Kind van drie in eigen tentje?
zaterdag 4 juni 2011 om 16:51
Ik heb geen kinderen, maar als ik denk aan mijn nichtjes denk ik :te jong. Als ze dan 's nachts in paniek raken, enge droom of iets, dan maakt ze vast nog genoeg lawaai zodat je het hoort, maar als er nu iets anders is?
Misschien overbezorgd, maar je weet nooit wat er allemaal rondloopt op die camping.
Misschien overbezorgd, maar je weet nooit wat er allemaal rondloopt op die camping.
zaterdag 4 juni 2011 om 16:54
Tsssss, wat een idioot idee zeg. Totaal geen controle wat je kind doet of dat er wel of niet iemand in haar tent komt. En waarom zou je vriend dat willen? Even geen seks is voor hem een probleem? Nou ja ik kan hier niet over uit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 4 juni 2011 om 16:59
Mijn dochters gingen samen in een eigen bijzettentje toen ze 6 en 7 waren, ik had een babyfoon naast mijn eigen kussen liggen. Ik vind 3 jaar wel heel erg vroeg om haar al in een eigen tentje te laten slapen. Of bedoel je in aparte slaaptent in dezelfde tent als waarin jullie zelf liggen? Dat moet geen probleem zijn.
zaterdag 4 juni 2011 om 16:59
zaterdag 4 juni 2011 om 17:00
Traumatisch voor een kind lijkt het me niet, het is in wezen niets anders dan een slaapkamer waar ze alleen in ligt.
Traumatisch voor de ouders lijkt het me wel, je kind compleet onbeschermd in een tentje alleen. Een tent biedt hooguit beschutting, geen bescherming tegen wat dan ook.
Traumatisch voor de ouders lijkt het me wel, je kind compleet onbeschermd in een tentje alleen. Een tent biedt hooguit beschutting, geen bescherming tegen wat dan ook.
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:blijftgewoondametje schreef op 04 juni 2011 @ 16:59:
Mannenlogica, vriend zegt ze slaapt thuis in een eigen kamer, dus dan kan ze ook in een eigen tent.Ik zat dat net zelf ook te bedenken. Het is inderdaad wel zo, toch zou ik een eigen tent geen goed idee vinden. Voelt toch mee alsof je in een ander huisje bent.
Mannenlogica, vriend zegt ze slaapt thuis in een eigen kamer, dus dan kan ze ook in een eigen tent.Ik zat dat net zelf ook te bedenken. Het is inderdaad wel zo, toch zou ik een eigen tent geen goed idee vinden. Voelt toch mee alsof je in een ander huisje bent.
Het is zoals het is
Hier een vouwwagen met aparte slaapcabine voor knorrekind. Geen haar op mijn hoofd om mijn kind alleen in een tentje te alten slapen. Ik heb zicht op de slaapcabine vanuti die van ons en de ritsen zijn erg zwaar. Zou als de dood zijn dat mijn kind (is nog geen drie) s'nachts de rits openmaakt en gaat rindwandelen over de camping. Waarom niet voor een habbekrats een grotere tent kopen op marktplaats ofzo. Volgens mij is er nu eentje te koop bij lidl voor een habbekrats