Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
quote:_yellowlove_ schreef op 25 mei 2011 @ 23:52:

[...]

De paardenmeisjes hebben vandaag weer een come back gemaakt trouwens. Met taalfout wederom nee echt! Ik was zo enorm duidelijk en toch nog lief tegen ze. Hoe kunnen ze.
Als je op dat topic klikt dat ik hier neergezet heb, en dan t loepje van TO, dan vind je wel wat
Arme Mika

Ja, IK ben ook verwonderd dat IK nog rechtop sta nadat IK zo weinig geslapen heb.

Mika IK heb in deze post nu 4x Ik gebruikt, nu 5.
quote:mika65 schreef op 25 mei 2011 @ 23:54:

[...]

Zou ze nog niet klaar zijn met "emo shoppen"?arme chat die heeft haar vakantiegeld er al doorheen voordat de bank uberhoubt door had dat er extra geld opstond.
jullie zijn vervelend nou zit ik heel de tijd mijn iks te tellen.
paardentopic again
morgen liggen we eruit vanaf 10.15 ongeveer 3 kwartier.
Nee chat is op vakantie, en choco is emoshoppen.

Gelukkig ben ik hoofd Feiten.
3 kwartier maar?

En dan de rest van de dag helemaal niet meer?

Shit ik heb morgen geen koffie, das op. Kan ook gaan koffiedrinken op een terrasje

Dan heb ik een relaxed begin van de dag, voordat ik me weer druk ga maken over van alles.
met al je functies
Waar ik dan ook zo melig van word:

Al die topics over mijn vriend dit, mijn vriend dat, het is uit, het is weer aan, hij SMSt niet.... en dan:

Remspoor in onderbroek.

Welke past er niet in het rijtje?
quote:_yellowlove_ schreef op 25 mei 2011 @ 23:56:

Arme Mika

Ja, IK ben ook verwonderd dat IK nog rechtop sta nadat IK zo weinig geslapen heb.

Mika IK heb in deze post nu 4x Ik gebruikt, nu 5. Was grapje van mij hoor IK ga echt niet alle IKS tellen
1 x is genoeg
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 00:00:

Nee chat is op vakantie, en choco is emoshoppen.

Gelukkig ben ik hoofd Feiten.ow ja das waar ook. Ben ik hoofd warhoofd zijn? *ik ben mijn orspronkelijke taak namelijk vergeten.*
Shit heb niet gegeten vanavond. Nou ja morgen weer een kans
quote:Moonlight82 schreef op 26 mei 2011 @ 00:03:

Waar ik dan ook zo melig van word:

Al die topics over mijn vriend dit, mijn vriend dat, het is uit, het is weer aan, hij SMSt niet.... en dan:

Remspoor in onderbroek.

Welke past er niet in het rijtje?overduidelijk degene die niet sms't toch?
Ja met die remspoor, was lachen.

Maar die Libi ofzo die spoort echt niet
quote:_yellowlove_ schreef op 25 mei 2011 @ 23:57:

paardentopic again

Ik keek meteen of die op de sekspijler stond

Je hebt tegenwoordig van die rare titels, dan ben je aan het lezen en zie je dat je op de sekspijler zit
Nee Mika, dat was mij ook duidelijk.

Maar sommigen hadden kennelijk nog maar 1 topic gezien van hem en gingen in t begin nog heel serieus dingen vragen.

Erg grappig.
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 00:00:

Nee chat is was op vakantie, en choco is emoshoppen.

Gelukkig ben ik hoofd Feiten.

Haaa lieve meiden. Ik dacht al: Hoor ik mijn naam daar noemen? Hoe is het met jullie? Ik heb zo nu en dan wel op mijn mobiel een beetje meegelezen, maar lange verhalen terugschrijven vind ik zo lastig.

Ik vind het sowieso lastig om op iedereen te reageren. Doe het graag maar weet niet altijd de juiste woorden te vinden. Ik merk ook dat ik de verhalen van jullie door elkaar haal. Dat zal de ouderdom wel zijn. Ik moet gewoon heel goed concentreren om alles tot me door te laten dringen.

Vanavond zijn we teruggekomen. Morgen geven ze regen op en we zijn nu lekker anderhalve week weggeweest. Ik ben lekker uitgerust. Heerlijk aan het strand gezeten, gelopen. Lekker gegeten. Géén computer, géén tv! Ik merk dat het me goed doet om eens een paar dagen minder info te krijgen. Ik heb lekker veel gelezen. 's Avonds lekker kneuterig met mn haakwerkje haha. Enne ik rook weer. Dat is het minder leuke nieuws. Heb geen shag meer in huis nu, dus morgen weer een nieuwe poging.

Blij dat ik jullie weer zie lees
Ik wil zo graag een alter ego, maar dan wil k ook als mezelf allemaal dingen vragen aan mezelf (hoezo egoistisch hahaha)

en dan gewoon superflauw zijn.

Maar ik vind het gewoon stom dat je dan niet in 1 topic met je beide nicks mag posten.

Ik heb geen idee meer wie hoofd wat was. Volgens mij is Choco nog steeds hoofd Huishouden tegen haar wil in.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 mei 2011 @ 00:06:

Shit heb niet gegeten vanavond. Nou ja morgen weer een kansWat is dat nou. Ik kan nog geen weekie weg! Jezelf niet verwaarlozen hè Iebeltje
Chat

Choco is emoshoppen

Moon gaat naar Uva

Mika is een kat

Ibi is sinds kort van de taalpolizei

en ik wil graag over mezelf praten

Dat zijn de feiten.

Jammer dat het niet gelukt is met stoppen met roken
En idd Iebs, je moet wel eten!

Niet dat je opeens denkt dat je niet meer hoeft te etne omdat je nu hoofd Medicijnendistributie bent
chat wat zonde dat je weer bent gaan roken. en ach dat je niet op iedereen kan reageren maakt wat mij betreft niet uit hoor. Fijn dat je weer terug bent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven