A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Oh Twin, mijn shampoo is niet van John Frieda, maar van Charles Worthington, results moisture-seal... ja, ik zie het elke dag, maar wist het even niet meer, haha.

Trusten!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Enneh, er wordt niet alleen gemeet onder de zon, maar er gaat ook gemeet worden in NY... Qwertu gaat in dezelfde periode als wij naar NY, is dat bizar of niet!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Dat is zeker bizar, en dan bedoel ik niet die shampoo;-)

Die ga ik wel een scoren in een aanbieding, nu even slapen, met veel muziek in mij hoofd, Hyves:-)

Slaap lekker, en de bofkonten een nogmaals een fijne vakantie!!
.
Nouja, hier is ook zon ....

heerlijk, wat heb ikdaar zin in, zon. ik ben echt in het verkeerde land geboren.

Alleen qua klimaat, trouwens.

Werd vanmorgen wakker met knallende koppijn. Zoals ik elders op het forum ook al mopperde: als je elke maand hoofdpijn hebt met de menstruatie (dagje ervoor, eerste dag, één van de dagen of net ná de menstruatie) dan is het toch een hormonale hoofdpijn? Waarom is er dan niet een simpel klein hormoonpilletje voor te krijgen. EN dan niet gelijk dé pil.

De kinderen gingen gelukkig spelen bij vriendje/vriendinnetje. Dat was al afgesproken. Eten voor mezelf had ik al klaar. Eten voor de rest heb ik net gekocht, bami van de supermarkt. Zag er best goed uit (van Daily Chef) eigenlijk net zo als van de chinees. Kost ook bijna net zoveel als van de chinees, trouwens
Later is nu
Ben gevloerd door de reuma maar ik zit me zo te vervelen dat ik ff kom buurten.

Baal zo dat ik niet kan doen wat ik graag wil doen.

Thee, het is je goed gelukt om mij nieuwsgierig te maken!

Echt ontzettend bedankt, ben er erg blij mee, je had geen betere dag kunnen uitkiezen!

Heel veel plezier tijdens je vakantie!

Dreamer, balen dat je zo'n koppijn hebt. En enorm balen dat je het iedere maand hebt rond je menstruatie.

Op mijn kalender zag ik dat het afgelopen dagen tm vanochtend de dagen van de ram waren. Die staan bekend om de hoofdpijn.

Op de kalender adviseren ze om de dagen ervoor en de dagen zelf extra water te drinken.

In ieder geval, veel sterkte.

Dee, leuk dat Qwertu in dezelfde periode als jullie naar NY gaat!

Gaan jullie daar dan ook echt meeten?

Ik wil ook zon, zon, zon. Ben ik echt aan toe. Heel erg aan toe.

Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Helaas ga ik niet over de zon en warmte, anders zou ik die van harte naar jullie toesturen:-) En daar zelf ook van genieten natuurlijk.

Ik hoop dat je lekker slaapt Jasmine, en een knuffel voor de pijn.

Mik fijn dat de verkoudheid onder controle is.

Nu ik het nog een keer lees Dee, Q en jij gaan dus meeten in NY begrijp ik dat goed, dat is wel erg bijzonder zeg!

Ik zou vanavond op tijd naar bed gaan, maar ik ben helemaal hyper omdat er goed nieuws was over een vriendin die op de IC lag, het gaat inmiddels goed met haar, ben zo blij!!

Maar ga wel zo slapen;-)
.
Ow zo'n pil hadden ze allang moeten uitvinden Dreamer, en dan gelijk dat je humeur niet zo schommelt;-)
.
Ja zo'n pil zou ideaal zijn! Doe er dan maar gelijk een chocoladereep bij.

Twins, wat fantastisch zulke goede berichten over je vriendin!

Dank je wel voor je knuffel, ik slaap nog niet maar sta wel op het punt om naar bed te gaan.

Ik hoop dat jij straks ook lekker kunt slapen en je rustiger voelt.

Slaap lekker!

Hahaha Jasmine.

Ik sta op het punt lekker te gaan slapen, verwacht wel dat het gaat lukken;-)

Jij ook lekker slapen, en mooie dromen
.
Wat een gewéldig nieuws van vriendin Twin , echt super!

Ja, het is wel de bedoeling dat we daar gaan meeten, mobieltjes mee en afspreken maar, zou wel cool zijn, niet?! Haha, echt te maf voor woorden.
Heb geen zin om te slapen...moet allang op bed liggen. En slaapproblemen heb ik ook niet, als ik er eenmaal in lig.

nou... wat zal ik nog eens vertellen. Oh ja, lekkage van de wc stortbak sinds zondag. Bakje eronder gezet, ging prima, druppelde maar een beetje. Maar sinds vandaag druppelde het ineens heel erg, kwam laat thuis van werk en die hele bak zat vol terwijl ik 'm vanochtend leeg gegooid had. Maarrr, met telefonische ondersteuning van D-man die buitenlands verblijft heb ik het profesorisch (wat een raar woord...) gefixt. :proud:

Tis wat he ;-p
quote:jasmine schreef op 17 januari 2008 @ 00:23:

Ja zo'n pil zou ideaal zijn! Doe er dan maar gelijk een chocoladereep bij.

Nee, zo'n pil moet natuurlijk IN een chocoladereep geleverd worden, dat lijkt mij logisch

Fijn bericht van vriendin, Tweeling!

Iedereen toch naar bed gegaan en goed geslapen?

Ik ben nog steeds met koppijn thuis, maar vraag me af of het nu eigen schuld is. Ben namelijk gelijk maar weer eens gestopt met koffie, omdat ik al tijden een vage pijn heb, op plek van de maag. En ik start elke dag met een cappuccino, die melk is natuurlijk hartstikke goed, maar die sterke koffie erin? Neuh, denkutniet.

Dus.. nu best wel kans op afkickverschijnselen, maar ik dronk nog maar 1 of 2 koppen koffie, dus eigenlijk denk ik dat ook weer niet.

Heb in elk geval veel geslapen

en ik drink 2potten thee per dag (groene en rooibos) dus dat water lijkt me ook wel goed zitten Jasmine? Of moet het echt water zijn, tegen die hoofdpijn? Wel gemeen, dat juist als de maan in MIJN dierenriemteken zit, er hoofdpijn heerst. tsk. (was toch maan?)
Later is nu
(wacht even, ben ik dan elke maand ongesteld als de maan in mijn teken zit? of zit ie niet maandelijks in mijn teken?)
Later is nu
Ja dat hangt er een beetje vanaf hoe lang je cyclus duurt. De volgende ramdagen (wat klinkt dat ) beginnen op 10 februari om 7.18 uur 's ochtends tm 12 februari 10.35 uur.

Daarna zijn ze van 8 maart 15.25 uur t/m 10 maart 17.14 uur.

Als ik zo snel ff terugblik dan waren de voorgaande van 18 dec tm 20 dec en van 21 nov tm 23 nov. Exacte tijdstippen weet ik zo niet.

Maar dan kun je voor jezelf een beetje nagaan of je in de prijzen viel de afgelopen tijd.

Ze adviseren om een dag of 2 voor het begin van de ramdagen al wat extra water te drinken en ook gedurende de dagen zelf.

Wat ik begrepen heb is dat thee goed is maar dat water nog beter is om de afvalstoffen uit je lichaam af te voeren.

Ja dat is natuurlijk de oplossing, in een chocoladereep! Dan helpt dat gelijk als soort van tegengif voor de chocola want dat schijnt ook hoofdpijn te kunnen uitlokken.

En chocola is net dat waar we juist die dagen zo'n behoefte aan hebben.

Hoe dan ook, veel sterkte met de hoofdpijn.
Nee, chocolade hélpt tegen hoofdpijn, dat bleek vanavond wel weer

morgen maar even kijken met de menstruatiekalender erbij

nu slapen

morgen weer aan 't werk. Van thuiszitten met hoofdpijn word ik zó gaar! Lijkt wel of de hoofdpijn daardoor niet weggaat.

Ik twijfel nog over zwemmen (om 7 uur 's morgens )
Later is nu
Ik hoop dat je morgen zonder hoofdpijn wakker wordt Dreamer!

Ben helemaal vergeten te vragen hoe het met je stortbak gaat Dee, dat hoor ik nog wel van je.

Jasmine hoe gaat het met jou?

Ik ben opeens nogal moe, dus lijkt me handig om dan maar te gaan slapen;-)

Doeiii PD meisjes, slaap lekker allemaal.
.
Tsssssk

vivaforum héle morgen niet bereikbaar Weten ze wel wat ze een mens (MIJ) daarmee aandoen??

Ja, ben weer op het werk

heb ook gezwommen vanmorgen en dat was erg lekker (alleen zo vroeg)

Jasmine, als ik het zo zie, dan heb ik dus geen menstruele hoofdpijn, maar maan-in-ram hoofdpijn IK heb nu lage rugpijn, trouwens. Zal wel van 2 dagen bed en bankhangen komen.

Lekker geslapen twin?
dreamer wijzigde dit bericht op 18-01-2008 18:25
Reden: tsk
% gewijzigd
Later is nu
Nou ja Dreamer, ik heb ook ineens lage rugpijn sinds vanochtend. Alsof ik ongesteld moet worden maar dat kan niet, want net achter de rug (haha...)

Wat een kloteweer zeg, en het houdt nog tot dinsdag aan. Ben beetje jaloers op Thee!
Mik.... ik zit m'n viva hotmail een beetje op te schonen en open nu pas je kerstkaart....beetje laat!

Dank je wel, jullie ook nog de beste wensen he
Jij ook nog de beste wensen hoor!
Jij ook Jonari, een heel goed 2008!!
Jo!

Was ik laatst bij de tandarts, zag ik daar in de Vrij Nederland dat er een artikel over de Sopranos instond. Ik had m bijna meegejat, maar dat durfde ik toch niet. Heb ik m nabesteld, voor 7,30... terwijl het tijdschrift iets van 4,95 is. Maar ja, je bent fan, of niet.

Trusten!
Oeps ik druk op een rare toets, hele bericht verdwenen, echt balen hoor.

Even kijken of ik een korte samenvatting kan geven, allereerst Thee gefeliciteerd met haar verjaardag!!

Als het goed is zit jij er een stuk zonniger bij dan wij, dus dat is al een mooi cadeau!

Wat een lage rugpijn hier, ik moet dan altijd nog aan Louise Hay denken, geldzorgen:-)

Weet niet of het klopt hoor, ik heb er zelf ook heel erg last van gehad, maar kan me niet herinneren dat ik toen geldzorgen had.

Jaa ik heb heerlijk geslapen Dreamer, doe ik meestal wel, maar niet altijd lang genoeg;-)

Hmm maan in ram, ook dat nog of hormonen alleen niet lastig genoeg zijn:-)

Heb niet meegekregen dat het forum het niet deed, moest gelukkig werken.

Wel een duur tijdschrift op die manier Dee, maar ja je bent fan:-)

Ik heb vanavond 2 uur met een oude vriendin aan de telefoon gezeten, echt leuk!! En wat lijkt alles nog maar pas gebeurd, heel apart hoor.
.
Heee, is Thee jarig?? Van harte gefeliciteerd!! Proost!

Twins, balen dat je verhaal foetsie was.

Oh rugpijn en geldzorgen. Ik zal er eens wat op gaan letten. Heb er nog nooit van gehoord dat dat samengaat maar wie weet.

Trouwens, ik ben the secret ook aan het lezen. Hadden een bol.com-kadobon gekregen dus was een mooie aanleiding om het boek te bestellen.

Heel interessant. Een flink aantal dingen wist ik al wel en er staan ook dingen in die me weer een ander licht geven op bepaalde dingen.

Hoi Jo, jij ook nog de allerbeste wensen!

Dee, dat is echt fan zijn als je een blad nabestelt!

Dreamer, als je merkt dat je steeds maan-in-ram hoofdpijn hebt kun je misschien vooraf die dagen aankruisen in je agenda en proberen zo weinig mogelijk in te plannen tijdens deze dagen.

In ieder geval geen extra dingen zodat je wat rustiger aan kunt doen dan.

Ik hoop dat je rugpijn inmiddels weer over is!

Slaap lekker allemaal!
Geldzorgen oorzaak van lage rugpijn, nou denk het niet, want dan had ik al jaren lage rugpijn moeten hebben

Zo'n leuke dag gehad vandaag, op kraamvisite geweest bij buren, wat heel gezellig was (terwijl ik de beste mensen niet zo heel goed ken, maar we zijn wel buren van "als er iets is dan zijn we er voor elkaar" (mag ik even een teiltje...). Maar is wel zo he Twin, je weet erover mee te praten, haha.

Lekker uit eten geweest vanavond?? En leuk van je tel.gesprek!

Gefeliciteerd Thee!!

Interessant boek wel he, Jas, The Secret. Ik vind het wel inspirerend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven