Kind van drie in eigen tentje?

04-06-2011 16:50 164 berichten
Beste mensen,

Mijn vriend en ik willen kamperen deze zomer, onze dochter is bijna drie. Hij vindt dat ze best in een apart tentje kan ( wel in een kinderbedje) voor mijn gevoel is ze daar nu nog veel te klein voor. Nu vragen wij ons af, wat doen jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijftgewoondametje schreef op 04 juni 2011 @ 16:59:

Mannenlogica, vriend zegt ze slaapt thuis in een eigen kamer, dus dan kan ze ook in een eigen tent.

Ja, hallo.

Dan kunnen er geen vreemden haar kamertje binnendringen ...

Je staat wel op een camping! Mensen die kwaad willen snijden het tentdoek open, rukken dochter uit bed en zijn weg. Zonder dat jullie het in de gaten hebben.
Een huisje met aparte slaapkamers of 'n hotel met 2 slaapkamers met tussendeur.

Als je 'n tent doet dan kan ze ontsnappen en over 'n heel groot terrein rond gaan dwalen, tenzij je 'n cijferslotje aan de rits doet ofzo.

Mannenlogica, vriend zegt ze slaapt thuis in een eigen kamer, dus dan kan ze ook in een eigen tent.Hij is werkelijk waar niet goed bij zijn hoofd...
Ik lag op mijn derde al wel in een eigen tentje naast de caravan. Ging midden in de nacht zelfs eruit om te plassen naast de tent.
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 juni 2011 @ 16:59:

[...]Bijna 3 jaar zelfs. Dus gewoon nog 2 jaar.
Jou vriend spoort niet! Dat je dat zelf ook niet ziet zeg...Pffffff
Jawel hoor kan traumatisch zijn, je weet helemaal niet wat er in het onbewuste wordt opgeslagen. Zeker als het een gevoelig kind is en 'snachts bijvoorbeeld bang is alleen.

Mannenlogica, vriend zegt ze slaapt thuis in een eigen kamer, dus dan kan ze ook in een eigen tent.Ja dat is inderdaad precies hetzelfde. In hetzelfde afgesloten veilige huis in haar eigen kamer. Of in een wildvreemde omgeving in een eigen tent zonder enige bescherming. Ze is twee jaar oud..
quote:xalvadora schreef op 04 juni 2011 @ 16:59:

[...]goeie tip!
Thuis een eigen kamer kan je vergelijken met een eigen slaapcabine in de grote tent.

Je doet haar nu op haar tweede toch ook nog niet naar een eigen huis?

Echt, geen woorden voor hoor...

Mannenlogica, vriend zegt ze slaapt thuis in een eigen kamer, dus dan kan ze ook in een eigen tent.Heb je hem al gevraagd hoeveel onbekenden er 's nachts bij jullie door het huis wandelen?
Mensen het gaat echt niet gebeuren hoor. Maar ja hij was wel serieus. Ik verklaarde hem voor gek en mij voor overbezorgd.

Overigens zat in zijn hoofd dat het veilig was omdat ze haar kampeerbed niet uit kan (en dus ook niet over de camping kan gaan dwalen)
quote:Quinty schreef op 04 juni 2011 @ 17:01:

[...]

Ja, hallo.

Dan kunnen er geen vreemden haar kamertje binnendringen ...

Je staat wel op een camping! Mensen die kwaad willen snijden het tentdoek open, rukken dochter uit bed en zijn weg. Zonder dat jullie het in de gaten hebben.Nou idd en mijn oma zei altijd al , er lopen meer gek buiten het gesticht, dan dat erin zitten...

Mannenlogica, vriend zegt ze slaapt thuis in een eigen kamer, dus dan kan ze ook in een eigen tent.

En dan denk je niet van er kunnen ook zieke mensen verblijven op de camping, die je kind aanranden of kidnappen of wat dan ook. Wat een logica zeg. In huis mag ik hopen dat jullie de deuren dicht hebben.

Wat als er onverwachts een beest in haar bed zit, ze kan jullie toch niet waarschuwen. Ik kan me over zo'n houding zo kwaad maken. 2 jaar is het kind nog maar. Doe normaal, huur een huisje ofzo als ze perse apart moet slapen.

Nogmaals, omdat vriend seks wilt hebben?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is geen mannenlogica, maar gewoon oerdom.

Gemiddelde vader zal dit nevernooitniet voorstellen!
[quote]xalvadora schreef op 04 juni 2011 @ 17:04:

[...]

Hij is fijn, ga over een week kamperen met knorrekind. En ook al slaapt die bij ons in de vouwwagen echt een lekker gevoel heb ik er nu niet meer bij
Niet eens Mimsey, eigen kamer is vertrouwd. Tent is nieuw en claustrofobisch ( het zal geen bungalowtent zijn neem ik aan).
Egnie! T arme meiske. Ik heb ook een dochter van 3, maar dit zou niet eens in mij opkomen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 juni 2011 @ 17:04:

[...]

En dan denk je niet van er kunnen ook zieke mensen verblijven op de camping, die je kind aanranden of kidnappen of wat dan ook. Wat een logica zeg. In huis mag ik hopen dat jullie de deuren dicht hebben.

Wat als er onverwachts een beest in haar bed zit, ze kan jullie toch niet waarschuwen. Ik kan me over zo'n houding zo kwaad maken. 2 jaar is het kind nog maar. Doe normaal, huur een huisje ofzo als ze perse apart moet slapen.

Nogmaals, omdat vriend seks wilt hebben?Als het om de seks gaat, dan denkt vriend echt alleen maar aan zichzelf... bah bah...
quote:blijftgewoondametje schreef op 04 juni 2011 @ 17:03:

Overigens zat in zijn hoofd dat het veilig was omdat ze haar kampeerbed niet uit kan (en dus ook niet over de camping kan gaan dwalen)

Hou bij alles altijd een worst-case scenario in je achterhoofd.

Voorbeeld wat ik eerder gaf, van tentdoek opensnijden. Je weet nooit wat voor randdebielen er rondlopen. (Ref: Madeline McCann....)..
Sorry Knorrie, maar je moet tegenwoordig gewoon goed opletten...
quote:Quinty schreef op 04 juni 2011 @ 17:06:

[...]

Hou bij alles altijd een worst-case scenario in je achterhoofd.

Voorbeeld wat ik eerder gaf, van tentdoek opensnijden. Je weet nooit wat voor randdebielen er rondlopen. (Ref: Madeline McCann....)..en die zat zelfs in een appartement
quote:knorretje28 schreef op 04 juni 2011 @ 17:05:

[quote]xalvadora schreef op 04 juni 2011 @ 17:04:

[...]Hij is fijn, ga over een week kamperen met knorrekind. En ook al slaapt die bij ons in de vouwwagen echt een lekker gevoel heb ik er nu niet meer bij
Er zou maar één of andere imbeciel je kindje uit haar tentje meenemen.

Dat vergeef je jezelf toch never nooitnie?
Moutarde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven