Cheers!
vrijdag 18 januari 2008 om 11:53
Niks gemerkt van forumproblemen, want ik log, heeeeel braaf, nu pas in.
Maar dus ook Bam gemist. Dank Kjong voor bericht en het leuke berichtje richting haar
Nu eerst zooi opruimen zodat eventuele speeldate van Meis (lief is met BJ haar halen) niet over de rommel moet stappen als ze het barbiekasteel wil zien
Maar dus ook Bam gemist. Dank Kjong voor bericht en het leuke berichtje richting haar
Nu eerst zooi opruimen zodat eventuele speeldate van Meis (lief is met BJ haar halen) niet over de rommel moet stappen als ze het barbiekasteel wil zien
vrijdag 18 januari 2008 om 13:00
Ik ga zo bij hert langs, mijn cursus was er vandaag ineens niet.
Ik heb gevraagd of ik wat mee kon nemen, iets lekkers.
Ze vroeg om een lekkere vent.
En nu heb ik twee-en-een-half uur en 3 winkelcentra verder geén lekkere vent in de aanbieding.
Het is triest gesteld met de ontwikkeling van de seksualiteit van de vrouw.
Bij de gemiddelde posterwinkel en in elk warenhuis kun je tussen SpongeBob, Katrien Duck en Caraibische zonsondergangen op de kinderafdelingen een verscheidenheid aan half- en blote vrouwen treffen. Al dan niet tongzoenend met elkaar met open mond. Met z'n 40en in kini dweilend over de vloer. Gedrieen in bad. Verzin het maar. Het is er.
Maar een fijn tonend mannelijke 20er is niet te vinden.
Ja, de kop van Jonny Depp, maar dan als ranzige piraat. Of het gezicht in zwart-wit van een long time ago Al Pacino op een vintage poster van godfather watook.
Maar géen, ik herhaal, géén wasbordje.
Ook bij de 2008 muurkalenders hyeb je
Dalí, Flowers, en natuurlijk Femals, en zelfs Babies
Maar geen verzameling van 12 jaren 90 blauwgetinte foto's van hunks.
Er zijn wél bakkenvol Playboy, Penthouse, Hooters en Toeters, Itchy en Cratchy. En er is nog voor de homo een Men's Health.
Terwijl de gemiddelde geile vent al op een lente-lingerie-Libelle kan klaarkomen, is er helegaar NIKS voor de vrouw in de aanbieding.
Triest vind ik het.
Kan een zaken- of huisman naar elke Bruna, Albert Heijn en zelfs een 24uurs tankstation. Als gezonde Hollandse vrouw moet je naar een seksshop.
Een séksshop!
Als vrouwen érgens een bloedhekel aan hebben (wijst onderzoek uit) dan is het wel de hoge drempel van de seksshop nemen.
Jullie begrijpen. Ik moet nu naar een seksshop.
Kind wil een lekkertje, kind krijgt een lekkertje.
Zien jullie wat ik voor jullie over heb?
Ik heb gevraagd of ik wat mee kon nemen, iets lekkers.
Ze vroeg om een lekkere vent.
En nu heb ik twee-en-een-half uur en 3 winkelcentra verder geén lekkere vent in de aanbieding.
Het is triest gesteld met de ontwikkeling van de seksualiteit van de vrouw.
Bij de gemiddelde posterwinkel en in elk warenhuis kun je tussen SpongeBob, Katrien Duck en Caraibische zonsondergangen op de kinderafdelingen een verscheidenheid aan half- en blote vrouwen treffen. Al dan niet tongzoenend met elkaar met open mond. Met z'n 40en in kini dweilend over de vloer. Gedrieen in bad. Verzin het maar. Het is er.
Maar een fijn tonend mannelijke 20er is niet te vinden.
Ja, de kop van Jonny Depp, maar dan als ranzige piraat. Of het gezicht in zwart-wit van een long time ago Al Pacino op een vintage poster van godfather watook.
Maar géen, ik herhaal, géén wasbordje.
Ook bij de 2008 muurkalenders hyeb je
Dalí, Flowers, en natuurlijk Femals, en zelfs Babies
Maar geen verzameling van 12 jaren 90 blauwgetinte foto's van hunks.
Er zijn wél bakkenvol Playboy, Penthouse, Hooters en Toeters, Itchy en Cratchy. En er is nog voor de homo een Men's Health.
Terwijl de gemiddelde geile vent al op een lente-lingerie-Libelle kan klaarkomen, is er helegaar NIKS voor de vrouw in de aanbieding.
Triest vind ik het.
Kan een zaken- of huisman naar elke Bruna, Albert Heijn en zelfs een 24uurs tankstation. Als gezonde Hollandse vrouw moet je naar een seksshop.
Een séksshop!
Als vrouwen érgens een bloedhekel aan hebben (wijst onderzoek uit) dan is het wel de hoge drempel van de seksshop nemen.
Jullie begrijpen. Ik moet nu naar een seksshop.
Kind wil een lekkertje, kind krijgt een lekkertje.
Zien jullie wat ik voor jullie over heb?
vrijdag 18 januari 2008 om 13:37
Sjee, Bam, ik heb natuurlijk geen idee wat er mis is, maar dat er iets mis is, is duidelijk. Jou blijft ook maar weinig bespaard hè? Heel veel sterkte en een dikke . Hopelijk gaat het snel voorbij en ben je snel weer je leuke lieve zelf in optima forma.
Mimsepims, had ik je telefoonnummer gehad, dan had ík je gebeld gisteravond. Gewoon, omdat je het waard bent om te bellen. Tsssk. Rare vent.
Mimsepims, had ik je telefoonnummer gehad, dan had ík je gebeld gisteravond. Gewoon, omdat je het waard bent om te bellen. Tsssk. Rare vent.
vrijdag 18 januari 2008 om 15:00
Tongzoenen met ópen mond? Het moet toch niet gekker worden! Maar zonder dollen; je hebt gelijk Kjong. De sexshop, of hier en daar een kleinere, ruimdenkender boekwinkel die iets vor homomannen in de aanbieding heeft. Want als het voor (andere) mannen is, dan zijn er opeens wel plaatjes van wasborden.
Oeps, accu leeg, even snoertje zoeken
Oeps, accu leeg, even snoertje zoeken
vrijdag 18 januari 2008 om 15:16
Mooi nieuw woord Dream!
Kaartje naar Bam onderweg. Kjong terechte winnaar van de bokaal.
Hoewel ik jullie allemaal altijd supersociaal vind!
Arme Bam toch, zit ik te mutsen over mijn gastouder.
Zie je nou wel, dichter bij elkaar wonen was gewoon veel handiger geweest! Hadden wij de hertjes kunnen opvangen en vermaken vandaag, en LE en LD zodat Dream lekker kon slapen, en alle kindjes van Lil die weg is. En dan deden jullie komende donderdag die van mij er gewoon even bij, toch???
Kaartje naar Bam onderweg. Kjong terechte winnaar van de bokaal.
Hoewel ik jullie allemaal altijd supersociaal vind!
Arme Bam toch, zit ik te mutsen over mijn gastouder.
Zie je nou wel, dichter bij elkaar wonen was gewoon veel handiger geweest! Hadden wij de hertjes kunnen opvangen en vermaken vandaag, en LE en LD zodat Dream lekker kon slapen, en alle kindjes van Lil die weg is. En dan deden jullie komende donderdag die van mij er gewoon even bij, toch???
vrijdag 18 januari 2008 om 15:19
vrijdag 18 januari 2008 om 15:30
Lil is net weer terug, maar moet nog wel eea afmaken met katerhoofd van gisteravond te laat gemaakt met de lokale dames. En moet het nu echt even doen want het-kleine-meisje-met-de-bolle-wangen slaapt, en een mens weet nooit ho lang dat nou weer gaat duren (ze heeft gewoon ontzettend doorgeslapen in de nachten dat GG met haar alleen was, het ontzettende loedertje. Of hij is er dwars doorheen geslapen, maar dat is gehoortechnisch haast niet mogelijk).
Shit, arme Toet, het zit je ook niet mee!
Shit, arme Toet, het zit je ook niet mee!
vrijdag 18 januari 2008 om 15:33
Ach, iedereen heeft toch wel eens een week waarin de riolering verstopt is en aan vervanging toe, de gastouder er plotsklaps mee op houdt, je kleding en laarzen kapot blijken, je geld zo goed als op blijkt en je al een paar nachten slecht slaapt doordat peuter 's nachts wakker wordt? Toch? Volgende week kan alleen maar beter zijn. Vind ik. Verwacht ik. Visualiseer ik.
Werk ze Lil! Dart ze Dream!
Werk ze Lil! Dart ze Dream!
vrijdag 18 januari 2008 om 15:56
jemig toet. Tuurlijk die weken kennen we alloemaal. ben jij nu pas aan de beurt. Meid, voor je hetweet is er een ander weer de lul !
Wel balen zeg, en nu? Was je via ene buro en kunnen ze een ander gastouder verzorgen of wordt het bso en kdv?
Meave gefelciteerd!!! Weet niet of je dit nog op tijd leest, maar was op zoek naar dat aardappelgebeuren ala Gordon (was toch van jou?). Zitten daar hele knoflooktenen in of niet? Ach, ga maar eens verder zoeken.....
Wel balen zeg, en nu? Was je via ene buro en kunnen ze een ander gastouder verzorgen of wordt het bso en kdv?
Meave gefelciteerd!!! Weet niet of je dit nog op tijd leest, maar was op zoek naar dat aardappelgebeuren ala Gordon (was toch van jou?). Zitten daar hele knoflooktenen in of niet? Ach, ga maar eens verder zoeken.....