Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 17 januari 2008 om 15:48
quote:sunshineforever schreef op 17 januari 2008 @ 15:42:
[...]
Fantastisch!!!! Hahahahaha!!!! *Thee gaat bijna over toetsenbord.*
Exvriendjes en exdates zouden zich rot schrikken als ze mij in huidskleur omaonderbroek zouden zien! Sun heeft nl een lingerietik en zorgt dagelijks voor goedgecombineerde setjes. Standaard!
Vind het echt geweldig!Omaonderbroek ook niks voor mij hoor....ben dan gelijk voor m'n leven a-sexueel. Lingerie is beterrrrrrr!
[...]
Fantastisch!!!! Hahahahaha!!!! *Thee gaat bijna over toetsenbord.*
Exvriendjes en exdates zouden zich rot schrikken als ze mij in huidskleur omaonderbroek zouden zien! Sun heeft nl een lingerietik en zorgt dagelijks voor goedgecombineerde setjes. Standaard!
Vind het echt geweldig!Omaonderbroek ook niks voor mij hoor....ben dan gelijk voor m'n leven a-sexueel. Lingerie is beterrrrrrr!
donderdag 17 januari 2008 om 15:54
quote:sunshineforever schreef op 17 januari 2008 @ 15:32:
[...]
Nee, bah, houdt Sun ook niet van hoor. Sun ligt het liefst op het randje van het bed en partner op het andere randje van het bed. Misschien judo-man voor Sun wel een goed idee voor het geval partner uit bed valt? Goede valtechnieken zijn dan wel handig Kom graag een keer een nachtje buurten...
[...]
Nee, bah, houdt Sun ook niet van hoor. Sun ligt het liefst op het randje van het bed en partner op het andere randje van het bed. Misschien judo-man voor Sun wel een goed idee voor het geval partner uit bed valt? Goede valtechnieken zijn dan wel handig Kom graag een keer een nachtje buurten...
donderdag 17 januari 2008 om 15:58
quote:Xander68 schreef op 17 januari 2008 @ 15:56:
Whahaha! Prinses heeft toch ook een mondje gekregen van onze lieve heer? Prinses snapt Xan niet, maar deed uitspraak over 'dan hoeft rollenbollen ook niet meer' uit volledige tevredenheid, want Prinses houdt niet van rollenbollen en humor
Whahaha! Prinses heeft toch ook een mondje gekregen van onze lieve heer? Prinses snapt Xan niet, maar deed uitspraak over 'dan hoeft rollenbollen ook niet meer' uit volledige tevredenheid, want Prinses houdt niet van rollenbollen en humor
Peas on earth!
donderdag 17 januari 2008 om 17:35