Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Met stew eens.

het herinnert mij aan mijn laatste single tijd. Ik vond de date leuker dan hij mij, andere date vond mij leuker, of er was alleen sex (of er wat niks, dat zijn pas lastige afspraken......)

man wat vond ik het ingewikkeld terwijl ik eigenlijk alleen rust en leuk wilde. Maar ook wel bang was om alleen te blijven met mijn kinderen versus niet al te zeer zat te wachten op iets heeeel vastigs.

Als ik er op terugkijk kan ik er vreselijk om lachen maar toen niet altijd hoor.

Huidig lief leerde ik kennen een week nadat ik de accounts op datingsites had opgezegd en er klaar mee was. een zakelijke mail was al wat nodig was om heel verliefd te worden.

Ingewikkelde jaren volgden, van beide kanten, tot dus heel recentelijk.

Maar idd, als het niet gied voelt, niet te hard ingaan, misschien jomt het nog maar zet niet alles op zij. Als er iemand langs komt met wie het diep klikt: go for it ook al spreken andere zaken tegen (denk ik, ervaarde ik)

Take your time he bkstr, dat heb je nodig, geniet met volle teugen van iedereen die voorbij komt, neem wat je nodig hebt.

kus
Je bent zelf een theepot
@Bkster: was niet als serieus advies bedoeld :-), meer op "blondes have more fun" gericht..

Van dag tot dag bekijken lijkt me goed motto, goed dat je nergens achteraan rent, maar het neemt zoals het komt (of niet).

@Allegaartje: fijn vooruitzicht weer dus?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
(H)up!
Even een riem om het draadje doen hier... Het zakt wel af zo, iedereen druk (net als ik overigens)?

Ik merk dat ik meer lezend ben als postend maar heb wel veel behoefte om te gaan posten weer. Ook merk ik dat ik er zo vol van zit dat het me niet meevalt om te posten en zo herkenbaarheid in de hand te werken.

In elk geval ga ik weer wat actiever deelnemen goed?

Groet,

JJ
@JJ: altijd leuk om weer van je te horen! Gewoon lekker posten naar behoefte en hier en daar wat dingen veranderen ivm herkenbaarheid, gaat vast lukken.

Truste!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Goed plan JJ!

ik heb laatst weer eens aan den lijve ondervonden, hoe prettig het is dat je dat,daar waar je vol van zit, kunt delen met anderen.

Ik heb niet echt te klagen over geaccepteerde openheid naar mijn omgeving. Mijn partner, mijn vrienden, een gedeelte van mijn familie en nog wel een hoop anderen weten vrij precies wat ik uitspook en wat mijn voorkeuren zijn.

Mijn ouders en mijn kinderen, die weten van niets. Ouders ga ik ook maar zo laten, kids krijgen het wel te horen als ze er aan toe zijn of als het nodig is.

Maar het is prettig om gewoon jezelf te kunnen zijn en te voelen dat men begrip heeft en niet (ver)oordeelt. (heb zelfs een familielid met vergelijkbare voorkeuren ontdekt )

Evengoed is het prettig om ook hier van gedachte te wisselen met soortgenoten, brothers and sisters in crime zeg maar.

Je hart luchten, je verhaal kwijt, vragen en antwoorden. Positieve, ook vaak kritische feedback. Of woorden die je aan het denken zetten. Zomaar een zinnetje van iemand, waarvan je denkt: tja, zo zou je het ook kunnen zien.

Ja, vief is wel leuk en leerzaam!
JJ, ik denk dat jij vast wel de woorden kunt vinden om zo onherkenbaar te posten. Ik merk wel dat het mij ook belemmert te posten over échte privé dingen, en ook om andere redenen. Maar uit ervaring weet ik dat het posten hier wel kan helpen, vooral als je het niet kwijt kunt in direkte omgeving. Op het 'draadje' schreven dan ook meestal mensen met een geheime minnaar/minnares.
@stew: de titel misschien aanpassen in 'geheime minnaar/minnares' ;)

In mijn naïviteit dacht ik vroeger altijd dat dat geheim was hahahaha
Ja is wel het moeilijkste wat er is, als je het niet kunt delen. Je voelt je slecht en niet geaccepteerd. Je leidt min of meer een dubbelleven voor je gevoel. Ik ben iemand die niet zo vrij en open is in het algemeen naar mensen en dan denk je bij familie en vrienden als snel "jullie moesten eens weten hoe ik echt ben". Dat is wel moeilijk vind ik. Daar worstel ik flink mee.
quote:jahoe1968 schreef op 25 mei 2011 @ 08:49:

@stew: de titel misschien aanpassen in 'geheime minnaar/minnares' ;)

In mijn naïviteit dacht ik vroeger altijd dat dat geheim was hahahahaNee, ga ik niet aanpassen, het is voor iedereen.Maar wel opvallend dat er eerst veel meer gelijkgestemden' schreven, zeg maar. Volgens mij heeft het woord minnaar/minnares nog steeds wel een 'geheime klank.
haha begrijp ik hoor Stew. Maar net wat je zegt: ik vind minnaar/minnares ook iets 'geheims', 'stiekems' hebben.

En nu lijkt het net of iedereen het met medeweten van hun partner doet.

Op zich vind ik dat wel jammer.
ik deed dat niet hoor; was zo stiekem als wat!

verder met het enorme risico op herkenbaarheid: bkstr heeft een nieuw landhuis kunnen bemachtigen, jihaaaaaa!
Jahoe, vind ik ook hoor!

Bkstr, het was toch wel een leuke tijd hier, met al die 'stiekeme' schrijvers. Zucht....

Jouw nieuwe landhuis is prachtig, het overtreft je huidige mansion. Ik hoop dat je er supergelukkig wordt!
ja stew, vooral die meeting met al die 'stiekemerds'!
Zeg je nu eigenlijk dat wij "niet stiekemerds" het topic geen goed doen Stew?

Je zegt het wel niet met zoveel woorden, maar ik krijg wel de indruk zo. Beetje jammer dit.....

Onze situaties zijn anders, Rooss heeft er al een speciaal topic voor aan gemaakt: open relaties.

Maar is het zo erg dat ik hier ook mijn minnaar belevenissen deel vanuit een andere uitgangssituatie?
Goh, Zeb...jij probeert mij wel woorden in de mond te leggen. Dat vind ík jammer!!!! Als ik dat zou vinden dan had ik de topictitel wel veranderd, zoals Jahoe suggereerde.

Ik heb het over een tijd op dit topic die ik leuker vond, zie reaktie Bkstr. Dat mag toch? Heeft niets met open relaties of wat dan ook te maken. Misschien voortaan eens beter lezen voordat je weer een aanval op mij opent.Want uit Bkstr haar reaktie had je dat trouwens ook al kunnen opmerken.
@Zeb: ik denk niet dat Stew het zo heeft bedoeld. Zo komt het in ieder geval niet op mij over.

Ik vind het juist prettig om zowel over de "stiekeme" als over geaccepteerde minnaar relaties te lezen.

Het klinkt mooi om te lezen hoe dat kan zijn, en het zet me aan het denken over wat ik in de toekomst zou willen.

Zou ik een open relatie aan kunnen?

Ik weet wel dat ik alleen een sexuele relatie kan hebben met iemand waar ik ook meer voor voel, dan alleen lust.

Toevallig liet minnaar vandaag doorschemeren dat hij het niet zo leuk zou vinden als ik ook met iemand anders sex zou hebben. Ben er niet verder op in gegaan. Moest er even over nadenken, ook omdat ik me al een tijdje afvraag hoe ik zelf zal reageren als minnaar me zou vertellen dat hij toch weer een keer sex met zijn vrouw heeft gehad. Wat natuurlijk heel goed zou kunnen, want ze zijn tenslotte getrouwd.

@Bkstr: gefeliciteerd met je nieuwe landhuis !
beetje flauwe reactie zeb, is denk ik een misinterpretatie. Verzuchten naar old times mag toch?
Ik probeer je te begrijpen Stew.

Je legt naar mijn mening een verband tussen een leukere tijd waar je met plezier naar terug kijkt en het ontbreken van stiekeme schrijvers of juist het aanwezig zijn van niet-stiekemerds.

Ik als niet-stiekemerd voel me dan aangesproken.

Na je reactie heb ik dat alles nog eens terug gelezen en ik neem het van aan dat je het niet zo bedoelde. Misschien dat ik wat verward ben, niet goed lees of interpreteer, ik heb van alles aan mijn hoofd. (Rooss is er ook niet om me te corrigeren ;))

Ik denk dat jouw schrijfstijl en mijn begrijpendlezen niet echt een match vormen, het is niet de eerste keer....

Sorry dat ik je pissed gemaakt heb.
Stiekemerds?? Hahahah, grappig die weemoed. Nou ik ben er 1. Bij gaat alles stiekem. Is soms wel moeilijk moet ik eerlijk toegeven, maar ja daar kies ik zelf voor tenslotte. Ik heb inderdaad wel eens als ik tussen vrienden of wie dan ook het gesprek over vreemdgaan gaat, ik toch even moet slikken. Vooral als er van die hefftige reacties zijn, dan zou ik gelijk op het schavot worden geplaatst. En dan denk ik vaak, mijn god mensen, jullie moesten eens weten. En dan is het toch moeilijk als je er niet over kunt praten. Maar ja, zo is het nou eenmaal. Toch fijn dat dit forum er dan is, hoewel ik dan niet veel post, is het toch prettig om begrip te kunnen krijgen.
Oh ja, en mij maakt het eigenlijk weinig uit of iemand het hier nou stiekem of niet doet. Wou ik toch nog even melden.

Zeb, ik heb het puur over die leuke tijd, niet over dat niet stiekemerds niet leuk zouden zijn. Bkstr en Itsyou begrepen het ook, dus lijkt me niet dat het met mijn schrijfstijl te maken heeft. Ik krijg alleen wel eens het idee dat mijn woorden expres verdraaid worden, vorige week toevallig ook al door iemand hier. Jammer, maar daar word ik echt niet pissed door, zegt nl niets over mij.

Ik vind het juist interessant om over open relaties te lezen hier en zelfs ook op dat andere topic. Ik denk daar echt wel over na, en probeer me in te leven.
Oh dat gevalletje 'zuurpruim'. Sloeg ook nergens op. Zou ik ook niet echt warm of koud van worden.
Bkstr,heerlijk jou nieuwe optrekje!

Het is je gegund en geniet meis!!!
Ik verdraai je woorden niet Stew, daar zul je me nooit op kunnen betrappen. Waarom zou ik....

Ik heb wel vaker dat ik twee keer moet lezen om uit een zin van jou te halen wat je nu eigenlijk wil zeggen. Eén zin, op meerdere manieren op te vatten. Voor jezelf waarschijnlijk klip en klaar, maar voor een ander niet altijd even helder.

Bkstr en Itsyou begrepen je volledig, ik las het eerst anders.

En dan tref je het niet met zeb, die zegt wel vaker dingen hardop waar anderen dat laten. In ieder geval is het nu wel duidelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven