Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, weinig maten beschikbaar. Helaas.
Paars heb ik geen schoenen bij. En nee, die ga ik niet kopen.
Nou focussen op grijze sandalen dan maar weer

Jij bent ook niet van allerlei bandjes en Grieks-achtige taferelen hè?
Geen Grieks! Bandjes mogen wel maar dan wel sjiek.
En in dit geval geen slee- of blokhak. En geen dichte pump.
En geen peeptoe.

Gut, mijn wensen vallen best mee
Toch die ballroom hakken dus

Of iets wat er op lijkt. Wil je per se online kopen?
Noto van AB. Maar dan goedkoper. Zo iets.
Die zijn wel leuk idd.
Hoeft niet online te zijn hoor. Maar dan winkel in Utrecht is wel handig.
Hmmm daar ken ik dan weer niet zoveel winkels.
Eens kijken bij Cinderella...
Shit, moet flash player updaten.
Vind ik de laatste tijd best ruk eigenlijk, Cinderella. Ze waren ooit leuk en apart, nu net zo als Invito enzo.
Daar ook zo prachtig Jin? Hier op het strand vertoefd, drukkig wel
Dertig graden hier. Geen idee hoeveel Fahrenheit .
Oudste had gisteren zo´n vreselijke bui, hij heeft echt drie uur lang geschreuwd, ik kreeg hem bijna niet uit zijn bui. Vandaag beter gelukkig. Wel druk, maar dat is niet erg. Heb een mooi bureau voor hem gekocht en een ladenkastje. Staat erg leuk. Net een grote wereldkaart besteld voor op een leeg muurtje. Hij kan er tegen .

Gek idee. Vorig jaar was ik vanmiddag geopereerd .
Is dat al een jaar geleden?
En ook een hele dikke voor oudste. 3 uur Heftig...
Jeetje Jin, een jaar geleden alweer

Zo net terug van communie van dochter van collega. Dus ik ben opstandig nu, dat effect hebben kerken nou altijd op me

Mal, wordt mr V eigenlijk gedoopt?
Opstandig? Misschien helpt een kleine shopping spree?

Jin, voor een jaar geleden. Lijkt al veel langer geleden - voor mij, voor jou? En driedubbel respect voor hoe je bui van Oudste handelt (was er niet bij natuurlijk, maar het leest alsof je er nuchter onder blijft, het blijft zien als iets waar je hem uit kunt krijgen - en dat lukt ook).

Ha, ik zag die foto's van vaartochtje op FB en vroeg me af of je nog bij Suus was geweest Amalia, maar je hebt het gewoon allebei gedaan, cool, haha!

Lekker aan het shoppen Star en Suus? Leuk jurkje zag ik. Schoenen mag ik niet naar kijken van mezelf, snik. Heb van de week een paar pumps (4 of 5 cm maar) van clarks gekocht, zitten geweldig voor werk en zijn best vlot ook nog (ik hoor jullie hier helemaal gruwelen ).

Vriend is met kind naar zwembad zodat ik even wat voor werk kan doen. Bah. Nou goed, gauw weer verder maar weer.

Verstrooiing gisteren was erg mooi. Prachtig weer, mooie boot, vlag halfstok, scheepsbel geluid, zwager sprak nog mooie woorden en iedereen mocht een beetje strooien met de urn (bizar, zo veel as als dat nog is...). Heel bijzonder. Niet gekotst gelukkig (schoonzus wel, net op het moment supreme, arme meid).
Whahahahahaha je hoort het goed dat gruwelen inderdaad

Heb je het nodig voor werk nu, nette sjoes?

Fijn dat het zo goed is gegaan gisteren. Klinkt als een mooie afsluiting op die manier.
Komt tie:

Jaaaaaaaaaaaa! Mijn oudste koter heeft haar A-diploma! Vet stoer!
Fotoooooooooooo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven