, maar wij wisten ook niet waar hij heen moest.

Het gaat nu goed met m, ik kreeg net een adreswijziging dat hij en zijn vriendin gaan verhuizen

Ja, ik weet dat ik het juist wel moet zeggen. Zei tegen maatsch werk ook al dat ik even mijn ego aan de kant moet zetten. Anders kunnen ze me niet helpen natuurlijk.
Ik ga proberen te slapen, voel me onrustig, als ik nu wakker blijf word het weer hysterica denk ik
Slaap lekker
Trusten all, ik ga naar bed lekker lezen
Ben wakker, voel me onrustig, en verdrietig. Straks word ik nooit meer normaal

t Kost gewoon tijd allemaal. Je bent nu al zoveel verder dan een paar maanden terug.
Maar ik ben er nog lang niet. Ik kan wel studeren, dat is heus wel iets, maar ik functioneer verder niet . bah. Ik wil gewoon dat alles weer is zoals het eerst was, toen ik nog gelukkig was.
hey meiden,

jullie kletsen echt veel maar zie dat jullie elkaar goed helpen.

herken het wel. Het is nu alweer later, mijn series zijn afgelopen, en nu denk ik ook: moet ik zo op bed. dat ga ik niet redden. ben nog niet moe, maakt mijn hoofd overuren!

wat ik meestal doe is pas op bed gaan wanneer ik bijna omval, maarja, dat is ook niet de beste oplossing!

wat doen jullie om wel in slaap te komen?
ach yellow meis rot dat je niet kunt slapen en dan van die nare gedachten krijgt. En eens met Moon je hebt in, relatief gezien, korte tijd al zoveel bereikt dat het logisch is dat er nu even pas op de plaats gemaakt moet worden.
lady herkenbaar ik lig nu in bed en wil pas stoppen met forummen als ik bijna met mijn hoofd erop in slaap val. Ik heb helaas geen echte tips verder. Misschien kun je eens googlen op slaaphygiene dan vind je veel algemene tips kan nooit kwaad.
Yellow, ik zou je zo een goede peut of coach wensen, die je helpt alles op de rit te krijgen. Soms is dat zo moeilijk alleen.

Als ik kon toveren, dan toverde ik er één voor je....

Lady, ik heb slaapmedicatie. Haha, dat is ook niet de beste oplossing. Ik herken het wel: pas naar bed gaan als ik omval.

Ik heb helaas niet echt goede tips voor je.
quote:_yellowlove_ schreef op 24 mei 2011 @ 00:44:

Maar ik ben er nog lang niet. Ik kan wel studeren, dat is heus wel iets, maar ik functioneer verder niet . bah. Ik wil gewoon dat alles weer is zoals het eerst was, toen ik nog gelukkig was.dat gevoel herken ik zo sterk. En ik weet dat ik nu dingen moet schrijven als: geef het de tijd en je wordt dan vast gelukkiger dan je ooit geweest bent maar ik doe het niet want zo lijkt het nu helemaal niet.
Ik ga weer een poging doen, bedankt voor de lieve woorden
poging tot slapen dus...
ik ook truste tot morgen allemaal!
goedemorgen, ik hoop dat iedereen een goede nacht heeft gehad
Bah ik heb echt een slechte nacht gehad..

Moon, hier (in mijn stad) is donderdag een wajong werk(t)markt. Ik ga er heen op advies van trajectbegeleidster en heb net de website bekeken. Het wordt georganiseerd vanuit het werkUWV, dus je zou hen ook kunnen bellen voor advies bij wie je terecht kan op de uva? Lijjt me dat het werkUWV daar wel vaker vragen over krijgt.
Wat was er vannacht choco?
Dank je Choco.

Ik ben net wakker. Eerst kon ik niet slapen, daarna heb ik heel vast geslapen. De buurman is al een hele tijd aan t klussen maar ik bleef gewoon liggen *gaap*
Ik ben na het douchen erg verdrietig geworden..

Ik vraag me af of ik wel 'gewoon' kan werken.. Ik ben zp'n vreselijke perfectionist dat ik elk baantje dat ik heb gehad, niet langer dan een jaar heb volgehouden want dan stortte ik in, trok het niet meer of wilde een andere uitdaging..

Ik heb al mijn hele leven het gevoel dat er iets is met me.. Maar wat dan..

Emotioneel gesprek dus gehad vanacht.. Ik ben er achter dat ik er toch nog niet ben. Masker mag weer af. En ik voel me zo'n mislukkeling..

Ik voel me dom en stom en minderwaardig.

En dan word ik wakker na een nachtmerrie waarin mijn moeder, zus en broer me aan het treiteren waren en ik mezelf neerschoot.

En dan denk ik, ben ik niet gewoon moe van alles? Ben ik niet gewoon toe aan vakantie en daarna met een schone lei weer lekker aan het werk? Of ga ik weer slechter? Waarom gebeurt dit steeds? Ik vind het zo zwaar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven