Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Xander68 schreef op 18 januari 2008 @ 14:41:

[...]

Tssssskkkk!

Zoooo erg vind je het niet lieve Sun....

Tsja.. 't Is goed studieontwijkend gedrag voor mij he.

Ik ga dit weekend lekker weinig doen. Is de bedoeling. Vanavond met vriendinnen uit eten en wat drinken in de stad en de rest van het weekend ook wat met vriendinnen afspreken. Verder weinig plannen. Nu eerst maar even hardlopen, even achter het beeldscherm vandaan.

Jij gaat zeker Prinsesje zien, of niet Xan? \\:-)//
Jongens! Geen ruzie maken (opvoedster HM komt even tussenbeide...)
Owja Sun, we gaan naar de verfilming van De Vliegeraar! (Hopen dat ik niet moet huilen, schijnt nogal zielig te zijn, volgens mij moest ik bij het boek ook al bijna huilen... )
hello...

geloof dat ik m toch wel heel erg leuk vind , de pest is ook dat hij het precies in de gaten heeft waar ik mee zit qua twijfels. En precies dat zegt wat ik niet durf te zeggen tegen hem en alleen maar *zielig* ja kan knikken haha..

Zie hem dinsdag weer en stiekum heb ik daar wel erg veel zin in. Collega's hebben heel diep gezucht vandaag (dieper dan wat Xan en Prinses deden ;) ) Eindelijk Vleer een normale vent hahaha

Hij is erg lief en geeft mij dat wat ik graag zie bij een man , t stukje bevestiging in t prille begin.. En wat ik eerst zo *angstig & benauwd* vond al die lieve leuke smsjes en telefoontjes , heb ik mijzelf maar hard toegsproken om er gewoon maar van te genieten... En nu ik dat doe is er ook een groot stuk twijfel weg.
quote:sunshineforever schreef op 18 januari 2008 @ 14:57:

[...]

Tsja.. 't Is goed studieontwijkend gedrag voor mij he.

Ik ga dit weekend lekker weinig doen. Is de bedoeling. Vanavond met vriendinnen uit eten en wat drinken in de stad en de rest van het weekend ook wat met vriendinnen afspreken. Verder weinig plannen. Nu eerst maar even hardlopen, even achter het beeldscherm vandaan.

Jij gaat zeker Prinsesje zien, of niet Xan? \\:-)//

Jij hebt dus best een leuk weekend voor de boeg...toch?

Ja, prinsesje en ik zien elkaar weer! Verwacht haar binnen enkele ogenblikken, ze was al onderweg een uur geleden. Maar...files he?
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 18-01-2008 16:44
Reden: Iets verkeerd geschreven...kan gebeuren....einde drukke werkweek, dus ben er geestelijk niet meer zo bij....Nou ja...boeie toch?
% gewijzigd
quote:Halvemaan schreef op 18 januari 2008 @ 15:07:

Jongens! Geen ruzie maken (opvoedster HM komt even tussenbeide...)Ok, mevrouw HM!
quote:Vleermuis28 schreef op 18 januari 2008 @ 16:34:

hello...

geloof dat ik m toch wel heel erg leuk vind , de pest is ook dat hij het precies in de gaten heeft waar ik mee zit qua twijfels. En precies dat zegt wat ik niet durf te zeggen tegen hem en alleen maar *zielig* ja kan knikken haha..

Zie hem dinsdag weer en stiekum heb ik daar wel erg veel zin in. Collega's hebben heel diep gezucht vandaag (dieper dan wat Xan en Prinses deden ;) ) Eindelijk Vleer een normale vent hahaha

Hij is erg lief en geeft mij dat wat ik graag zie bij een man , t stukje bevestiging in t prille begin.. En wat ik eerst zo *angstig & benauwd* vond al die lieve leuke smsjes en telefoontjes , heb ik mijzelf maar hard toegsproken om er gewoon maar van te genieten... En nu ik dat doe is er ook een groot stuk twijfel weg.GEFELICITEERD Vleertje! Leuk voor je, en genieten he??
Geniet met volle teugen haha maar vind het aan de andere kant ook doodeng....

RPMM is best wel gebekt en das Vleer ook , maar RPMM is HEUL duidelijk en eerlijk tot nu toe..

(dit in tegenstelling tot vorige dates van Vleer die vaag enzo waren)

RPMM (noem m wel gewoon MM) is een man van woorden maar ook zeker van daden.. WAUWWW !!!!

Draait gewoon niet om de zaken heen en zegt wat ie voelt en vind en denkt.. Geen gemekker als ik bedoel dit eigenlijk zo of ik probeer zo over te komen.. Gewoon ZO IS HET en bam daar moet je t mee doen en als je dat niet wil geloven is dat helemaal lekker jouw probleem.. Vleer houd wel meer van die aanpak..

Grappig is ook dat wanneer Vleer beetje langdraderig en zeurderig wordt aan de telefoon.(en dat kan Vleer heuuulll goed hihi). MM gewoon zegt : ophouden nu anders hang ik op en heel stoer hangt ie ook gewoon op als ik doordoe..En neemt ook de telefoon niet meer op als ik hem weer terug bel binnen 5min...(om te laten weten dat hij daar niet van gediend is en mij na te laten denken over wat ik gedaan heb, kortom hij geeft zijn grenzen goed aan) Vleer is die vorm van schoppen onder haar kont nodig ... Vleer is nl ook erg goed in de grenzen opzoeken bij de ander en daar proberen over heen te gaan.. (met alle gevolgen van dien)

Vleer vind dat ene kant eng , ergens beetje bang om *verlaten* te worden maar aan de andere kant weet ik gewoon waar ik aan toe ben (tot nu toe) met hem.. En dat stukje zekerheid is aan de ene kant niet zo spannend meer , maar aan de andere kant ook juist weer wel.. Noem het nu maar gezonde spanning ipv die ongezonde onzekere spanning..

T voelt goed in iedergeval ..

Oke nu genoeg ego post.. Hoe gaat t in liefdes land bij Xan en Prinsesje ?

LJ & HM zijn dus echt setje nu gezelliggggg erg leuk ben erg blij voor je !!!

Pop: sorry dat ik er met je date ben vandoor gegaan hahahahahaha

Sun: je bent erg grappig , i like your style
Hmm...ik ben bang dat er straks geen enkele single meer is op dit topic!

HM??? Jij bent goed in statistiekjes opstellen he?
quote:Xander68 schreef op 18 januari 2008 @ 17:11:

Hmm...ik ben bang dat er straks geen enkele single meer is op dit topic!

HM??? Jij bent goed in statistiekjes opstellen he? Ehm ik ben bang dat ik straks de ENIGE single op dit topic ben...
Je riep mij Xan?

Let's see...

Xan = uhh... tussenstadium? bezet? Nouja, single iig niet!

Prinses = zie Xan

HM = bezet

Vleermuis = aan het daten en klinkt al stiekem een beetje 'in love'

Pop = uhh..... daar gaat de statistiek van HM

Denise = uhh... heb ik ook even niet paraat

Sun = ex in de ijskast, goed om zich heen aan het kijken

LM = aan het daten!!!

Daantjuh = goed om zich heen aan het kijken, en aan het aftasten wat ex wil

Rest mij nog een aantal die iets minder vaak meeschrijven en waarvan ik iets minder goed op de hoogte ben, Raaf, Poppedop... en volgens mij nog een aantal.

Tevreden Xan???
Vleer, het gaat goed met je zeg! Fijn om te lezen dat die date zo goed verloopt! En Xan en Prinses zijn ook gelukkig! Fijnfijnfijn!

HM, de verfilming van de Vliegeraar wil ik ook graag zien. Binnenkort met vriendinnetjes naartoe. Boek is heftig, film ook denk ik. Heb deze week in bios "Gone baby gone" gezien. Errug mooie film, gaat over vermissing van een meisje. Meisje lijkt erg op Maddie vandaar dat film in Engeland niet is uitgekomen, maar film was al voor haar vermissing opgenomen. Ook een aanrader dus!

Pop, waar ben je???
Zoals je kan zien Sun, valt het nogal mee hoor! Nog genoeg mede singles!
quote:Halvemaan schreef op 18 januari 2008 @ 17:52:

Zoals je kan zien Sun, valt het nogal mee hoor! Nog genoeg mede singles!Tsja, maar bij mij toch wel errug weinig actie...
HM je vergeet Miranda.. ben benieuwd hoe t gaat met haar date als ze weer terug is van vakantie.. Zondag is ze er weer volgens mij.

En Puck heeft oude date niet door laten gaan maar wel nieuwe date..

Vleer is denk ik nog niet verliefd , maar Vleer kijkt nu heel goed naar wat MM mij te bieden heeft.. En tot nu toe is dat meer dan wat Vleer in gedachten had in 1e instantie..

Vleer heeft gisteren liggen rollebollen op de bank met MM.. MM wilde toen Vleer niet naar huis laten gaan.. Vleer dat heel verstandig wel heeft gedaan , maar oehhhhh wat was ik stiekum graag gebleven. Vleer hoeft t niet met 15cm te doen
Sun je mag mijn profiel tekst op RP wel lenen ;) Komen grote lange stoere mannen op af... (en autogekken)
Vleer, wel heel cool dat MM zo duidelijk is en zo goed aangeeft wat hij wil en jou dus ook 'doorziet'. Ik had zo'n exvriendje die, als ik heel onterecht (pms ofzo) ruzie ging zoeken, dat gewoon benoemde en zei dat ik niet zo gemeen moest doen. Dat vond ik echt fijn, ik hield dan meteen op en ben het grotendeels ook afgeleerd...

Fijn is dat je je voor het grootste gedeelte alleen met je eigen 'angst' en onzekerheid bezig hoef te houden Vleer, en niet je daarnaast ook nog moet afvragen wat hij allemaal vindt! Dus genieten zou ik zeggen!

Tja en Sun, dan moet je zelf zorgen voor actie :)!!! Nergens meer leuke jongens via via (en ik dacht ook dat ze 'op' waren, totdat beste vriend ineens met LJ kwam aanzetten)? RP voor de gein toch uitproberen? Je vriendinnen overhalen om toch een keer door te zakken? Go for it girl! (Zolang je je studie niet verwaarloosd )
HM .. idd ik hoef mij niets af te vragen nu , t zit wel goed wat hem betreft. Erg zeker over zijn zaak in iedergeval..

Vleer had smsje gestuurd dat ze beetje last heeft van verlatingsangst.. MM smste toen terug : Nou dan laat ik je toch gewoon niet gaan. Klaar Punt ! kus

Dat smsje heeft Vleer beetje aan t denken gezet (of juist niet meer denken en analyseren haha)

En idd wat jij zei HM over je exvriendje.,. Zo is MM dus ook , ik houd dan ook meteen op ipv door te drammen...

Sun ben t met HM eens.... Go for it...
Jullie hebben gelijk, ik moet er ook zelf wat aan doen. Helaas haken vriendinnetjes steeds af savonds als we in de stad zijn. Zijn ze moe of zo. Erg jammer. Vanavond weer proberen. En verder heb ik heel veel stress op dit moment dus dat werkt niet zo mee...

Maar het komt vast wel goed. Toch?
Sun als ik een vent op de kop kan tikken dan moet jij dat helemaal kunnen
Gaat nu lekker douchen en zich zodadelijk heerlijk opde bank nestelen ,dekentje over en gezellig doen met familie zaken (met laptop op schoot of course )
Jeej weekend!

straks lekker borrelen bij oude sportclub! zin in. kijken of er nog leuke nieuwe leden zijn gekomen sinds ik weg ben :P

Vliegeraar wil ik ook wel op film zien.. maar ben nu nog in het boek bezig. dus wacht wel een tijdje en huur ik hem wel.

ben altijd van mening dat je het boek alweer een beetje vergeten moet zijn. anders gaat de film in je hoofd van het boek helemaal weg. had ik heel erg met da vinci code. te snel gezien na het boek...

Morgen reis naar disney boeken. en wacht op folders van egypte! en miss met zus en vriendin later in het jaar nog naar berlijn Jeej. vriendin heeft daar gewoond voor anderhalf jaar en gaat onze gids zijn.
t andere boek is toch duizend schitterende sterren

Das mooooi boek moet de vliegeraar nog ff lezen
Vleer heeft t probleem gevonden ;)

Liever wijn dan een vent :P

De aardige mannen zijn lelijk.

De knappe mannnen zijn niet aardig.

De knappe en aardige mannen zijn homoseksueel.

De knappe, aardige en heteroseksuele mannen zijn getrouwd.

de mannen die niet knap maar aardig zijn, hebben geen geld.

De mannen die niet knap zijn, maar aardig en geld hebben, denken dat we achter hun geld zitten.

de knappe mannen zonder geld zitten achter ons geld aan.

De knappe mannen die niet erg aardig zijn en een beetje heteroseksueel, vinden ons niet mooi genoeg.

De mannen die ons mooi genoeg vinden en heteroseksueel en een beetje aardig zijn en een beetje hebben en GODDANK heteroseksueel zijn, zijn verlegen en ZETTEN NOOIT DE EERSTE STAP!

De mannen die nooit de eerste stap zetten, verliezen automatisch hun belangstelling voor ons als wij het initiatief nemen.

DUS WIE TER WERELD BEGRIJPT IETS VAN MANNEN??? Mannen zijn als een SUPERIEURE WIJN. Ze beginnnen allemaal als druiven, en het is onze taak ze te vertrappen en in het donker te bewaren tot ze rijpen tot iets waarmee je zou willen dineren.
Haaa ben ik ook weer! Overheerlijke lasagne met zalm en spinazie staat in de over.

Leuk dat het leuk is met Vleer. Misschien niet teveel nadenken, maar eens wat meer op gevoel afgaan en ervan genieten.

Ik ben nu bezig in 'de vliegeraar'en wil ook graag naar de film, lijkt me bijzonder. 'Duizend schitterende zonnen' ligt nog op de 'te lezen'-stapel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven